Sivu 5 / 248 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567891555105 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 4954

Aihe: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

  1. #81
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja battery Näytä viesti
    Mistä johtuu käryneen maku?
    Ensimmäiset höyryt ovat hyvän makuisia yleensä.
    Johtuuko käry liian nopeasta tahdista, ettei atomisaattori ehdi jäähtyä vai mikä oikein käryää?
    Ravista rennosti laitetta alaspäin että neste valuu vanusta atomisaattoriin. Kerta tai kaksi riittää niin on taas lempeät höyryt. Vähän kuin kuivanneesta tussista yrittäis saada nestettä liikkeelle.

     
     
  2. #82

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Itsellä toinen ego-t:n atoista alkoi maistumaan palaneelle, nestettä kyllä kului ihan normaaliin tapaan, mutta ihan hirveän makuista.
    Kokeilen tässä nyt kiehuttaa juuri atoa puhtaaksi ja sen jälkeen kuivumaan, saas nähä miten käy.
    Tuola tankki aton putken sisällä näkyy olevan jonkintyyppinen vanu, joka hoitaa sen nesteen kuljettamisen vastukselle, kaiketi se vanu sielä sitten palaa ja voi olla että ei puhdistamalla saa mitään aikaan ja toi on pilalla..
    No, onneksi on uusi starterkit tulossa varaosiksi ja yksi ylimääräinen atomisaattori vielä lisäksi.

     
     
  3. #83
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Jos ei maku parane niin paina jollain neulalla sieltä piikin sisältä sitä mustaa karvaa millimetri sisäänpäin. Jos menee liikaa niin sen piikin voi nyppästä pihdeillä ulos ja asetella karvat kohdilleen uudestaan.

     
     
  4. #84

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Jos ei maku parane niin paina jollain neulalla sieltä piikin sisältä sitä mustaa karvaa millimetri sisäänpäin. Jos menee liikaa niin sen piikin voi nyppästä pihdeillä ulos ja asetella karvat kohdilleen uudestaan.
    Mikähän ego-t malli tämä on, kun on niin näppärästi ihan kokonaan purettavissa...
    http://www.youtube.com/watch?v=wXMXer3o7vc

    Ei oo ihan noin heleposti tässä mun mallissa.

     
     
  5. #85
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    No älkää ny kosaanilla kuumentako noita hajalle niin kuin tuo ukkeli tuossa videossa.

     
     
  6. #86
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Valmiiksi hajallista oli lämmittänyt kaasutoholla.

     
     
  7. #87

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ChainSmoker Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77
    Tuli rahat takas eikä edes yrittäny lähettää. Kokeillaas toiselta myyjältä...
    Mulle ei oo tullu masseja takas, mut ei oo myyjä vastannut mitään kun kysyin että missäs mun tuubelo on. Ootan vielä pari päivää ja sit disputea kehiin.
    Ihme myyjä toi. Eka ja vika kerta ku tolta tilaan jos ikinä tuubi edes tuleekaan.

    Aikaisemmin sillä oli:
    Delivery: Estimated within 3-7 business days
    Ja nyt on:
    Delivery: Estimated within 14-23 business days WTF

    Hieman OT:ta kehiin - tilasin Deal Extremestä kans juttuja muuan päivä sit ja nyt 4:ttä päivää lukee että "Processing". Kuinka kauan teillä yleensä on kestänyt että kamat tulee?
    (niinhän se on, että odottavan aika on pitkä..)

     
     
  8. #88

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Sisätiloissa höyryn imailu ei taida aiheuttaa sen kummempia hajuhaittoja? Mutta pienten lasten kanssa ei varmaankaan ole suositeltavaa? Kai tuota ninotiinia kumminkin sen verran leviää uloshengityksen mukana?

     
     
  9. #89
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Ehkei se ole muksujen seurassa viisasta höyryttää ainakaan yleisillä paikoilla.. joku voi luulla silti että poltaa yms..

     
     
  10. #90

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja psymbiote Näytä viesti
    Sisätiloissa höyryn imailu ei taida aiheuttaa sen kummempia hajuhaittoja? Mutta pienten lasten kanssa ei varmaankaan ole suositeltavaa? Kai tuota ninotiinia kumminkin sen verran leviää uloshengityksen mukana?
    Nikotiinia ei uloshengityilmassa pitäisi enään olla. Mutta itse keksin muitakin syitä olla käyttämättä lasten edessä..

     
     
  11. #91
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Eikö se ois fiksua oppiipahan muksut heti höyryttään ei vais.. jos on lapset tottunu näkemään tupakointia nii liekkö tuo ongelma jos näkee höyryttelyä..

     
     
  12. #92

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Ehkei se ole muksujen seurassa viisasta höyryttää ainakaan yleisillä paikoilla.. joku voi luulla silti että poltaa yms..
    En nyt puhu yleisistä paikoista enkä luulotaudeista Lähinnä kiinnostaa, että onko tuosta oikeasti "vaaraa" muille, erityisesti lapsille? Kysyn koska itselläni on 2 lasta, ja en kyllä väkisin pihalle vaivaudu höyryttelemään, jos ei ole pakko. Molemmat kyllä tietävät että tupakoin, siinä ei mitään uutta sinällään ole. Tottakai vanttila puhuu asiaa, esimerkkiä ei tietenkään ole fiksua näyttää, joten höyryttely aina toisessa huoneessa jne...

     
     
  13. #93

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Itse vetelin höyryjä tuossa yks päivä auton luona siten, että höyryt puhalsin sisälle siinä touhutessani, poika (2v.) oli takapenkillä istuimessa ja alko köhimään, piti heti tuulettaa autosta höyryt pois ja puhallella höyryt pois päin autosta.
    Joten tällä kokemuksella en suosittele höyryilemään lasten läheisyydessä, etenkään samoissa sisätiloissa..

     
     
  14. #94

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Ok. Parempi varmaan mennä suosista pihalle imailemaan.

     
     
  15. #95
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Osaiskohan joku taas neuvoa mua: Pesin yhden eGo-T atomisoijan ja jätin yöksi kuivamaan. Nyt sitä kun testailee, niin höyryä tulee, mutta se on jotenkin tavallista kuivempaa, pistävämpää ja kuumempaa. Oonko mä nyt onnistunut tämänkin tuohoamaan jotenkin?
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  16. #96

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Se atty on vaan vielä kuiva. Kostuta sitä lisää e-nesteellä niin se alkaa taas toimimaan kunnolla.

     
     
  17. #97

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    hei Andy aina kun peset sen aton se on sit niikuin uusikin ennen kun laitat täyden tankin paikalleen siihen atoon nii tiputa ensi sitä e-nestettä sinne aton sisään noin 4 tippaa jos sinulla on esim ego-t ,muihin riittää vähempikin "esikostutus" 8)

     
     
  18. #98
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Kiitos nopeista vastauksista! Ei muuta kun yrittämään uudestaan..
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  19. #99
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Laitoin nytten nesteiden ohella tulemaan tollasen "ClearoCartos - 1.5ml" viiden kappaleen paketin. Osaisko joku jo etukäteen neuvoa mua, miten nuo clearomizerit oikein täytetään? Mulla on itsellä tullut jonkun tilauksen mukana "normaali" cartomizer, mutta en kyllä ymmärrä miten sekään täytetään. Tarvitsen siis ainakin tämän kanssa teidän muiden apua.

    Kiitos jo etukäteen!
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  20. #100
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    2.5ml ruiskulla noita voi täytellä. Päästä donitsit vekeen ja ruiskuttelee sisustan täyteen. Keskireikään ei laiteta tavaraa, reunojen vanuihin vaan.


     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •