Sivu 4 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 440

Aihe: Kuinka monta kaveria käännytetty

  1. #61
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Mukava on kyllä levittää tietoa kiinnostuneille mutta vähä tympii neljättä kertaa selittää eri henkilöille että "Täällä on vastus ja tässä käytetään tällästä nestettä...." Mutta eipä ole ikinä varmaan ollu helppoa niillä ketä on ensimmäinen jossain. Olen kyllä onnellinen siitä että nyt on ainakin yks työnjohdostaki "hyvien puolella". Voisin kuvitella että helpottaa höyryttelyä töissä koska joku jossain muussa threadissa sitä sanoikin että "kaikki mikä ei erikseen ole sallittu, on kielletty".



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  2. #62
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    5

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Nyt on 3 kaveria ostanut sähkökörssit. Neljäs jo kovasti kyselee asiasta. Vielä kun jostakin saisi jonkinmoisen boonuksen käännytetyistä...
    (Haittaohjelman sisältävä linkki poistettu)

     
     
  3. #63
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Alkuhan se aina on vaikeeta. Mitään tietämättömänä kävin tutkimassa noita RC helikopterilaitteita että mitä suositellaan ja mitä kannattas ostaa. Löyty monikymmensivuinen PDF jota lukemalla ei viisaammaksi tullut. En sitten kopterifoorumille viitsinyt laittaa että mikä olis mulle paras kopteri, bännithän siitä olis nasahtanut. Täällä nyt sentään saa suoraan kysyä vinkkiä ja neuvoja. Ja mulle voi laittaa yksityisviestiä niin katsellaan sopiva malli jokaiseen makuun. Vastaan kun kerkeen mutta yleensä aika nopsaan.

     
     
  4. #64
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    SiB on jumala... ainakin melkein. Itsekin sain sen ensimmäisen varman käännytetyn aikaiseksi. Tilasi kolme halvinta kertakäyttösettiä aloitukseksi. Olisin ehkä suositellut hiukan eri pakettia, mutta aloittakoon nyt noilla. On sitten latausmahdollisuus paikassa jos toisessakin ja voi jättää varasarjan työpaikalle. Seuraavaksi lupasi kyllä tilata rekkalastillisen kaikkea.

     
     
  5. #65
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Pakko sanoa nykyää tuohon topiciin että en tiiä

     
     
  6. #66
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Perjantaina tuli lobattua ankarasti sähkösavuketta kurssilla.
    Maanantaina pitäisi ottaa mukaan. Saa nähä jos tulis käännytettyä kaikki 6 röökaajaa sähkösavukkeisiin.

     
     
  7. #67
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    184

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Alkuhan se aina on vaikeeta. Mitään tietämättömänä kävin tutkimassa noita RC helikopterilaitteita että mitä suositellaan ja mitä kannattas ostaa. Löyty monikymmensivuinen PDF jota lukemalla ei viisaammaksi tullut. En sitten kopterifoorumille viitsinyt laittaa että mikä olis mulle paras kopteri, bännithän siitä olis nasahtanut. Täällä nyt sentään saa suoraan kysyä vinkkiä ja neuvoja. Ja mulle voi laittaa yksityisviestiä niin katsellaan sopiva malli jokaiseen makuun. Vastaan kun kerkeen mutta yleensä aika nopsaan.
    Moi, itse myös tuolla kopterit.net foorumilla ja se on mielestäni kaikkein vapain ja aloittaja ystävällisin paikka ollut näistä foorumeista joita seuraan, ei valiteta jos perustaa uuden keskusteluketjun kunhan on vaan oikealla alueella.
    Lennokit.net on sitten jotenkin itseensä sulkeutunut yhteisö, porukat valittelee ettei heidän tunnareita aktivoida ym. ???
    Mutta tosissaan jos rc-kopterit kiinnostaa niin suosittelen nimenomaan tuota kopterit.net foorumia, ja varmaan saa neuvoja, mutta kannattaa käyttää sitä foorumin haku jutskaa niin löytää usempia keskusteluketjuja aiheesta mikä kopteri ensinmäiseksi...
    Ja jos aloitat kys. harrastuksen ei tarvi ihmetellä mihin ylimääräiset rahansa laittaa, kun kaikki omat/varastetut rahat menee koptereihin.
    Peleon eGo-W, Joye eGo-t, 510-t. varalla M401

     
     
  8. #68
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Kuinka monta kaveria käännytetty

    No se nyt oli esimerkki miltä uudelta kävijältä tuntuu lukea tätä foorumia. Ehkä ensi kevään kopterihommia =)

     
     
  9. #69
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    66

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    2 henkilöä olen minäkin nyt saanut innostumaan hommasta kun pääsivät mun laitteella kokeilemaan ja molemmat ovat tilaamassa omat kamat ihan pian ...itselläni tää höyryttelynautinto vaan paranee päivä päivältä ja nyt tuntuu jo aivan infernaalisen hyvältä

     
     
  10. #70
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    22

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Faija tilasi jo eGo-T:n, sisko tilaa, kunhan tili tulee. Töissä ainakin neljä kaveria tilaamassa. Pari viikkoa höyrytellyt ja töissäkin ihan tuntemattomat kuskit tulee kyselemään infoa laitteesta. Kellekkään en ole tuputtanut, mutta kysyjille olen ihan mielelläni vastannut. Varmaan n. 30 kertaa esitellyt laitetta kiinnostuneille. Tästä se lumipalloefekti sitten käynnistyy, kun uudet höyryttelijät sitten esittelee omille kavereilleen! Faija saanut kuulemma jo pari kaveriaan innostumaan.

     
     
  11. #71
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Hieman aiheen vierestä: Oon tässä seuraillu noita foorumin tilastoja aika aktiivisesti. Alkaa näyttämään siltä että Suomen "e-savuke skene" on räjähtämässä. Tämän oletuksen perustan siihen että äskeisten tietojen mukaan tässä kuussa uusia jäseniä on jo kahdeksantoista ja koko ajan paikalla on lähes poikkeuksetta enemmän vierailijoita kuin jäseniä. Jos ei vielä ole lukenut noita tilastoja niin suosittelen. Vuotuiset tilastot kertovat myös ns. lumipalloefektistä, syyskuussa uusia jäseniä oli lähes tuplat koko viime vuoteen(!) verrattuna. Varmaan kohta alkaa tulla luuposelle tarvetta kollegoille



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  12. #72
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mankeliPerkele Näytä viesti
    Hieman aiheen vierestä: Oon tässä seuraillu noita foorumin tilastoja aika aktiivisesti. Alkaa näyttämään siltä että Suomen "e-savuke skene" on räjähtämässä. Tämän oletuksen perustan siihen että äskeisten tietojen mukaan tässä kuussa uusia jäseniä on jo kahdeksantoista ja koko ajan paikalla on lähes poikkeuksetta enemmän vierailijoita kuin jäseniä. Jos ei vielä ole lukenut noita tilastoja niin suosittelen. Vuotuiset tilastot kertovat myös ns. lumipalloefektistä, syyskuussa uusia jäseniä oli lähes tuplat koko viime vuoteen(!) verrattuna. Varmaan kohta alkaa tulla luuposelle tarvetta kollegoille
    Ite huomannu että sen italehen otsikoinnin jälkeen alkanu tuleen tasasesti uutta porukkaa jotka rekkaa ittensä. Mutta hyvä niin... Kaikki irti tupakasta vaan

     
     
  13. #73

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Ainakin 2 työkaveria on tilannut ego-t alotuspaketin jo. Lisäksi tartteis mutsille ja kahdelle kaverille tilata alotuspaketit ja nesteitä tällä viikolla. Ihan hyvä määrä runsaassa viikossa

     
     
  14. #74
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    2

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    2 viikkoa höyrytelly ja sinä aikana saanu pitää sen 20 luentoa e-savukkeesta kavereille, työkavereille ja sukulaisille. 2 työkaveria laittoi tilaukseen käytännössa heti. Tyttöystävä kääntyy myös.

     
     
  15. #75
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    31

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    muutama hassu
    Ego-T


     
     
  16. #76
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    183

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Ketään en oo käännyttänyt, mutta muutama töistä harkinnut hankkivansa ja yhden tyypin huomasin töissä höyryttelevän. Mä olen huono puhumaan, niin koitan vähän vältellä esittelemästä tätä laitetta.

     
     
  17. #77
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juha81 Näytä viesti
    Ketään en oo käännyttänyt, mutta muutama töistä harkinnut hankkivansa ja yhden tyypin huomasin töissä höyryttelevän. Mä olen huono puhumaan, niin koitan vähän vältellä esittelemästä tätä laitetta.
    Mäkin vähän väsyin puhumaan aiheesta, oon nyt ruukannu lykätä vehkeen käteen ja sanon että "Paa koittain" Sitte selittäny vähän et miten se toimii ja kertonu tästä sivustosta.



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  18. #78
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    6

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Täti ja sen mies käännytetty. Eivät varsinaisesti vakituisia polttelijoita olleet edes, silloin tällöin polttelivat ja illanistujaisissa yms. "tuuripolttajia?" . No, itsellä laite (DSE-901) ollut about kuukauden ja kävin heillä kahvilla, siinä ilman ilmoitusta laitoin kahvipöydässä e-sauhut tulille ja pössäytin höyryt kämppään. Täti oli että "Et kai sää sisällä polta!!!!", sanoin että en polta mitään, kunhan höyryttelen kahvitupakit. Siitä ne sit innostu ja parin päivän päästä tilattiin liberty-flightsistä heillä omat DSE-901 setit ja mehuja mukaan. Ovat tykänneet kyllä ja savukeaskeja ei ole tarvinnut sen koommin heidänkään ostella. Tykkäsivät siitä kun ei tarvitse mennä parvekkeelle vaan voivat telkkaa katsella ja sohvalla höyrytellä

    Entisen työkaverin vaimo myös kiinnostui asiasta, sama kahvipöytä tarina pätee häneenkin mutta ei ainakaan vielä ole tilannut mutta kuulemma meinaa.

    Tämmöistä ilosanomaa tälläkertaa

     
     
  19. #79
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    66

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mossi Näytä viesti
    kävin heillä kahvilla, siinä ilman ilmoitusta laitoin kahvipöydässä e-sauhut tulille ja pössäytin höyryt kämppään. Täti oli että "Et kai sää sisällä polta!!!!"
    Hauska taktiikka sulla pitää se vähän huumoria ollakin pelissä eikö

     
     
  20. #80
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    7 päivää höyryttelyä takana ja 3 kaveria on jo liittynyt mun "sikarikerhoon", aika mahtavaa!
    Töissä pomo lupas maksaa nää vehkeet, jos tosissaan niillä pääsee eroon analogisista, mutta peru sanansa kun huomas minkälaisen vastaanoton nää sai niin nopeesti...

    Itsehän mielelläni opastan, autan ja vastailen tyhmiin kysymyksiin (niin livenä kuin täälläkin), koska olen niin fiiliksissä tästä hommasta! Oon itte jo hommannut varustusta vähän niin kuin kustannuksista piittaamatta, mutta ajattelin toimia sikarikerhoni varaosamiehenä, ettei kenenkään tarvitse enää sortua analogisiin, vaikka eGo-T tipahtaisi vahingossa tuoppiin..

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •