Sivu 2 / 60 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234561252 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 1193

Aihe: Laitteistosi?

  1. #21

    Vs: Laitteistosi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zeddy Näytä viesti
    Morjesta moi, pistin eilen tilauksen menemään, kohta siis pääsen sähkötupakkaneitsyydestäni Tilasin e-cigs.co.uk sen joey510 laitteen tai zenith nimellä se taitaa siellä kulkea.. syy miksi sen ostin oli että aloitus settiin kuului sekä manuaali että automaattinen paristo ja parit höyrystimet, eli käytännössä sain kahdet e-cigit, mikä voi olla ihan kätevä jos joku kaveri nyt innostuu kokeilemaan =) tilasin samalla 25 kpl low nicotine pakkauksen samasta paikasta ja aloitan sillä :P Pelottaa vaan että jotain jää tulliin, vai onko sitä vaaraa olemassa kun briteistä tilaa?
    Niinkuin täällä on jo moneen kertaan todettu, on todella epätodennäköistä että EU:sta tuleva paketti jää tulliin.

    Erittäin hyvä valinta muuten ensimmäiseksi höyrystäjäksi Vähän eri syystä sitä suosittelisin mutta kuitenkin. Taitaa kaveri jäädä ilman sillä tulet varmasti tarvitsemaan molemmat akut itse jos käytät pelkästään tätä laitetta.

     
     
  2. #22
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Laitteistosi?

    Tässäpä tätä listaa. Hankintapaikkana pääosin Heaven Gifts.

    DSE901

    Tämä oli ensimmäinen e-savukkeeni. Ensivaikutelma oli yllättävän positiivinen, etenkin kun ei ollut mitään käsitystä tai odotusta miltä e-savuke voisi maistua tai tuntua. Tämä on hieman hidas, tarvitaan muutama pitkä imu jotta tästä saa kunnon höyryt ja tuntuman.

    Toisen akun purin osiksi, piti nähdä mitä sen sisällä on ja päästä vähän mittaamaan. Liittimestä tein RCA modin, mutta muuten modaukset ovat vielä "vaiheessaan". Ajatuksena on tehdä virransyöttöpuolelle vahvistusta ja ehkä automaattinen nesteen täyttö. Tyyliksi olen ajatellut pillimehu tai pirtelö -modia toimistokäyttöön, ja ehkä alkometri-modia matkakäyttöön.

    USB-Charger: Avasin, koska liitintä piti hieman siirtää RCA modin takia. Tehtaalla oli ollut ilmeinen kiire, koska liittimen johtojen eristeet oli murjottu ja oikosulun riski oli ilmeinen.

    USB passthrough: Automaattiseen akkuun verrattuna tämä tuntuu olevan tehoton. Lisäksi lyhyehkö cut-off aika rajoittaa käyttöä huomattavasti. Tämä toimii paremmin RN4075 höyrystimen kanssa.

    Manual battery: Tehottoman tuntuinen ja lyhyt cut-off aika. Olin jo siinä uskossa että tämä on rikki tai huono, mutta ilmeisesti tämä vain on suunniteltu säästämään höyrystintä.

    Tasajännitemittaukset USB passthrough adapterilla ja manuaalisella akulla antoivat siinä määrin ristiriitaisia tuloksia että katsoin asiaa hieman tarkemmin. Automaattisella akulla teho siirtyy hoyrystimeen sellaisenaan. USB adapterissa ja manuaalisessa akussa on tehoa rajoitettu pulssinleveyttä säätämällä. Manuaalisella akulla jännite on 3,7 V ja jakson aika 2 ms, 1,7 ms on, 0,3 ms off. Nämä ajat on katsottu silmämääräisesti oskilloskoopin ruudulta eivätkä ole tieteellisen tarkkoja. Mittaus on kuitenkin toistettu useamman kerran. USB adapterilla jännite on 4,3 V, jakso 43 µs, 28 µs on, 15 µs off. Mittaus on tehty höyrystimen (RN4075) alta ja 5 V on syötetty laboratoriovirtalähteestä. Virrankulutus USB adapterilla on 800 mA. AC-USB (500 mA) adapterilla höyrystin ei yleensä lähtenyt edes käyntiin, mutta silloin kuin lähti, jännite oli vajaa 3 V ja tulos kehno.

    Car charging adapter: Tuli hankittua jos vaikka joskus tarvitsisi. Vaikuttaa siltä että laturi lataa akun hieman enemmän täyteen verkkovirran kautta, mutta ero on pieni.

    AC-USB adapter: Teho 500mA, riittää USB laturille mutta ei USB höyrystelyyn. DealExtremestä saa tehokkaampia edullisesti.

    RN4075

    Hankin koska tämä on tehokkaampi kuin DSE901 ja akut ovat yhteensopivat. Tässä höyrystimessä tehoa todella riittää jo lyhyilläkin imaisuilla. Minusta maustettu neste toimii paremmin tässä kuin DSE901 höyrystimessä. Ainoa negatiivinen ominaisuus oli mukana tulevien patruunoiden maku joka oli karmea. Tietenkin tämä on makuasia, mutta itse ainakin aion välttää nestettä jonka nimi on Regular, jos se nyt sitten pulloissa on samaa tavaraa kuin näissä kapseleissa.

    Joye510

    Tämä on todella loistava ja asiallinen e-savuke. Höyryä tulee vähemmän kuin RN4075:stä, mutta enemmän kuin DSE901:stä ja helpommin. Suosikkini tällä hetkellä.

    USB passthrough: Oikein mainio laite koska johdossa on akku.

    Personal Charger Casing: Joye510 tarvikkeineen on selvästikin huolella suunniteltu laatutuote. Kun varapatruunat laittaa koteloon nurinpäin, niihin mahtuu korkki mukaan. Akun kytkentä tapahtuu jousikuormitteisella liittimellä eikä sitä tarvitse kiertää paikalleen. Erinomainen varuste matkakäyttöön.

    M9 disposable e-cigarrette

    Kiinnostava, mutta tilaushetkellä ei ollut muuta makua saatavilla kuin menthol. Tilasin kuitenkin, vaikka en oikeastaan pidä menthol mausta. Tämä oli vuotanut matkalla ja oli yltäpäältä kostea. Toimii ja höyryä tulee odotetusti.

    DealExtreme eHealth-Cigarrette

    Piti sitten tällainenkin hankkia, kun oli muutenkin tilausta tulossa. Maku on jonkinlainen minttu, mutta nikotiinin määrästä en oikein saanut selkoa. Ei kuitenkaan mikään hirvittävän karmea, mutta kaukana muiden e-savukkeiden tuntumasta. Lähinnä tässä kiinnosti kotelo ja laturi, ehkä tuosta tulee jonain päivänä rakennettua jotakin. Kokeilin vaihtaa patruunaan uuden vanun ja nesteen ja kyllähän tuo toimi. Nestettä ei kuitenkaan saa laitettua kovinkaan paljon, joten jatkuvaa käyttöä ajatellen tämä ei ole käyttökelpoinen.

    DealExtreme High Performance Ultrasonic Multi-Cleaner

    Listataan nyt tämäkin kun se kerran on hankittu e-sauhutteluun liittyvään kalustoon . Kätevä höyrystimien puhdistamiseen, mutta kolakylpy on hyödyllinen ennen ultraäänipesua. Nesteenä olen käyttänyt toistaiseksi vain vettä. Jokin alkoholi saattaisi toimia paremmin, mutta toistaiseksi olen kaatanut alkoholin muualle kuin tähän laitteeseen . Pesun jälkeen höyrystimet saa kuivaksi ja käyttökuntoon paineilmalla parissa minuutissa.

     
     
  3. #23

    Vs: Laitteistosi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    Tässäpä tätä listaa. Hankintapaikkana pääosin Heaven Gifts.

    DSE901

    USB passthrough: Automaattiseen akkuun verrattuna tämä tuntuu olevan tehoton. Lisäksi lyhyehkö cut-off aika rajoittaa käyttöä huomattavasti. Tämä toimii paremmin RN4075 höyrystimen kanssa.

    Manual battery: Tehottoman tuntuinen ja lyhyt cut-off aika. Olin jo siinä uskossa että tämä on rikki tai huono, mutta ilmeisesti tämä vain on suunniteltu säästämään höyrystintä.
    Pakko myöntää että nuo mittaustuloksesi menivät aivan yli hilseen mutta aika samoilla linjoilla olen ainakin tuon manuaaliakun tehosta. Tuntuu olevan selvästi tehottomampi kuin alkuperäinen automaatti. 801-manuaali ei ole niin onneton mutta sekin tarvitsee kaveriksi tehokkaamman atomisoijan alkuperäisen tilalle. Aika onnettomia siis ovat samoin kuin saman valmistajan USB-johdot. Tehonlaskua noilla johdoilla en tosin huomannut, päinvastoin, mutta muuten ovat ihan susia. Kolme tuollaista mulla on jo hajonnut.

    Sulla on siis automaatti-510? Miten kauan siinä kestää akku vaikka 901:een verrattuna?

     
     
  4. #24
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Laitteistosi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Sulla on siis automaatti-510? Miten kauan siinä kestää akku vaikka 901:een verrattuna?
    Se on manuaaliakuilla, enpä huomannut tuota mainita . En tiedä akkujen keston eroista, koska 510 on työpöydällä USB johdossa ja muualla sen akku on PCC:n kanssa aina täysissä voimissaan.

     
     
  5. #25
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2009
    Viestit
    10

    Vs: Laitteistosi?

    Itsellä meni tuosta dse801 usb-johdosta juotokset ilmeisesti ja ei enää toiminut kuin tietyssä asennossa. Vedin johdon mutkalle parin sentin matkalta ja sähköteipit päälle. Toiminut päälle kuukauden jo ilman ongelmia.

     
     
  6. #26
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Laitteistosi?

    Mitenhän tuo dse-801 olisi verrattuna mun kilkkeisiin?

    Nyt on käytössä M401, jossa tosi lämmin höyry, joskin hieman lyhyehkö lämmitysjakso mun makuun. Suosin tätä vahvemmilla litkuilla (lyhyet imaisut), kun taas RN4081 on passelimpi laihalla litkulla pidempään imuun. Nollakelissä 4081 on tosin melko onneton, jollei lämmittele kikkoja käyttäen.

    Lämmityskikkana imulla käynnistyvään 4081:een toimii höyrystimen reikien sulkeminen, pitämällä kiinni sopivasta kohdasta. Näin saa alipaineen ilman jäähdyttävää ilmaa. Pienen lämmityksen jälkeen sormet pois ja reilumpi imaisu, niin tulee höyryä ihan kunnolla. Laturikotelo on tälle myös tosi kätevä!

    Huomisen jälkeen voin vertailla 401:n manuaalisiin akkuihin (East Mall EM401). Niillä saanee pidempääkin imaisua halutessaan ja lämpöisen huurun. Pienehkö nestetilavuus ei noilla tietysti kasva ja nähtäväksi jää millainen cut-off -aika niissä on, jos ylipäätään on.

     
     
  7. #27
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Laitteistosi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    DealExtreme High Performance Ultrasonic Multi-Cleaner

    Listataan nyt tämäkin kun se kerran on hankittu e-sauhutteluun liittyvään kalustoon . Kätevä höyrystimien puhdistamiseen, mutta kolakylpy on hyödyllinen ennen ultraäänipesua. Nesteenä olen käyttänyt toistaiseksi vain vettä. Jokin alkoholi saattaisi toimia paremmin
    Ultraäänipesuri on todella kätevä kaiken pikkusälän putsailuun. Höyrystimiäkin olen putsaillut ultraäänipesurilla (joskin vähän teollisemmalla ja lämmitettävällä mallilla). Jopa nuo pienet lelupesurit ovat silti yllättävän käteviä.

    Puhdistustehoa saa lisää jos lämmittää nesteen. Jos käyttää oikeaa UÄ-pesunestettä tulee ihan toinen pesuteho. Mikäli oikea neste on liian rajua tai ei muuten vain sovellu käyttötarkoitukseen, käytän yleensä alkoholia kaikkeen putsailuun pesurissa. Höyrystimissä alkoholin huono puoli on denaturointiaineista jäävät sivumaut, mikäli niitä ei huuhtele pois vedellä (joka käy taas tehokkaasti uä-pesurilla).

     
     
  8. #28
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Laitteistosi?

    No-niin, EM401 tuli vihdoin. Odotukset manuaaliselle akulle olivat liian suuret ensivaikutelman mukaan (tai sitten tuo vaatii kovasti totuttelua). Kurkkutuntuma on automaattisessa M401-mallissa paljon parempi. Lämpeneehän tuo kivasti EM401 manuaaliakullakin, mutta ei samalla tavoin kuin M401 automaatti. Taisi olla hukaostos tämä kokeilu.

    Vertailussa sama litku, sama patruuna ja sama atomisoija. En havainnut eroa myöskään atomisoijien kesken pikaisesti kokeiltuna.

    Plussana (?) voi sanoa, että musta e-savuke sinisellä ledillä on tyylikäs mielestäni. Toisaalta tuo ei ole käytössä yhtä huomaamaton kuin perinteistä tupakkaa olemukseltaa muistuttava valkoinen M401-mallini. EM401 on saatavana vain metallisena ja mustana.

     
     
  9. #29
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Laitteistosi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja gobbif Näytä viesti
    Jopa nuo pienet lelupesurit ovat silti yllättävän käteviä.
    Heh, siinä kyllä luki "Professional use"...

     
     
  10. #30
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Laitteistosi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja gobbif Näytä viesti
    Kurkkutuntuma on automaattisessa M401-mallissa paljon parempi.
    Noinkohan tuossakin olisi tehonrajoitus, kuten 901:n manuaaliakussa? Olisiko sinulla vaikka yleismittaria, mitä se sanoo täyden akun antojännitteeksi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja gobbif Näytä viesti
    Plussana (?) voi sanoa, että musta e-savuke sinisellä ledillä on tyylikäs mielestäni.
    Ääni tälle. 510:n sai mustana sinisellä ledillä. Muutoin kylläkin olen sitä mieltä, että e-savukkeen ei tarvitsekaan eikä kuulukaan näyttää samanlaiselta kuin perinteisen analogisen savukkeen. Yleisillä paikoilla en ole e-sauhutellut, mutta arvelisin että yhdennäköisyydestä on vain haittaa ja odotettavissa on turhaa sekaannusta.

     
     
  11. #31
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Laitteistosi?

    Täysi akkujännite Li-kennossa on tietty se 4.2V (max), käytännössä lienee lähempänä 4.1V pienen säilyttelyn jälkeen. M401 mittaus ei onnistu luotettavasti, kun se on päällä akustiikan ohjaamana. Veikkaus voisi olla esim. tuo akkujännite ja jonkinlaiset häviöt, etenkin kuormitettuna.

    EM401 manuaaliakku näyttää n. 3V (true-RMS mitarilla, ilman kuormaa). Pitäis varmaan tarkistaa oskilloskoopilla millainen PWM siellä oikein on. Joka tapauksessa jotain pulssitusta sieltä löytynee ja tuo selittää matalamman tehon. Jos nuo alkavat kovasti kyllästyttää, vois tietty purkaa yhden akun ja tuunata paremmaksi. Äkkiäkös sieltä on rajoittimet poistettu, jos/kun siltä tuntuu.

    No, mun kokemuksista saa jotain kuvaa millainen peli on, mikäli ei ole tuunaus-miehiä vaan aikoo käyttää sitä suoraan pakasta otettuna.

     
     
  12. #32
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2009
    Viestit
    4

    Vs: Laitteistosi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    Ääni tälle. 510:n sai mustana sinisellä ledillä. Muutoin kylläkin olen sitä mieltä, että e-savukkeen ei tarvitsekaan eikä kuulukaan näyttää samanlaiselta kuin perinteisen analogisen savukkeen. Yleisillä paikoilla en ole e-sauhutellut, mutta arvelisin että yhdennäköisyydestä on vain haittaa ja odotettavissa on turhaa sekaannusta.
    itellä on ollut pitemmän aikaa käytössä analogista muistuttava malli ja täytyy sanoa että vartijoitten ja portsareitten kanssa on tullu muutamaan otteeseen seliteltyä asiaa.

     
     
  13. #33
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Laitteistosi?

    Höyrysteletkö paikoissa joissa normaalisti ei saisi tupakoida? Mä käytän usein liikkuessa, eikä siihen esim. kaupungilla kävellessä kiinnitä kukaan huomiota, koska sen perinteisen näköisen näkee vain vilaukselta yleensä joka tapauksessa.

    Update M401 manuaaliakuista (EM401, Eastmall):
    Viikon sisällä ensimäinen hajosi, jäi pysyvästi päälle. Vika ei ollut kytkintä painava kumi hassusti tms. Muutama päivä tuon jälkeen toinenkin kieltäytyi yhteistyöstä eli ei ota latausta vastaan. Painohan oli noissa hieman kevyempi myös, näppituntumalta arvioiden vähän pienemmän akun takia (varmaan 10mm pituudesta kulutettu elektroniikalle). Lopputulos, en hanki ainakaan uudelleen. Ehkä HG:n mallit olis parempia ja joskus kokeilemisen arvoisia.


     
     
  14. #34

    Vs: Laitteistosi?

    Tänään tuli Smokejuicesta Jantyn Dura-C (=Joye510) stainless steel setti jossa kaksi akkua, kaksi atomisoijaa, laturi ja 5 patruunaa (RY4). Ei muuta kun akku laturiin ja ei kauaa mennytkään kun laturi muuttui vihreäksi joten kokeilemaan. Pari henkäystä mukana tulleesta patruunasta ja ensimmäisenä mieleen tuli "tässäkö tämä nyt on?" - makua ei ollut juuri lainkaan, kuten ei myöskään mitään kurkkutuntumaa. Vähän kuin olisi vesihöyryä hengitellyt jossa lievä karkkimainen sivumaku. Ilmeisesti mukana tulleissa patruunoissa ei ole lainkaan nikotiinia. Mutta en kyllä ymmärrä itse tuota RY4:n hehkutusta, ei taida olla mua varten...

    Savukkeissa suosikkini on mentholit, joten tilasin onneksi mukaan Ecopuren mentholia medium (15mg) vahvuudella. Huuhdoin heti yhden patruunan tyhjäksi ja vaihdoin nesteet tuohon Ecopureen. Huomasi kyllä heti nikotiinin vaikutuksen ja tuntuma alkoikin olla jo lähempänä tupakointia. Tällä nesteellä jo voi tupakan korvatakin, mutta silti makua ei juurikaan tule ja mentholista ei ole tietoakaan. Oikeastaan ainoa maku mitä tuntuu on vielä läpi puskeva jäljelle jäänyt tahmea RY4.

    Kai tässä jossain vaiheessa löytää sitten nesteen joka oikeasti maistuu joltakin ja tuntuma sama kuin tuossa mentholissa (joka johtunee nikotiinista).

     
     
  15. #35

    Vs: Laitteistosi?

    Onpa hyvä tietää, itse nääs tilasin juuri tuota ecopuren mentholia sekä 15mg että 20mg vahvuisena, toivotaan että puhdistetussa atomisoijassa maistuisi edes joltain :/ Omasta mielestä tuo ruyan on kyllä hyvää, mutta jossain täällä taidettiin mainita, että sen laatu vaihtelee kovasti paikasta riippuen. Olen kyllä ollut huomaavinani kyseisestä mausta, että kurkkutuntuma on sangen mieto 11mg vahvuudella ja jotenkin katoaa ihan parin henkäyksen jälkeen hyvälläkin atomisoijalla. Tai sitten omat atomisoijat toimii "liian tehokkaasti", että henkäyksiä saa vain muutamat neljästäkin tipasta, tähän on kyllä vähän vaikea uskoa itse. Saattanen joka tapauksessa tilata joyen tässä kohtapuoliin itsellenikin, kun tuo velipoika tuolla kehuskelee, että 2 tippaa riittää sauhutteluun ja akku kestää päivän. Itselläni menee 4 tippaa tai joskus 3 riittää joten kuten ja akut tyhjenevät "2,5"-3 kertaa päivässä, vaikka akkukeston piti olla kynämallin vahvuuksia. Voi tosin olla, että nuo ovat jo kuluneet, mutta mielestäni alusta asti ei ole yhdellä akulla pärjännyt koko päivää.

    Mauista Vizi osaa varmaan sanoa parhaiten voimakkaimpia, mutta itse voisin sanoa, että Winston ja Camel on aika selkeitä tupakkamakuja ja ihan kelpoja loppupelissä kummatkin. Jos sitten on ihan sama, mille se maistuu, kunhan maistuu, niin Dekangin kahvi ja Red Bull sisältävät myös molemmat omat makunsa

     
     
  16. #36

    Vs: Laitteistosi?

    Nyt kun on ilmaiset kuljetukset tuolla heaven-g:ssä niin piti laittaa vähän mehuja tilaukseen, sen verran vähän kuitenkin että ei iso juttu ole vaikka kuljetuksessa sattuisikin joku ikävä välikohtaus

    Otin muuten Smokejuicesta tavallisen version tuosta setistä kun katoin että atomisoijilla on normaalisetissä puolen vuoden takuu kun taas TAWA-versiolla (throw away) on perävalotakuu... Kuitenkin toisessa atomisoijista lukee "TAWA" josta pistin reklamaation. Vastaus oli, että näin Jantyn seteissä on että vain toisessa atomisoijista on takuu. Olisivat voineet kertoa tuosta nettisivuillaan, en ehkä olisi maksanut 8£ siitä, että saan vain yhden atomisoijan jossa takuu.

     
     
  17. #37

    Vs: Laitteistosi?

    Voin vahvistaa että ECOpuressa ei ole juuri mitään makua. Rich:ä ja Mentolia maistoin tänään. Molemmissa todella mieto kuiva tupakanlehden maku ja mentolissa saattaa lisäksi aavistuksen mentolia huomata. Ei siis välttämättä paras valinta ensimmäiseksi höyryksi, tai toiseksi siis. Jantyn RY4:kään ei ole voimakkaimman makuisia nesteitä mutta kuulostaa oudolta ettei siitä saa mitään irti. Oliskohan se jotenkin väljähtänyt patruunassa?

    Olen nyt kokeillut e-nesteitä seitsemältä eri valmistajalta (Dekang, eCigs.co.uk, iVapour-elixir, ECOpure, Janty, Johnson Creek, Totally Wicked) ja pakko todeta että itse pidän yleisesti eniten Dekangin "perustavarasta" vaikka sitä useat dissaakin. Tietenkin niiltäkin on useita kehnojakin makuja mutta yleensä maku on riittävän voimakas, hyvä kurkkutuntuma ja höyryä syntyy riittävästi. Arvosteluja on kyllä tulossa lisää kaikilta mainituilta valmistajilta mutta tuntuu että on koko ajan monta tekstiä kesken eikä yhtään saa kokonaan valmiiksi

    TW:n ja Dekangin mentolit on mun mielestä molemmat erittäin vahvan makuisia mutta molemmat on enemmänkin minttua kuin mentolia ja ilman tupakan makua. Vahvimpia tupakka-nesteitä joista itse pidän on esimerkiksi TW:ltä Marlboro (saattaa olla jopa uusi suosikkini) ja Dekangilta Hilton, Winston, Camel ja M5 Highway. TW:n Hilton ja State Express on myös vahvasti tupakan makuisia mutta minulle maku oli jopa epämielyttävän tupakkamainen, en osaa tarkemmin sanoa miten mutta en vain mausta pidä. Jos noista jotain kokeilet eikä edelleenkään maistu mikään niin sitten on laitteessa jotain vikaa

    Pakko vielä todeta että 510 ei ole kaikkein paras laite maun kannalta vaikka sitä taisin alkuperäisessä arvostelussani hehkuttaakin. Pidemmässä käytössä olen huomannut että 901:stä saa paremmin maut esille, höyryn määrän ja kurkkutuntuman kustannuksella.

     
     
  18. #38

    Vs: Laitteistosi?

    Tulossa on eri makuja Dekangilta, mm. Menthol, 5*5 (lienee sama kuin 555?), banaani, vesimeloni ja redbull. Ehkä noista löytyy. Korkkasin uuden patruunan RY4:sta, ja huomasin kyllä eron edelliseen. Tässä on ilmeisesti nikotiinia, taitaa olla jopa 24mg, voi jo sanoa että tuntuu kurkun lisäksi keuhkoissa asti ja makukin tulee paremmin esille, joskaan ei hirveän voimakkaana tämäkään. Silti äskeisen session perusteella voin sanoa, että paluuta tupakkaan ei ole. Tosin olen ollut viime vuodet enemmänkin satunnainen sauhuttelija ja polttanut lähinnä "hermosauhuja" :-[

    PCC on tulossa myös, totesin melko must varusteeksi käyttäjien arvioiden perusteella :

    Edit: täytyy kyllä mainita, että vaikka VG:n höyryntuottoa on hypetetty, niin noviisina en kyllä huomaa juurikaan eroa VG vs. PG.

     
     
  19. #39

    Vs: Laitteistosi?

    Dekangin 5*5, 555, State Express, Highway ja M5 Highway on kaikki ilmeisesti samaa tavaraa.

    Höyryntuotosta: Koita uudelleen sitä ECOpurea kun olet pidemmän aikaa tuota Dekangia käyttänyt, sitten luulis huomaavan. ECOpuressa on parasta juuri tuo höyryntuotto.

     
     
  20. #40

    Vs: Laitteistosi?

    Voi olla että höyryntuottoon vaikuttaa myös se, että käytän henkilökohtaista höyrystintäni vain ulkona. Ja tähän aikaan vuodesta on sen verran kylmä, että höyryn määrä lienee suuri kaikilla nesteillä?

     
     
Keskustelu Laitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •