Sivu 22 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 121819202122
Tulokset 421 - 440 / 440

Aihe: Kuinka monta kaveria käännytetty

  1. #421
    Höyrykonkari obsifi's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    147
    Yksi taisi kääntyä. Vei janojuomien jälkeen multa istick40w + nautiluksen, pari atopäätä ja liudan vanhoja valmisnesteitä.

    1, 5 viikkoa vapotellut sillä kombolla ja sanoi että työkaverille pitäisi hommata samanlainen kun oli kokeillut ensin häneltä.

     
     
  2. #422
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    5
    ite noin 5kk höyrytellyt ja 3 kaveria käännytetty vieläkun sais emännänkin käännytettyä niin oisin tyytyväinen (valittaa kun haisee ja itse vetää lm:n punasta)

     
     
  3. #423
    Höyrähtänyt LilyIsDead's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    9
    Pikkubroidin saan toivottavasti käännytettyä jouluna. Meinasin hankkia sille lahjaksi Joyetechin EGO One VT:n Urdun suosituksesta ja muutama erilainen itse sekoiteltu neste kylkiäisiksi. On se kerran aikaisemmin kokeillut höyryttyelyä, jostain syystä ei vaan jäänyt tavaksi. Toivottavasti tällä kertaa onnistuu nyt kun isoveikkakin on alkanut höyryttelemään.

     
     
  4. #424
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    2
    3 kaveria saanut koukutettua tähän "harrastukseen". Maaliskuussa jäi itseltä analoginen pois.

     
     
  5. #425
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Pikkuveli pääsi ego c4 laitteilla jotka toissavuonna hommattiin irti röökistä. Nyt on lopettanut myös höyryttelyn. Mukavata moinen.

     
     
  6. #426
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2015
    Viestit
    6
    3 kaveria ja neljä firman asiakasta "käännytetty" lokakuun 2013 jälkeen

     
     
  7. #427
    Höyryttelijä tuke392's Avatar

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    hauho
    Viestit
    81
    olen 2 vuoden aikana käännyttänyt 17 ihmistä, että mikäli joku näkee hämeenlinnan suunnalla joukon vapottajia huutamassa rivoja oikulkijoile.
    Niin se on minun aikaan saannoksia

     
     
  8. #428
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2015
    Viestit
    7
    pari kaverii on saatu irti tupakasta ja yksi nuuskasta, hyvin on höyryttely kelvannu.

     
     
  9. #429
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2015
    Viestit
    3
    Tais olla jotain kolme tällä hetkellä. Tuorein käännytys tapahtu just eilen kun myin vanhan aspiren modin ja tankin kaverille uuden tieltä. Tuntu tykkäävän höyryttelystä ja kuulemma tupakki maistuu aika järkyttävälle jo päivän erossaolon jälkeen..

     
     
  10. #430
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Siskon miehen käännytin kerran, mutta se perkele palasi analogisiin. Yhden entisen luokkakaverin kanssa sain käännytettyä, mutta sekin perkele palasi analogisiin. Nyt lupasin frendille lähettää testiin jonkun laitteen kun se ei ole koskaan kokeillut muuta kuin niitä röökin näkösiä/kokosia. Tein sille magmaan 1 ohmin sinkun ja virtaa saa ksd ministä. Mehuja tein 6 putelia eri makuja eri vahvuuksilla ja täytyy vielä kaapista kaivella itselle liian vahvoja mukaan pakettiin. Oli muuten vaikea päättää mitä makuja laittaa kun tiivareita on se +100kpl kaapissa . Toivottavasti käännytys onnistuu tällä kertaa lopullisesti.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    Lontoon yliopiston tupakkariippuvuusyksikön johtaja, professori Peter Hajek: "Itse luen todistusaineistoa niin, että sähkötupakka on vähintään 95 prosenttia turvallisempaa kuin tupakointi"

     
     
  11. #431
    Kaksi työtoveria olen saanut vaihtamaan sähköiseen. Toinen kyllä vetelee analogista ohella...Kaveripiiristä kolme siirtynyt sähköiseen ja sillä tiellä pysyneet

     
     
  12. #432
    Höyrypää Taajuus's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    644
    Oma puoliso. Muilla ei väliä
    Spoileri!

     
     
  13. #433
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2016
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    15
    4 ihmistä lähipiiristä oon saanut käännytettyä täysin sähköön pari olis vielä tuloillaa.

     
     
  14. #434
    Höyryttelijä Nko+'s Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    56
    4 tällähetkellä tai no kolme täysin ja yksi houkuteltu takaisin paremmilla vehkeillä.

     
     
  15. #435
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Kauhajoki
    Viestit
    116
    4 on tullu käännytettyä tosin yksi niistä jo lopetti höyryttelynkin

    Lähetetty minun HUAWEI MT1-U06 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  16. #436
    3 kaveria käännytetty ja kovasti yritän käännyttää lisää

     
     
  17. #437
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FoketsuFokke Näytä viesti
    3 kaveria käännytetty ja kovasti yritän käännyttää lisää
    Hmmm....taisin mäki oppia tän sulta, jos nimimerkistä päättelen.

     
     
  18. #438
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    11
    2 kaveria saanu mukaan vapottelun maailmaan ja nyt toinen niistä on saanut mut rebuildable maailmaan Höyrytelly oon jo pidempään, mutta laiskana ei oo jaksanu rebuildableihin koskea. Kohta pitäisi ekat rda:t tulla postiin ja innostus on kova

     
     
  19. #439
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Yksi käännytetty epäsuorasti. Kai höyryttelyni näytti sen mielestä niin coolilta, että vaihtoi körssit pysyvästi vapeen. Pronssisen hengenpelastusmitalin saaminen tuntuu varmaan tältä.

     
     
  20. #440
    Tässä ketjussa 2011 kommentoin jotta viisi, niin se aika kuluu ja käännyttyjäkin on lukuisia, mitä olen seurannut niin aikas moni on siirtynyt takaisin röökiin. Noin jotenkin het kun opastaa kaverin s-höyrihin voi aistia sen pysyykö vehkeissä vai sortuuko takaisin tupakkaan, höyryttely vaatii hiukan enemmän paneutumista ja varautumista että vehkeet toimii parin viikon päästäkin ja on nesteitä, tupakkaa saa joka kioskista joten siihen nyt on vaan niin helppo palata jos pikkasenkin s-höyryt kangertaa. Eli se monelle röökaajalle on vaikeata kun pitää olla varavehkeen varavehjeskin, röökiaskin kun voi tyhjän rutistaa ja hakea kiskalta uuden.

     
     
Sivu 22 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 121819202122
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •