Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 40 / 40

Aihe: Keraamiset wickit

  1. #21
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Keraamiset wickit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Keraaminen filtteri; jossain oli keraamisesta filtteristä mutta jos se filtteröi viruksetkin niin miksi myös makua ym
    esim Afrikassa tekevät vesiruukkuja jotka suodattaa vettä
    Sinänsä ihan aiheessa, koskapa käsittääksen meshinkin alkuperäinen käyttötarkoitus on filtterit.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  2. #22
    Mitään uutta tältä rintamalta?
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  3. #23
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396
    Osaakos täällä kukaan valottaa näistä keramisista wickeistä? Tuli ostettua kaverilta Z-atty v2.1 jossa keraamiset wickit. Ja mä en saa tota kunnolla toimimaan. Wickaa kyllä yhan hyvin, ei tarvii montaa hetkee oottaa kun tankkiin tiputtaa nestettä kun wicki on ylhäältä asti märkä, mutta se coili... Mä en millään saa tota coilia tohon hyvin. Aina maistuu palanut / teräs läpi. :/ vinkkejä?

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari Maki's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    320
    kurkkaa ilman topcappia hehkuuko langat jostain kohtaa, todennäköisesti langat ei oo ihan kiinni wickissä? sie voit hehkuvana helpommin liikutella lähemmäks

     
     
  5. #25
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Tuo materiaali on niin vmaisen epätasaista, että heittäisin meshiä päälle kuten kaapeliin.
    KGO & Twist

     
     
  6. #26
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396
    Todiin, nyt alkaa etenee.


    lyhensin + postia ~1.5mm ja laitoin siihen prikan ruuvin alle. Samaten -:n alle laitoin prikan. Nyt toi setup on sellanen että noi molemmat prikat osuu tohon wickiin, eli pääsin niistä hehkuvista "hyppylangoista" eroon. Nyt pitää vaan tolla hehkutella menenään, ja kattoo missä rupee hehkumaan ja tökkiä parempaa kontaktia wickiin. Nyt kun tulittaa 4.5v:llä niin noin 6sec jälkeen alkaa ekat hotspotit ilmestymään.

     
     
  7. #27
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Jos haluat jättää pulssittamisen kokonaan väliin niin tohota se setuppi. Toholla vetelet eri puolilta sitä wikkiä niin se ajaa saman asian ku pulssitus, on vaan helpompaa. Tiivisteitä kannattaa varoa vaan ettei ne kärtsää.

     
     
  8. #28
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396
    Totanoin, meinasit varmaan meshillä tota? vai käykö tossa tohotellassa jotain muuta joka parantaa coilin kosketusta wickiin ?


    Eli siis nythän mä hehkutan coilin punaseks, et saan sen pehmeemmäks ja helpommin tökittyä mukailemaan ton keramisen epätasasia pintoja, ja samalla vähän niinku "kiristän" sitä siihe ympärille

     
     
  9. #29
    Höyrykonkari Maki's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    320
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Carl0s Näytä viesti
    Todiin, nyt alkaa etenee.


    lyhensin + postia ~1.5mm ja laitoin siihen prikan ruuvin alle. Samaten -:n alle laitoin prikan. Nyt toi setup on sellanen että noi molemmat prikat osuu tohon wickiin, eli pääsin niistä hehkuvista "hyppylangoista" eroon. Nyt pitää vaan tolla hehkutella menenään, ja kattoo missä rupee hehkumaan ja tökkiä parempaa kontaktia wickiin. Nyt kun tulittaa 4.5v:llä niin noin 6sec jälkeen alkaa ekat hotspotit ilmestymään.
    Veikkaisin ettei wickkaa tarpeeks mut tuskin otat noin pitkiä imujakaan? joten pitäis pelata ihan normaalisti

    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Jos haluat jättää pulssittamisen kokonaan väliin niin tohota se setuppi. Toholla vetelet eri puolilta sitä wikkiä niin se ajaa saman asian ku pulssitus, on vaan helpompaa. Tiivisteitä kannattaa varoa vaan ettei ne kärtsää.
    Meshin kanssa voi tohotella mut keraamisen kans ei tarttee

     
     
  10. #30
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Maki Näytä viesti
    Veikkaisin ettei wickkaa tarpeeks mut tuskin otat noin pitkiä imujakaan? joten pitäis pelata ihan normaalisti



    Meshin kanssa voi tohotella mut keraamisen kans ei tarttee

    No juu, vaatii vaan pari "hehkutus imausta" ennenkuin lähtee kunnolla käyntiin, ja siinäkohtaa ollaan jo tossa 6sec kohilla ja hotspotit hyökkää kehiin.

    Mutta mutta, jää nyt nää keraamiset hetkeks jäihin. 5kpl noita tuli paskottua tän illan aikana joten joten

     
     
  11. #31
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Mun mielestä noi on ihan saatanasta seuraavia. Niin hauraita että katkee heti kun saa käteen.

     
     
  12. #32
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Mun mielestä noi on ihan saatanasta seuraavia. Niin hauraita että katkee heti kun saa käteen.

    Kyllä noi aika hyvin kesti, varsinki sen jälkeen kun tein tonne - sen prikan, samoin kun + postiin. Toi -:n prikka tuki sitä wicciä alapäästä, ja toi + postin prikka tuki sitä yläpäätä, mutta siinäkohtaa kun koitti sitä coilia tökkiä niihin wickin pystyuriin, niin naps...

    Noh, pitää varmaan huomenna tilailla puffillata meshiä ja kattoa mitäs siitä sais aikaseks :/

     
     
  13. #33
    Ensi viikolla pitäis tulla zipf:n tilauksen mukana muutama keraaminen, innolla odotan kuinka hyvin saa hihat palamaan niitten kanssa....
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  14. #34
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Ei oo ei tuu enkä tilaa stana
    Metallimies käyttää vaijeria ja katiskaverkkoo
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  15. #35
    Mutta näin saa kokeiltua tämäkin haihatus nyt kun silica on jo todettu höpöhöpö jutuksi meshiin ja vaijeriin verrattuna
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  16. #36
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396
    Mikäs juttu toi vaijeri on? Käyn naapurin fillarista varastamassa vaihtajan vaiherin, pätkäsen siitä sopivan palan, tohottelen punaseks ja vedän siihen coilin ympäri?

    Kattelin jonkun Busardon videon, jossa se tohotuksen jälkeen kostutti wickin e-nesteeseen, ja sytytti sen jälkeen palamaan. Miksi näin? luulis että ton tohotuksen jälkeen tuleen sytyttäminen ei enää "tee mitään" tolle :/

     
     
  17. #37
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    ei taida fillarin vaijeri olla rosteria? käy kiertäässä biltemat,clas olhsonit motonetit ja ota jääkaappi magneetti mukaan jos magneetti ei tartu niin sitten on "hyvää" vajeria
    ja joo toholla punahehkuun ja pieni pala mehiä coilin lle siihen vaijeriin voi muuten olla vittumainen saada kanthali vaijeriin tiukasti kiinni.

    ja meshin nestepoltto muutamaan kertaa ainakin pullo auttaa hiukan wikkauksen paranemiseen

     
     
  18. #38
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Nestepoltosta ei oo mun mielestä mitään hyötyä vaijeriassa tai edes meshissä. Mut jotkut näköjään tykkää tehä kaikki loitsut ja rukoukset ennen setuppia
    Ego2.pl saa vaijeria tai oikein nätisti privassa kysymällä.

     
     
  19. #39
    Katos katos kun tuli tempastua heti kaksi kertaa keraamisella: Ensimmäisen ja viimeisen!!! Ensin ei meinannut saada lankaa asettumaan paikalleen, sitten eka kuivapoltto ja millin irti wickistä ja grande finaale kun sain muuten ok:n ja meinasin alkaa täyttämään niin siellä se pyöri kivasti ympäri tankkia......Meinaan se keraamisen perkeleen alaosa, oli pätkässy itsensä siitä poikki mistä tulee tankkiin. Ei muuta kuin atosta kansi irti ja keramiikka roskiin.. Pitäkää V...U tunkkinne, itse tyydyn vaijeriin ja olen pirun tyytyväinen.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  20. #40
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Katos katos kun tuli tempastua heti kaksi kertaa keraamisella: Ensimmäisen ja viimeisen!!! Ensin ei meinannut saada lankaa asettumaan paikalleen, sitten eka kuivapoltto ja millin irti wickistä ja grande finaale kun sain muuten ok:n ja meinasin alkaa täyttämään niin siellä se pyöri kivasti ympäri tankkia......Meinaan se keraamisen perkeleen alaosa, oli pätkässy itsensä siitä poikki mistä tulee tankkiin. Ei muuta kuin atosta kansi irti ja keramiikka roskiin.. Pitäkää V...U tunkkinne, itse tyydyn vaijeriin ja olen pirun tyytyväinen.

    Mulla kävi viikonlopun aikana kutakuinki samanlailla....... Viidesti... Nyt on zattyssä meshi.... Piste

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •