Sivu 4 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 318

Aihe: Joyetech eRoll

  1. #61
    Katos vaan No, kyllä hyvää voi suositella

     
     
  2. #62
    Höyrypää koskt's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    435
    Onko toi latauskotelo semmonen että se kestäis taskun pohjalla töissä (huoltohommissa)? Toi alko kiinnostaa ´´työkoneeks´´. Nyt vaan sibiltä videoo tuleen!

     
     
  3. #63
    Höyrähtänyt Melmis's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    18
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pollo Näytä viesti
    Apuva!
    Erolli tuli hankittua ja hyvän oloinen paketti muuten mutta meinaa tulla kokoajan palaneen makua. Laitteessa uusi joyetechin ato, tankki täynnä nestettä ja atoonkin laitoin hieman nestettä ettei kuivana käy mutta silti palaneen makua. Nesteenä FSUSA Jägerbombbi joka on 50/50 PG VG. Imutehollakaan ei tuntuisi olla mitään vaikutusta. Onko vinkkejä?
    Mulla itse asiassa samanlainen ongelma. 5-6 eri makuista nestettä kokeiltu ja todella usein maistuu samalle tai palaneelle...En tiiä missä ongelma. Hieno laite, mutta huono makuelämys, ainakin toistaiseksi.

     
     
  4. #64
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Ikävä kyllä tämäkään, kuten mikään muukaan laite, ei ole täysin hyvä käyttöön suoraan boxista. Käytännössä ainoa mikä siinä voi aiheuttaa palaneen makua on silica. Jossain aikaisemmin kirjottelin kuinka sen tilalle kannattaa vaihtaa mesh-rulla, problem solved muutaman minuutin helpolla hommalla. Samalla saa paksummatkin nesteet käyttöön.

     
     
  5. #65
    Höyrähtänyt Melmis's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    18
    Aivan, hyvä kun muistutit meshistä. Täytyy varmaan kokeilla, mutta toivottavasti se on helppo juju ku en viittis ruveta "hifistellä"...

     
     
  6. #66
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Melmis Näytä viesti
    Aivan, hyvä kun muistutit meshistä. Täytyy varmaan kokeilla, mutta toivottavasti se on helppo juju ku en viittis ruveta "hifistellä"...
    Ja aina pitää lähteä kaikkeen mukaan? Jatka valitsemallasi tiellä.

     
     
  7. #67
    Höyrähtänyt Melmis's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    18
    Mut tää paskamaku alkaa ottaa päähän :/ Toisaalta kattelin noita mesh lankoja, en tajua noista mitään, sekin ottaa päähän. Ehkä löytyy vielä sopiva neste. Sitä simppelimpi, sitä parempi, imo.
    Viimeksi muokannut Melmis; 13.03.13 kello 00:54.

     
     
  8. #68
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Eipähän se mesh-arkki montaa euroa maksa, etkä mitään menetä vaikka testaatkin tuota Tapon suosittelemaa jippoa. Voit yllättyä positiivisestikin, kuinka helppo homma silican korvaaminen mesh-pötköllä olikaan ja jos pienellä vaivalla ja kustannuksella rölli tarjoaa mehukkaammat höyryt kuin koskaan aiemmin (tai yleensäkin toimii kuten pitää) niin go for it. Itselläni ei ole koko rölliä, mutta mikäli oikein ymmärsin niin tässä ei tarvitse varsinaisesti mitään edes sen kummemmin rakentaa kuten rebuildableissa joissa pitää saada ohmit sun muut kohdalleen. Meshin etu tosiaan on parempi wickaaminen, puhtaampi ja kirkkaampi maku, ja se kestää pidempään käyttöä kuin silica joka hankallilla nesteillä turaantuu huonoksi melko nopiaan, kaipaa ainakin huuhtelua ja kuivapolttoa jos ei kokonaan uusimista.

     
     
  9. #69
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ai imulangan?
    KGO & Twist

     
     
  10. #70
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Miten tämä on mahdollista? Aina joku jolla on palaneen makua oli vehje sitten ihan mitä tahansa halkoliiterin ja discosavuttimen väliltä.
    Olem hämmennys. Mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia kahden vuoden aikana missään höyrystimessä. On kopioita on huonoja laitteita on parhaita laitteita, eikä koskaan mitään palaneen makua ELLEN
    ole itse sitä aiheuttanut esim. rutikuivalla atolla tms sähläyksellä.

    Eli johtopäätös: osaamista ilmassa

    (ps. huumorilla saa ottaa, kunhan nyt vaan aamupohdiskelin tässä)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Melmis Näytä viesti
    Mulla itse asiassa samanlainen ongelma. 5-6 eri makuista nestettä kokeiltu ja todella usein maistuu samalle tai palaneelle...En tiiä missä ongelma. Hieno laite, mutta huono makuelämys, ainakin toistaiseksi.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  11. #71
    Voi perhana, joutuuko sitä rollinkin nyt sitten ostamaan. En millään haluaisi uskoa sen olevan hyvä kapistus.

     
     
  12. #72
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Ja minä menin omani myymään jo yli 2kk sitten luuposelle. Saas nähä täytyykö uuestaan hankkia, soiva peli kaiken kaikkiaan. Pieni tankki ei vain palvellut itseä kovin hyvin.

    Tyhmä minä
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  13. #73
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tontza Näytä viesti
    Tyhmä minä
    Pidän sinua erittäin viisaana ja kaukonäköisenä herrasmiehenä

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  14. #74
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115
    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Pidän sinua erittäin viisaana ja kaukonäköisenä herrasmiehenä
    Tai sitten olin vain aikaani edellä kuin muut suurmiehet aikoinaan
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  15. #75
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    211
    Gurujen innostamana revin uuden aton "palasiksi" ja vaihdoin meshin sisälle.
    Plussaa:
    Kurkkutuntuma vahvistui (24mg. neste saattaa olla sittenkin liian vahvaa...onneksi en tilannut sitä tänään kuin 10 pulloa eRollia varten )
    Höyryntuotto saattoi lisääntyä hieman (tai sitten kuvittelen )
    Toivon mukaan kestää pidempään kuin vakiona.

    Miinuksia en ainakaan vielä keksi

     
     
  16. #76
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    141
    nyt on rolli ollut viikon jatkuvassa käytössä (sama ato ja tankki)...ei koskaan palaneen makua....makua ja höyryä tosiaan piisaa...vituttaa vaan tää makro säiliö!!...joo joo, varatankit/täyttöpullo taskuun....lienee ainoa mahdollisuus...

     
     
  17. #77
    Mistäs kaupasta tän nyt saa etullisesti ja mielellään vielä olis saldoilla. Taitaa meikäkin kokeilla tän jutun.

     
     
  18. #78
    Höyrypää koskt's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    435

     
     
  19. #79
    ^Jees pistin tilaten, Ouzoa oli pakko tilata muutenkin lisää, on meinaan aika namia.

     
     
  20. #80
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    331
    mistähän löytyy atomisaattorirunkoja irtotavarana vai olenko vain sokea

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •