Sivu 1 / 60 123451151 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 1193

Aihe: Laitteistosi?

  1. #1

    Laitteistosi?

    Eli kiinnostaa minkämallisia e-Savukkeita olette hankkineet. Itselläni on mustat Jantyn Kissbox Classic ja brändäämätön DSE-901. JKBC:a käytän useimmiten koneen ääressä USB-piuhalla, suoraan atomisoijaan tiputtamalla ja DSE kulkee mukana patruunan kera. Molemmista tulossa arvostelu jossain vaiheessa.

     
     
  2. #2
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2009
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    9

    Vs: Laitteistosi?

    Itse hankin E-cig.comista Super Cigarette- merkkisen härvelin. Valintaperusteena tupakankaltainen ulkomuoto. Hinta ihan kohdallaan; noin 40 euroo.
    Sadi

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2009
    Viestit
    59

    Vs: Laitteistosi?

    Pilot M401. Valintaperusteena loistava akunkesto, patruunoiden koko, kiva ulkonäkö ja ei tarvii kovaa imutehoa. Reilu kolme viikkoa ilman analogisia (mehän ei lasketa sitä et baarissa on akku loppunu ja sen takia on pitäny yks vetää...)

     
     
  4. #4

    Vs: Laitteistosi?

    Itse tilasin juuri NPRO NJOY värinä valkoinen. vajaa 100€ tuli maksamaan, melko kallista. Toivottavasti on sen arvoinen
    ty! ..np

     
     
  5. #5

    Vs: Laitteistosi?

    Lisäystä laitteistoon eli mattamusta M401 tuli postissa

     
     
  6. #6

    Vs: Laitteistosi?

    Itselleni tuli muutama päivä sitten DSE-901 ja Super-cigarette mallit postissa. Olen ollut suht tyytyväinen molempiin, tosin kaipaisin ehkä vielä hiukan enemmän höyryä, ainakin silloin jos käytän nikotiinitonta ampullia. Jos sisällä on high-nicotine ampulli niin silloin tuntuu kivasti kurkussa kyllä

     
     
  7. #7

    Vs: Laitteistosi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja blockrocker Näytä viesti
    Itselleni tuli muutama päivä sitten DSE-901 ja Super-cigarette mallit postissa. Olen ollut suht tyytyväinen molempiin, tosin kaipaisin ehkä vielä hiukan enemmän höyryä, ainakin silloin jos käytän nikotiinitonta ampullia. Jos sisällä on high-nicotine ampulli niin silloin tuntuu kivasti kurkussa kyllä
    Suosittelen kokeilemaan manuaalista Joye 510 mallia. Itse en ole vielä tätä kokeillut mutta höyryn määrää ja kurkkutuntumaan ovat kaikki kehuneet, tosin akkukeston kustannuksella. Manuaalikytkin-malli toimii siis nappia painamalla, näillä saa yleensäkin runsaimmat höyryt aikaiseksi.

     
     
  8. #8

    Vs: Laitteistosi?

    Kiitos vinkistä, pistetäänpä korvan taakse!

     
     
  9. #9
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2009
    Viestit
    3

    Vs: Laitteistosi?

    Hei, liityin joukkoonne.

    Minä vielä ihmettelen, että mikä malli minulla on. Epäilisin että se on DSE-103, koska se on ulkonäöllisesti samanlainen. Haluaisin nimittäin tilata varaosia ja litkua vaikka heti, mutten uskalla, jos osat eivät sovikaan. Eli mitäs mieltä olette, onko malli tuo, jos laturiakin myöten muistuttaa sitä? Atomisaattorin kierteistä puuttuu ehkä yksi jenga kuvassa, verrattuna minun laitteen kierteisiin.

    Edit. Yritin kirjoittaa lyhyesti, ettei ViZi ehtisi poistua. En kerennyt. Laitan nyt tilaukseen pari putelia nestettä ja atomisaattorin tai pari, että saan asian etenemään. Minun höyrystin oli kerännyt itseensä mustaa töhnää ja pesin sen vedellä. Se ei toiminut juuri lainkaan, johtuen kai tästä karstasta. En ole pesun jälkeen kokeillut sitä vaan odottelen että saisin sitä nestettä. Varahöyrystin toimii vielä ihan hyvin.

    Kiitoksia mahdollisista vinkeistä. Lähden aamulla mökille, mutta yritän seurailla silti.

     
     
  10. #10

    Vs: Laitteistosi?

    Tervetuloa vaan Auttaisi varmasti paljon jos kertoisit mistä se on ostettu ja linkkiä tuotteeseen?

    Kannattaa muuten vesipesun jälkeen antaa sen kuivua todella hyvin. Mulla on yksi ainoa atomisoija kuollut kolmen kuukauden aikana ja tämä sen takia että käytin sitä kun se oli vielä kostea vesipesun jäljiltä. Kerran pölläytti höyryä ja sitten ei tehnyt enää mitään.

     
     
  11. #11
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2009
    Viestit
    3

    Vs: Laitteistosi?

    Kappas Itse laitteen tilasin tuolta http://www.e-smoking.fi/index.php?show_aux_page=1 kun en turistina tajunnut että niitä saa halvemmallakin. Minä kerkesin tässä välissä tilata sieltä suosittelemastasi kaupasta pari pulloa kenttiä ja pari uutta höyrystintä DSE-103 -malliin. Uskoisin että tämä on se.

    Ihan kivasti antaa sauhua, mutta tosiaan karstaannuttuaan (tai hajottuaan) savuntulo on ankeaa eikä maistu miltään. Taisin lukea täältä vesipesusta ja siitä että kuivuttuaan se pitäisi säilöä spaddunesteellä. Siitä pesusta sen verran, että mistäköhän sen pesun tarpeen tietää. Olisiko hyvä pestä sitä ennen kuin se antaa merkkejä hiipumisesta, vai tarpeentullen. Hajoaako se jos vaikka nestettä on liian vähän tai jos se on tukossa? Nämä kysymykset eivät tähän osioon kuulu, mutta nämä minua vaivaavat.

    Apu kelpaa

    Ja taas korjailua... eli se on tuo ainoa tupakkamalli jota myyvät nimellä E-Cigarette 2.0 http://www.e-smoking.fi/index.php?productID=273

     
     
  12. #12

    Vs: Laitteistosi?

    Tuohon linkittämääsi savukkeeseen en osaa kyllä sanoa mitään. Varmasti ihan tarkoituksella pimittävät sitä oikeaa mallinimeä vai oletko heiltä suoraan koittanut kysyä?

    Tuon huonon kokemukseni jälkeen en ole enää pessyt atomisoijia kuin silloin kun siihen on joku hyvä syy. Eli esimerkiksi kun haluan jonkun sinne jumittuneen maun pestyä pois tai tosiaan kun se alkaa toimia huonosti - vähän höyryä, maistuu palaneelta tms.

    Mielestäni atomisoijan puhaltaminen tyhjäksi ja yöksi paperin päälle kuivumaan jättäminen toimii parhaiten ennaltaehkäisemään hajoamista.

     
     
  13. #13
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2009
    Viestit
    3

    Vs: Laitteistosi?

    Kiitos vinkeistä. Rupean puhaltelemaan.

    Kohta kun ne höyrystimet tulevat, selviää toivottavasti myös laitteen malli. Olen samaa mieltä siitä että pimittävät tarkoituksella ja näin saavat myytyä osia kalliilla. Mallia ei lue missään koko pakkauksessa, enkä ole kysellyt.

     
     
  14. #14

    Vs: Laitteistosi?

    Edellisen viestin jälkeen tullut hommattua 801/901 usb-piuhat ja tänään tuli postissa Joye510. Arvosteluja siis tulossa taas lähiaikoina

     
     
  15. #15
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2009
    Viestit
    9

    Vs: Laitteistosi?

    Kah!

    Tänne posti toi myös tänään Joye510 TW:n tarroissa. Tarkempi malli: TECC 510. Mitä olen nyt USB-piuhan läpi tätä käyttänyt niin aivan loistava! Kuinka kauan pidät akkuja laturissa? Ohjeistuksessa ei mainittu sanallakaan kuinka kauan ensimmäisen latauksen tulisi kestää, luotan siis varmuuden vuoksi tuohon 12 tunnin lataukseen.

    Lisäksi hankein tuon lataavan säilytyskotelon. Vaikuttaa aika mielenkiintoiselta: Kevyt, sopivan kokoinen, tosin ulkonäkö on mallia ammattikoulun metallipuolen ensimmäisen lukuvuosi. Voisin tehdä arvostelun siitä lähiaikoina, kun saan sen käyttöön latauksen jälkeen.

     
     
  16. #16

    Vs: Laitteistosi?

    Repäisin sen vasta paketista ulos ja otin kuvia. Ohjekirjan mukaan ensilataus on tällainen: 8h lataus - 20min käyttöä - 1h lataus. Mulla on vasta eka akku laturissa ja illalla pääsee testailemaan. Testasin kyllä että osat toimii ja atomisoijan pärinästä päätellen tehoa ainakin löytyy

    Normaalilatauksen ohjekirja väittää olevan vain 1h mutta en usko että tuo riittää.

    Onko siinä usb-johdossa paristoa välissä? Vaikuttaako laadukkaalta? Paikka josta ostin omani ei myy usb-johtoja mutta pakko sellanen on saada jos tämä on niin hyvä laite kuin odotan sen olevan.

     
     
  17. #17
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2009
    Viestit
    9

    Vs: Laitteistosi?

    Atomisoija on loistava! Tämän päivän olen ehkä vähän liiankin aktiivisesti päräytellyt ja aivan kuin tässä 510:ssä yhdistyisi E-smoking 2.0 (tarkkaa mallia en tiedä) sekä Eigarette E-Cigar (en tiedä tästäkään, joku halppis).

    Johdossa on paristo välissä. Vähän epäilen tuota kytkintä, että kuinka kauan se mahtaa toimia. Säikähdin jo kerran että olikos tämä nyt tässä kun kytkimestä ei tapahtunutkaan mitään - useista painalluksista huolimatta. Yhtäkkiä se rupesi sitten toimimaan ja tätä kirjoittaessani hyvin pelaa. Lisäksi kytkin on muutaman kerran jäänyt pohjaan (tarttunut reunoihin kiinni eikä ole päässyt palautumaan ylös) mutta tämän luulisi korjaantuvan käytössä - toivottavasti. Jos vertaa 510:n manuaaliakun kytkintä sekä tätä niin 510:n kytkimessä on huomattavasti jämäkämpi kiinnitys, sekä painallus on kovempi. Laadusta en osaa tämän tarkemmin sanoa, kun en ole muita ennen käyttänyt. Hyvin tämä kuitenkin tuntuu toimivan.

    Kyseessä siis tämä tuote: http://www.totallywicked-eliquid.co....2-product.html

     
     
  18. #18
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2009
    Viestit
    10

    Vs: Laitteistosi?

    Oma saaliini vuoden ajalta:
    m401
    dse801
    Ruyan Vegas cigar
    2x DX Health cigar
    Black-golden Ruyan cigar
    kr808d-1
    dse901 ilman patruunaa ja suukappaletta

    Hyvän piipun kun vielä joku tekisi. dse601 ja rs888 vaikuttavat molemmat aika huonoilta...

     
     
  19. #19

    Vs: Laitteistosi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja diien Näytä viesti
    Oma saaliini vuoden ajalta:
    m401
    dse801
    Ruyan Vegas cigar
    2x DX Health cigar
    Black-golden Ruyan cigar
    kr808d-1
    dse901 ilman patruunaa ja suukappaletta
    Aika kunnioitettava arsenaali Mistä irtoaa paras kurkkutuntuma? Entä mitä käytät eniten mukana kulkevana laitteena?

     
     
  20. #20
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2009
    Viestit
    5

    Vs: Laitteistosi?

    Morjesta moi, pistin eilen tilauksen menemään, kohta siis pääsen sähkötupakkaneitsyydestäni Tilasin e-cigs.co.uk sen joey510 laitteen tai zenith nimellä se taitaa siellä kulkea.. syy miksi sen ostin oli että aloitus settiin kuului sekä manuaali että automaattinen paristo ja parit höyrystimet, eli käytännössä sain kahdet e-cigit, mikä voi olla ihan kätevä jos joku kaveri nyt innostuu kokeilemaan =) tilasin samalla 25 kpl low nicotine pakkauksen samasta paikasta ja aloitan sillä :P Pelottaa vaan että jotain jää tulliin, vai onko sitä vaaraa olemassa kun briteistä tilaa?

     
     
Sivu 1 / 60 123451151 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Laitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •