Sivu 11 / 248 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011121314152161111 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 4954

Aihe: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

  1. #201

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Nonnih, 3 atomisaattoria hajos yhtäaikaa. Uskomatonta. Kahdesta tulee palaneen makua ja yks röpöttää, höyryä ei tuu kunnolla ja kuumenee todella nopeasti.

    Suositellaanko kaikkiin ratkaisuksi pesu + kuivapoltto?

     
     
  2. #202

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Jos ei auta, niin kokeile debridgingia. Sillan poistamisella päästään yleensä eroon tuosta palannen mausta. http://www.youtube.com/watch?v=l5y92hSxwdI

     
     
  3. #203

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ChainSmoker Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Paypalista "näytä kaikki 3kk tapahtumat" niin löytyy.
    Jees, kiitti vinkistä. Laitoin claimin kehiin.
    The seller has been asked to respond by Sep 4, 2011. Once we receive the information, we'll continue our review of this case. Saas nähä kuinka käy. Periaateessa femma ei oo paljo jos ei sa takas, mut tympäsee. Tais olla viimenen kerta ku ostan mitään eBayst :/

     
     
  4. #204
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ChainSmoker Näytä viesti
    Tais olla viimenen kerta ku ostan mitään eBayst :/
    Lähinnä kannattaa vaan katsoa, että myyjällä on riittävältä ajalta riittävästi positiivista palautetta
    Ite oon tilannu eBaysta kamaa kymmeniä kertoja ja aina oon saanut kaiken just semmosena kun on luvattu.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  5. #205
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    komppaan POUta. ei kannata ketjupolttaja masentua, mulla alla yli 100 tilausta ebaysta, ja aina kaikki ok.
    käyttää VAIN paypallia ja kattoo et ne suositukset on kohdallaan ni homma toimii. se halvin ei aina ole
    paras vaihtoehto sielläkään. imho.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  6. #206
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    voitteko kertoa onko ecigwizardista tilattu ego-t,a vai b malli mitä myydän esim liberty flightissa?

     
     
  7. #207
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jsi811 Näytä viesti
    voitteko kertoa onko ecigwizardista tilattu ego-t,a vai b malli mitä myydän esim liberty flightissa?
    Woot? Siis kummasta nyt puhutaan o_O

    Ecigwizin perus Ego Tankki aloituspaketti on ainakin kuvien mukaan tyyppiä A. (http://www.ecigwizard.com/shop/fi/eg...arter-kit.html)

    Libertyltä löytyy kumpaakin, 650mAhhinen on tyypin A ja 1000mAhhinen tyypin B. (http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=118)
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  8. #208

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    pou & luuponen: thanks
    *********************

    Liittimistä hieman. En löytänyt eri hakusanoilla.

    Onko 510 se vakio eli ulompi kierre mikä on esim. eGo-T:ssä? Mikä on se sisempi kierre? 801, 901?

    Miten ne olis nopeinta opiskella ulkoa niin heti tietäis mitä tarkoitetaan.

    EDIT:
    Taisin vissiin löytää sen kuuluisan ylikuumenemissuojan tästä 650mah akusta. Rittävän tiheään ku imuttaa niin alkaa valo vilkkumaan ja "yhteys" pätkii. Sit kun antaa jäähtyä niin toimii aivan normaalisti.

     
     
  9. #209
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ChainSmoker Näytä viesti
    Liittimistä hieman. En löytänyt eri hakusanoilla.

    Onko 510 se vakio eli ulompi kierre mikä on esim. eGo-T:ssä? Mikä on se sisempi kierre? 801, 901?
    Ainakin nämä 510 cartot menee noihin sisäkierteisiin kiinni mun eGoon. Eli ne sisemmät on ne 510.

    Ulommat taitaa olla ihan eGon omat kierteet, eli niihin käy joko eGo atomisaattorit/cartot/clearot/cone etc.
    (Tai siis näin olen ymmärtänyt, ei ole parempaa tietoa)
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  10. #210

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Moi!
    Päätin tässä rekisteröityä luettuani jonkin aikaa tätä foorumia.

    Perjantaina sain ecigwizardin 510 get started kitin, sillä tähän asti höyrytellyt ja alkusähellyksien (nestettä vuosi patruunasta suuhun ym.) jälkeen olen ollut ihan suht. tyytyväinen. Kuitenkin, tuossahan akku pimenee muutaman latauksen jälkeen joten olen katellut uusia juttuja nyt. Mulla on mielessä tällänen setti:

    http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ak...ry-900mah.html
    TAI
    http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ak...ry-900mah.html

    Ja sitten:
    http://www.ecigwizard.com/shop/fi/at...esistance.html
    http://www.ecigwizard.com/shop/fi/dr...drip-tips.html

    Onhan nuo yhteensopivia toistensa kanssa? Ajattelin myös tilata tankkeja tuohon jos drip tippailu ei oikeen natsaa.. Voitteko suositella jonkunlaisia? Ja muutenkin olisin kiitollinen kaikenlaisista neuvoista hankintojen ja muun suhteen. Mielellään lähtisin suht. halvoista hankinnoista liikkeelle koska oon työtön ja köyhä

     
     
  11. #211
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Onko Ecigwizardilta tilattu malli b vai a?verrattuna liberty flightsiin.Ajattelin tilata pari toimivaa lowres atomisaattoria

     
     
  12. #212
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    67

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jsi811 Näytä viesti
    Onko Ecigwizardilta tilattu malli b vai a?
    Kuvasta päätelleen a-malli kyseessä. A-mallissa atomisoija kapenee tankkipäästä, b-mallissa tuo atomisoija on lieriön mallinen.

     
     
  13. #213
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jsi811 Näytä viesti
    voitteko kertoa onko ecigwizardista tilattu ego-t,a vai b malli mitä myydän esim liberty flightissa?
    Woot? Siis kummasta nyt puhutaan o_O

    Ecigwizin perus Ego Tankki aloituspaketti on ainakin kuvien mukaan tyyppiä A. (http://www.ecigwizard.com/shop/fi/eg...arter-kit.html)

    Libertyltä löytyy kumpaakin, 650mAhhinen on tyypin A ja 1000mAhhinen tyypin B. (http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=118)
    eli voin siis tilata liberty flights:lta A vermeitä ja ne sopivat omaan egooni?

     
     
  14. #214

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Sun egoon käy myös b-malli, mutta siihen tarvit sitten lisäksi b-mallin tankkeja, jotka on isompia tilavuudeltaan. Eli kumpikin tyyppi käy. Jos tilaat type-b aton, niin muista tilata samalla type-b tankkeja. Ego:n akut on samanlaisia kaikki kierteiltään ja halkaisijaltaan. Ainoastaan noita atoja ja tankkeja on kahta eri mallia. Itsellä tuntuu, että type-b low res atosta tulee paremmat höyryt, kuin type-a lowressistä. Vaikka eroa ei pitäisi olla, mutta jotenkin ilma kiertää paremmin type-b:ssä itsellä.
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  15. #215
    Höyrähtänyt Piedro's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    19

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Tänään tuli elämäni ensimmäinen ego-t kotia ja akut on nyt täynnä sekä
    atot pesty käyttöä varten mutta heräsi semmosia kysymyksiä vielä tässä
    ego:a rassatessa että miten sitä kuuluisi polttaa? eli pidetäänkö tupakan
    päätä ala vai ylä viistoon?
    ja säilytyksestä että miten päin sitä pitäisi kasassa ollessaan säilyttää
    vai pitääkö purkaa joka polttokerran jälkeen?
    Kiitos vinkeistä jo etukäteen.

     
     
  16. #216

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Itte ainakin pitäny alaviistoon, et se neste valuu tankista atoa kohti.

    Säilyttäny oon lähinnä vaakatasossa, taskus toki kulkee pystys, enkä oo vuotoa havainnu.

    Purkaa ei tartte jokavälissä, yöksi toki voi purkaa ja laittaa aton paperia vasten tankkipuoli ylöspäin, niin valuu enimmät nestejämät atosta pois eikä välttämättä tarvi niin pian puhdistella.

    Hyviä höyryttelyjä!

     
     
  17. #217
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    25

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Valaiskaa tyhmää; 510-T maistuu palaneelle & ei kurkkutuntumaa (low nic), mutta samalla atomisaattorilla ja nesteellä kun vetäsee tipat suoraan atolle ja ottaa henkoset niin maku taivaallinen ja kurkkutuntuma löytyy. Miten tuo tankki jarruttaa tuossa välissä, ei saa tarpeeksi nestettä? Kokeilin SiBin ohjeiden mukaan rei'ittää ruiskulla tankkia, pieni parannus mutta siltikin aina välillä tuppaa palaneen maku suuhun ja kurkkutuntuma uupuu täysin kokoajan. Atomisaattori putsailtu useaan kertaan.

     
     
  18. #218

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    koitas kairata sitä tankin reikää pikkasen isommaksi mistä atonpiikki menee sisään ,mut vain himpun

     
     
  19. #219

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Periaattes muutama mahdollinen syy, eli:

    tankin reikä on liian pieni, eikä neste pääse virtaamaan atolle - - avarra vaikka ruuvimeisselillä hitusen

    neste on niin jäykkää ettei virtaa kunnolla - - laimenna vaikka vedellä hieman (20%). Yleensä tämä ongelma ilmenee puhtailla vg nesteillä.

    aton piikin sisällä oleva "sydän" on liian pitkallä - - työnnä hitusen sisällepäin, oikea kohta on n. 1mm. piikin alemman reunan tasosta sisäänpäin. Jos menee liian pitkälle niin ato rupeaa kusemaan, ja edessä on purkuoperaatio (johon tosin Sibiltä löytyy mainio video).

    Toivottavasti joku noista ratkaisee ongelman.

     
     
  20. #220
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

    Yksi vesitippa tankkiin on sekin jo paljon.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •