Sivu 2 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345612 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 440

Aihe: Kuinka monta kaveria käännytetty

  1. #21

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    1 Tilattu
    1 Tilauksessa
    1 Miettii mitä tilata
    1 Odottaa tietoa (tilaamassa)
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  2. #22
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Vajaan 3 vkk saldo:
    2 golleegaa
    4 frendiä
    (+useita muita tuttuja/tuntemattomia saatu kiinnostumaan asiasta ja ohjattu näille foorumeille)

    t.Crusader

     
     
  3. #23
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    146

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Lainaus Alkuperäinen postaaja polskija Näytä viesti
    Jännää on, että nimenomaan tupakoitsijat tuntuvat olevan todella skeptisiä "tuosta paskasta jota sä vedät keuhkoos".
    Hoho!

    Mutta toisaalta eipä kateeksi käy tupakkimiehiäkään, niitä kun ajetaan nykyään koko ajan ahtaampaan nurkkaan tupakoimaan. Sinänsä tapatupankimiehien nyrpeä asennoituminen on periaatteessa ymmärrettävissä.

    Oh well, kohta alkaa lähipiiristä viimeinenkin tupakkimies käännytetty ainakin kokeilun ajaksi. Aika monta noita kesän aikana tuli - ihan oikeasti vahingossa - käännytettyä.


    Nyt: Smok Vape Pen Plus
    Menneet: 510, eGo-T, eGo-VV, Megalodon, Oval V6, Bolt, eGo Twist, Lavatube Mini V1, SD Keyring, Buzz Pro, Sentinel, Vamo V5, eGo AIO, Vaporesso Swag, Eleaf iStick

     
     
  4. #24

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Kaksi yli kuukauden ilman analogista ollut, yksi aloitti viikko sitten ja tänään meni yksi 510-T naapurille, pari kaveria vielä nikottelee, mutta pitää potkia..=)

     
     
  5. #25

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    2 päivää kaverit katellu höyryttämistä, lähes kaikkia kiinnostaa mutta todnäk ei tilaa. 2 Kaveria on jo katselemassa että minkälaisen setin tilais ja äitikin innostui : D
    edit. 2 kaveria lissää kysy että mistä vois tilata, ohjasin suoraan tälle sivulle.

     
     
  6. #26
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Serkku ja sen mies oli tilailemassa, kummisetä halusi mun tilaavan vävylleen joululahjaksi ja muutama kaveri aikoo koittaa startteria nuuskan ja röökin tilalle. Faijan työkaveri oli myös kiinnostunut. Että eiköhän noita tule olemaan.

     
     
  7. #27
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    62

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Saannu jo öbaut 8 ihmistä tilaamaa sähkötupakoita :O
    näyttää kotkan savutteliat vähentyvän kohta

     
     
  8. #28
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    21

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Oon ite saanu pari kaveria kiinnostumaa asiasta, en vielä tilaamaan kummiskaa. Mutta isännän ja isännän kaverin sain jo tilaamaan
    Vispaa Aslak jalkaa, sorsa täynnä pirtua.

     
     
  9. #29

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Muistakaa kuitenkin perehdyttää käännytettävät huolella sauhuttelemaan oikein, varsinkin tankkien täytössä..!!

    Käännytetty naapuri diggasi e-sätkästä kun valmiiksi laitteet laitoin ja tankit täytöin, mutta opit oli näköjään mennyt unholaan kun imupäästä oli tankkia täytellyt ja oikein kavereille tarjoillut uutta ja ihmeellistä sähkötupakkaa, voitte arvata onko nesteet suussa sähkötupakkatilaukset mielessä..=)

    Uusi yritys naapurilla päällä, saas nähdä miten käy..

     
     
  10. #30

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Sain juurikin hyväntekeväisyyskeikalla maistatettua Vapetusta erään bandin jäsenillä (jotka juuri eilen olivat asiaa pohtineet).
    Ohjaus tänne ja käyntikortti Libertylle. Ehkä se siitä etenee
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  11. #31
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ridge74 Näytä viesti
    Muistakaa kuitenkin perehdyttää käännytettävät huolella sauhuttelemaan oikein, varsinkin tankkien täytössä..!!
    Joo, mietin että pitäisköhän sitä kirjottaa serkun miehen starter joululahjaan oikeen joku kortti missä on muutama vinkki miten sitä tsydeemiä tulee poltella. Meinaan itse olin aika persaukinen tiedollisesti kun ekan kerran rupesin höyryttelemään.

     
     
  12. #32
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2009
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    98

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Tänään räjähti ravitsemusliikkeen terassilla kun kaverin seurana höyryttelin siellä Ego-T:ni kanssa. "Onko tuo se sähkötupakka!?" ja viereen iski hirmu lauma jengiä, joista yksi selitti muille, mikä se on ja oli aikonut sellaisen tilata, mutta jättänyt kuitenkin tilaamatta. Ilmeisesti ainakin kolme noista oli nyt vakaasti aikeissa pistää tilausta tulille, kun röökinmakunsa sijaan saivat maistella pehmeän raikasta mustikkaa.

     
     
  13. #33

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Radal ei muuta kuin laitat siihen linkkejä täältä mukaan joissa käsitellään kyseisen mallin käyttöön ottoa ja huoltamista ja pari vinkkilinkkiä mitä kaikkea muuta tämä aihe pitää sisällään ,voi olla että saat hänestä itsellesi harrastuskamun e-savukeeseen liityvissä kiintoisissa asioissa .

     
     
  14. #34

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Hieno asenne sinulla polskija juuri tuollaista avoimmuuutta tarvitaankin , että ihmiset voi lähestyä henkilöä joka on jo tuttu tän höyryttelyn suhteen .Silloin on paljon helpompi myös muiden omaksua ja lähestyä asiaa kun huomaavat käyttäjän olevan rento ja mukavanoloinen persoona . Iso käsi sinulle

     
     
  15. #35

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Recap :
    Tavarat hankittu (omien lisäksi) : Kahdelle
    Tavarat tilauksessa (omien lisäksi) : Kahdelle (ehkä kolmannelle Torstaina)
    Tavaroista kiinnostuneet : Kaksi

    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  16. #36
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Siskolle hommattu vehkeet, mutta ei ilmeisesti ole siirtymässä siihen kuitenkaan... ainakaan vielä
    Yhdelle sukulaiselle tilattu vehkeet, haluaa eroon röökistä, tosin tilaus meni puihin.
    may the vape be with you!


     
     
  17. #37
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    ollaan jo yli kymmenessä, kokoajan on hihassa joku kiinni; "tuoko se nyt on, se sähkötupakki?"
    tuli vaan mieleen et ainakin minä oon pitäny uusille ihan opetus-tuokioita, näin tätä käytetään ja näin jos tulee ongelmia.
    Ego-T:tä (min. 900mAh) vaan kaikille, ja perus-setin lisäksi Cartomizereita tai SMOKin DualCoileja. Nesteistä aina samplesetteja,
    että pääsevät makuun.

    kyllähän tuo kysely alkaa kyrsimään kun kymmenes siitä päivän aikana juttelee, mutta muistaa että missiollahan tässä ollaan.

    irti tupakan paskasta ry

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  18. #38
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    59

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Hyvä luuponen! Mulle tuli yli kymmenen soittoa sen Turun Sanomien jutun jälkeen, olivat onkineet puhelinnumeron ja kaikki olivat samassa tilanteessa, että yli 40 vuotta polttaneet ja halusivat nyt tilata e-savukkeen ja varmistivat multa mitä tilata. Mäkin olen kaikille suositellut Ego-T:tä koska se on niin helppokäyttöinen. Kyllä itseäkin alkoi jo rasittaa, kun ventovieraille saa selitellä. Mutta toisaalta mielelläni tätä upeaa keksintöä suosittelen kaikille.
    irti tupakasta ry:jäsen

     
     
  19. #39
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    No mulla on kahelle kaverille nyt eGo-T alotuspakkaukset ja RY4 liemet tuloillaan. Sitte olen aloittanut keskustelut aiheesta motskari ja hifi foorumeille, jonka johdosta niihin on raportoinut joku kymmenisen tyyppiä yhteensä, tähän mennessä, että ovat laittaneet vehkeet tilaukseen/siirtyneet höyryttelyyn.
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  20. #40
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Kuinka monta kaveria käännytetty

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sisu Näytä viesti
    Hyvä luuponen! Mulle tuli yli kymmenen soittoa sen Turun Sanomien jutun jälkeen, olivat onkineet puhelinnumeron ja kaikki olivat samassa tilanteessa, että yli 40 vuotta polttaneet ja halusivat nyt tilata e-savukkeen ja varmistivat multa mitä tilata. Mäkin olen kaikille suositellut Ego-T:tä koska se on niin helppokäyttöinen. Kyllä itseäkin alkoi jo rasittaa, kun ventovieraille saa selitellä. Mutta toisaalta mielelläni tätä upeaa keksintöä suosittelen kaikille.
    irti tupakasta ry:jäsen

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •