Sivu 3 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345671353 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 1193

Aihe: Laitteistosi?

  1. #41

    Vs: Laitteistosi?

    Joopasen, tänään tuli tosiaan Smokejuicelta nesteitä ja itsekin pääsin tuota ECOpureja ja OhMGia testaamaan. ECOpuressa maku tosiaan todella mieto, menttoli ehkä enemmän tuntuu samalta kuin raikas menttoli suussa, mutta makua saa oikeasti kulmat kurtussa kalastaa. Vahvuus nesteellä 20mg ja täytyy myöntää että heikompaa olisin katunut. 15mg Rich ei maistunut juuri miltään ja oli liian mietoa. Höyryntuoton oletin olevan semmoista limaista ja erittäin runsasta vähän kuin vesipiipulla joidenkin näkemieni VG vs. PG "-tiivistelmien" pohjalta, mutta eipä siinä mitään muuta kuin että tuli pidempään runsaasti ja ehkä himpun verran runsaammin heti alkuunkin kuin PG-nesteilläkin heti tiputuksen jälkeen. OhMG:n kahvi oli puolestaan ihan kamalaa myrkkyä omasta mielestäni. Pakko sanoa tuon Dekangin kahvin puolustukseksi että oli se kyllä valovuoden lähempänä oikeaa kahvia kuin tämä. OhMG:n bulkki tupakka puolestaan maistui vähän samalle kuin oikein tunkkainen piipputupakka, ehkä aavistuksen palaneelta, mutta kurkkutuntuma oli kyllä voimakas. Pitää testailla vielä pidempään noita ja vääntää mahdollisesti arvostelut, mutta en kyllä Dekangin edelle itsekään laittaisi kumpaakaan noista e-nestemerkeistä, vaikka jostain syystä Dekangin nesteet eivät ole esiintyneet ihan viime aikoina joko väljähtäneen litkun tai huonojen akkujen (onko joillakin nesteillä korkeampi höyrystymispiste kuin toisilla tai jotain?) vuoksi edukseen.

     
     
  2. #42

    Vs: Laitteistosi?

    Takaisin aiheeseen.. Tällä hetkellä käytössä Silver Bullet ja The BB modit ja vanha kunnon manuaali Joye510. Muita en oikeastaan enää käytä vaikka en ole poiskaan raaskinut heittää/myydä.

     
     
  3. #43
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Laitteistosi?

    Tilasin sitten DSE905 MOD:in HG:ltä, koska siinä on kunnollisen kokoinen akku (900 mAh) ja saatavana oli myös adapteri Joye510 atomisoijaan. Kelpo laite muuten, mutta DSE901 atomisoijalla teho on heikko, huonompi kuin 901 automaattiakulla. 510 atomisoijalla menettelee ja 4075 atomisoijalla on oikein hyvä.

    Tässä on nyt taas se tehonalennusmenettely käytössä, laite antaa kanttiaaltoa. Tällä se on 1,75 ms on / 0,25 ms off. Tavallinen yleismittari näyttää (ilman kuormaa) 3,5V, mutta huippujännite on kuitenkin napajännite, 4,2V. Harmillinen homma, kun tuohan on jo "MOD" ja se pitäisi nyt modata "lisää" kunhan kerkeäisi. Se pitäisi saada jotenkin ehjänä auki ja tilalle 901 automaattiakun tai 501:n manuaaliakun piiri.

    Koska RN4075 atomisoijia ei HG:llä ollut saatavana, intouduin tilaamaan niitä ja muita tarvikkeita Liberty-Flightsilta. Tämä sivuston alennuskoodihan on oikein hyvä ja toimiva, kiitoksia paljon siitä sivuston ylläpidolle! Hintataso on eurooppalaisittain erinomainen ja toimitus tuli nopeasti kirjattuna kirjeenä. Tuolta tarttui myös DSE901 PCC lisäykseksi laitteistoon, ei oikein voinut olla tilaamatta kun koko on kätevä ja akku iso. Muuten kelpo peli, mutta osa patruunoiden koloista ovat hieman ahtaita. Lisäksi tuohon ei sovi patruuna+atomisoija talteen, kuten 510 PCC:llä. Tosin patruunoita kulkee mukana enemmän.

    Jos akun laittaa paikalleen nurinpäin, ikäänkuin kuljetettavaksi mutta ei ladattavaksi, niin siellä kuulostaa olevan jonkinlainen kytkin. Onko tästä kellään tietoa, paketin ohje ei tuosta mainitse mitään? Tosin tällä voi akkua kuljettaa ilman latausta kun ei kierrä sitä kuin vain vähän paikalleen.

     
     
  4. #44
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2010
    Viestit
    135

    Vs: Laitteistosi?

    901 ja 4081 löytyy täältä. Molempiin tietysti löytyy mm PCC ja varaosia tarvittava määrä.

     
     
  5. #45
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2010
    Viestit
    135

    Vs: Laitteistosi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Oodi Näytä viesti
    901 ja 4081 löytyy täältä. Molempiin tietysti löytyy mm PCC ja varaosia tarvittava määrä.
    Järjestelin hieman e-savukkeitani ja heitin roskiin mielettömän määrän jo hieman heikommaksi menneitä akkuja, atomisaattoreita,suukappaleita ja omatekoisia modikyhäelmiä.
    Vain uudet/uuttavastaavat jätin:

    DSE 901
    2 kpl automaattiakkua
    6 kpl uusia atomisaattoreita
    5 kpl uusia suukappaleita yksittäispakattuna
    PCC
    USB laturi
    Verkkolaturi

    RN 4081
    1 kpl automaattiakku
    2 kpl atomisaattoreita, toinen käytössä ja toinen uusi
    6 kpl suukappaleita
    PCC


    Joye510
    5 kappaletta uusia manuaaliakkuja
    4 kappaletta automaattiakkua, kahta kokeiltu kaksi "korkkaamatonta"
    2 kpl uusia LR atomisaattoria
    6kpl uusia tavallisia atomisaattoreita
    15 kpl uusia suukappaleita
    2 kpl PCC
    4 kpl USB laturia
    USB läpivienti

    E-nesteitä löytyy myös varsin kattava varasto eri makuja.

    901 paketin taidan lahjoittaa ystävälleni

    4081:n paikka on autossa "vara-askina"

    510 usb läpivientiä käytän kotona, 510 PCC kulkee taskussa töissä.

     
     
  6. #46

    Vs: Laitteistosi?

    dse-103, dse-401,dse-510,dse-901,dse-905 nomad,tw-tornado,em-riva,dse-801,dse-601 pipe,mini-pipe,dse-701 cigar,jantystik v3,em-stik,zeus,screwdriver(tw) ja indulgence + muutama alku aikojen kokeilu ostos dx:n minejä..suosikkini arkikäytössä(duunissa) on tornado ja 905 nomad lo resist atomisoijilla, kotosalla piiput ja stikit on ihan kivoja. noita pikku akullisia tulee enää harvemmin käyteltyä mitä nyt makujen testailuun..bogen leo on viimeisin tuttavuus ja päivitys.....nyt käytössä provari himassa töissä v2 revolution ja lavatuubi.

     
     
  7. #47
    Höyrykonkari Nurkkis's Avatar

    Liittynyt
    07/2010
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    148

    Vs: Laitteistosi?

    Minä olen päätynyt 901-atomisaattoriin.

    Vapaa-ajan käytössä minulla on Riva 901, jolle olen tehnyt silmälasikotelosta mukana kulkevan varustekotelon. Siinä on kaksi manuaalista Riva-akkua, kaksi 901 atomisaattoria, kaksi drippaussuutinta, 5 ml e-nestettä ja varoiksi vielä kaksi patruunaa.

    Pienemmässä kotelossa pidän mukana vielä varalaitteena perus DSE-901:tä, jonka setti koostuu kahdesta automaattiakusta, kahdesta 901 atomisaattorista ja yhdestä patruunasta.

    Työkäyttöä varten olen hankkinut lataavan PCC:n DSE-901:lle. PCC:n mukana töissä kulkee yksi DSE-901 automaattiakku, kaksi DSE-901 atomisaattoria, kaksi patruunaa sekä yksi patruuna ilman vanua drippailua varten. Taskussa on vielä irrallaan pari 10 ml pulloa e-nestettä.

    Varastossa on näiden lisäksi aina 5 kpl DSE-901 atomisaattoreita ja 5 kpl DSE-901 akkuja. Riva-akkuja hankin lisää vain kun toinen käytössä olevista alkaa hyytyä, mitä tapahtuu aika harvoin. Erilaisia nesteitä on noin 150 ml. Lisäksi jonkin verran mausteita ja perusnesteitä nikotiinilla ja ilman kotisekoittelua varten.

     
     
  8. #48
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Laitteistosi?

    härvelit: pisteet:
    dse901 :lähinnä koti käytössä :5/10
    5xjoye510(280mah):kotona/lainassa, kierrossa nytkin 3kpl lisää käyttäjiä kalastamassa. :7/10
    2xtornado(650mah):laina/testi.. missä milloinkin :7,5/10
    2xriva(1100mah):aina vähintään toinen matkassa :8/10
    1xgamucci:atomisoija halki siispä lomalla :6/10
    nomad 905:harvemmin käytössä vakio 901 atomisoijalla surkea laite.. :5/10
    nokia modi(1050mah) rokkaa ku hirvi akun kesto väh, 2vrk :7,5/10
    ja 5xboge "LEO":aina käytössä ja mukana vähintään yksi. :8,5/10
    +4 LEO:a vielä paketissa
    atomisoijia 510 50kpl 901 4kpl LEOon tulossa ?kpl
    nesteitä maulla ja ilman vissiin +-50 erillaista 10/50ml pulloja ja pg:t 200ml vg:tä 500ml
    latureita kammo kasa..yms yms
    ja kokoelma tulee koko ajan kasvamaan...
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  9. #49
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    10

    Vs: Laitteistosi?

    Käytössä on seuraavat vehkeet:

    Titan 510 starterkit (Totally Wicked):
    - 2 kpl atomisaattori
    - 2 kpl normiakku (180 mAh)
    - seinälaturi
    - autolaturi
    - USB-laturi
    - suukappaleita muutamia

    JoeGo starterkit (Health Cabin):
    - 2 kpl atomisaattori type A
    - 1 kpl atomisaattori type B
    - 2 kpl normiakku (650 mAh)
    - seinä/USB yhdistelmälaturi
    - muutama suukappale sekä typa A ja type B


    Vehkeiden lisäksi:
    - PG pohjanestettä noin 200 ml
    - makuja noin 10 erilaista

     
     
  10. #50

    Vs: Laitteistosi?

    Olen 510 aloituspakkauksen onnellinen omistaja Laitteen ostin Suomesta, sain sen tosi nopeasti.

    Tilasin myös kuukausi sitten kaksi halpis laitetta ja nesteitä dealextreme:ltä mutta ne ei ole tullut perille. Mistähän voi johtua????

     
     
  11. #51
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2010
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    65

    Vs: Laitteistosi?

    Mitä olen lukenut kyseisestä puljusta, toimitus voi välillä tökkiä, varsinkin nyt kun on joulu ovella. Oletko ollut yhteydessä heihin ? (vastauksessa voi mennä päiviä).
    Itsellä ei ole puljusta mitään kokemusta, joskus yöntunteina luin murobbs:n ketjun kyseisestä puljusta. (aika urakka, loppua kohden vähän skippasin )
    Mutta itse kyllä aion tilata sieltä jotain jossain vaiheessa kunhan tämä joulurumba helpottaa.

    Saitko lähetysseurantaan mitään koodia ?

     
     
  12. #52

    Vs: Laitteistosi?

    Itse olen päätynyt KR:n eli ShenZhen Kanger Technology Co. Ltd:n valmistamaan malli KR808D-1 380mAh manuaaliin ja 901:n atomisoijaan.

    Mielestäni nuo tekevät varsin hyvän combon keskenään, akku kestää sopivasti omassa käytössäni.
    24mg dekang malboron kanssa kurkkutuntuma on jopa liiankin tehokas omaan makuuni.

    Lisäksi löytyy myös KR808D-1 manuaali usb-passtrough johon olen ollu myöskin varsin tyytyväinen, siihenkin käyvät myös noi 901:n atomisoijat.

    Koelmiin kuului myös 901:n autoakku mutta se lopetti jostain syystä toiminnan. Latautuu kyllä ja lediinkin syttyy valo kun imaisee mutta virtaa siitä ei ilmeisesti atomisoijalle enään tule :/ Olen myöskin yrittänyt venklata sitä kontaktipintaa siinä mutta ei auta.

     
     
  13. #53
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: Laitteistosi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer Näytä viesti
    Itse olen päätynyt KR:n eli ShenZhen Kanger Technology Co. Ltd:n valmistamaan malli KR808D-1 380mAh manuaaliin ja 901:n atomisoijaan.

    Mielestäni nuo tekevät varsin hyvän combon keskenään, akku kestää sopivasti omassa käytössäni.
    24mg dekang malboron kanssa kurkkutuntuma on jopa liiankin tehokas omaan makuuni.

    Lisäksi löytyy myös KR808D-1 manuaali usb-passtrough johon olen ollu myöskin varsin tyytyväinen, siihenkin käyvät myös noi 901:n atomisoijat.

    Koelmiin kuului myös 901:n autoakku mutta se lopetti jostain syystä toiminnan. Latautuu kyllä ja lediinkin syttyy valo kun imaisee mutta virtaa siitä ei ilmeisesti atomisoijalle enään tule :/ Olen myöskin yrittänyt venklata sitä kontaktipintaa siinä mutta ei auta.
    Oisko joku kontaksi ongelma. Muistaakseni näiden kr ja 901 yhdistelmien kanssa on ollut näitä ja jengi onkin tehnyt jotain pientä modia siihen akkupäähän et kosketus olis parempi. Muistelisin et katkastu klemmari josta muotoiltu sellainen t-muotoinen vänkyrä akkupäähän.

     
     
  14. #54

    Vs: Laitteistosi?

    Ei kun tuo 901:n oikea 901-akku lakkasi toimimasta 901:n atomisoijan kanssa.
    Kokeilin jo tuota klemmari-hommaa mutten saanut sitä kontaktia ylöspäin.

    Pitänee vielä kokeilla. Yksi ongelma voi olla että tuon 901:n auton kanssa tulleessa laturissa oli ongelma että se kuumeni ihan älyttömästi kun sen 901:n akun latasi liian tiukasti sinne ja lopulta taisi rikkoa itselläni koko 901:n laturin(alkoi haisemaan palaneelta) miksi siirryinkin tuohon kr808:n ja siihen saatavaan kr:n universal laturiin (joka muuten lataa myös 901:n akkuja).

    Eli voi olla että tuo 901:n alkuperäinen laturi on samalla käräyttänyt sen 901:n auto-akun.

     
     
  15. #55
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: Laitteistosi?

    Tänään siis sain ensimmäiset,oikeat höyrystimet .. Mallia DSE-901 ja ihan mielenkiinnosta DSE-108, kun näyttää oikealta tupakalta. Molempia siis aloituspakkaukset.

    Olen kyllä molemmista positiivisesti yllättynyt. Toki ensi kosketus sähkökessuun oli sellainen tosi pilipali laite josta ei saanut höyryä vaikka imi posket lommolla, Gamucci taisi olla nimi. mallista ei tietoa.

    Tästä se lähtee ja nälkähän kasvaa syödessä joten uusia laitteita tulee varmasti hommattua .

     
     
  16. #56
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Laitteistosi?

    M401(kopio?), 510 normi + tankkisysteemit + dual coil xl lr cartomiserit ja ego-t klooni löytyy vasta täältä.

    Lisätään:

    Revolution V2
    Omatekoinen taskulamppumodi

     
     
  17. #57
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    127

    Vs: Laitteistosi?

    tuli tilailtua ensimmaiseksi savukkeetksi tornado t-tank. sitte sellanen kysymys että sopiiko siihen ego tankin osat?

     
     
  18. #58
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Laitteistosi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jannek87 Näytä viesti
    tuli tilailtua ensimmaiseksi savukkeetksi tornado t-tank. sitte sellanen kysymys että sopiiko siihen ego tankin osat?
    Tornado Tank = Ego Tank (?)

    Korjatkaa jos olen väärässä!
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  19. #59
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    12

    Vs: Laitteistosi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andy Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jannek87 Näytä viesti
    tuli tilailtua ensimmaiseksi savukkeetksi tornado t-tank. sitte sellanen kysymys että sopiiko siihen ego tankin osat?
    Tornado Tank = Ego Tank (?)

    Korjatkaa jos olen väärässä!
    Käsittääkseni on täysin sama paitti kulkee tornadon omalla nimellä.

     
     
  20. #60
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    127

    Vs: Laitteistosi?

    Kiitoksia tiedosta saapi tilailla vähän halvemmilla kuluilla varaosia.. vieläku piippu tulis ni pääsis höyryttelee

     
     
Keskustelu Laitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •