Sivu 2 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 131

Aihe: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

  1. #21
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andy Näytä viesti
    HYI SAATANA! Päätin vanhasta tottumuksesta polttaa maun vuoksi pesällisen HYVÄÄ ja LAADUKASTA piipputupakkaa. Nyt kävi kuitenkin sillä tavalla, että homma loppui kolmeen imaisuun. En ois ikinä uskonut että laadukas piipputupakkaa maistuu tauon jälkeen noin törkeän pahalta! :-[

    Pitää ilmeisesti myydä toi yks avaamaton 100g paketti jollekkin, joka tosta pystyy nauttimaan. Saman kohtalon kokee näimmä nuo myös mun 3 hyvää piippuani.

    Ja avatut sitten jollekkin onnelliselle kaupan päälle.
    Se o julmaa mutta eipä varmasti tule toista kertaa maistettua

     
     
  2. #22
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Ei todellakaan. Myyntiin menee nämä.

    Ja kyllä maistuukin Mojito-höyry tuon skeidan jälkeen mainiolle ... MMM.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  3. #23
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Savujen jälkee pakko höyryt.. Purkanssa taas purkan jälkeen pitää vetää savut (tämänki viisauden jälkeen pitkät ja hartaat jagerbombit :P)

     
     
  4. #24
    MaSi
    Vieras

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andy Näytä viesti
    HYI SAATANA! Päätin vanhasta tottumuksesta polttaa maun vuoksi pesällisen HYVÄÄ ja LAADUKASTA piipputupakkaa. Nyt kävi kuitenkin sillä tavalla, että homma loppui kolmeen imaisuun. En ois ikinä uskonut että laadukas piipputupakkaa maistuu tauon jälkeen noin törkeän pahalta! :-[
    Viikko sitten lauantai-iltana saunasauhuja ottaessa kävi Petersonin Iris Flaken kanssa samoin, parasta piipputupakkaa mitä ikinä olen polttanut ei vaan enää maistunut hyvälle, tervanmaku alkoi työkkiä senverta pahasti että kesken jäi piipullinen, koko loppuillan suussa paha maku.

     
     
  5. #25

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Tästä topic:sta innostuneena odotan sitä päivää, kun päätän maistaa analogista
    Nyt on vasta 3vrk täynnä e-savuketta ja samalla myös ilman analogisia, ajattelin, että josko parin viikon e-savuttelun jälkeen kokeilen analogisen polttaa.

     
     
  6. #26
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MaSi Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andy Näytä viesti
    HYI SAATANA! Päätin vanhasta tottumuksesta polttaa maun vuoksi pesällisen HYVÄÄ ja LAADUKASTA piipputupakkaa. Nyt kävi kuitenkin sillä tavalla, että homma loppui kolmeen imaisuun. En ois ikinä uskonut että laadukas piipputupakkaa maistuu tauon jälkeen noin törkeän pahalta! :-[
    Viikko sitten lauantai-iltana saunasauhuja ottaessa kävi Petersonin Iris Flaken kanssa samoin, parasta piipputupakkaa mitä ikinä olen polttanut ei vaan enää maistunut hyvälle, tervanmaku alkoi työkkiä senverta pahasti että kesken jäi piipullinen, koko loppuillan suussa paha maku.
    Mulla oli yhtä mun _entisistä_ lemppareista, Rattrays Marlin Flakea. En ois ikinä uskonut että hylkään tuon vanhan toverin, nyt kuitenkin kävi näin!
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  7. #27

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    rakkaus on ikuista ,se vain välillä vaihtaa kohdetta 8)

     
     
  8. #28

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mi_Kaheli Näytä viesti
    Tästä topic:sta innostuneena odotan sitä päivää, kun päätän maistaa analogista
    Mulla kans oli useempi päivä höyryttelyä ja sit innostuin juopotteleen ja analogisten polttaminen räjähti käsiin. Tankki oli muuan päivän "jäähyllä" ku ei millään meinannu päästä "irti" analogisesta et ois vaihtanu takas ekessuun.

    Kuten viisaat sanoo: jos kokeilet jotain, kokeile varovasti

     
     
  9. #29
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Ei tuu poltettua vaikka ois juomassa.. Höyry kyllä nousee.. Ei tuo tupakka aja asiaansa esavujen jälkeen..

     
     
  10. #30

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Luotin e-savukkeeseen niin paljon, että nyt kun vasta viikko kulunut e-savuilla ja ilman röökiä, niin päätin maistaa parit savut analogisesta tupakasta.
    Tupakasta sai savut kivuttomasti vedettyä henkeen, ei mitekään kummoinen tuntu ollut, kurkkutuntuma oli huonompi, kuin tuosta mun ego-t:stä 16mg mustikalla.
    Maku.... maku oli outo, jälkimaku tosi tunkkainen ja tunkkainen tuntu jäikin suuhun.
    Sanoisinko, että se tupakka minkä poltin reilu viikko sitten maistui taivaallisen hyvältä ja toi hyvän olon jne. jne. höttöä tämä tänään maistamani tupakka taasen maistui paskalta, sai suuhun huonon tunnun ja sormetkin haisee kessulle, ei kyllä jää yhtään ikävä

     
     
  11. #31
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Hyvä Miksu! Loistavaa! *soittaa fanfaarin* Arvoisa naapurini on kiusana vielä hyvin hyvin pitkään =) Mikäs siinä! Ja taas saa olla kaverista ylypeenä =)

     
     
  12. #32
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    146

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Asiaan liittyen: onkohan kuinka monella höyryttelijällä asenteet muuttuneet perinteistä tupakointia kohtaan? Kävin tänään taas lyhyen keskustelun e-tupakista kapakissa höyrystä kiinnostuneen tyttösen kanssa ja keskustelun päätteeksi tyttö tuumi jotta "toi on sun juttu, tää on mun juttu" ja paineli pihalle kääritty smartti sormien välissä. Omasta lopettamisesta on sen verran vähän aikaa että muiden tupakointiin suhtautuu aika hälläväliä-asenteella, kun tietää mitä se on. Silti, nyt kun sen saatanan katkun viimein haistaa, niin alkaa ymmärtää paremmin niitä ihmisiä jotka tupakkaan kaikkein kriittisimmin suhtautuvat. Siksi toisekseen, monet esimerkiksi "kerrasta poikki" -tyylillä lopettaneet ovat kuin vanhoja alkoholisteja: kaikki tupakkaan liittyvä on vähintäänkin saatanasta. Ihan yhtä jyrkäksi mä en sentään ole vielä heittäytynyt, vaikka passiivisen röökaamisen haitat alkavatkin hiljalleen aueta. ???


    Nyt: Smok Vape Pen Plus
    Menneet: 510, eGo-T, eGo-VV, Megalodon, Oval V6, Bolt, eGo Twist, Lavatube Mini V1, SD Keyring, Buzz Pro, Sentinel, Vamo V5, eGo AIO, Vaporesso Swag, Eleaf iStick

     
     
  13. #33
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    "En minäkään voi olla polttamatta. Löysin tällaisen uuden jutun mitä olen käyttänyt. Tästä saa ihan kivasti höyryä ja maunkin voi valita. Tää on tosi jännä juttu. Tässähän on nikotiinia aika reilusti niin tää ei varmaan sovi sulle ku poltat just nyt"

    Bada bing bada bong... se on siitä miten asian esittelee. Eikä ole siellä ekaa kertaa terassilla perseilemässä säppyrä huulessa. Mutta ihan ylpeenä pitää olla kuin muut tupakoitsijat, ei vaan pidä ylikorostaa. Ihan kuin olis vetäny säppyrää koko ajan. Ihmiset on todella väliinpitämättömiä oikeasti.

     
     
  14. #34
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Tää oli vissiin kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä... noh, pari viikkoa sitten koitin yhden, se ei ollut saatanasta ja syössyt nirvanaan mutta pahalta se maistui, jotain ne kinkit ovat keksineet että normikessu maistuu ihan hirveälle, vai maistuuko se oikeasti? Asenteista se että ei sinällään haittaa polttaminen mutta jotenkin säälittää "miksi ihmeessä imet tuota *askaa"

     
     
  15. #35
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Otappa kuppi kahvia. Lataa sen tuotekehittelyyn 1,5 triljoonaa dollaria. Nyt sulla on tuote joka maistuu kaikille. Se on tappanut ihmisiä vuodesta 1500 (kun Kolumbus tuli takaisin uudesta Intiasta). Kaikki pystössä olevat valtiot on kiitollisia tästä tuotteesta joka tappaa kansalaiset ennen valtion eläkettä. Tämähän ei liity valtion virkamiehiin. Pelaa kortit viisaasti ja mene valtiolle töihin. Lopuksi tavalliset duunarit on jotka tekee työt ja kävellään (sinun haudan) yli.

     
     
  16. #36
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Otappa kuppi kahvia. Lataa sen tuotekehittelyyn 1,5 triljoonaa dollaria. Nyt sulla on tuote joka maistuu kaikille. Se on tappanut ihmisiä vuodesta 1500 (kun Kolumbus tuli takaisin uudesta Intiasta). Kaikki pystössä olevat valtiot on kiitollisia tästä tuotteesta joka tappaa kansalaiset ennen valtion eläkettä. Tämähän ei liity valtion virkamiehiin. Pelaa kortit viisaasti ja mene valtiolle töihin. Lopuksi tavalliset duunarit on jotka tekee työt ja kävellään (sinun haudan) yli.
    Kuulostaa varsin kivalta Mutta näinhän se menee..

     
     
  17. #37
    MaSi
    Vieras

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teekoo Näytä viesti
    Siksi toisekseen, monet esimerkiksi "kerrasta poikki" -tyylillä lopettaneet ovat kuin vanhoja alkoholisteja: kaikki tupakkaan liittyvä on vähintäänkin saatanasta.

     
     
  18. #38
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    2

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ChainSmoker Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mi_Kaheli Näytä viesti
    Tästä topic:sta innostuneena odotan sitä päivää, kun päätän maistaa analogista
    Mulla kans oli useempi päivä höyryttelyä ja sit innostuin juopotteleen ja analogisten polttaminen räjähti käsiin. Tankki oli muuan päivän "jäähyllä" ku ei millään meinannu päästä "irti" analogisesta et ois vaihtanu takas ekessuun.

    Kuten viisaat sanoo: jos kokeilet jotain, kokeile varovasti
    Mä olin viime viikon reissussa. Kaljaa tuli kiskottua ja röökiä poltettua ketjussa. Kun tulin takaisin himaan siirryin takaisin sähköiseen eikä ole tehnyt analogista yhtään mieli.

     
     
  19. #39

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Juu sitä tupakin hajua ei siedä enää ittekkään, eli asenne muuttunu . Monesti esim kauppajonossa lemuaa joku tupakoitsija sietämättömästi ^^. En ole tupakkaa edes kokeillut lopettamisen jälkee (noin vuos sitten). 25 vuotta tuli polteltua pääasiassa sätkätupakkaa.

     
     
  20. #40
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    240

    Vs: Kokemuksia höyryttelyn jälkeisistä röökeistä

    Meidän perheessä näyttää sikarit maistuvan hyvälle muillakin kuin minulla. Niiden hintaa ei lasketa, toinen poika polttaa askin verran kuussa tupakkaa. Muuten ei tarvita turkkilaista saunaa, jos on perhe saman pöydän luona.
    G-Spot DC-hub! Höyryjen paratiisi.
    Vuodesta 2001.

     
     
Sivu 2 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •