Tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: Clearot vs. cartot

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    31

    Clearot vs. cartot

    Mä oon kyllästyny Clearoihin ku noi polttimot ei kestä ku muutaman päivän. Kangerin T3 on vielä kokeilematta mut meinasin et siirtyisin tuttuu varmaa carto tankki yhdistelmää.
    Paras clear on musta Vivi nova. Siinä ato kestää noin kolme päivää ja sit kuiva poltto ni sen saa kiestää melkein viikon, mut ärsyttää näitten ikä. Ostin just Ce5:sen ja paris päiväs tulee palaneen maku. Vivi novassa sentää maku on kohdillaan mut ato hyytyy aika nopeesti.
    Mitä mieltä muut on asiasta?
    Joyetech eGo-C 1000Mah, eGo&ampCTV2. ja nesteet kuluu...

     
     
  2. #2

    Vs: Clearot vs. cartot

    Aiheesta taitaa olla muuallakin/voisi sopia vaikka pieniä kyssäreitä ketjuun.

    Mielipiteet on kuin perseenreikiä, jokaisella on omansa.

    Allekirjoittaneen takapuoli on ollut LR Bogejen ystävä jo yli vuoden.
    Vaikka rebuildableja käytänkin (Odysseus/Penelope) ja drippiatoja,
    niin kartoilla menee vieläkin joka päivä.. LR Boge ~4V omnomnom.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  3. #3
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    1

    Vs: Clearot vs. cartot

    Olen aloittelia mutta satuin ostamaan clearon ja se on kestänyt jo 20 pvä, nesteitä menee 2ml - 3ml per päivä. Nyt alkoi tulla nestettä suuhun mutta asettui kun tajusin kiristää sitä alhaalta, kun akkua irrottaessa se taitaa löystyä.

     
     
  4. #4
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: Clearot vs. cartot

    On ihmisiä, jotka elävät tyytyväisinä clearojen kanssa. On ihmisiä, jotka pitävät enemmän cartoista. On ihmisiä, jotka eivät tyydy kumpaankaan, vaan hakevat ultimate höyrykokemusta muista laitteista. Se, mikä sinulle on paras ja toimivin, tiedät vain sinä itse.

    Lr-bogeilla mennään täälläkin. Clearot on ihan ok, mutta tykkään isoista tankeista, ettei tartte olla niin usein täyttämässä. Salmiakkineste on tällä hetkellä MT5-clearossa, koska en ole vielä raaskinut hankkia metalli- tai lasitankkia (tai vanhaan arcticiini lasiputkea).

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    129

    Vs: Clearot vs. cartot

    Mitä konkreettista eroa on muka clearolla ja tankilla (DCT?) jossa karto välissä ? En ainakaan maussa ole huomannut mitään.

    Clearo ehkä toiminnaltaan juuri kartomisaattorin ja atomisaattorin välimuoto, siinämielessä että ne langat on mahdollista vaihtaa ja siten ei tarvitse karton kanssa tyytyä jatkuvasti samaan makuun jos on tarkka näistä :

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •