Tulokset 1 - 11 / 11

Aihe: Ensimmäistä savuketta

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    12

    Ensimmäistä savuketta

    Olen jo vähän aikaa tutkiskellut eri sivustoja ja keskusteluja sähkötupakoista ja nyt meinasin sitten ostaa omani. Käytän nykyään tupakkaa ainoastaan viikonloppuisin (tulee poltettua noin aski yhdessä viikonlopussa) eli en ole millään tavalla nikotiinikoukussa. Ajattelinkin ostaa tämän sähkötupakan jottei tarvitsisi aina hakea sitä röökiaskia kun lähtee illanviettoon. Lisäksi on niin siistin näköinen vehje etten malta olla ostamatta

    Mitä olen eri malleja katsellut niin tuo 510 olisi ehkä paras näin aloittelijalle, lisäksi haluan sähkötupakan joka on edes suunnilleen tavallisen näköinen. Katselin tunnettuja kauppoja ja löysin seuraavia malleja:
    Ecigwizard (ei taida löytyä mietoja nesteitä?)
    Heaven-gifts (ilmeisesti huono akku?)
    Gecigarette (kuulemma huono?)
    Totally wicked (kallein)

    Eli mikähän näistä olisi paras/minkä suosittelisitte ostamaan? Ja lisäksi kuinka vahvoja nesteitä kannattaisi aloittelijan lähteä kokeilemaan? Jostain luin, että korkeintaan 14mg olisi hyvä määrä aloittelijalle, mitenkä on?

     
     
  2. #2
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ensimmäistä savuketta

    EcigWizard ja käytä täältä löytyvää koodia jolla saat alennuksen.
    Onhan tuollakin mietoja litkuja :
    http://www.ecigwizard.com/shop/17-standard-e-liquids

    näin esimerkiksi...

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  3. #3
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ensimmäistä savuketta

    Ecigin hakukenttää kun laittaa 8mg, 12mg tai 14mg niin jotain löytyy.

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Ensimmäistä savuketta

    Tuolta ECigWizardista vois olla tuo 510-T startteri ihan hyvä valinta noilla kriteereillä. http://www.ecigwizard.com/shop/start...10-t-tank.html

    Juuri tuosta ei ole vielä henk. koht. kokemusta, mutta aika hyvältä mun mielestä vaikuttaa. Nopea toimitus noilla ja saat samalla niiltä tilattua parit pullot nesteitä. =)
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  5. #5
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    12

    Vs: Ensimmäistä savuketta

    Jees löytyihän sieltä noita miedompiakin, taisin olla liian laiska etsimään aikaisemmin :-\
    Ovathan nuo kitin mukana tulevat patruunat uudelleentäytettäviä vai täytyykö tilata erikseen lisää patruunoita?

    Eli ostoskori on tällä hetkellä tämän näköinen:


    Mitä eroa noilla 510 ja 510-T sitten on?

     
     
  6. #6
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ensimmäistä savuketta

    510 mukana tulee vanupatruunat ja 510-T mukana on muoviset tankit minne voi tiputella nestettä. 510-T on helppokäyttöisempi. Mukana tulevat on uudelleentäytettäviä, mutta suosittelen ottaan pikku satsin tyhjiä patruunoita. Niitä menee hukkaan ja rikki silloin tällöin. Kerran tipahti akun mukana maahan ja muovitankki viistosti kahteen osaan :P

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Ensimmäistä savuketta

    Oman lyhyehkön höyryttelyn perusteella olen kyllä huomannut tankit yleisesti ottaen vanutuppoja paremmaksi vaihtoehdoksi. Paljon kätevämpää ja helpompaa mielestäni. :P Itse ottaisin noista tuon 510-T:n.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  8. #8
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    12

    Vs: Ensimmäistä savuketta

    Noniin, nyt tuli sitten tilattua tuo 510-T-kitti, 10ml kahvinmakuinen 6mg-neste, 10ml RY4 6mg-neste sekä 3kpl tyhjiä tankkeja. Kiitoksia jelpistä kaikille
    Nyt sitten vaan odottelemaan :P

    Mikähän siinä muuten oli kun olin asettanut että sivut näyttävät hinnat euroissa, niin maksaessa olivat eurohinnat yhtäkkiä muuttuneet suoraan punniksi. Eli hinta oli euroissa vähän päälle 42e niin maksaessa luottokortilta olisi mennyt 42GBP, joka on siis noin 46e. Sitten peruutin maksun ja vaihdoin sivun asetuksista hinnat punniksi. Tällöin ostoskori näytti 37GBP ja tililtä lähti oikea summa euroissa.

     
     
  9. #9
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ensimmäistä savuketta

    Tuolla on muillakin käynyt punta/euro -sekoiluja. Tarkista sitten korttisi maksuista, paljonko todellisuudessa meni. Jos meni väärin eli punnissa, hyvittävät kyllä. Tarkkana vaan niin hyvä tulee.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  10. #10
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    12

    Vs: Ensimmäistä savuketta

    Nyt tuli sähköposti että on lähetetty. Jokohan sitä ensi viikolla pääsisi kokeilemaan!

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Ensimmäistä savuketta

    Yleensä mulla mennyt tuolta briteistä tilatessa postituksesta ehkä noin 4 päivää. Siis siitä kun meiliin tullut ilmoitus, että paketti on lähtenyt liikkeelle.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •