Sivu 7 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567
Tulokset 121 - 131 / 131

Aihe: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

  1. #121
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Viikon verran vedin aamuröökin kun aloitin höyryttelyn, sitten se jäi kokonaan. Oon pari kertaa maistanu ja samanlaisia tunteita ku muillakin, ei helvetti mitä sheissee.. En edes siedä että joku polttaa analogista vieressä, vaikka vasta oon kuukauden päivät höyrytelly.. Kaapin perälleki jäi n. 500 bonuksen mentholi hylsyä...

     
     
  2. #122
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2013
    Viestit
    45
    2 päivää höyrytellyt. Tottumuksesta otin taskusta vihreen LM:n, ei muuta kuin tulille. Maku ei olekkaan enään samanlainen, ja puolessa välissä röökiä miettii "miks tämä ei ole jo palanut loppuun", yleensä saattoi polttaa toisen heti perään. Ei nyt. Mutta kyllä vihree lämä palaa vieläkin, kun en ole vielä oikeen tottunut tuohon sähköiseen. Katsotaan kuinka kauan menee, ennenkuin loppuu kokonaan...

     
     
  3. #123
    Höyrykonkari Bambonaattori's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Inari
    Viestit
    261
    Tässä paripäivää sitten testasin analogista ihan mielenkiinnolla, ja ihan yllätyin ku maistu niin silkalta peeltä ku vaan voi. Siinä sitä huomaa miten hyvän valinnan on tehny höyryttelyyn siirtyessä

     
     
  4. #124
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Oon höyryttelyuran aikana kai kolme kertaa uteliaisuudesta testannut ja kolme hatsia taisi olla eniten mitä kykeni. Kuin märkää ja hikistä villasukkaa polttaisi.

     
     
  5. #125
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    57
    Pakko itekkin kommentoida tähän, ku tänään tuli ensimmäiset hatsit otettua analogista lopettamisen jälkeen, ja voi tsiisus sitä makua! Luulin tosissani tietäväni, tai siis oletin et ihan samalle se maistuu, ku lopettamisesta on vasta niin vähän aikaa mut DAMN! Pieni flashbacki kyl tuli siitä mausta nuoruuteen, kun tupakanpolttoa alotteli Olin siis polttanu 14v yhteensoittoon, eli ikinä en ollut edes lakkoa pitäny.

     
     
  6. #126
    Höyrykonkari Amigo's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    117
    Hitto ! Oli pakko ostaa cafe creme sikarii pitkästä aikaa. Pelkästään se maku... noms noms Kun vaan löytyis vastaava höyryillä

     
     
  7. #127
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Nuihin edellisiin teksteihin viitaten..Vaikka se rööki pitkän ajan jälkeen maistuu kuinka paskalta, villasukalta ja tuhkakupilta mutta kun useamman nykäisee niin kyllä se vain rupeaa maistumaan hyvinäkkiä samanlaiselta kuin ennenkin

     
     
  8. #128
    Höyryttelijä exkorsteeni's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    54
    Itse kun viimeksi vedin analogista myrkkytikkua niin olo ei sinäänsä ollut hirveä eikä röökikään maistunut miltään.
    Mutta sitten kun vähän aikaa sitä myrkkyä keuhkoihin veteli tuli aivan HELVETIN huono olo, maku oli hirveä ja pyörryin rapuissa (asun 4:nessä kerroksessa eikä ole hissiä :/).

    Onneksi naapurit olivat vastassa ettei pahemmin käynyt, mutta sen kokemuksen jälkeen en ole röökiä vedellyt vaikka vähän on mieli tehnytkin.
    Tämä kylläkin johtui siitä, että olin ottanut päivän höyryt ennen kuin vedin sauhuiksi.

    Siinä lyhyesti oma kokemukseni ja tämä tapahtui siis reilun 1 päivän sähkötupakan käytön jälkeen, eli vaikutukset näkyvät joillakin melko nopeasti.

     
     
  9. #129
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Nuihin edellisiin teksteihin viitaten..Vaikka se rööki pitkän ajan jälkeen maistuu kuinka paskalta, villasukalta ja tuhkakupilta mutta kun useamman nykäisee niin kyllä se vain rupeaa maistumaan hyvinäkkiä samanlaiselta kuin ennenkin

    Se on joo ihan totta, että kierre alkaa melko nopeallakin tahdilla, jos ei kantti pidä. Oon tossu kerran pari polttanut jossain baarireissulla jokusen röökin kavereiden seurassa, eikä se seuraavan aamun röökin haju vaatteissa ja paskan maku suussa ole mitenkään houkutteleva. Lisäksi oon huomannut että kaverin autossa oon jopa alkanut kärsimään siitä röökinsavusta. Ihme homma, vaikka vetelin itsekkin vissiin 13 vuotta spaddua ja autossakin (ikkuna auki) ihan jatkuvasti. Jos pelkällä passiivisella röökaamisella tuntuu noin pahalta, niin en todellakaan ole palaamassa röökaajaksi.

    En siltikään tuomitse porukkaa jotka saattaa poltella sosiaalisesti muutaman spaddun jossain ryyppyreissulla tms. Tuskin siihen kukaan sen enempää kuolee kuin tohon Helsingin katupölyynkään...kait.
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  10. #130
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Pieksämäki
    Viestit
    54
    Viime viikonloppuna nesteiden loppumisen takia jouduin sitä iänikuista ruskeeta bonusta polttamaan n. 20 sätkää 3 päivässä, joka ennen höyryttelyn aloittamista paloi päivässä. Maistuu ja haisee aivan järkyttävälle, kurkkutuntuma sitä luokkaa että luulin kuivien purujen valahtaneen paperin välistä rinnuksille...Tervalaku toimivasta bogesta tämän kärsimyksen jälkeen onkin niin juhlaa että niksaöverit on lähellä kokoajan.
    Ei ole paluuta analoogisiin.

     
     
  11. #131
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Se on joo ihan totta, että kierre alkaa melko nopeallakin tahdilla, jos ei kantti pidä. Oon tossu kerran pari polttanut jossain baarireissulla jokusen röökin kavereiden seurassa, eikä se seuraavan aamun röökin haju vaatteissa ja paskan maku suussa ole mitenkään houkutteleva. Lisäksi oon huomannut että kaverin autossa oon jopa alkanut kärsimään siitä röökinsavusta. Ihme homma, vaikka vetelin itsekkin vissiin 13 vuotta spaddua ja autossakin (ikkuna auki) ihan jatkuvasti. Jos pelkällä passiivisella röökaamisella tuntuu noin pahalta, niin en todellakaan ole palaamassa röökaajaksi.

    En siltikään tuomitse porukkaa jotka saattaa poltella sosiaalisesti muutaman spaddun jossain ryyppyreissulla tms. Tuskin siihen kukaan sen enempää kuolee kuin tohon Helsingin katupölyynkään...kait.
    Eipähän sosiaalisissa spadduissa mitään pahaa ole..vetelen niitä itsekin mutta jos olen selvinpäin niin meinaa vaan maistua niin saakelin pahalle että saa heti tunteen että analogisiin ei ole paluuta..kännissä jos röökiaskin nykäisen niin seuraavan päivän maistuu suu niin paskalle että eipä mieli tee muuta kuin höyryjä

     
     
Sivu 7 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •