Tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: paniikki

  1. #1

    paniikki

    Tervehdys höyryilijöille.
    36pv höyrytelleenä kuvittelin olevani voitolla. Tänä aamuna kuitenkin iski paniikki, höyrystä ei tullut kuin paha olo, ja oli pakko ottaa nuuskaa. Pahanlaisella kankkusella lienee osansa.
    Kenelläkään muulla näitä 'hötkykohtauksia' ja miten niistä olet selvinnyt?
    Kaikki mielipiteet otetaan ilolla vastaan.
    Kiitos
    theodor

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: paniikki

    Illalla aspiriinia naamaan ennen nukkumaanmenoa (siis ryyppyiltana) ja sit aamulla vähän sen mukaan nikotiinivahvuuksia et mikä on olo. Esim. liian vahvalla nesteellä (24-36) alottaminen voi tuntua vähän kovalta.

     
     
  3. #3
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: paniikki

    vaihda nesteen makua. mitä herkumpi sen parempi krapulassa. itellä on sellanen juttu että jos on krapula (siis KRAPULA) niin ei maistu kyllä
    mikään höyrynä, tippana, kiinteenä tai nestemäisenä. helpottaa kummasti kyllä nikotiinintuskaan kun ei voi vetää mitään.

    sulla iski vaan "psyykkinen" tilanne päälle ja aloit kuumottelemaan krapulapeikon loikkiessä niskan päällä.

    rennosti vaan , kyllä se siitä.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  4. #4
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: paniikki

    Nojaa. Parikin kertaa ollut armoton krapula. Sitten kun uskalsi sängystä nousta juomaan vettä piti saada se rööki suuhun. Parvekkeelle ja punanen mallu suuhun. Kilahti niin lujaa nuppiin että olin halvantuneena 10 minuuttia 20 asteen pakkasessa. Ei vittu mitä myrkkyä.

    Rapuliin oon höyrytellyt niitä "pyhä" makuja, mitä käytetään vain erikoistilanteissa. Voimakas mentholi tai tiukka kirsikka ei siinä tilanteessa toimi sitten ollenkaan. Jotain mietoa ja lepposta. Ja harvakseltaan kun muutenkin on nestehukka niin ei siinä enää tarvi paljon kroppaa kiusata nikotiinilla.

    Jos krapulavinkkejä tarvii niin ennen nukkumaanmenoa suu täyteen vitamiinejä ja tuoppi vettä turpaan. Toinen tuoppi sängyn viereen odottamaan sitä öistä kusireissua. Helpottaa pirusti oloa aamulla kun herää tuhannen kännissä.

     
     
  5. #5

    Vs: paniikki

    Tilanne yhä päällä ja suu täynnä thunderia. Kuitenkin luulen että tasottuu kun saa viihteen pois päältä. Tuntuu että mikään ei riitä.
    Kiitos avusta ja kannanotoista.
    teuvo

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •