Sivu 3 / 11 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 208

Aihe: Sähkötupakkalaitteen nimi?

  1. #41

    Vs: Sähkötupakkalaitteen nimi?

    Kun minä lähden duunissa tupakkamiesten kanssa ulos ???-tauolle niin lähden höyryttelemään, en missään nimessä e-tupakoimaan tai sähkötupakoimaan.
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  2. #42

    Vs: Sähkötupakkalaitteen nimi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Makes70 Näytä viesti
    Kun minä lähden duunissa tupakkamiesten kanssa ulos ???-tauolle niin lähden höyryttelemään, en missään nimessä e-tupakoimaan tai sähkötupakoimaan.
    Samaan pyrin itse.. en missään nimessä suostu kutsumaan höyrystintäni miksikään savuun, tupakkaan tahi savukkeeseen liittyvään. Olkoon edessä e- tai sähkö- .. silti todella harhaanjohtava!

     
     
  3. #43

    Vs: Sähkötupakkalaitteen nimi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja declension Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Makes70 Näytä viesti
    Kun minä lähden duunissa tupakkamiesten kanssa ulos ???-tauolle niin lähden höyryttelemään, en missään nimessä e-tupakoimaan tai sähkötupakoimaan.
    Samaan pyrin itse.. en missään nimessä suostu kutsumaan höyrystintäni miksikään savuun, tupakkaan tahi savukkeeseen liittyvään. Olkoon edessä e- tai sähkö- .. silti todella harhaanjohtava!
    Tupakalla kävin noin 28 vuotta ja se loppui 30.7.2011 ja siitä alkaen olen höyrytellyt, vapottanut tai mitä muuta vaan mutta en ole käynyt savuilla tai tupakalla.

    Jee. just tajusin että olen ollut yli kuukauden ilman tupakkaa. Tai kai mä sen olen tajunnut mutta onhan se sellainen juttu mihin en olisi todennäköisesti pystynyt ellen olisi löytänyt höyryttelyn ihmeellistä maailmaa.

    Siis iso kiitos sille henkilölle kuka tämän onkaan keksinyt...
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  4. #44

    Vs: Sähkötupakkalaitteen nimi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Makes70 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja declension Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Makes70 Näytä viesti
    Kun minä lähden duunissa tupakkamiesten kanssa ulos ???-tauolle niin lähden höyryttelemään, en missään nimessä e-tupakoimaan tai sähkötupakoimaan.
    Samaan pyrin itse.. en missään nimessä suostu kutsumaan höyrystintäni miksikään savuun, tupakkaan tahi savukkeeseen liittyvään. Olkoon edessä e- tai sähkö- .. silti todella harhaanjohtava!
    Tupakalla kävin noin 28 vuotta ja se loppui 30.7.2011 ja siitä alkaen olen höyrytellyt, vapottanut tai mitä muuta vaan mutta en ole käynyt savuilla tai tupakalla.

    Jee. just tajusin että olen ollut yli kuukauden ilman tupakkaa. Tai kai mä sen olen tajunnut mutta onhan se sellainen juttu mihin en olisi todennäköisesti pystynyt ellen olisi löytänyt höyryttelyn ihmeellistä maailmaa.

    Siis iso kiitos sille henkilölle kuka tämän onkaan keksinyt...
    Onnittelut!

     
     
  5. #45

    Vs: Sähkötupakkalaitteen nimi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja declension Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Makes70 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja declension Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Makes70 Näytä viesti
    Kun minä lähden duunissa tupakkamiesten kanssa ulos ???-tauolle niin lähden höyryttelemään, en missään nimessä e-tupakoimaan tai sähkötupakoimaan.
    Samaan pyrin itse.. en missään nimessä suostu kutsumaan höyrystintäni miksikään savuun, tupakkaan tahi savukkeeseen liittyvään. Olkoon edessä e- tai sähkö- .. silti todella harhaanjohtava!
    Tupakalla kävin noin 28 vuotta ja se loppui 30.7.2011 ja siitä alkaen olen höyrytellyt, vapottanut tai mitä muuta vaan mutta en ole käynyt savuilla tai tupakalla.

    Jee. just tajusin että olen ollut yli kuukauden ilman tupakkaa. Tai kai mä sen olen tajunnut mutta onhan se sellainen juttu mihin en olisi todennäköisesti pystynyt ellen olisi löytänyt höyryttelyn ihmeellistä maailmaa.

    Siis iso kiitos sille henkilölle kuka tämän onkaan keksinyt...
    Onnittelut!
    Kiitoksia.

    Todennäköisesti sinua saa kanssa onnitella kun täällä olet. Kaiketi olet ex-röökihemmo ja nyt höyryät. Vai olenko väärässä?

    Juu. 41v olen ja siitä 28 vuotta poltin. Höyryttelyn ansiosta ei ole kertaakaan tullut sellaista tilannetta missä olisi tullut mieleen että v***u antakaa rööki mulle nyt ja heti... Tuntuu että menee liiankin helposti tää lopettaminen.

    Olen myös levittänyt höyryilosanomaa... Mun pomo on jo osa-aika höyry ja kaksi kaveria kenen kanssa lopetettiin samaan aikaan polttaminen ovat täysopäiväisiä höyryttelijöitä.
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  6. #46
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Sähkötupakkalaitteen nimi?

    Höyrytin on alkanut sopia suuhun, kuvaa aika hyvin ja ei tuo mieleen mitään muuta vekotinta.

     
     
  7. #47
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Sähkötupakkalaitteen nimi?



    no tulihan sitä keskustelua tähänkin lankaan

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  8. #48
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2009
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    98

    Vs: Sähkötupakkalaitteen nimi?

    Otetaan taskusta Jedi-ääni ja sanotaan. Ei, se ei ole tupakka. Ei, tämä ei ole savua. Ei, tämä ei ole haitallista terveydellesi. Nämä eivät ole etsimänne droidit.

    Mä menen höyryttelemään. Mut kyllä mää oon käyttäny tuota kankeaa sanaa eetupakki nyt toistaseks.

     
     
  9. #49

    Vs: Sähkötupakkalaitteen nimi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja polskija Näytä viesti
    ...Ei, tämä ei ole haitallista terveydellesi...
    Noin pitkälle en kyllä menisi väittämään. Järkeviä tutkimuksia ei ole tehty ja varsinkaan pitkäaikasen käytön haitoista ei ole vielä minkään näköistä tietoa. Nikotiini on edelleen toksista. Nesteiden sisältämät väri-ja makuaineet on tarkoitettu meneväksi ruuansulatuskanavaan, jossa eri entsyymit pilkkovat ne. Lienee sanomattakin selvää, että keuhkoja ei ole suunniteltu ottamaan vastaan tälläisia aineita, varsinkaan jatkuvasti. Jotkin nesteet, varsinkin kermaa, maitoa ja karamellia imitoivat, sisältävät diasetyylia, jonka pitkäaikais altistus aiheuttaa todistettavasti keuhko-ongelmia. Höyryttely on lähes varmasti turvallisempaa pitkällä tähtäimellä kuin tupakointi, mutta en usko että täysin vaaraton harrastus on kyseessä.

     
     
  10. #50

    Vs: Sähkötupakkalaitteen nimi?

    no mikä ei tässä mailmassa oli ?????

     
     
  11. #51
    Höyrykonkari Nurkkis's Avatar

    Liittynyt
    07/2010
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    148

    Vs: Sähkötupakkalaitteen nimi?

    Kannatan ja käytän itse ilmauksia höyritin - höyryttää - vetää höyryt jne.

    Olin työpaikallani aikanaan se ensimmäinen höyryttäjä. Nykyisin kaikki lähimmät ex-tupakoivat kollegani ovat vähintään osa-aikaisia höyryttäjiä. Suurin osa on luopunut analogisista kokonaan. Työpaikallani on vakiintunut puheeseen tapa kutsua höyryttimiä niiden varsinaisilla mallinimillä. Ihmiset puhuvat siis esimerkiksi Tornadoistaan tai DSE901:ään. "Vedämpä Tornadosta höyryt" on ihan päivittäinen lausahdus.

     
     
  12. #52

    Vs: Sähkötupakkalaitteen nimi?

    E-AVUKE?

     
     
  13. #53
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    218

    Vs: Sähkötupakkalaitteen nimi?

    Itse puhun Esasta, tai Essusta. Meen essulle ja tuun sit takasi.
    Siis, puhun kun tilaamani tarvikkeet saapuvat enkuista.
    Pari viikkoo sitten maistoin ja jäin heti koukkuun.
    Analogisia poltellut noin 25v ja nyt pitäs/toivottavasti loppua.
    Siis Esa, Essu(e-kessu)
    Tai meillä savossa päin höörystin, mään höörylle tuutko mukkaa?

     
     
  14. #54

    Vs: Sähkötupakkalaitteen nimi?

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011...76359_uu.shtml

    Pöllitään tuo Timo Soinin lanseerama "kopsu" termi, jota hän käytti kuvatessaan työmiehen perjantaista normikänniä ja ruvetaan kutsumaan nikotiinin kohtuukäyttöä kopsutteluksi.

    1) On saanut jo media näkyvyyttä, mutta valta-osa tasavallan kansalaisista tuskin tietää mitä se tarkoittaa
    2) Ei viittaa tupakkaan (savuke, jne.), lääkkeisiin (Vaporette, Nikotin, jne) tai huumeisiin (höyryttelu, essutelu, jne)
    3) Dokailu ei yhtä termiä kaipaa
    4) Assosiaatio aikuisille suunnattuun nautinto-aineeseen eli snapsiin ja kohtuukäyttöön
    5) Kopiohan se on alkuperäisestä paperossista, vai mitä ?

    Taidanpa lähteä tästä kopsulle.
    "Tupakoinnin vaihto höyryttelyyn on kuin luopuisi sorbuksesta ja saisi tilalle Nallen viinikellarin avaimet"

     
     
  15. #55

    Vs: Sähkötupakkalaitteen nimi?

    Miksei "vapsu" (vapo, vapotella-vapsutella-vapsuilla jne.)? Tosin tuota käytetään kyllä Vapaa Valinnasta, mutta jos tälle "pöllimis" linjalle lähdetään niin?
    Muita ehdotuksia, tosin viittaavat tupakkaan:
    "E-tupanki"
    "E-tubangi"
    Jeah

     
     
  16. #56
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Sähkötupakkalaitteen nimi?

    Miltäs kuulostaisi "korvike"? Pulavuosina oli kahvin korvike ja nyt on pulaa fiksuista päättäjistä. Tuota voisi sitten halutessaan kutsua tuttavallisemmin kopsuksi.

     
     
  17. #57

    Vs: Sähkötupakkalaitteen nimi?

    "STIK" eli Sähköinen Tupakan Imitointi Kone tuttavallisemmin "tikku" mitään ?
    "Tupakoinnin vaihto höyryttelyyn on kuin luopuisi sorbuksesta ja saisi tilalle Nallen viinikellarin avaimet"

     
     
  18. #58
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Sähkötupakkalaitteen nimi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ADvaper Näytä viesti
    "STIK" eli Sähköinen Tupakan Imitointi Kone tuttavallisemmin "tikku" mitään ?
    Tää on hyvä! Ryhdyn käyttämään.

    -V

     
     
  19. #59
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Sähkötupakkalaitteen nimi?

    Ei tää kyllä mikään "tikku" ole.

    Pössyttelijän Ainainen Työkalu, Uudestaan Käytettävä Kapseloitu Annostelija: PATUKKA.

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  20. #60
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Sähkötupakkalaitteen nimi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Ei tää kyllä mikään "tikku" ole.

    Pössyttelijän Ainainen Työkalu, Uudestaan Käytettävä Kapseloitu Annostelija: PATUKKA.
    Jokaisen Oma Riippuvuuden Muuntamisen Avustaja. Ime jormaa!

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •