Sivu 3 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456713 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 440

Aihe: Kuinka monta kaveria käännytetty

  1. #41
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Tänään mulle soitti kotikylältä tuntematon pappa joka on vetäny siggee jo yli 40 vuotta. Sanoi ettei oo nettiä ja lääkäri on antanu viimesen varoituksen.
    Pyysi multa apua tilanteeseen.

    Mitäs ootte mieltä, (kaipaan vertaistukea), tilaanko setit papalle ja opetan käyttämään? Se meinaan voi lähteä lapasesta tuollainen, ja sit mie oonki vaihteeks
    rikollinen kun nikotiininesteitä tilailen toisille. Sydämestäni haluaisin kyllä auttaa kohteliasta veteraania... mut...


    opinions please

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  2. #42
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Tänään mulle soitti kotikylältä tuntematon pappa joka on vetäny siggee jo yli 40 vuotta. Sanoi ettei oo nettiä ja lääkäri on antanu viimesen varoituksen.
    Pyysi multa apua tilanteeseen.

    Mitäs ootte mieltä, (kaipaan vertaistukea), tilaanko setit papalle ja opetan käyttämään? Se meinaan voi lähteä lapasesta tuollainen, ja sit mie oonki vaihteeks
    rikollinen kun nikotiininesteitä tilailen toisille. Sydämestäni haluaisin kyllä auttaa kohteliasta veteraania... mut...


    opinions please
    Tilaat ne nesteet papan nimellä. Tokihan apua pitää antaa kun sitä pyydetään.

     
     
  3. #43
    Jan07
    Vieras

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    .

     
     
  4. #44
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Minä sanoisin papparaisen lääkärille, että suck my balls ja tilaisin papparalle laatikollisen kuubalaisia. Sitten jos asiaa puhutaan, niin tottakai tilaat höyryttimet papparaiselle, jos hän tosiaan haluaa näitä digiröökejä testiin, mutta jos hän nyt kerran veteraanikin on, niin hän mun mielestä voi ihan rauhassa niitä sikareitaankin tuprutella viimeset vuotensa jos ne eniten miellyttävät IMO.
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  5. #45
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Ilman muuta jos vain viitsit ja kun tilaa niin toimitukseen papan tedot, niin ei pitäis mun mielestä olla laitonta.
    En tiedä miten laki asian näkisi, mutta mun mielestä silloin ei ole kyse myymisestä eikä välittämisestä vaan avustamisesta
    may the vape be with you!


     
     
  6. #46
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    okokok, jeesaan papparaista. mulla on vaan kutina jossain takahutlarissa että mihin tämä vielä johtaakaan.
    meinasin silti näille uusille koville tupakkimiehille suoraan tonnisia akkuja dualcoil cartoilla. kaikkein yksinkertasinta
    kun opettaa niitä tankkien kanssa pelleilyyn, vanuiluun tahi dripititippaamiseen

    kiitos kaikille nopeista kommenteista. varsinkin matin kommentti oli naseva, ja tuota itse ajattelin myös heti alkuun.
    noh, jospa tällä papparaisella on vielä virtaa sen verran suonissa että elämäkin maistuisi.

    kyseessä siis aivan tuntematon kaveri, käytti korttia : "asuthan sie tässä kylillä..."

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  7. #47
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    ja eikös se karman lakikin sano, notta hyvä tulee aina takaisin . . .

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  8. #48

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7819 ja joku vastaava siihen niin ei ole koskaan pulassa jos paljon höyryää kotonaankin .Anna hyvän kiertää vaan

     
     
  9. #49
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7819 ja joku vastaava siihen niin ei ole koskaan pulassa jos paljon höyryää kotonaankin .Anna hyvän kiertää vaan
    seinälaturi oltava, eihän sillä oo ees USB reikiä missään
    tuolta kumminkin tilaan melko varmasti, katotaan nyt mitä se haluaa hommaan laittaa rahaa kiinni.

    "jos parilla kympillä..." niin se on sit terve ja nää kahvit maksat sinä!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  10. #50

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7819 ja joku vastaava siihen niin ei ole koskaan pulassa jos paljon höyryää kotonaankin .Anna hyvän kiertää vaan
    seinälaturi oltava, eihän sillä oo ees USB reikiä missään
    tuolta kumminkin tilaan melko varmasti, katotaan nyt mitä se haluaa hommaan laittaa rahaa kiinni.

    "jos parilla kympillä..." niin se on sit terve ja nää kahvit maksat sinä!
    No hitto unehtui laittaa siihen tuo paljon suositeltu lisävempain myöskin http://www.dealextreme.com/p/designe...-eu-plug-50832 toivottavasti "kaikki on vakuutettu" he he ----- noh sattuipas lapsus ,ei auta mikään tekevälle sattuu sanotaan ja sille toiselle ei sitten mitään kais tiiät

     
     
  11. #51
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Ei samperi, oli se tosissaan. Nyt on tilattu akkuja, seinälaturit, Vermillion River ja XO-tupakka/sikari -nesteet ja DualCoilit. 24mg nesteet otin sille suoraan 30ml puteleissa.
    Dualit otin welholta, muut libertyltä. Nyt ei ollu rahasta kiinni tämä. Ja kahvitkin sain, pullalla.
    Suosittelen jos kohdalle sattuu, meinaan jeesimistä. Edes kerran...

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  12. #52
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Jokela
    Viestit
    18

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Yhdelle laitettu lista mitä tilaa.
    Kaks on kiinnostunu.
    “Of all the things I've lost, I miss my mind the most”
    Mark Twain

     
     
  13. #53
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    184

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Sinällään en ole ketään käännyttänyt. Mutta kun duunissa puhuin mitä olen tilannut, niin yksi työkaveri teki heti paypal tilin ja siirti sinne rahaa ja tilasi muutaman päivän päästä myös laitteet.
    Ja toinen kun sai maistella vähän höyryjä niin sama homma.
    Tänään kävin sitten myös tupakkapaikalla näyttäytymässä 510t:n kanssa, niin johan sitä joutu pitää pienen esitelmän vaikka en vielä juuri mitään näistä laitteista tiedä.

    Edit: Neljäskin on sitten tilannut startterin, saas nähän montako höyryttäjää on vuoden lopussa.

    Edit2: Ja taas kaksi uutta tilausta.
    Peleon eGo-W, Joye eGo-t, 510-t. varalla M401

     
     
  14. #54
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Hyvä Luuponen , hienosti jeesattu. Iso käsi ja höyryt sille.

     
     
  15. #55
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Palasin tuossa eilen kertausharjoituksista ja siellä vastaan käveli 1 eGo-t omistaja. Muita sähkökessuttelijoita ei näkynyt. Kovasti oli uteliaita.
    Suurin osa ei ollut koskaan kuullutkaan ja osa oli jopa miettinyt tilaamista.

     
     
  16. #56
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    36

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Toistaiseksi 2 on tilannut e-spaddut, määrä todennäköisesti kasvaa kun on niin helppo kehua tuotetta johon on itse tyytyväinen

     
     
  17. #57
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2009
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    98

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Yksi käännytys periaatteessa Sib77:lle, kun eilen kaverille vinkkasin ton TW:n 2 kittiä yhen hinnalla tarjouksen, ni sehän sen tuolta nappasi ja ajatteli myydä toisen etteenpäin, ni saa lähes ilmaiseksi tuon omansa.

     
     
  18. #58
    Höyrykonkari Nurkkis's Avatar

    Liittynyt
    07/2010
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    148

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Taitaa olla "käännytettyjä" vajaa parikymmentä. Ainakin puolet noista on jäänyt kokoaikaisiksi höyryttelijöiksi. Kunnia tuosta ei tosin kuulu minulle, vaan itse e-savukkeille. Hyvin esiteltynä ja vaikka vain tyydyttävästi toimivana e-savuke myy itse itsensä.

     
     
  19. #59
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Eilen kun töissä höyryttelin niin aika paljon oli kiinnostusta porukalla. Muutama kommentti tuli tyyliin "Pitäisköhän tollanen tilata, siin vois olla ideaa..." ja yhen vuoron työnjohtaja ilmotti melkein suorilta käsin tilaavansa vehkeet. Muuten suhtautuminen oli neutraalin ja positiivisen välillä. Monet sano sen perus "kaikkee ne keksii" ja naurahti päälle. Yks kommentti tuli et "Älä nyt viitti, mä voin tarjota sauhun", mutta hetken keskusteltuamme asiasta ei kanta enää ollutkaan niin jyrkkä. Ehkä siinä oli vähän jotain kateuttakin havaittavissa. Tämän ois varmaan voinu laittaa tonne Yleiseen suhtautumiseenkin mutta laitan senkin uhalla tänne että saan pampusta ja "Respekt mah authoritaa!"



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  20. #60
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mankeliPerkele Näytä viesti
    Eilen kun töissä höyryttelin niin aika paljon oli kiinnostusta porukalla. Muutama kommentti tuli tyyliin "Pitäisköhän tollanen tilata, siin vois olla ideaa..." ja yhen vuoron työnjohtaja ilmotti melkein suorilta käsin tilaavansa vehkeet. Muuten suhtautuminen oli neutraalin ja positiivisen välillä. Monet sano sen perus "kaikkee ne keksii" ja naurahti päälle. Yks kommentti tuli et "Älä nyt viitti, mä voin tarjota sauhun", mutta hetken keskusteltuamme asiasta ei kanta enää ollutkaan niin jyrkkä. Ehkä siinä oli vähän jotain kateuttakin havaittavissa. Tämän ois varmaan voinu laittaa tonne Yleiseen suhtautumiseenkin mutta laitan senkin uhalla tänne että saan pampusta ja "Respekt mah authoritaa!"
    Kyllä tämä tähän passaa aivan hyvin, hyvä vaan että kiinnostus herää. Ainakin itsellä pyöritys on hurjaa. Pitää vaan olla varovainen, sillä kohta joutuu avaamaan oman konttorin ja elämän teemalla : "Täällä autetaan höyryttely ongelmissa"

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •