Sivu 2 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345612 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 318

Aihe: Joyetech eRoll

  1. #21
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Joyetech eRoll

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Heh,

    Kyllä sitä saa olla täällä suomessakin kauppiat että mitäs hemmettiä, kun muutamien kappaleiden viikkotahti muuttuu toiseen kymmeneen per päivä

    Ma-Ti pitäisi ainakin meillä olla lisää.
    👍 Olit Hereillä!

     
     
  2. #22
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Joyetech eRoll

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Heh,

    Kyllä sitä saa olla täällä suomessakin kauppiat että mitäs hemmettiä, kun muutamien kappaleiden viikkotahti muuttuu toiseen kymmeneen per päivä

    Ma-Ti pitäisi ainakin meillä olla lisää.
    Tuossa just Esan kanssa poristiin että jokohan me ollaan provikat ansaittu?

     
     
  3. #23

    Joyetech eRoll

    Heh
    Nyt kun tätä on näköjään porukat tilailleet, muistakaa tämä. Kun/jos irroitatte sen piikin aton päältä, käyttäkää pihtejä etc ja irroittakaa vetämällä/nitkuttamalla. On niin pienet toleranssit, ettei se atonreuna vaan vaurioidu! Ette saa enään conea paikalleen, jos niin pääsee käymään!

    Nämä tankkiatot eivät sisällä silicaa, se on ulkopuolella vastusta, joten sekin pitää huomioida, jos lähtee meshillä pelaamaan. Kuten Tapo tuossa ylhäälläkin jo asiasta kertoili. Oikein tehdyllä piikkimeshillä pystyy imailemaan koko tankin ketjuhöyryillä tyhjäksi ilman yhtään dryhittiä

     
     
  4. #24

    Vs: Joyetech eRoll

    Onko tää sit se laite, et alkaa ympyrä sulkeutumaan...

     
     
  5. #25
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Joyetech eRoll

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JukkaPoika Näytä viesti
    Onko väliä missä asennossa e-savuketta pitää, eikös jotkin mesh-laitteet pidä olla aika pystyasennossa etteivät vuoda??
    Ei ole. Mulla on ollut ties missä asennossa sekä koko boxi että ko. homotikku.
    Tää ei kyllä oo vuotanu yhtään mihinkään mistään suunnasta.
    Ehana laitos, ykköstykkini atm. <- eRölli hymiö

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  6. #26
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Joyetech eRoll

    Niin ja eihän tää nyt oikeasti ole meshivehve mistään kohtaa. Sillä vaan voi korvata tankkipiikin sisällä olevan silican jos käyttää paksumpia nesteitä.
    Mesh-laitteet on tämän kokoisia: [size=62pt]|[/size] ja eRoll | ihanan pieni



     
     
  7. #27
    Jos jaksaa vähän aikaa odotella niin tuolta eRöllia suhtkoht edullisesti....

    www.sauhuton.fi - Höyryttelijän valinta!
    Viimeksi muokannut Mosse70; 23.02.13 kello 21:24.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  8. #28
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    ohoh, sanoisin jo halvaksi. ei tartte kiinasta tilata.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  9. #29
    Höyrähtänyt Melmis's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    18
    Tapo miulle vihjasi erollista ja täytyy sanoo että kiinnostaa. Sitä on kehuttu täällä, mutta onko joitain huonoja puolia joita kannatta huomioida? Hieman epäilyttää tuo akun kesto, oon kuitekin ahkera polttaa tupakkaa, kattaako siis pcc koko päiväistä höyryttelyä?
    Mitä osia erollissa täytyy vaihtaa ja onko niitä helppo saada? (ja halvalla)

     
     
  10. #30
    Höyrykonkari DaMulQ's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    357
    Osien saanti pitäisi olla helppoa, ainakin kolmessa kotimaisessakin kaupassa myynnissä. Eivät ole kalliita (Kaikki on suhteellista tietty) Itsellä tuo PCC kesti noin 7h töissä ennen kun löi punaista valoa. Itse höyrykkeen akku kestää itsellä noin 5 min, tosin huurustelin päivän aikana varmaan 5ml tolla menemään Tommosella kulutuksella saa olla tankkaamassa koko ajan, nopea ja helppo homma jos vaan on ohut/neulakärkinen pullo mukana. Pelkästään 3 tankilla ei kannata pihaa kauemmas mennä, jos on tottunut jatkuvasti imailemaan joko tupakkia tai höyrytintä.
    Viimeksi muokannut DaMulQ; 28.02.13 kello 01:44.

     
     
  11. #31
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Melmis Näytä viesti
    Tapo miulle vihjasi erollista ja täytyy sanoo että kiinnostaa. Sitä on kehuttu täällä, mutta onko joitain huonoja puolia joita kannatta huomioida? Hieman epäilyttää tuo akun kesto, oon kuitekin ahkera polttaa tupakkaa, kattaako siis pcc koko päiväistä höyryttelyä?
    Mitä osia erollissa täytyy vaihtaa ja onko niitä helppo saada? (ja halvalla)
    Itse patukan akkuhan on vain 90mah, mutta se ei ole ongelma koska tämä kuuluu laittaa aina höyryttelysession jälkeen pcc.hen jolloin se on aina tuoreessa latingissa. Pcc on 1090mAh. Itse pidän yöllä latauksessa, ja kun aamulla ~06-07 aikoihin aloitan purkamaan sitä niin joskus menee koko päivän samalla latauksella, joskus hiipuu siinä 20-22 aikoihin.
    Vaihdettava osa on atomisaattoripää joka on sama kuin ego-c.ssä yms, eli hyvin saatavilla ja hinta noin 3-4e/kpl. Tankkeja toki kannattaa myös vaihdella sillointällöin, à 1€/kpl.

    Miinuspuolia: Tankki on pieni, itsellä kestää noin kolmen röökitauon verran jos sitä niin haluaa mitata. Tämä ei kuitenkaan ainakaan mua haittaa koska 10ml pulloa on helppo kantaa taskussa ja täyttää tankki 10 sekunnissa. Lisäksi maku on ehkä vähän miedompi ainakin verrattuna rebuildablevehkeisiin, mutta toisaalta taas vahvempi kuin esim perus ego-c.ssä.

    Ei tää varmasti kaikille toimi yhtä hyvin kuin allekirjoittaneelle mutta mulle tää on ihan ykköslaite atm

     
     
  12. #32
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Tätä laitosta kyllä olen itsekin miettinyt. Aina välillä tulee sellainen turhautumisen hetki kun jos jonkin näköistä vempainta on pöydällä ja tekisi mieli höyrytä mutta ei jaksa ruveta säätämään.
    Mutta en tätä kyllä julkisilla paikoilla käyttäisi, valkoista versiota ainakaan. Tätähän automaattisesti pitää kädessään kuin tupakkaa ja en halua näyttää siltä että poltan tupakkaa.
    Kylille Vamo pitkässä moodissa kiuas nokassa ja kotona sitten erölliä

    7c6.jpg
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  13. #33
    Höyrähtänyt Melmis's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    18
    Kiitoksia infoista! Pistän harkintaan.

     
     
  14. #34
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    331
    eilen pistin tollasen tilaukseen. vuotaako noi tankit taskussa helposti

     
     
  15. #35
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lagittaja Näytä viesti
    Kylille Vamo pitkässä moodissa kiuas nokassa ja kotona sitten erölliä

    7c6.jpg
    Kukin toki tyylillään, itse juuri päinvastoin Mun mielestä tää on just ja nimenomaan reissuun / työpäiväksi / kaupungille / viihteelle sopiva laitos, kotisohvalla sitten piippu kädessä.

     
     
  16. #36
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Mä ehkä rankkaisin eRollin ja muut lähelle "aitoa" menevät tilanteisiin/tilaisuuksiin, joissa on puku ja solmio. Vaikka kuinka haluaisi julistaa sähkösavukkeen loistavuutta laitteella, joka ei muistuta analogista, niin aina se vain ei onnistu ja toisekseen joku Vamo istuu puvun taskuun ihan helvetin huonosti.
    KGO & Twist

     
     
  17. #37
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Mä ehkä rankkaisin eRollin ja muut lähelle "aitoa" menevät tilanteisiin/tilaisuuksiin, joissa on puku ja solmio.
    Eli meikäläisellä jokapäiväiseen työelämään. Siksi tykkäänkin tästä niin paljon
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Vaikka kuinka haluaisi julistaa sähkösavukkeen loistavuutta laitteella, joka ei muistuta analogista, niin aina se vain ei onnistu ja toisekseen joku Vamo istuu puvun taskuun ihan helvetin huonosti.
    Khyl. Ja julistaminenkin menee mun mielestä reisille jos julistat jollain Vamolla. Imo, oikean näköinen/kokoinen on paljon helpommin lähestyttävä.

     
     
  18. #38
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Päivitetääs nyt kuulumisia rollin suhteen kun yleensä aina ensimmäiset päivät uuden laitteen kanssa on auvoista yhteiseloa ja sen jälkeen alkaa ongelmat. Tämä on nyt roikkunut reilu pari viikkoa päivittäiskäytössä oikeastaan ainoana laitteena, ja ei ole pahaa sanottavaa. Tässä muutama huomio twiikkauksista ja vinkeistä jotka ainakin itsellä toimivat:

    -Originaalin wickin tilalle sopivan kokoinen rulla meshiä, ja eroll hyväksyy minkä vain nesteen eikä vahingossakaan tule silicanmakua.
    -Pieni 10ml neulakärkipullo taskuun mukaan niin tankkien pieni koko ei häiritse. Tankin täyttää 10 sekunnissa tahrimatta käsiään.
    -Cone kannattaa about kerran päivässä pyyhkäistä sisäpuolelta puhtaaksi. Näin mahdolliset kondenssit ei falskaa ulos.
    -Jos maku/höyryntuotto alkaa hiipumaan: Tankki irti ja ~10klp kuivaimuja conesta. Kuivapolttaa vastuksen puhtaaksi ja taas mennään viikko samalla atolla. Tämä siis jos olet vaihtanut silican tilalle meshin.
    -Tankkeja voi myös halutessaan vähän pelkistää: Itse veistelin ilmakanavia hieman avoimemmiksi, näin imuvastus on omaan makuun vähän parempi kuin alunperin.

    Näillä pienillä operoinneilla tästä on tullut oma ykköslaite. Kuten aikaisemmin mainittu, ei varmasti sovellu jokaiselle mutta jos haet jotain järkevän näköistä, pieneen tilaan mahtuvaa, superhelppokäyttöistä ja toimintavarmaa, huoletonta sekä kokoluokkaansa nähden hienosti höyryävää laitetta niin kyllä tätä voi suositella.

     
     
  19. #39
    Höyrähtänyt Melmis's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    18
    "-Originaalin wickin tilalle sopivan kokoinen rulla meshiä, ja eroll hyväksyy minkä vain nesteen eikä vahingossakaan tule silicanmakua."

    In finnish please? Ja kiitos päivityksestä ^^


    Sellanen kysymys heräs kun oon tätä laitetta miettinyt. Eroll vois olla sopiva arkeen kun on koulua tai työtä, mutta miten sitten kesällä kun viettää aikaa terassilla tai on ylipäätään lomalla? Itse terassilla poltan jopa 5-10 tupakkaa putkeen, niin Eroll ei taija olla sopiva ketjupolttoon? Olisko joku muu siro mallinen joka semmoseen sopis, vai pitääkö vaan varastoida lisää akkuja, pcc, etc mukaan? Tietty polttaminen ja höyryttely on hieman erilaista ja mulle vielä aika uutta, mietin vaan pidemmän päälle kun kesällä mulla on isompi polttotahti.

     
     
  20. #40
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Sori jargon, kunhan saat laitteen käsiisi, niin selkenee kummasti Siinä atomisattorissa on piikki joka sujahtaa tankin sisälle ja jonka keskellä on nestettä kuljettava materiaali. Vakiona tämä materiaali on silicaa, joka ei kuljeta paksuja nesteitä omiin tarpeisiin tarpeeksi hyvin ja jos tankki pääsee tyhjäksi niin on riski että vastus grillaa silican ja sitten maistuu pahalta. Meshi on hienosäikeistä metalliverkkoa. Siitä kun pyörittelee kivan pienen rullan ja laittaa alkuperäisen silican tilalle, nämä ongelmat poistuvat. Tää nyt on tämmöinen tweak jota suosittelen tekemään varsinkin paksumpien nesteiden kanssa mutta kyllä sillä originaalinakin pärjää. Tuliko tarpeeksi Suomalaisittain?

    eRolli jaksaa ehkä kolmen röökin verran ketjuvapottelua ja tarvii sen jälkeen noin 20-30min latausta. Jos halajaa pidempiä sessioita putkeen, niin joku toinen laite tai sitten 2 rölliä. Mulla on yleensä työpäivän aikana mukana 1 setti mutta jos tuntuu siltä että tarvii ehkä enemmän esim illanviettoihin niin otan sitten 2 mukaan, näin jatkuva höyrynsaanti on turvattu

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •