Tulokset 1 - 3 / 3

Aihe: mikä ero on pg ja sillä toisella nesteellä?

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    59

    mikä ero on pg ja sillä toisella nesteellä?

    Voisiko joku ystävällisesti vastata taas tälle tietämättömälle rouvalle mikä ero on noitten kahden nesteen välillä, olen itse tilannut pg-nesteitä mutta mikä on tuo toinen, oliko vg?
    ja samoin ihmettelen kun kun taas mun LR-atomisoija ei oikein pelitä, mutta iänikuinen vanha LR-atomisoija toimii hyvin mun mentolitupakassa, joka selvästi hiukan falskaa, koska siitä kuluu sellaista sihinää. Se toinen atomisoija on on kiinni 8 mg tupakan makuisessa tankissa, mutta tuntuu että se on jotenkin tiukka, siitä pitää imeä posket lommollaan että saa savuja, mutta toi toinen on alkuperäisessä läpinäkyvässä tankissa, j kun siitä vetää imut niin kuuluu sellaista suhinaa mutta tulee paljon höyryä.
    mulla on sellainen tuntu että pitäisi siihen toiseen saada enemmän happea.

     
     
  2. #2
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: mikä ero on pg ja sillä toisella nesteellä?

    VG is Vegetable Glycerin
    PG is Propylene Glycol

    Siinähän sitä eroa on. Käytännössä VG sauhuaa paremmin, mut kurkkuhitti on kevyempi. Tietenkin se voi olla ihan laadusta ja e-litkun mausta kiinni.
    Guuglella löydät lisää : "what is vegetable glycerin" ja "what is propylene glycol"

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  3. #3
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: mikä ero on pg ja sillä toisella nesteellä?

    PG enemmän makua vähemmän höyryä.
    VG vähemmän makua enemmän höyryä.

    Mulle ei kyllä kelpaa e-neste joka on 100% PG. Tykkään pullauttaa kunnon höyrypilven, mitä isompi sen parempi. Ja VG:llä se onnistuu helposti.

    Koita Sisu jättää atomisaattori ja akku löysemmin kiinni niin ilma pääsee virtaamaan paremmin. Toinen konsti on laittaa vesihana kuumalle ja ihan täysille. Sitten painaa atomisaattorin akkupää ihan kiinni hanan nokkaa että vesi menee paineella läpi. Lähtee vanhat nesteet pois. Sitten ravistele kuivaksi, puhalla paperille ylimääräiset vedet. Jos haluaa nopeasti käyttövalmiiksi niin laita akkuun kiinni, paina nappia ja ime vesihöyry pois. Sitä tulee noin 10-20 imaisua ja sitten tankki kiinni. Parin imaisun päästä tulee tankista makua ja toivottavasti paremmin kuin aikaisemmin.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •