Sivu 245 / 248 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 145195235241242243244245246247248 ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,881 - 4,900 / 4954

Aihe: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

  1. #4881
    Höyrykonkari Siivu87's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lieksa
    Viestit
    152
    Päivää. Tulee vissiin hommattua tuo wismecin luxotic kitti ja en nyt ota tuosta "semimekaanisesta" selvää. Eli mielelläänkö ohmin laki haltuun ja esim. sony vtc5a akut? Vai onko tuossa suojaus myös tuolle ampeerille mitä se tuolle syöttää että ei räjähdä käsiin? Akkuja on monenlaisia itellä sinkkumodiin mutta vain osa sonyja.

     
     
  2. #4882
    Juu. Ei se nyt mitenkää rakettitiedettä ole et ihan perus maalaisjärjellä pääsee pitkälle. Ohmin laki on tietysti ihan hyvä hallita eli Ampeerit= Voltit/ohmit. Eli jos tykkäät esim 0.5 ohmin vastuksesta niin jaat Voltit 4.2 (terveessä akussa yleensä on täytenä) 0.5:llä. 4.2/0.5=8.4 ampeeria. Eli melkein mikä tahansa hyvä akku käy tolla vastuksella. Sitku aletaan menemään alle 0.2ohmin ni sit alkaa olemaan jo tarkempaa et mitä akkua käytää. Esim 4.2/0.21=20 ampeeria. Silloin on ihan hyvä olla tosiaan se vtc5a joka on todella suosittu meksupiireissä. Ite ajan jossain 0.3-0.5 ohmin välillä niin pystyy käyttää hyvin kaikkia akkuja mitä miul on.

    Sit on tosiaan hyvä varmistaa et akku ei oo vaurioitunut, plussanapa ei ole painunut ja että akku ei ole ihan elämänsä päässä.

    Setupin ku teet ni kannattaa hehkutus tehä joko reguloidulla modilla tai ohm testerillä ettei tuu oikkariongelmia. Jotkut toki hehkuttelee meksunki nokassa mut ihan jos haluu varman päälle pelata ni tätä suosittelen. Ja toisekseen myös kannattaa testata joko reguloidulla tai ohm testerillä ettei vastus muutu kun laittaa capin aton päälle (ainakin jos cappi on metallia) eli ettei ato ole oikkarissa. Sitku kaikki on kunnos ni eiku kiinni ja nauttimaan.

    Tosta luxoticista en tiedä mitä siin on kun en ole tutustunut siihen.

    Meksuja ainakin kannattaa huolella putsailla ja huoltaa ni sillon ne toimii hyvin. Eritoten squonkkereita kannataa valvoa ettei tule ongelmia laitteen sisälle päätyneen nesteen kanssa.

    Jos joku keksii viel jotain ni saa täydentää. Oon vähä kohmees töiden jäliltä ni voi jotain unohtua

     
     
  3. #4883
    Höyrykonkari Siivu87's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lieksa
    Viestit
    152
    Tämä selvä. Oon jonkun verran perehtynyt noihin meksuhommiin vuosien varrella, mutta ikinä en ole niitä itelleni hommannut. Tuossapa oli taas hyvä tietopaketti/muistutus, että miten niiden kanssa pelataan, kiitos siitä Tuossa luxoticissa on joitain suojauksia, mutta en ole saanut selvää että mitä suojauksia siinä kaikenkaikkiaan on. Pitää tehdä setupit tuohon niinkuin meksuun tekis, vaikka ei meksu olekaan. Vtc5 (ilman aata) ja vtc6 akkuja minulla on ja ne saa välttää, mutta hommaan jossain vaiheessa uusiakin.

     
     
  4. #4884
    Höyryttelijä Miikka78's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    33
    Kertokaahan fiksummat.

    Mulla on Lost Vape Mirage ja siihen istuisi nätisti Aspire Revvo tankki, mutta johtuuko modista/asetuksista/akusta kun tolla tankilla alkaa "low battery" vilkkua jo 50 - 60% paikkeilla?

    Akkuna nyt Ijoy 21700 3750mah, koitettu uudella 18650 akullakin.

    Esimerkiksi Supertank minillä joka on Snowwolf Mfengin nokalla ei tuota tee, joten tankit nyt väärissä modeissa värin suhteen

    Vuosia jo höyrytellyt muttei tälläistä tullut vastaan aiemmin edes rakennettavilla,
    mutten kyllä aiemmin valmisatoja käyttänytkään

     
     
  5. #4885
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miikka78 Näytä viesti
    Kertokaahan fiksummat.

    Mulla on Lost Vape Mirage ja siihen istuisi nätisti Aspire Revvo tankki, mutta johtuuko modista/asetuksista/akusta kun tolla tankilla alkaa "low battery" vilkkua jo 50 - 60% paikkeilla?

    Akkuna nyt Ijoy 21700 3750mah, koitettu uudella 18650 akullakin.

    Esimerkiksi Supertank minillä joka on Snowwolf Mfengin nokalla ei tuota tee, joten tankit nyt väärissä modeissa värin suhteen

    Vuosia jo höyrytellyt muttei tälläistä tullut vastaan aiemmin edes rakennettavilla,
    mutten kyllä aiemmin valmisatoja käyttänytkään
    Yleensä toi ennenaikainen low battery viittaa huonoon akkukontaktiin. Ite oon kans tohon törmänny joskus denalla. Riitti et tiukensin akkukontaktia. Siin oli kontakti ruuviilla modissa kiinni ni ruuvi oli päässy löystymään. Kannattaa tsekata ainaki ne kontaktit et jääks kontakti vajaaks akkuun/ ite modiin. Voi olla myös ihan huono kolvaus myös jossain välissä.

     
     
  6. #4886
    Höyryttelijä Miikka78's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    33
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    Yleensä toi ennenaikainen low battery viittaa huonoon akkukontaktiin. Ite oon kans tohon törmänny joskus denalla. Riitti et tiukensin akkukontaktia. Siin oli kontakti ruuviilla modissa kiinni ni ruuvi oli päässy löystymään. Kannattaa tsekata ainaki ne kontaktit et jääks kontakti vajaaks akkuun/ ite modiin. Voi olla myös ihan huono kolvaus myös jossain välissä.
    Tietenkin yksi ruuvi pyörii tyhjää tuossa joten ei saanut kokonaan auki, mutta muutamilla tankeilla nyt ajellut ja ei ole samaa tehnyt.
    Uskoisin kuitenkin liittyvän vain tuohon Revvoon, se kun syö Mfenginkin akut nopiaan noin 3 paria päivä
    Hyvä modi muuten, jotain tuohon hyvin istuvaa tankkia siis metsästämään.

    Sent from my SCH-I925 using Tapatalk

     
     
  7. #4887
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2014
    Viestit
    152
    Vieläkö jotkut käyttää mesh laitteita? Löytyi H-Atty laatikosta ja tekisi mieli laittaa kuntoon mutta ei ole verkkoa. Mistäpä kannattaa tilata?

    Lähetetty minun ONEPLUS A6003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  8. #4888
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Edvard Näytä viesti
    Vieläkö jotkut käyttää mesh laitteita? Löytyi H-Atty laatikosta ja tekisi mieli laittaa kuntoon mutta ei ole verkkoa. Mistäpä kannattaa tilata?

    Lähetetty minun ONEPLUS A6003 laitteesta Tapatalkilla
    Oisko http://www.vape-atomizer-mesh.com/pr...king-Mesh.html
    SS-lankoja olen tuolta tilannut muutamaan kertaan, tulleet säällisessä ajassa ja kohtuu hintaista on.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  9. #4889
    Osaako joku kertoa. On käytössä berserker normi versio ja ammit mtl rta molemissa esintyy kontensaatiota muutaman imun jälkeen mutta berserker minissä ei ole mitään ongelmaa. Elikkä miten ton kontensaation saa vähemälle?

     
     
  10. #4890
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lebutin Näytä viesti
    Osaako joku kertoa. On käytössä berserker normi versio ja ammit mtl rta molemissa esintyy kontensaatiota muutaman imun jälkeen mutta berserker minissä ei ole mitään ongelmaa. Elikkä miten ton kontensaation saa vähemälle?
    Berzerker ministä ei kokemusta, mutta Ammittiin ja Berzerkeriin auttoi ihan driptipin vaihto isompireikäiseen. Ammitissa voi myös coilia nostaa aika huoletta ylemmäs jos tuntuu että nesteet nousee ihan ilmareikiin asti.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  11. #4891
    Nostin coilia aika huolella ammitissa ja nyt toimii kuin unelma. Kiitoksia vaan

     
     
  12. #4892

    Sisällä höyryttely

    Oletteko huomannut että neste värjää kattoa, olen polttanut tupakan makuista liquan nestettä vuoden ja kattopaneelit oli ihan ruskeita 😁😁
    Ei muuta kuin rätti käteen ja pyyhkimään.

     
     
  13. #4893
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vasta-alkaja Näytä viesti
    Oletteko huomannut että neste värjää kattoa, olen polttanut tupakan makuista liquan nestettä vuoden ja kattopaneelit oli ihan ruskeita 
    Ei muuta kuin rätti käteen ja pyyhkimään.
    Älä polta, höyryttele vaan
    Ei ole mulla havaintoa tollasesta....
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  14. #4894
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Ei niin pieniä kysymyksiä mulla vaan useampikin. A: Facebook tuttu joka höyryttelee mutta jolla ei ole kovin paljon tietoa niin haluaisi rekisteröityä tänne mutta ei kuulemma onnistu? Kysyn vielä ylläpidolta asiaa. B: Hänellä on laitteena Geekvape Aegis Solo 100W starter kit ja hän ihmettelee ja minä myös että kun laite näyttää että akuissa on 20-30% tehoja jäljellä niin kone ei enää anna kuulemma höyryjä kunnolla? Hän oli ostanut laitteen käytettynä ja akut kuulemma melko uusia ja hyviä? Hän oli jo ostamassa uuden suojapiiriakun mutta onneksi hän kysyi asiaa minulta ennenkuin meni tilaamaan, mutta pointti oli se että tietääkö kukaan että miksi tuo laite tekee tuollaista temppua? C: Hän sanoo että Zeus sub ohm 2ML tankki ei anna kunnolla makua? Tietääkö joku tästä asiasta jotain? Kiitos P.S. Minulla olisi myydä hänelle Kangertechin vanha sub ohm tankki mutta antaako sekään makua hyvin? Minä en muista enkä tiedä onko muutoinkaan hyvä tankki. Aika pienet ne coilit on ja hän ei itse halua tehdä coileja. En kuitenkaan kehtaa myydä tankkeja joiden toimivuudesta en itse enää mitään muista eikä minulla ole edes valmiscoileja tuohon tankkiin enkä enää myöskään vedä DTL tyyliin. Elikkä oli tässä aika monta ihmettelyn aihetta mutta ei varmaan haittaa kun aika hiljaista täällä nykyään

     
     
  15. #4895
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    B: Kun akun varaus (ja sitä myöten jännite) laskee, niin myös akusta saatava teho pienenee, eli ihan normaalia käytöstä akusta, laitteesta ja pyydetyistä tehoista riippuen.

     
     
  16. #4896
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    2
    Rupesin tässä nostalgiapärinöissä etsimään internetistä Space Jam Omega -litkua mutta vähän huonoin tuloksin. Tietääkö joku että mistä tuota vielä sais, vai onkohan pulju pistänyt ovet kiinni? On nimittäin legendaarista tavaraa ja harmi jos sitä ei enään saa.

     
     
  17. #4897
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja oldi Näytä viesti
    Rupesin tässä nostalgiapärinöissä etsimään internetistä Space Jam Omega -litkua mutta vähän huonoin tuloksin. Tietääkö joku että mistä tuota vielä sais, vai onkohan pulju pistänyt ovet kiinni? On nimittäin legendaarista tavaraa ja harmi jos sitä ei enään saa.
    Tuolla näyttäis olevan höyryttelyvalmista, ei tiivaria..
    http://ejuice-distribution.com/index...product_id=178
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  18. #4898
    Höyrykonkari Siivu87's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lieksa
    Viestit
    152
    Lainaus Alkuperäinen postaaja oldi Näytä viesti
    Rupesin tässä nostalgiapärinöissä etsimään internetistä Space Jam Omega -litkua mutta vähän huonoin tuloksin. Tietääkö joku että mistä tuota vielä sais, vai onkohan pulju pistänyt ovet kiinni? On nimittäin legendaarista tavaraa ja harmi jos sitä ei enään saa.
    Ittelle oli tärkeämpää tuo starship 1 aikoinaan Kun tietäis jonkun paikan mistä tulis kotiin asti turvallisesti ja huokeasti niin varmasti ostaisin..

     
     
  19. #4899
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    2
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Tuolla näyttäis olevan höyryttelyvalmista, ei tiivaria..
    http://ejuice-distribution.com/index...product_id=178
    Millähän todennäköisyydellä tuo tulis kotia asti jäämättä tulliin jos niksallisena tilaa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Siivu87 Näytä viesti
    Ittelle oli tärkeämpää tuo starship 1 aikoinaan Kun tietäis jonkun paikan mistä tulis kotiin asti turvallisesti ja huokeasti niin varmasti ostaisin..
    Jep! Tää ois kans toinen kestosuosikki

    E: Onko jollai kokemuksia tosta ejuice-distribution kaupasta? Ihan legit mesta?

     
     
  20. #4900
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2020
    Viestit
    6
    Moikka.

    Millä combolla sais jonkilaisen kurkkutuntuman ilman nikotiinia? Tällä hetkellä on 20mg ja tarkoitus olisi vieroittautua pitkällä tähtäimellä nikotiinista ja käyttää aluksi siihen nikotiinilaastaria ja vetää pelkkää nestettä.

    Kiitos.

    edit: niin juu vehkeet tällä hetkellä on TFV12 P-tank ja Voopoo Drag 2

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •