Tulokset 1 - 14 / 14

Aihe: Päivitystä

  1. #1
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Päivitystä

    Ok eli ny on alotettu höyryttely ja tarttis päivittää varmaan parempaa mallia.. Olisko kellää neuvoa jotai höyryiltä, tehoilta ja käyttöiältä jotai hyviä ehdotuksia?

     
     
  2. #2
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Päivitystä

    Tarkennuksena:

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Itelle lähti ekatteeks 2x 510 GET STARTED KIT!
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  3. #3
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Päivitystä

    Sieltähä se tuli.. ja jos vielä että yks startti paketti sisälsi: akun, kiukaan ja 3 vanupatia..

     
     
  4. #4

    Vs: Päivitystä

    Ite alotin kans tuolla 510:llä, hankala käyttö ja huono akunkesto oli itselle liikaa. torstaina postissa saapui eGo-t 900mah akuilla, ja voin suositella. omalla käytöllä akku nyt riittänyt reilusti yli vuorokauden ja kolme tankillista on tullut nestettä höyryteltyä. Mautkin tulee omasta mielestä paremmin esille tällä mitä 510:llä.

    Joten äänen annan tuolle eGo:lle parin päivän höyryttelyn kokemuksella. ^-^
    Laitteet millä mennään : Ego-t | Bombshell | E-power 18650 + suuri kasa bogen lr kartoja.
    Mehut mitkä höyryää : fsusa: jagerbomb | ps: pink spot | DV: absinthe

     
     
  5. #5
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Päivitystä

    Mistä tilasit? Itellä kävi tuo eGo jo mielessä..

     
     
  6. #6
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Päivitystä

    Tuollaista 1000mAh eGo-T akkua kehiin ja jos lipsahtaa akku tyhjäksi niin tuuppaa mukana tulevan usb-johdon kiinni ja höyryttelee samalla kun tuo lataa:

    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7784

    Tuohon voi ruuvata nykyiset atomisaattorit kiinni tai tilata erillisen LR atomisaattorin joko A tai B mallin. Muovitankit pitää kanssa olla samaa mallia:

    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7759

    Tankit:

    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7764
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7765

    20€ + postit.

     
     
  7. #7
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Päivitystä

    Laitoin tuon eGo-T normi kokosena tulemaan.. ja lisää osia rekallinen.. Kiitän linkeistä Vielä taidan laittaa nuo tonniset akut tulemaan

     
     
  8. #8
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Päivitystä

    Onko toi cigwizin eGo-T LR ny A vai B ei oikee käyny mistää ilmi.. samate ku ei oikee muutenkaa mikää.. mutta luulis ettei nuo ny tavasaa tuolla ego tank kohassa sekasi myy.. ilma eri ilmotusta yms..

     
     
  9. #9
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Päivitystä

    Se on A-tyyppiä. Eli atomisaattori suippenee suukohtaa kohti. B-mallissa atomisaattori on about suora pötkö. Tänään olis pitäny tulla B-mallin setti niin olisin tehnyt videon noista eroista. Mutta ei sit ku ei tullu.

     
     
  10. #10
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Päivitystä

    Kiitän tästä... Ja koko setti oli A:ta.. Kyllä jokaisella keskustelu sivustolla täytyis olla yks SiB

     
     
  11. #11
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Päivitystä

    No mä ny oon tällaanen. Töissä sama juttu, aina asiakkaan puolella. En suosittele sellaista mitä asiakas ei tavi.

     
     
  12. #12
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Päivitystä


     
     
  13. #13
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Päivitystä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Se on A-tyyppiä. Eli atomisaattori suippenee suukohtaa kohti. B-mallissa atomisaattori on about suora pötkö. Tänään olis pitäny tulla B-mallin setti niin olisin tehnyt videon noista eroista. Mutta ei sit ku ei tullu.
    Mä olen molempia kokeillut, ja enemmän tykkään tosta B-typestä. Ei oo kussu mulla ikinä ollenkaan.

    Ja se vielä low resistancena, niin kyl on hyvä!
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  14. #14
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Päivitystä

    No ei tuo kusemine onneks ole ongelma.. itekki joskus Mitin että oliko vääriä osia joukossa tutkiskelin ja eipä ollu.. kiva vaihto 510 autosta tuollasee ego lr ja tuo 1000 läpivienti akku

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •