Näytä äänestyksen tulokset: Haluatko että kirppis-kohteita voisi kaupata samanaikaisesti useilla eri sivustoilla?

Äänestäneet
27. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Kyllä

    16 59.26%
  • En

    11 40.74%
Sivu 2 / 59 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234561252 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 1165

Aihe: Foorumin parannusehdotukset

  1. #21
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    125

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Ok, kiitos. Kokeillaan kohta tuota kautta.
    Hanus Steamer ~4.0v ja kyllä höyryää!


     
     
  2. #22

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Miten olisi "Ohjeet" ym kategoria? Monissa viesteissä on hyviä ohjeita/vinkkejä. Sittenkun niitä yrittää etsiä niin ei löydä.

     
     
  3. #23

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja e-Mika Näytä viesti
    Yritän laittaa kuvaa profiiliini, mutta saan vain vastauksen:

    Liitetiedostojen hakemisto ei ole kirjoitettava (chmod). Liitettäsi tai kuvaasi ei voida tallentaa.

    Mitä teen väärin?
    E-savuke.comin palvelin yrittää kopioida antamaasi kuvatiedostoa omaan hakemistoonsa, mutta ei onnistu siinä. Se puolestaan johtuu siitä, että palvelimella olevan liitetiedostojen hakemiston kirjoitusoikeudet estävät ko. kansioon kirjoittamisen (eli myös kuvatiedostojen tallentamisen).

    Toisin sanoen; Vika on e-savuke.comin palvelimella - eli periaatteessa et tee mitään väärin. Yrität vain käyttää toimintoa, joka ei tällä hetkellä toimi kunnolla.

    Olisi muuten ihan kiva, jos foorumin ylläpito korjaisi tuon vian *wink,wink*

    Muoks: En tiedä onnistuuko foorumisoftan Admin Centerin kautta säätämään Attachment directoryn kirjoitusoikeusia, mutta jos ei, niin aina voi chmodilla käydä antamassa sopivat oikeudet ko. kansioon.
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  4. #24

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Syystä tai toisesta http://www.e-savuke.com/arvostelut.htm sivun linkit ei mene suoraan oikeaan threadiin vaan foorumin aulaan.
    Foorumin osoitteet muuttui jossain vaiheessa. Arvotelusivun linkit on nyt korjattu...

     
     
  5. #25

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Täällä on mainittuna melko paljon eri kauppoja ympäri maailmaa. Miten olisi threadi johon aina lisättäisiin kauppa ja kerrottaisiin voiko vaiko ei ostaa nikotiinia ym. Mahdolliset verot jne.

    Itsestä tämä tieto tuntuisi turvallisemmalta kuin kysyä googlelta tai sit randomilla vaan tilata.

     
     
  6. #26
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Kyllä. Ajatus on hyvä.

     
     
  7. #27

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Kyllä. Ajatus on hyvä.
    Sikälihän tuollainen tosiaan olisi hyvä olla olemassa, kun nettikauppa voi sijaita vaikka suomessa (tai missä EU-maassa tahansa), mutta silti tavara tulee kiinasta ja silloin tulee se ongelma vastaan.

     
     
  8. #28
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    125

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Olisiko mahdollista saada osio "Laitteistoni" tai joku muu vastaava osio, jonne höyryttelijät voisivat laittaa kuvia ja tekstejä omista savustuspöntöistään.

    Tällä tavalla omat tekstit jostakin omatekemästä laitteesta eivät hautautuisi foorumin kohinaan.
    Hanus Steamer ~4.0v ja kyllä höyryää!


     
     
  9. #29
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja e-Mika Näytä viesti
    Tällä tavalla omat tekstit jostakin omatekemästä laitteesta eivät hautautuisi foorumin kohinaan.
    Eikös nuo sovi hyvin tuonne "tee-se-itse" osion alle :
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  10. #30
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    125

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja e-Mika Näytä viesti
    Tällä tavalla omat tekstit jostakin omatekemästä laitteesta eivät hautautuisi foorumin kohinaan.
    Eikös nuo sovi hyvin tuonne "tee-se-itse" osion alle :
    Joo kyllä, mutta jos olisi osio jonne Timpat ja Tarmot saisi kertoa että tässä nää mun laitteet ja vispilät, tälleen mä polttelen, tämmösen modauksen tein tähän lediin jne, niin ei tarvitsisi kahlata koko DIY -osiota läpi, että löytäisi Tarmon vuonna nakki ja kivi kirjoittaman viestin. Ja eihän se pelkästään olisi modi-osio, vaan paikka jonne jokainen voisi kertoa harrastuksestaan omin sanoin.
    Hanus Steamer ~4.0v ja kyllä höyryää!


     
     
  11. #31
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja e-Mika Näytä viesti
    Joo kyllä, mutta jos olisi osio jonne Timpat ja Tarmot saisi kertoa että tässä nää mun laitteet ja vispilät, tälleen mä polttelen, tämmösen modauksen tein tähän lediin jne, niin ei tarvitsisi kahlata koko DIY -osiota läpi, että löytäisi Tarmon vuonna nakki ja kivi kirjoittaman viestin. Ja eihän se pelkästään olisi modi-osio, vaan paikka jonne jokainen voisi kertoa harrastuksestaan omin sanoin.
    Totta. Tän voisikin siis muokata semmoseks "blogit" osioks, johon kaikki saa alottaa oman ketjunsa jossa jakaa kokemuksiaan :P
    Itehän moisen jo alotin yleiseen keskusteluun toiselta foorumilta "omaan ketjuuni" tottuneena.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  12. #32

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Aloitin tälle aiheelle jo uuden ketjunkin, tännehän se olisi pitänyt alunperin kijoittaa. Eli saisko foorumia mitenkään "tapatalk yhteensopivaksi"?
    tapatalk.com/plugin.php

    Ei maksa mitään ja vie ainakin sivuston mainospuheiden mukaan vain 10min.

     
     
  13. #33

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Tapatalk tuki lisätty. Itellä ei ole kyllä sitä (vielä) luurissa asennettuna eli voisiko joku testata

     
     
  14. #34

    Re: Foorumin parannusehdotukset

    Toimii. Loistavaa. Kiitos

    Sent from my HTC Desire using Tapatalk

     
     
  15. #35
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    AAARGHGHG!!! Tapatalk... ffs...

    SENT FROM MY ANCIENT ZX81 USING TAPATALK

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  16. #36
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    125

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Olisi hienoa jos tällaisille jutuille saataisiin oma osio

    http://www.e-savuke.com/forum/hankki...rja-578.0.html

    http://www.e-savuke.com/forum/yleine...lee-547.0.html

    Tällöin itse kukin saisi kertoa höyryelämästänsä kuvien kera niin paljon kuin huvittaa ja kaikki samantyyppiset tarinat olisivat saman katon alla.
    Hanus Steamer ~4.0v ja kyllä höyryää!


     
     
  17. #37
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja e-Mika Näytä viesti
    Olisi hienoa jos tällaisille jutuille saataisiin oma osio
    Onhan tota varmaan harkittukin. Siinä on vaan se, että kun niitä on toistaseks vaan niin muutama ketju niin ei kokonaista osiota viitsi avata.

    Kait noita ois hyvä kannustaa jengille alotettavaks vaikka yleiseen keskusteluun ja kun riittävän monella on "oma ketju" niin siirtelee ne omaksi osiokseen.

    Yks vois toki olla vielä joku alakategoria yleisen keskustelun alle mihin ne lykkää. No aika näyttää
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  18. #38

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Olen ihan tarkoituksella pantannut alueiden lisäämistä parista syystä. Ensinnäkin hiljaisilla alueilla voi mielenkiintoisetkin ketjut jäädä huomiotta. Toisekseen alueiden määrä vaikuttavaa suoraan foorumin toimivuuteen (nopeuteen).

    Nyt alkaa tosin olemaan jo senverran porukkaa ja ketjuja että pitää ruveta harkitsemaan.

    Noita päiväkirjoja kun aloitatte niin ketjun otsikko voisi olla sellainen että siitä käy ilmi ainakin päiväkirjan pitäjän nimimerkki (ettei tule duplikaatteja) ja aihealue. Tässä vaiheessa päiväkirjatyyppiset ketjut voisi merkitä vaikka "BLOG:" tagilla otsikossa. Siis koko otsikko esim:
    BLOG: Aloittelijan päiväkirja (arikoe)
    BLOG: Höyrypään modihörinät (SiB77)
    BLOG: Ensimmäisen sähkötupakan hankkiminen (Tervakeuho)

    Otsikon sulkuihin voisi myös laittaa vuodet kauanko on polttanut (ennen lopettamista) ja kauanko höyrytellyt? Jos näitä kertyy, sanotaan vaikka kymmenkunta niin siirrän omalle alueelle. Vai mitä mieltä olette? Kun päiväkirja-alue perustetaan niin nuo BLOG:-tägit poistetaan tietenkin.

     
     
  19. #39
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Kuulostaa ihan hyvältä järjestelyltä. Tosin mä jättäsin esim nikkivaatimuksen topicin otsikosta, koska sen näkee kuitenkin siitä "aloittaja" kohdasta.
    Pitää sitä nyt sen verta mielikuvitusta olla, ettei alota täysin saman nimistä kun toinen kaveri just

    Sama noiden kauan on polttanut jne kanssa. Nehän voi hyvin kertoa blogin ensimmäisessä postissa joka yleensä on jonkun näkönen esittelyviesti.

    Mutta juu. BLOG: Pontevaa porskuttelua. Tai mitä vaan on oikeen hyvä ^-^
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  20. #40
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    6

    Vs: Foorumin parannusehdotukset

    Onko täällä jossakin SiB77 tekemät opetus videot? vielä ei ole sattunt silmään. Foorumia luettuani kiinnostus heräsi, mutta osto päätös varmistui vasta, kun YouTubesta löysin hänen ohjeensa. Näitä ja muitakin jos on mahdollista kannattais pitää etusivulla niin uteliaat näkis, ettei tämä olekaan niin vaikeaa kuin alussa voi tuntua.
    Genesis mainoksessa oleva pätkä ei oikein vakuuttavan oloinen ollut.

     
     
Keskustelu e-Savuke.com tiedotukset ja ohjeet

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •