Tulokset 1 - 7 / 7

Aihe: Löytyykö mistään salmiakin makuista e-nestettä ETA-alueelta?

  1. #1

    Löytyykö mistään salmiakin makuista e-nestettä ETA-alueelta?

    Haluaisin tiedustella, että löytyykö salmiakin makuista 18 mg:n nikotiinillista e-nestettä ETA-alueelta? Olen huomannut, että jotkut muutkin haluaisivat kyseistä makua.

    Löysin kyllä USA:sta lakritsin makuisen e-nesteen - http://www.thevaporpro.com/licorice-...ml-bottle.html. Kuinka lähellä tuo mahtaa olla salmiakin makua? Oon pohtinut, että pitäisikö ottaa riskin ja yrittää tilata tuolta.

    Kiitos ja kumarrus näin etukäteen vastauksista.

     
     
  2. #2
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Löytyykö mistään salmiakin makuista e-nestettä ETA-alueelta?

    Mulla on heaven giftsistä dollarin pullo lakritsauutetta. Sitä kun laittaa 1 tipan 4cl viinaa niin lopputulos on salmiakkikossua. Inaweran aniksesta ja heaven giftsin lakritsasta sais varmaan aika lähelle salmiakkimakua, ehkä tippa mentholia sekaan. Voin kokeilla kokkailla jossain välissä. Itse salmiakkia ei voine käyttää höyryteltävänä kemikaalisen koostumuksen takia.

     
     
  3. #3
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

     
     
  4. #4

    Vs: Löytyykö mistään salmiakin makuista e-nestettä ETA-alueelta?

    Salmiakkia ei taida paljon muualla kuin suomessa olla joten tuskin myöskään e-nesteitä mistään löytää.
    Itse olen paria lakunestettä kokeillu ja kyllä ne lakritsalle maistui eikä salmiakille.

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    221

    Vs: Löytyykö mistään salmiakin makuista e-nestettä ETA-alueelta?

    Inaweran Maxboro Ultimate maustelitku maistuu salmiakille. Hämmästys oli suuri, kun äsken tein sekoituksen ja luulin että se on joku Mallua muistuttava litku, mutta ihan selkeä salmiakin maku siinä on. Oli pakko maistattaa sitä myös avovaimolla ja sekin sanoi että maistuu salmiakkitikkarilta.

    Edit. Nyt tänään lisäsin Inaweran anista 1/3 seokseen ja on vielä enemmän salmiakin makuista.

     
     
  6. #6

    Vs: Löytyykö mistään salmiakin makuista e-nestettä ETA-alueelta?

    Kiitos vastauksista!

    JPI666: Olisiko mahdollista saada linkkiä noihin nesteisiin? Googlettamalla ei helposti löytynyt.

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    221

    Vs: Löytyykö mistään salmiakin makuista e-nestettä ETA-alueelta?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mikko.kirkanen Näytä viesti
    Kiitos vastauksista!

    JPI666: Olisiko mahdollista saada linkkiä noihin nesteisiin? Googlettamalla ei helposti löytynyt.
    Elikkä Inawera on puolalainen e-savukekauppa:
    http://www.inawera.com
    Sieltä tilaukseen Maxboro Ultimate ja Anise maustelitkua + tietty pohjaneste, esim. VPG Smoke Base Power.

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •