Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 36 / 36

Aihe: Ensimmäinen tilaukseni

  1. #21
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    4

    Vs: Ensimmäinen tilaukseni

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja unnah Näytä viesti
    Nonnii! Tilaus lähti. Ei malta odottaa...
    Tuo Clearomiser CE2 R5 - XL - 510 tarvii ruiskun täyttöä varten. Sellasen voi hakea vaikka apteekista koko 5ml.
    Ok.

     
     
  2. #22

    Vs: Ensimmäinen tilaukseni

    NUIN! Paketti saapui 5 päivän sisällä (maanantaina ilmoittivat että postitettu on) ja alkusähläyksen jälkeen on muutamat höyryttelyhetket koettu

    Ja en vois olla tyytyväisempi

    Makuina loppujen lopuksi otin tuota Ecigin RY4 vai minkä nimistä se olikaan, sekä jotain karamellin makuista jota en oo vielä ehtinyt testaamaan. Ensin mainittu on kyllä loistavaa, pehmeä, kahvin ja tupakan sekoitukselta tuntuva maku. Ei siis aamulla tartte enää keitellä kahvia ja käydä erikseen tupakilla, homma hoituu kerralla! (kunhan piikittää kofeiinia samalla hehe).

    Patruunan kanssa oli vähän säätämistä, atomisaattori ei sitä puhkaissut vaikka olisi pitänyt. Autoin sitten hammastikulla vähän ja johan tupruaa!

    Itellä on litkut tuota 16mg, ja perus lämän sinistä polttelleena tunne on samanlainen kuin mitä analogisesta irtoaa. Plussaa.

    Tilasin myös tuon LR atomisaattorin jota en oo vielä kokeillut, mutta perusmallilla kurkkutuntuma oli todella, TODELLA samalla viivalla analogisen kanssa. Yllätyin erittäin positiivisesti tästäkin.

    Kaiken kaikkiian, todella tyytyväinen olen, analoginen aski lentää tänään roskiin kunhan töistä joudan. Kiitoksia kaikille suosituksista, en malta oottaa että pääsee eri makuja tilaileen. Ja mainostan sähkötupakkaa ja näitä foorumeita kavereilleki ankarasti.

    EDIT: miinusta vähän kuitenkin ropisee. Vakio atomisaattori lasahti muutamien kertojen jälkeen. Onneksi oli mukana tuo vara-atomisaattori niin säikähyksellä selvis. Pitääpä vaan laittaa heti uutta atomisaattoria tilaukseen. En omasta mielestäni kohdellut tuota kaltoin, pidin huolen ettei ylikuumene.

     
     
  3. #23

    Vs: Ensimmäinen tilaukseni

    Pääsin kaverilta tyyppään muutamat henkoset e-tupakkia ja kokemus oli erittäin hyvä! Oon kyllästyny nikotiinipurkkaan ja sen hintoihin suomessa. Kalliimmaksi tulee, kuin polttaminen. Lisäksi ex-nuuskaajana nikotiiniriippuvuus melkoinen. Pistin sitten tilauksen vetämään seuraavanlaisesti:

    -joey starter kit manual
    -2xdrip tip
    -10 ml 24mg apple
    -10 ml cherry
    -10 ml dr. pepper (hihii!)
    -10 ml mango
    -10 ml usa mix
    -10 ml ry4
    -10 ml strawberry
    -10 ml vanilla
    -30 ml juicy peach

    No onhan siinä tavaraa mutta itselle ja puolisolle, jonka lopettaminen ei vaan ole onnistunut millään ilveellä ja omatkin lakot sitten aina hyytyneet, kun toinen tussuttelee jatkuvasti. Yleensä jossakin kohtaa oluen kera sitten tullut reputettua oma lakko. Luulen, että näillä eväillä päästäs alkuun mukavasti, ellei tullissa tökkää..

     
     
  4. #24
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    69

    Vs: Ensimmäinen tilaukseni

    Itsekkin tässä nesteitä tilailen. Mutta eikö se raja ollut 420mg? Tuossa taitas heittää ronskisti yli. Ton olen itse lukenut läpi. Pitääkö toi edelleen paikkansa?

    http://www.e-savuke.com/nikotiinin_t...ulkomailta.htm

     
     
  5. #25

    Vs: Ensimmäinen tilaukseni

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Basso Näytä viesti
    Itsekkin tässä nesteitä tilailen. Mutta eikö se raja ollut 420mg? Tuossa taitas heittää ronskisti yli. Ton olen itse lukenut läpi. Pitääkö toi edelleen paikkansa?

    http://www.e-savuke.com/nikotiinin_t...ulkomailta.htm
    Jep. Ylihän se menee. Ja pahasti. Tosin nuo kaikki muut paitsi se missä lukee perässä 24 mg on 18 mg puteleita mutta äkkiä laskettuna 2004 mg :-* Jos ois vähä etes viittiny laskea niin ois voimu koittaa selittää, että ne on perheen sisällä kahdelle ihmiselle henkilökohtaiseen käyttöön. Toisaalta onhan noita välillä tullu läpi isojakin eriä muille mitä täällä lueskellu, eli taitaa olla lähinnä tuurin kourissa tämä tilaus.

     
     
  6. #26
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ensimmäinen tilaukseni

    420mg per pakkaus, tässä tapauksessa pullo. 420mg pakkauksia saa olla 3kk määrä eli vaikka 10 x 420mg. Eipä niitä tullissa litkut kiinnosta enää.

     
     
  7. #27
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ensimmäinen tilaukseni

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gobbali Näytä viesti
    Tilasin myös tuon LR atomisaattorin jota en oo vielä kokeillut, mutta perusmallilla kurkkutuntuma oli todella, TODELLA samalla viivalla analogisen kanssa. Yllätyin erittäin positiivisesti tästäkin.
    Vakio atomisaattori lasahti muutamien kertojen jälkeen
    Kuivana se atomisaattori on käynyt. Tuo raju kurkkutuntuma kielii siitä että nestettä ei päässyt tankista tarpeeksi atomisaattoriin. Sitä tankkia voi nostaa 3mm ylös alas pari kertaa niin se kostuu nopsasti. Uudet tankit on joskus tiukkoja alussa. Atomisaattori on liian märkä vasta sitten kun imaistessa se röplöttää, painoi nappia tai ei.

     
     
  8. #28
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    69

    Vs: Ensimmäinen tilaukseni

    Ahaa. Itse olen nyt sitten ymmärtänyt väärin. Pitää laittaa itsekin ensi kerralla hieman enemmän tilaukseen. Nyt on tulossa vaan 2x10ml ens kerralla ainakin tuplana. Mul ois tarkotus sysätä sätkä välineet heti sivuun kuhan nää saapuu

     
     
  9. #29
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ensimmäinen tilaukseni

    Joo... vaikka noita litkuja tuossa on aika hyvin ja itse sekoitettujakin enemmän kuin tarpeeksi niin puolasta on tulossa: 2x50ml + 3x10ml ja ecig:ltä 2x30ml + 3x3ml. Tuntuu koko ajan olevan "varastossa" 300-500ml litkua No kyllä sitä meneekin 4-10ml päivässä... himohöyryttelijä vaikka paaaljon vähemmälläkin pärjäis.

     
     
  10. #30
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Ensimmäinen tilaukseni

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Joo... vaikka noita litkuja tuossa on aika hyvin ja itse sekoitettujakin enemmän kuin tarpeeksi niin puolasta on tulossa: 2x50ml + 3x10ml ja ecig:ltä 2x30ml + 3x3ml. Tuntuu koko ajan olevan "varastossa" 300-500ml litkua No kyllä sitä meneekin 4-10ml päivässä... himohöyryttelijä vaikka paaaljon vähemmälläkin pärjäis.
    Vähän sama ilmiö täälläkin. Melkein jatkuvasti joku sälä- tai nestetilaus tulossa. Hauska kyl aina venailla et millon se paketti oikein saapuu. Jonkinlaisia kiksejä saan siitäkin.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  11. #31
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jkl
    Viestit
    40

    Vs: Ensimmäinen tilaukseni

    Tilasin tälläset:
    Manual DSE901 e-cigarette starter kit
    E Liquid 30ML - PG - Others Menthol - Extra High - 24MG
    Mitä ootte mieltä, pääseekö täillä alkuun? Ja jos jotain videota tai käyttöohjetta, että miten tätä kuuluu käyttää. Manuaalin ja automaatin ero?

     
     
  12. #32
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ensimmäinen tilaukseni

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrystäjä Näytä viesti
    Manuaalin ja automaatin ero?
    http://www.e-savuke.com/sanasto.htm kohta 3

     
     
  13. #33
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    221

    Vs: Ensimmäinen tilaukseni

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    No kyllä sitä meneekin 4-10ml päivässä... himohöyryttelijä vaikka paaaljon vähemmälläkin pärjäis.
    Miten pystyy höyryttämään 10ml päivässä? Musta tuntuu että mulla höyryää koko ajan duunissa sekä himassa, eli aamusta iltaan ja saan menemään korkeintaan ehkä 2,5ml päivässä.

    Tietty eroa on varmaan laitteissa, ite tiputtelen nesteen suoraan atomisaattorille.

     
     
  14. #34
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ensimmäinen tilaukseni

    Neljä "höyrykonetta" pöydällä ja koko ajan vaihtelee laitetta. Tänään iltasella pitää oikein perehtyä tuohon high voltage hässäkkään. Provarilla max 6V ei kyllä riitä tuolle HV6 510 atomisaattorille. Lyödään siis bombshelliin 8.4V...

     
     
  15. #35
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Ensimmäinen tilaukseni

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Neljä "höyrykonetta" pöydällä ja koko ajan vaihtelee laitetta. Tänään iltasella pitää oikein perehtyä tuohon high voltage hässäkkään. Provarilla max 6V ei kyllä riitä tuolle HV6 510 atomisaattorille. Lyödään siis bombshelliin 8.4V...
    Kuullostaa jo aika hardcoremeiningiltä.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  16. #36
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    221

    Vs: Ensimmäinen tilaukseni

    Todellista HC-meininkiä. Tuolla määrällä jo varmaan ikkunatkin huurtuu.

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •