Näytä äänestyksen tulokset: Haluatko että kirppis-kohteita voisi kaupata samanaikaisesti useilla eri sivustoilla?

Äänestäneet
27. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Kyllä

    16 59.26%
  • En

    11 40.74%
Sivu 4 / 59 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456781454 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 1165

Aihe: Foorumin parannusehdotukset

  1. #61
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrystäjä Näytä viesti
    Ei tule tomimaan tuo ''aloittelijoiden osio''. Jos joku on päättänyt kysyä heti omassa topicissaan sen kummemmin edes tutustumatta foorumiin, niin silloin se myös kysyy sitä omassa topicissaan.
    Hyvin tuo toimii ainakin toisilla isoilla foorumeilla. Noita threadejä tullaan tekemään aina, ei siitä mihinkään pääse.
    Jos ruvetaan rajottamaan uusia käyttäjiä niin sillä ei saada oikeestaan mitään muuta aikaan kun käyttäjäkunnan kasvun romahdus.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  2. #62

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    ECF:lla on semmonen käytäntö, että muistaakseni ensimmäiset viis viestiä piti kirjottaa alottelijoiden osioon, jonka jälkeen vasta muut osiot aukes.

     
     
  3. #63

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Heh, sattuipa muitakin ärsyttämään sama asia josta juuri äsken raportoin ilmoita valvijille napin kautta ja sen jällkeen lueskelin tätä topic:a

    Itse olen modena eräällä isohkolla foorumilla ja muutaman moden voimin pienellä työllä kylä ehditään vastaavat topic:t yhdistelemään tai lukottamaan heti alkuunsa ja ohjaamaan lukijat oikeaan topic:iin, yleensä uusi käyttäjä ei ole vielä hahmottanut foorumia kokonaisuudessaan eikä osaa tai tajua vielä etsiä vastaavia aiheita ja kysyä siellä tai sitten ajattelee, että ei ole sopivaa esittää omaa asiaansa toisen topic:ssa

    Tuo muutama ensimmäinen viesti vain tiettyyn aihealueeseen voisikin olla näppärä tapa alussa ehkäistä muiden osioiden "spämmiä"

     
     
  4. #64
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mi_Kaheli Näytä viesti
    Itse olen modena eräällä isohkolla foorumilla ja muutaman moden voimin pienellä työllä kylä ehditään vastaavat topic:t yhdistelemään tai lukottamaan heti alkuunsa ja ohjaamaan lukijat oikeaan topic:iin, yleensä uusi käyttäjä ei ole vielä hahmottanut foorumia kokonaisuudessaan eikä osaa tai tajua vielä etsiä vastaavia aiheita ja kysyä siellä tai sitten ajattelee, että ei ole sopivaa esittää omaa asiaansa toisen topic:ssa
    Ite oon kans modena tommosella foorumilla missä tulee ~10 000 viestiä kuussa. Musta ei oo järkeä alkaa niputtaa noita koska sitä tosiaan tehdään maailman hamaan tappiin saakka.
    Tuolla toisella foorumilla meillä on just tommonen "Uusien jäsenten kysymykset" mikä ajaa musta asian enemmän kun hyvin.

    En edelleenkään kyllä lähtis uusia käyttäjiä rajottamaan mitenkään. Se vaan karkottaa jengiä.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  5. #65
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2009
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    98

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    [quote=pou;6734]
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mi_Kaheli Näytä viesti

    En edelleenkään kyllä lähtis uusia käyttäjiä rajottamaan mitenkään. Se vaan karkottaa jengiä.
    Olen tuosta samaa mieltä. Varsinkin kun vähän tekstejä täällä lukenutkin ymmärtää, että porukassa aika rajoitetusti roikkuu noita viisitoistakesäisiä murkkuja, jotka hyväksyy rajoitukset perusteella "siksiettä". Tuommonen aloittelijoiden osio ja joku huomiota herättävä teksti joka kehoittaisi tutustumaan FAQ-osioon.

     
     
  6. #66

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Jospa tonne sähkötupakka-osioon tekis sticky-topicin "Aloittelijoiden kysymykset" tjsp. Tuolla sitte kaikki aloittelijat voivat kysyä samat ego-t kysymykset kuin kanssakumppaninsa edellispäivänä. Uudet tarpeettomat topicit lukotettaisiin ja kysyjä ohjattaisiin tuonne yleiseen threadiin. Näin pysyis edes joku kuosi tässä hommassa.

     
     
  7. #67
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Jospa tonne sähkötupakka-osioon tekis sticky-topicin "Aloittelijoiden kysymykset" tjsp. Tuolla sitte kaikki aloittelijat voivat kysyä samat ego-t kysymykset kuin kanssakumppaninsa edellispäivänä. Uudet tarpeettomat topicit lukotettaisiin ja kysyjä ohjattaisiin tuonne yleiseen threadiin. Näin pysyis edes joku kuosi tässä hommassa.
    Eihän se kuosi siitä muuttuisi. Sitten vaan nää foorumit on täynnä lukossa olevia topikkeja joissa on kaikissa kaks postia.
    Jos tehtäs noin, niin pitäs aina sitten yhdistää se uusi ketju siihen vanhaan, ja siinä on elämän aikana aika paljon tehtävää.

    Itse suosin edelleen omaa aluetta alottelijoille, jossa voi sitten vaikka jokanen alottelija avata oman ketjunsa samalle kysymykselle mikä on kysytty sata kertaa.
    Siellä saa sitten halukkaat auttaa ja ne ketkä ei jaksa tai kiinnosta niin ei tarvi nähdä niitä ketjuja ollenkaan.

    Mutta joo, mä taisin tehdä tästä jo oman mielipiteeni selväks Eli eiköhän tohon joku muutos tule. Ja oikeestaan mikä vaan muutos on hyvä.

    Sama "ongelma" jokasella keskustelupalstalla
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  8. #68

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Ite oon kans modena tommosella foorumilla missä tulee ~10 000 viestiä kuussa. Musta ei oo järkeä alkaa niputtaa noita koska sitä tosiaan tehdään maailman hamaan tappiin saakka.
    Tuolla toisella foorumilla meillä on just tommonen "Uusien jäsenten kysymykset" mikä ajaa musta asian enemmän kun hyvin.

    En edelleenkään kyllä lähtis uusia käyttäjiä rajottamaan mitenkään. Se vaan karkottaa jengiä.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Eihän se kuosi siitä muuttuisi. Sitten vaan nää foorumit on täynnä lukossa olevia topikkeja joissa on kaikissa kaks postia.
    Jos tehtäs noin, niin pitäs aina sitten yhdistää se uusi ketju siihen vanhaan, ja siinä on elämän aikana aika paljon tehtävää.

    Itse suosin edelleen omaa aluetta alottelijoille, jossa voi sitten vaikka jokanen alottelija avata oman ketjunsa samalle kysymykselle mikä on kysytty sata kertaa.
    Siellä saa sitten halukkaat auttaa ja ne ketkä ei jaksa tai kiinnosta niin ei tarvi nähdä niitä ketjuja ollenkaan.

    Mutta joo, mä taisin tehdä tästä jo oman mielipiteeni selväks Eli eiköhän tohon joku muutos tule. Ja oikeestaan mikä vaan muutos on hyvä.

    Sama "ongelma" jokasella keskustelupalstalla


    Hirveästi en toki ole ajatellut tuota asiaa, että olisi oma osio aloittelijoiden kysymyksille, foorumi jota moderoin on sen laatuinen, että sinne ei tuollaista voi laittaa, mutta nyt kun lukee tuon pointtisi asiasta, niin olen ehdottomasti samaa mieltä.


    Ainiin.. toi lainausten lainausten lainaus ominaisuus on mun mielestä ärsyttävä... riittäisi ihan vain se yksi lainaus, eikä tarivisi sen lainauksia tulla lisäksi, jolta lainataan. Jos joku ymmärsi mitä tarkoitan

     
     
  9. #69
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mi_Kaheli Näytä viesti
    Ainiin.. toi lainausten lainausten lainaus ominaisuus on mun mielestä ärsyttävä... riittäisi ihan vain se yksi lainaus, eikä tarivisi sen lainauksia tulla lisäksi, jolta lainataan. Jos joku ymmärsi mitä tarkoitan
    Mä ainakin ymmärrän. Tosin se toimii samalla tavalla about kaikkialla, ni ite on jo tottunut poistamaan ylimääräset shaisset quotesta
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  10. #70

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mi_Kaheli Näytä viesti
    Ainiin.. toi lainausten lainausten lainaus ominaisuus on mun mielestä ärsyttävä... riittäisi ihan vain se yksi lainaus, eikä tarivisi sen lainauksia tulla lisäksi, jolta lainataan. Jos joku ymmärsi mitä tarkoitan
    Mä ainakin ymmärrän. Tosin se toimii samalla tavalla about kaikkialla, ni ite on jo tottunut poistamaan ylimääräset shaisset quotesta
    Paitsi niissä joita itse oon käyttänyt, eli 3 eri SMF foorumia
    Kyllähän näistä nyt toki editoi ylimääräset lainaukset pois, mutta ärsyttää näin kokematonta

     
     
  11. #71

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Jooh, asia on kyllä huomioitu. Valiaikaisena ratkaisuna siivoilin vähän ja lisäsin ohjeistusta. Katsotaan pitääkö myöhemmin keksiä jokin parempi ratkaisu.

    En ainakaan itse näe hyvänä ratkaisuna oikeuksien rajoittamista tai aloittelijoiden oman alueen - joka menisi varmasti helposti perseilyksi - perustamista. Toivottavasti ei niin pitkälle tarvitse mennä.

     
     
  12. #72
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    toi on just hyvä topicci, kunhan vaan ohjautuvat ensiksi siihen. kyllä tää hyvä tunnelma pitää pitää silti yllä. vituttaa vaan jos menee liian polizei-hommiksi. mehän ollaan jo lopetettu röökaamine, eli hermoja on.


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  13. #73

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Jooh, asia on kyllä huomioitu. Valiaikaisena ratkaisuna siivoilin vähän ja lisäsin ohjeistusta. Katsotaan pitääkö myöhemmin keksiä jokin parempi ratkaisu.

    En ainakaan itse näe hyvänä ratkaisuna oikeuksien rajoittamista tai aloittelijoiden oman alueen - joka menisi varmasti helposti perseilyksi - perustamista. Toivottavasti ei niin pitkälle tarvitse mennä.
    Tosi hyvän viestin kyllä kirjoitit, mutta epäilisin, että kun kukaan ei lue käyttöohjekirjojakaan ennen käyttämistä, niin tuokin jää lukemattomaksi.

    Ei munkaan mielestä ihan tarvi oikeuksia rajoittamalla sitä tehdä, mutta jos on alue, jonne mode voi siirtää vastaavat ketjut, niin niistä pääsee helposti "eroon" poistamatta niitä, vaikka siinä siirtelyssä on modeille tekemistä, niin ei noita nyt tule satoja päivässä ei se työnä ole mitenkään mahdoton.

    Yleensä noita turhia aiheiden aloituksia lie tekevät ihmiset, jotka eivät paljoa ole foorumeita käyttäneet ja niitä ihmisiä on jatkuvasti vähenevä joukko, kiitos tietotekniikan yleistymisen ja tupakan aiheuttaman kuolleisuuden

     
     
  14. #74
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    tai aloittelijoiden oman alueen - joka menisi varmasti helposti perseilyksi - perustamista
    Voisitko vähän valottaa? Miten se perseilyksi menisi
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  15. #75
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2009
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    98

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Olipa nopeaa toimintaa! Nyt ainakin informaatiota on ihmisille, jotka sitä haluavat ja jaksavat kaksi sekuntia tarkastella otsikoita.

     
     
  16. #76

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    tai aloittelijoiden oman alueen - joka menisi varmasti helposti perseilyksi - perustamista
    Voisitko vähän valottaa? Miten se perseilyksi menisi
    Jos uudet kirjoittelee tuonne yleiselle puolelle "kaikkien nähtäville" niin luulisin että vähän ainakin katsotaan millaisia ketjuja kehtaa aloittaa. Oma alue aloittelijoille on mielestäni melkein kuin lupa tehdä mitä lystää. Voin kyllä olla väärässäkin, ei ole kokemuista muilta foorumilta ylläpitopuolelta.

     
     
  17. #77
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    No joo noin laitettuna se kuulostaa aika härskiltä

    Se ei toki ollut idea ollenkaan, vaan se, että ketjut joiden otsikko kertoo selkeästi, että kaveri ei ole jaksanut vaivautua lukemaan mitään ennenkuin kysyy siirrettäisi tuolle puolelle.
    Kuten, "mistä tilata" tai "miten otetaan käyttöön" tai "mikä on carto" jne jne. Niinkuin varmasti olet tässä huomannut niin noita ketjuja tulee vähän väliä ja jos (ja kun) käyttäjiä tulee
    lisää niin niitähän alkaa ilmaantumaan kuin sieniä sateella.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  18. #78
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    voiko joku kertoa miten iso avatar voi olla`?

     
     
  19. #79

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jsi811 Näytä viesti
    voiko joku kertoa miten iso avatar voi olla`?
    Foorumin perustajalla on 100x100px joten aika lähellä sitä varmaan maximi, pitäisikö tätä asiaa foorumissa parantaa?

     
     
  20. #80
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jkl
    Viestit
    40

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Ohhoh! Kyllä tuli nopeasti tulosta tähän mun puheeksi ottamaan ongelmaan. Vaikka mun ehdottamaa ratkaisua ei otettukaan käyttöön niin sentään jotain positiivista on tapahtunut. Ei voi olla kuin tyytyväinen jälleen kerran tähän foorumiin ja ylläpitoon.

     
     
Keskustelu e-Savuke.com tiedotukset ja ohjeet

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •