Sivu 11 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101112131415 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 318

Aihe: Joyetech eRoll

  1. #201
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808
    Kylkireikä on ilmanottoaukko.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  2. #202
    Kyl tosta päästäkin pystyy puhaltamaan ja vehjes toimii. Noh jos ne molemmat ovat.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  3. #203
    Höyryttelijä tomi.id4's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Vääksy
    Viestit
    92
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Pidän itse aina eRollin akkua suusta roikkuen samalla kun täytän tankin, täytyy vaan varoa etten kuolaa ledipäästä sisälle ja riko sitä Miksi muuten akun ledipäässä JA siinä keskemmällä on molemmissa ilmareijät? Vai onko ton kylkireijän ideana se et jos akku posahtaa ni tankki+ato ei singahda nielusta alas?
    Mun mielestä siitä ledipäästä se akku ottaa sen ilman millä lähtee toimimaan ja sivusta taas tulee imuilma atolle.

     
     
  4. #204
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tomi.id4 Näytä viesti
    Mun mielestä siitä ledipäästä se akku ottaa sen ilman millä lähtee toimimaan ja sivusta taas tulee imuilma atolle.
    Kait se silleen sit on Ei vissiin pelkästään ledipään hole riitä mahtipössyihin.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  5. #205
    Höyryttelijä tomi.id4's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Vääksy
    Viestit
    92
    Kokeile laittaa sormi kylkireiän päälle ni ei pitäis tulla pössyjä ollenkaan.

     
     
  6. #206
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Sivuhole on pääilmanottoaukko. Ledipään aukko on anturille ja on tiukka mahdollistaakseen mahdollisimman herkän toiminnan eikä toimi varsinaisena ilmanottona.

     
     
  7. #207
    Juh.
    Vaikka eRoll toimiikin imulla ja on mahdollisimman lähellä aitoa tupakkaa, on aika hiton rasittavaa aina neuvoa innokkaille kokeilijoille että älä sitten peitä sormella sitä ilmareikää ja varo, se metallinen keskikappale (cone) kuumenee sit aikapaljon et älä pidä siitä kiinni. Lopulta kaikki on ihan et täh? Ompas vaikeaa ja monimutkaista kun noin monta asiaa täytyy yrittää muistaa.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  8. #208
    Tänään saapui Puffilta Rölli ja mesh-arkki. Ekasta wickinkorvaajasta tuli turhan tiukka, joten se ei oikein imenyt nesteitä, mutta toinen tuntuu onnistuneen paremmin. Tuo tankin uudelleentäyttäminen tuntuu kohtuullisen mahdottomalta ilman metallikärkistä neulapulloa. Nesteet ei ainakaan siirry tuommoisen muovikärkisen kautta kovin hyvin.

    Noh, tää on varmaan vaan taas semmoinen tapaus että kunhan saa ajettua käyttötavan itselleen lihasmuistiin niin ei nämä ongelmat enää vaivaa. :P
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  9. #209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sössönsöö Näytä viesti
    Tänään saapui Puffilta Rölli ja mesh-arkki. Ekasta wickinkorvaajasta tuli turhan tiukka, joten se ei oikein imenyt nesteitä, mutta toinen tuntuu onnistuneen paremmin. Tuo tankin uudelleentäyttäminen tuntuu kohtuullisen mahdottomalta ilman metallikärkistä neulapulloa. Nesteet ei ainakaan siirry tuommoisen muovikärkisen kautta kovin hyvin.

    Noh, tää on varmaan vaan taas semmoinen tapaus että kunhan saa ajettua käyttötavan itselleen lihasmuistiin niin ei nämä ongelmat enää vaivaa. :P
    Koititko aluksi vakio atopäällä? Käytän aina mitä sattuu ja ei tä atopää mun mielestä vakionakaan mikään huono ole. Näen asian nyt lähinnä sillä tavalla et jos atopään ajelen loppuun vakiona niin sit vasta kuivapoltan ja vaihdan meshiin.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  10. #210
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Koititko aluksi vakio atopäällä? Käytän aina mitä sattuu ja ei tä atopää mun mielestä vakionakaan mikään huono ole. Näen asian nyt lähinnä sillä tavalla et jos atopään ajelen loppuun vakiona niin sit vasta kuivapoltan ja vaihdan meshiin.
    Harkitsin sitä, mutta pieni tuunari sisälläni huusi kovaa että vaihda siihen nyt se mesh, perkele.
    On tuossa onneksi vielä tuo yksi käyttämätön atopää, että pitääpä kokeilla sillä sitten miten pöhisee vakiona.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  11. #211
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    1
    Osallistutaan nyt mukaan karkeloihin. Olen nyt viime 7 kuukautta ollut analogisesta irti. Laakista ja täysin. Ei edes tee mieli kokeilla. Sitä ennen kuitenkin reilut 20v kärytetty. Kiitos siitä kuuluu vaimokkeelle joka toi tuliaisiksi espanjasta tuollaisen aloituspakkauksen.
    No aikansa sen kanssa pelattua ja pari settiä cartoja käytettyäni innostuin eRollista ja pistin tilaukseen.

    Nyt on sen kanssa sitten sauhuteltu jo muutama kuukausi ja olen ollut siihen pääosin tytyväinen.
    Nyt kuitenkin on viimeaikoina tullut paskoja makuja ja nipuittain kuolleita atoja. Tuntuisi olevan aineista kiinni kun esim. "vihreä mallu" toimii kuin buikki mutta saman valmistajan menthol ja vanilja tappaa aton melkein ensimmäisellä vedolla. Järjestään.
    Vaihtelin aikani atoja uusiin (lr) uusin tankin, kokeilin jopa eri akulla mutta näyttäisi siltä että ainoa yhdistävä tekijä on tuo neste.

    Täällä sitten tulikin pari vastaavaa tapausta joten laitoin mesh verkkoa tilaukseen (ja pari atoa taas). Kokeillaan josko sillä homma toimisi paremmin.

    Miten kauan teillä on tankit kestäneet vuotamatta? Tuntuma on että nämä alkaa vuotamaan aika herkästi. Ilmaa ei tule läpi, atot on aina ihan märkiä (ja hönkä maistuu pahalta).
    Mulla on ollut parhaimmillaan kuukauden sama atomisaattori kunhan vain käytin tuota vihreän mallun makuista ainetta. En ole uskaltanut nyt sitten juuri vaihdella makujakaan kun tuntuu että aina joutuu puhdistusruljanssiin jonka lopputulos on aina vähän epävarma, aloittelija kun (vielä) on.
    Muutoin eRolli on mun juttu, pieni tankki ei haittaa, pullo kulkee aina mukana ja pussissa vielä vara-ato varuilta. On se vaimon tuomakin mukana joskus varalla, se kun toimii yleensä aina vaikka cartojen täyttäminen on vähän niin ja näin... Joskus otan kertakäyttöisenkin mukaan matkalle hätävaraksi =)

    Kiitos tästä kettingistä, on ollut todella hyödyllinen!

     
     
  12. #212
    Ihan näin mielenkiinnosta kysyisin että onkos kaikki täällä käyttänyt neulakärkistä pulloa, vai saako joku tuonne tankkiin muka menemään nestettä muovinokalla?
    Alkaa meinaan pännimään kun nesteet vaan jää kuplaksi tuohon reiän päälle eikä suostu menemään itse säiliöön.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  13. #213
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    ^Sama ongelma täälläkin, neulalla joutuu täyttämään...

     
     
  14. #214
    Kaikissa arvosteluissa ja muissa käyttövideoissa kyllä tankki imee nesteet sisäänsä nätisti kun laittaa putelin kärjen tiiviisti reikään, mutta eipä tuo minun yksilö tee muuta ku kurlaa ne nesteet ulos samointein kun ottaa pullon pois. Liekkö jotain painejuttuja sitten tms.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  15. #215
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Juu, ei toivookaan tavallisella kärjellä täytellä. Laitoin edelliselle sivulle kuvan pullosta jollaisia mulla on käytössä, oikein käteviä. Neuloihin en oo ikinä sotkeutunu

     
     
  16. #216
    No hyvä tietää että ei sitten ainakaan ihan täysin ole vaan omasta evottamisesta kyse
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  17. #217
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    Jep, pitää ostaa tuommosia neulapulloja niin ei tarvii ruiskun ja neulan kanssa huitoa

     
     
  18. #218
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Saahan tuosta tankista koko korkinkin kohtuu helposti auki, ni sit onnistuu täyttö melkei millä vaan
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  19. #219
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Saahan tuosta tankista koko korkinkin kohtuu helposti auki, ni sit onnistuu täyttö melkei millä vaan
    +100 internet-pistettä sinulle, herra. Arvaappa vaan olinko edes huomannut että tuossa on korkki... Näillä neuvoilla taitaakin tulla pärjättyä siihen asti kunnes tuon U-canin tilailee.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  20. #220
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sössönsöö Näytä viesti
    Kaikissa arvosteluissa ja muissa käyttövideoissa kyllä tankki imee nesteet sisäänsä nätisti kun laittaa putelin kärjen tiiviisti reikään, mutta eipä tuo minun yksilö tee muuta ku kurlaa ne nesteet ulos samointein kun ottaa pullon pois. Liekkö jotain painejuttuja sitten tms.
    Ei ikinä tiiviisti, edes neulapulloilla. Vastapaine siellä työntää nesteen takaisin ulos/ei päästä sisään.
    510-T tyylisesti näissäkin tankeissa on toki korkki jonka voi kääntää sivulle jos on pakko täyttää normipullolla hätätapauksessa. Kuitenkin toi jatkuva kannen kääntely takaa sen et jossain kohtaa se pettää, monet kerrat 510-T:stä väsyi se kannen ""sarana" ja meni poikki.
    U-Can itsellä nyt käytössä, tykkään mut aika painava shortsien reisitaskussa. Siellä se sit joka askeleella heiluu edestakaisin et koko lahje liikkuu. Sit normipulloihin saa myös neulakärkisiä korkkeja puoli-ilmaiseksi.
    Sit jos sulle tulee U-Can ni varovaisuutta ekaan täyttöön Itsellä lipsahti sormiherkkyys aika pahasti ja tuuttasi reilut satsit vielä yli tankista.
    U-Can saa myös lisäpisteitä helposta täytöstä, minä kun käytän noita Bargainin 100ml nestepulloja niin niistä on helppo kaadella sopivat määrät pienempään annospulloon ilman sen ihmeellisempiä säätöjä.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •