Sivu 3 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 131

Aihe: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

  1. #41

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Itse olen vielä satunnaistupakoitsija, töissä saatan käydä pari kertaa tupakalla päivässä, ainakin niin kauan kunnes tämä aski loppuu. Pisimmillään olin viikon savutta ja kun sen jälkeen maistoin analogista niin pahaltahan se maistui, nyt maku on taas "tasoittunut" mutta kurkkutuntuma on analogisesta kadonnut.

    Sentään tupakointi on vähentynyt siihen maksimissaan askiin per viikko, pakko olla tyytyväinen edes hiukkasen kehityksestä


    Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

    Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

    Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

    Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

     
     
  2. #42
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    215

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Sillon tällön (humalassa) oon poltellu analogista.

    Ei maistu miltään, ei tunnu miltään, ei säväytä. Mut yskittää kyllä..

     
     
  3. #43
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Paskallehan se perinteinen nortti maistuu, mutta koska en ole tämän asian suhteen absolutisti, niitä nyt joskus palaa, etenkin Forwardia, jonka menttoolille en ole korviketta löytänyt.
    KGO & Twist

     
     
  4. #44
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Ai ai ai! Yrittäkää pysyä erossa niistä syöpäkääryleistä!

     
     
  5. #45
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Sekakäyttöä ei tueta!

     
     
  6. #46
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    183

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Olen kyllä lopettanut jo e-savukkeen käytönkin, mutta vastataan nyt, kun kuitenkin koskettaa osittain itseäni.

    Viime sunnuntai-iltana painajaiseni kävi toteen ja sorruin yhteen savukkeeseen (sattui vielä olemaan vajaa aski kaapissa, kun lopetin) kaljapäissäni. No tiesinhän minä, että joskus tulen varmasti vielä ainakin kokeilemaan miltä se maistuu, mutta tosiaan silloin teki yhtäkkiä aivan hemmetisti mieli röökiä.
    Itse polttelun aikana se rööki maistui oikeastaan pirun hyvälle. Nautin joka imaisusta. Mutta melkein välittömästi sen jälkeen alkoikin tulla huono olo. Rööki meni ilmeisesti myös aika hyvin päähän, koska mulle tuli todella huono olo sen polttamisen jälkeen. Eikä siinä vielä kaikki. Sormet haisi aivan järkyttävälle röökille, vaikka pesin kädet saippualla. Rööki lemusi makkarissa vielä pitkälle toista tuntia ja se jälki haju röökistä ei todellakaan ole mikään hyvä haju ja nyt sen vasta haistoikin, kun on tässä oltu yli 2kk polttamatta.
    Eli mun viime sunnuntainen kokeilu kyllä vahvisti sen, että en halua enää koskaan polttaa röökiä. Ei se ole todellakaan sen arvoista. Seuraavana päivänä revin jäljelle jääneet röökit ja heitin roskiin.

    Eikä kyllä ole enää tehnyt mieli edes kokeilla. Lisätään vielä, että kyllä se rööki tuoksuu hyvälle, kun joku muu polttaa, mutta ei se kyllä tuota mitään himoa itse poltteluun.

     
     
  7. #47
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    5

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Oltiin viime viikko poikain kanssa Egyptissä dokaamassa. En jaksanut alkaa säätämään egon ja nesteiden kanssa, joten ostin kartongin menthol -röökiä hintaan 4e. Tuli vedettyä koko kartonki viikon aikana ( ) ja voi jumalauta että se rööki maistuikin paskalle. Joka ikinen rööki maistui perseelle. Oikeastaan tuli vedettyä viikon aikana 12 askia, niistä varmaan puolet tarjosin muille. Tuolla ollessa tuntui, että vatsa on kokoajan vähän sekaisin. Luulin, että johtuu paikallisesta safkasta. Näin jälkeenpäin ajateltuna se johtui pelkästään röökin vetämisestä 4kk tauon jälkeen, vielä tuollaisina määrinä. Eipä ole helsinkiin saapumisen jälkeen tarvinnut taas normiröökiä vetää, kun sai Egon akun ladattua ja nesteet sisään

     
     
  8. #48

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Tuoksuu taivaalliselle ulkoilmassa, maistuu ihan hyvälle ja kaikki vapottelun aloittamisen jälkeen polttamani tupakat ovat aina toimineet moitteetta !

     
     
  9. #49
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Yhtään normiröökiä ei ole huulilla ollu sen jälkeen kun höyryymään aloin.
    Toivottavasti ei edes tartte kokeilla miltä maistuu, ainakin röökaajat haisee PAHALLE.

    Nyt höyryt tuolle asialle (salmiakki, n. 18mg).

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  10. #50
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    183

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Maistuu pahalle, haisee pahalle. Viime perjantaina oli todennäköisesti, ainakin toistaiseksi elämäni viimeisin analoginen kokeilu. Maku oli jotain aivan järkyttävää ja siitä tuli edelleen järkyttävän huono olo moneksi tunniksi. Alkoi jopa päätä särkemään miltei välittömästi. Ei sitä kyllä pysty enää vetämään. Alkanut jo pelkkä hajukin kuvottamaan niin paljon, että meinaa huono olo tulla pelkästään siitä, jos on liian lähellä useaa sauhuttelijaa. Kiitos e-savukkeen, pääsin eroon tupakasta 14vuoden aktiivisen polttamisen jälkeen.

     
     
  11. #51
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Edelleen saatan polttaa analogisen tupakan päivässä, kun tuntuu rentouttavan e-tupakkaa enemmän. Ei se enää maistu hyvälle ja jälkimaku vasta kauhea onkin + morkkis siitä, että poltti taas tupakan.

     
     
  12. #52

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Täytyy myöntää, että en tiedä miltä tavallinen tupakka maistuu höyryttelyn jälkeen, sillä olen lopettanut tupakan polton. Yhden ison sikarin poltin parhaan kaverini varpajaisissa ja se maistui ihan hyvälle oikeastaan. Tosin vaatteet kyllä haisivat pahalle sen illan jälkeen.

     
     
  13. #53
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Mikä on tupakka???

     
     
  14. #54
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    4

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Kertaalleen olen kolmen viikon höyryttelyn jälkeen parit henkoset maistanut. Maku oli uskomattoman tunkkainen ja henkeä ahdisti. Avaava piti ottaa että päivä pääsi jatkumaan. Miten tuota on oikein voinut 7 vuotta kiskoa?

     
     
  15. #55
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    En kyl ymmärrä miksi sitä normiröökin paskaa pitää kokeilla polttaa jos kerran jo höyryttelee.
    Uteliaisuuttako, vai eikö kestä olla ilman ?
    Menis hyvä putki poikki (nyt 4 kuukautta ilman), kyllä hävettäis aloittaa taas alusta

    Otampa ISOT HÖYRYT tuolle, koskaan en ole näin kauan ollu ilman analoogisia...

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  16. #56

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Pitihän sitä taas testata ja kyllä maistui niin oksennukselle että nyt lensi lähes täys toppa roskiin, hyi #¤&%u, never again, neljäs päivä siis höyryillä jotenkin siihen röökiin on kehittynyt hyvin nopeaa välinpitämätön asenne, ei vaan kiinnosta enää sillä aika harvasta analogisesta olen koskaan nauttinut, se on ollut lähinnä pakko, nyt nautiskellaan joka höyrystä

    Ves@lle sanoisin että jos nyt kokeilisit röökiä niin varmaan oksentaisit koska mullakaan se ei ollut kaukana neljän päivän jälkeen, ei siis todellakaan mitään pelkoa analogisiin palaamisesta, samaa mieltä kuitenkin siitä että eihän siinä ole mitään järkeä..
    Laitteisto: SD Keyring

     
     
  17. #57
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Voihan sitä oksentaa ilman röökiäkin
    No joo, vitsi vitsi...

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  18. #58
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Vittu,kun vitutti kaupassa oli joku tosi tupakkamies edessä ja se kärysi ja haisi kuin paskakasa.En olisi uskonut,jotta kuukaudessa alkaa inhoon koko röökin katkua.Ei tee mieli röökiä edes ryypätessä vaikka 35 vuoden jälkeen lopetin kuin seinään höyryttelemällä

     
     
  19. #59
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    En oo maistanu,eikä kyllä oo tehny mielikään eikä edes kännissä ja silloin meni 4 askia helposti päivässä. Nyt menee kännissä noin 2ml nestettä 18mg.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  20. #60

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Muutama vihreä Kentti tuli poltettua pari viikkoa sitten baari-reissulla. Seuraavana aamuna harmitti, ihan kuin olisi vieraissa käynyt.... :'(

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •