Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 25 / 25

Aihe: Nikotiini - Toisen myrkky, toisen lääke

  1. #21
    Höyrähtänyt läjä's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Kauhajoki
    Viestit
    6
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K0uhija Näytä viesti
    Tämmösiä vuosien varrella tulleita mietteitä jätän teille tällä kertaa.

    "Jos ainoa validi argumentti on addiktio niin onko sekään niin paha asia? Nikotiini on luultua vähemmän addiktiivinen kun esimerkiksi sokeri"
    "Terveyshyödyt ovat suuremmat kun terveyshaitat"
    "It's always a trade-off"
    "Minkä takia muka tarvitsee olla huolissani miltä näyttää laitteen kanssa? Onko sillä edes mitään väliä?"
    "Mikä on suurin syy siirtymään? Terveys vai raha vai kenties kiinnostus teknologiaan?"
    "Minkä takia sen tarvii maistua tupakalta? Sehän maistuu paskalta."

    Laitteena tällä hetkellä H-atty + Nzonic v3. Lukkos + Hornet BF.

    On muuten black copsa hyvää.
    Siinä on mietteet kohdallaan...

    mites terveys nykypäivänä pitkän uran höyryttelijänä?

     
     
  2. #22
    Höyrykonkari K0uhija's Avatar

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    255
    Päivitystä. Yli seitsemän vuotta on kulunut ja eilen otettiin keuhkokuva. Eivät löytäneet mitään. Astma-diagnoosi minkä sain kun poltin peruttiin. Semmosta täällä.

     
     
  3. #23
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    18v Camelia takana, siinä välillä 3v polttamatta ja sit sain kuningasidea polttaa pari sikaria... 2 vuotta höyryä takana, enkä hengästy lähellekään niin helposti kuin kessua vetäessä. Haju ja makuaisti on pysynyt hyvänä, vapers tongue nyt iskee välillä. Uniapnea on helpottanut aika paljonkin. Pitäis kohta käydä muutenkin lekurissa, niin vois samalla kysellä aikaa vuosihuoltoon.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  4. #24
    Todella mielenkiintoinen juttu. Kuulen ihan eka kertaa nikotiinista migreenin hoidossa. Mulla oli migreenikohtauksia esiteininä, ja katosivat yhtäkkiä kokonaan neljätoistavuotiaana. Minkäänlaisia migreenioireita mulla ei ollut vuosikausiin, kunnes yllättäen palasivat aikuisiällä. Sitten tuli taas pari vuotta kestänyt oireeton jakso, kunnes nyt viime aikoina olen taas saanut migreenikohtauksia n. kerran-pari kuussa, tosin huomattavasti lievempinä. Nyt ihan ensimmäistä kertaa yhdistin nämä kaksi asiaa, eli migreenikohtaukset loppuivat kokonaan kun aloitin tupakoinnin, palasivat kun lopetin, loppuivat kun aloin uudestaan polttaa ja palasivat lievempinä kun siirryin sähkötupakkaan. Tällä hetkellä niksat on 4 mg ja mietin pitäiskö ihan kokeilumielessä nostaa hieman.

     
     
  5. #25
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja DogToffee Näytä viesti
    Todella mielenkiintoinen juttu. Kuulen ihan eka kertaa nikotiinista migreenin hoidossa. Mulla oli migreenikohtauksia esiteininä, ja katosivat yhtäkkiä kokonaan neljätoistavuotiaana. Minkäänlaisia migreenioireita mulla ei ollut vuosikausiin, kunnes yllättäen palasivat aikuisiällä. Sitten tuli taas pari vuotta kestänyt oireeton jakso, kunnes nyt viime aikoina olen taas saanut migreenikohtauksia n. kerran-pari kuussa, tosin huomattavasti lievempinä. Nyt ihan ensimmäistä kertaa yhdistin nämä kaksi asiaa, eli migreenikohtaukset loppuivat kokonaan kun aloitin tupakoinnin, palasivat kun lopetin, loppuivat kun aloin uudestaan polttaa ja palasivat lievempinä kun siirryin sähkötupakkaan. Tällä hetkellä niksat on 4 mg ja mietin pitäiskö ihan kokeilumielessä nostaa hieman.
    Puntaroi ihan itse, kumpi on sinulle pahempi, mikreeni vai lievästi suurempi nikotiiniriippuvuus. Toki tiedät jo tossa vaiheessa itsekin, että tupakkariippuvuus ja nikotiiniriippuvuus on eri asia ja noista jälkimmäinen on huomattavasti lievempi

    Tuosta on olemassa jo ihan tutkimsutietoakin, joten ei ole ihan puppua Nikotiini auttaa mikreeniperäiseen päänsärkyyn.

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •