Sivu 5 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678915 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 440

Aihe: Kuinka monta kaveria käännytetty

  1. #81
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jalippo Näytä viesti
    7 päivää höyryttelyä takana ja 3 kaveria on jo liittynyt mun "sikarikerhoon", aika mahtavaa!
    Töissä pomo lupas maksaa nää vehkeet, jos tosissaan niillä pääsee eroon analogisista, mutta peru sanansa kun huomas minkälaisen vastaanoton nää sai niin nopeesti...

    Itsehän mielelläni opastan, autan ja vastailen tyhmiin kysymyksiin (niin livenä kuin täälläkin), koska olen niin fiiliksissä tästä hommasta! Oon itte jo hommannut varustusta vähän niin kuin kustannuksista piittaamatta, mutta ajattelin toimia sikarikerhoni varaosamiehenä, ettei kenenkään tarvitse enää sortua analogisiin, vaikka eGo-T tipahtaisi vahingossa tuoppiin..
    Asenne on ainaki oikea hieno homma

     
     
  2. #82
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    192

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    5 on ainakin jo tilannu ja monta on harkitsemassa

     
     
  3. #83
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    73

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Just tilasin kolmelle tutulle laitteet ja nesteet, ja muutamia muitakin kiinnostuneita on.

     
     
  4. #84
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    22

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Juuri tilasin naapurin yli 60v ukolle eGo-t setin ja nesteitä. Poltellut vuosia 2-3 askia päivässä. Saas nähdä miten äijän käy!

     
     
  5. #85
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    7

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Eilen sain käsiini oman sähkötupakan ja tänään jo neljä kaveria tilannut omansa. Kuulemma jos mulla ei tee yhen päivän jälkeen mieli tupakkia nii tuon on pakko toimia

     
     
  6. #86
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Eilen tuli kolmen työkaverin tilaukset, yhden on vielä tulon päällä. Tänään ehtoolla sitten pääsee kuuntelemaan kokemuksia ja varmaankin kertomaan miten palaneen maun saa katoamaan.



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  7. #87
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Tämä on ehkä vähän OT mutta avokkini joka alkoi höyryttelemään samoihin aikoihin kuin minä, on lopettanut nyt myös höyryttelyn. Noh jääpähän minulle enempi noita nesteitä .

     
     
  8. #88
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Update: veteraani höyryttelee edelleen dual-coileilla! ilman sikareita!
    lisäksi n. 10kpl uusia tilauksia/höyrylapsia maailmalle! we vape, you cough!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  9. #89
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    32

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Omakohtaista höyryttelyä vajaat 24h takana ja avokillakin lensi nyt analogiset ainakin toistaiseksi lipaston laatikkoon. Täytyy vain itse pitää puolensa, ettei tuo vie kaikkia akkuja.

     
     
  10. #90
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Kavereita käännytetty tähän mennessä viisi, joista kolme heittänyt röökin kokonaan ja kaksi vähentänyt tuntuvasti. Eli oikeastaan 3+2 toistaiseksi.

     
     
  11. #91
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    31

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Pari hemmoa on puhuttu touhuun mukaan. Yleisimmin ihmiset vaan kattelee, että mitä ihmeen kynää sä imet.

     
     
  12. #92
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    73

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Suoraan 7kpl ja niiden kautta 6kpl eli yhteensä 13, oman vapottelun takia.
    Provari, GLV SuperMini, eGo-T, 2xAA Auto Box Mod, 3xAA 5 Volt Box Mod, GLV -2 5V

     
     
  13. #93
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    215

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    En oo varsinaisesti käännyttäny ketään (parin kaverin päätökseen oon luultavasti vaikuttanu positiivisesti, mut en oo tuputtanu), mutta nykyään tuntuu melkein koko kaveripiiri siirtyvän pikkuhiljaa höyryihin.

    Pahuksen hieno juttu.

     
     
  14. #94

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Eipä tässä ole "käännytystyötä" ole tullut tehtyä, kovasti tämä höyryttely tuttuja ja tuntemattomia kiinnostaa ihan itsestään ja aidosti. 3:lle kaverille olen aloituskamppeet tilannut, parille pitäisi vielä tilata ja aika monelle tuntemattomallekin on tullut pari sanaa kysyttäessä kerrottua. Nopeaan tahtiin ilmeisesti kasvaa höyrykerho.

     
     
  15. #95
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Teen just tilausta viidelle kaverille eli aloituskitti + tarvikkeet. Saas nähdä miten näiden käy, toivottavasti jää analogiset. Tätä ennen käännytin broidin.

    Tässä mitä nyt on jonkun aikaa aiheesta joutunut/päässyt kertomaan ihmisille, niin vois sanoa että tupakoitsijat hiffaa yleensä heti, mistä on kysymys - vittuilut tulee tupakoimattomilta kavereilta, mitä pidän hieman omituisena. Eipä silti että se itseä niin haittais, mutta toisinaan ihmetyttää jengin yksisilmäisyys.

     
     
  16. #96

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Ei nyt varsinaisesti käännytettyä, kunnen ole niin uskonnollinn ihminen, mutta ainakin yhden ihmisen olen saanut kiinnostumaan höyryttelystä niin, että ryhtyi heti tuumasta toimeen.

    Silloin kun odottelin omia höryttymiä saapuvaksi, niin kaveri työpaikallani kärvisteli tupakkalakossa ja sortuikin siitä sitten taas tupakoimaan... MInä hänelle kerroin, että on olemassa sähkötupakka, joka höyrystää nikotiinin ja jonka kanssa ei joudu hengittämään vaarallisia palamistuotteita, ja että itseasiassa juuri odottelen sellaisen sapumista ulkomailta.

    Kaveri innostui, juttelimme lisää ja hän tutki asiaa myöhemmin netistä. Ja kas, parin päivän päästä kaveri meni ja tilasi itselleen uuden Egon, kun kärsii kuulemma myös ego-ongelmista.

     
     
  17. #97
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    vasta 2 ja puoliviikkoo sauhutellu ja kaks duunikaverii käännytetty, toiselle myin viikon vanhan 510 ja toinen tilas egon.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  18. #98
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    73

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Tässä about kuukauden aikana neljälle kaverilla auttanut laitteiden tilaamisessa. Heistä kuitenkin 2 on harmillisesti jatkanut tupakointia, mutta onneksi 2 sentään höyryttelee ainakin suurimmaksi osaksi ajasta

     
     
  19. #99

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Yksi käännytetty, monia jonossa. Kun vaan aika riittäisi hankintaopastukseen.

     
     
  20. #100
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    40

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    toisen 510:n lainasin kaverille ja se on piakkoin tilaamassa egon, samoin eräs toinenkin. eiköhän niitä tule lisääkin.

    Laitteet: 2xEgo-T, Ego VV , Alpha - AltSmoke, Lavatube.
    Lisäykset: 2xPuffDaddyTank-6ml-Smok DC
    Nesteet: 1. usamix (easyeliquid)

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •