Sivu 11 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111213141521 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 455

Aihe: Foorumisoftan vaihto / Vaihda salasanasi! / Raportoikaa toiminnasta tähän ketjuun!

  1. #201
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Jatkuvasti herjaa väärää salasanaa, vaikkei varmasti ole väärä salasana.
    Sitten lukitsee tunnuksen 15mins.
    Ainoa keino on sitten resetoida salasana, odottaa 15mins ja kirjautua uudella salasanalla.
    Kokeiltu uusin Firefox 32 & 64-bit, sekä Internet Explorer 9, kaikilla sama juttu joka kerta

    ps. ei foorumi softan vaihto hirveästi auta foorumin hitauteen, jos itse foorumi pyörii jossain kotikoneella/hitaalla palvelimella.
    Mielestäni ensin pitäisi kaikki pätkimis ja hitauteen liittyvät asiat hoitaa kuntoon, eli nopeampi palvelin,
    ennenkuin ruvetaan Foorumin softaa vaihtaa. (huonompaan).
    Kun saisi edes tapatalk toiminnon takaisin, niin voin sillä tätä käyttää, huomattavasti helpompaa..
    Viimeksi muokannut Darra; 28.02.13 kello 11:47.

     
     
  2. #202
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    ps. ei foorumi softan vaihto hirveästi auta foorumin hitauteen, jos itse foorumi pyörii jossain kotikoneella/hitaalla palvelimella.
    Mielestäni ensin pitäisi kaikki pätkimis ja hitauteen liittyvät asiat hoitaa kuntoon, eli nopeampi palvelin,
    ennenkuin ruvetaan Foorumin softaa vaihtaa. (huonompaan).
    Kun saisi edes tapatalk toiminnon takaisin, niin voin sillä tätä käyttää, huomattavasti helpompaa..
    AAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA. Lueppa kuule tätä ketjua ja valaistu. Ihan vaan ystävällisenä neuvona ennenkuin alat puhumaan paskaa.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  3. #203
    Mulla on kokoajan tapatalk toiminu. Tai siis samaan aikaan kun mitä oon tietokoneellakin päässy.

     
     
  4. #204
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    AAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA. Lueppa kuule tätä ketjua ja valaistu. Ihan vaan ystävällisenä neuvona ennenkuin alat puhumaan paskaa.
    Paskaa?
    Tapatalk esim ei tällä hetkellä toimi.

    Asiallista kielenkäyttöä joltain joka vahtii muiden käyttäytymistä.

     
     
  5. #205
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Hienoa kielenkäyttöä joltain joka vahtii muiden käyttäytymistä.
    Ja lisää kyllä tulee jos tahdot. Kuuleppas nyt, jos SINULLA ei tapatalkki toimi se on voivoi. Muilla se toimii.
    Jos sinulla foorumi hidastelee, se on voivoi taas, kukaan muu ei ole raportoinut hitaudesta mitään.

    Serveri on uusi ja nopea (skaalataan lisää jos tukehtuu), vBulletin on rautainen keskustelufoorumialusta. Sitäkin ruuvataan niin kauan kunnes se toimii kaikkien ominaisuuksiensa puolesta hyvin.

    Kannattaisiko joskus katsoa peiliin ennenkuin aloittaa huutamisen ja varsinaisen paskanpuhumisen kotikoneilla pyörivistä foorumeista jne.

    Ihan oikeasti nyt, Inglesin hiekkarannoilla on tilaa, mene hetkeksi sinne.


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  6. #206
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Voivoi.
    On täällä tilaa eikä ole onneksi suomalaisia öykkäreitä liikaa.
    Otanpa tuon taskupeilin mukaan ja lähden rannalle peilailemaan itseäni.

     
     
  7. #207
    Darra: Kokeile asentaa se tapatalk uudestaan. Se auttoi ainakin mulla.

     
     
  8. #208
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Histamiini Näytä viesti
    Darra: Kokeile asentaa se tapatalk uudestaan. Se auttoi ainakin mulla.
    Joo, kiitokset vinkistä.
    Minulla oli jostain syystä tapatalkin päivitykset pois päältä ja uusi versio oli tarjolla.
    Myöskin asetukset olivat vanhan version jäljiltä jotenkin väärin. :O


    <--- Lopettaa p**kan jauhamisen ja lähtee hiekkarannalle peilailemaan itseään.
    Viimeksi muokannut Darra; 28.02.13 kello 12:32.

     
     
  9. #209
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Eipä onnistunut salasanan uusiminen, joten piti luoda uusi tili. Noh mennään sitten tällä kun kuvaa nykyistä tilannetta suht. hyvin

    Miten tupakka liittyy muka foorumin aiheeseen siinä "anna satunnainen kysymys kentässä" ? Kokeilin mm. esavuke, sähköhöyrytin, e-savuke mutta eipäs toimineet

    Ja kyllä, luin koko ketjun läpi jossa pappa betalaret valitaa tapatalkin toimimattomuudesta enimmäkseen ipadissa/phonessa.

    Ps. mistä saikaan sen että uusimmat viestit näkyy viimeisempänä ? melkein 15v käyttänyt foorumeita niin aika radikaali muutos kun huomasin viestini ykkossivulla. Ei mulla muuta ja nyt käärin oikean tupakan
    Viimeksi muokannut 4.0v; 28.02.13 kello 13:03.

     
     
  10. #210
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Kyllä tuo muista minut ruksi on minut muistanut. Liekkö selaimen asetuksista kiinni? Jos vaikka suljettaessa poistaa ne, mitä ne nyt ikinä onkin
    Jos sen muista minut ruksii ja silti heittää ulos kun on sulkenut selaimen niin silloin selain poistaa keksit. Eli selaimen asetuksissa joku vipu väärässä asennossa.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  11. #211
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 4.0v Näytä viesti
    Eipä onnistunut salasanan uusiminen, joten piti luoda uusi tili. Noh mennään sitten tällä kun kuvaa nykyistä tilannetta suht. hyvin

    Miten tupakka liittyy muka foorumin aiheeseen siinä "anna satunnainen kysymys kentässä" ? Kokeilin mm. esavuke, sähköhöyrytin, e-savuke mutta eipäs toimineet

    Ja kyllä, luin koko ketjun läpi jossa pappa betalaret valitaa tapatalkin toimimattomuudesta enimmäkseen ipadissa/phonessa.

    Ps. mistä saikaan sen että uusimmat viestit näkyy viimeisempänä ? melkein 15v käyttänyt foorumeita niin aika radikaali muutos kun huomasin viestini ykkossivulla. Ei mulla muuta ja nyt käärin oikean tupakan
    Meitä on sitten ainakin kaksi typerystä jotka eivät osaa käyttää tätä.
    Minäkin jouduin TAAS pyytämään salasanan nollausta, kun väittää juuri vaihdetusta salasanasta että se on muka väärä.
    Vanhalla tunnuksella kävi samanlailla kuin sinulla.
    Mennään nyt sitten näin, uusi softa palautti myös vanhalle tunnukselle vanhan nimenkin ja sitä ei näemmä voi vaihtaa.
    Lähdetään kesällä yhdessä peilailemaan itseämme hietsun rannalle.

     
     
  12. #212
    Tuo virheilmoitus ei johdu oikeasti väärästä salasanasta (jos siihen ei ole aihetta) vaan se on väliaikainen ip-banni jos on yritetty väärällä kirjautua. Se tosin toimii vähän hämärästi ja minutkin se blokkasi kerran kun testimielessä vaihdoin salasanaa. Selvisi kun odotti tovin yrittämättä kirjautua.

     
     
  13. #213
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Viimeiset lukemattomat viestit nappula takaisin!

     
     
  14. #214
    Höyrykonkari kkinn's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    133
    testing,testing...uuden salasanan jouduin pyytämään..

     
     
  15. #215
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    60
    Miks ei toimi aeaekkoeset vai onko taa vaan mun tapatalkissa oleva bugi?

     
     
  16. #216
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Viimeiset lukemattomat viestit nappula takaisin!
    Toi "Uudet viestit" ajaa saman asian tuolta vasemmasta ylänurkasta. Sitä mä oon ainakin nyt käyttäny

     
     
  17. #217
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Ei ole sama asia. Sinne tulee aina samat viestit vaikka sieltä on jotain jo lukenut.

     
     
  18. #218
    Tapahtumavirta(liekkö Viziltä suomennos ). On kyllä hyvä

     
     
  19. #219
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Ei ole sama asia. Sinne tulee aina samat viestit vaikka sieltä on jotain jo lukenut.
    Noin se näköjään onkin nyt ku tarkemmin kattosin.

     
     
  20. #220
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    381
    Yksityisviesteissä ei näy lähetetyt viestit? Täppä johonkin asetukseen vai tuleeko ominaisuus syssymmällä?

     
     
Keskustelu e-Savuke.com tiedotukset ja ohjeet

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •