Tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: Kanger T3, Spheroidized!

  1. #1
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209

    Kanger T3, Spheroidized!

    Iski halu kokeilla Spheroidia ja keksin että samaa ideaahan pääsee kokeilemaan Kangerin T3:lla. Perus puuvilla luovuttaa nestettä aika hitaasti, mutta proof of concept toimii sen verta hyvin että lähdenpä tästä eläinkauppaan filleriostoksille.

    Tankissa puuvillaa niin löysästi kun sain laitettua, yhdelle reunalle painettuna ilmareitti. Laitoin puuvillaa vain vähän että saan sen myöhemmin varmemmin kokonaan pois.
    Kanthal NR-jaloilla, 3mm silica kaksinkerroin josta sekä lasso että vapaat päät koskee puuvillaan. Atopään ilmaputki pois ja ato paikoilleen. Tankin sisäpuolella olevan heltan takia on ahdasta asetella silicat tankin sisään, tarvitsee ohuen työkalun avuksi. Pelkällä lassowickillä luulis onnistuvan helpommin.

    Kuva 1: T3:sta käytettävät osat.
    Kuva 2: Puuvilla paikoillaan, vastuslangassa hopealankapäädyt.
    Kuva 3: Ato valmis.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  2. #2
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209

    Vs: Kanger T3, Spheroidized!

    Kuva 4: Valmis! Ilmareitti näkyy vasemmassa reunassa.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  3. #3
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615

    Vs: Kanger T3, Spheroidized!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    Iski halu kokeilla Spheroidia ja keksin että samaa ideaahan pääsee kokeilemaan Kangerin T3:lla.
    nusnus

    http://www.youtube.com/watch?v=9LhjHEVgfhw

    Ja aiheeseen, itsekin olen ajatellut kokeilla tätä, näin tuon Toddin videon muutama viikko sitten ja roippeet olis millä tehä mutta ei ole tullu aikaiseksi
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  4. #4
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209

    Vs: Kanger T3, Spheroidized!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lagittaja Näytä viesti
    nusnus
    Oh Todd... Beat me to it! Ja mä kun luulin itse keksineeni jotain. Mutta Todd taitaa käyttää atopäässä kiinni olevaa ilmaputkea, mä jätin sen pois.

    Tankin irrottaminen suukappaleesta oli kyllä tärkeä vinkki, mä yritin tunkea filliä sieltä alhaalta, ja liian tiukkaanhan se meni. Nyt on T3 avattu yläpäästä, ja aika hyvin kyllä toimii. Pitää vaan vielä tehä sellanen imulanka joka ottaa vanuun molemmista päistä ni kestäis varmaan ketjuimuja paremmin.

    Pitääpä hankkia Vapeonlyn BBC ja kokeilla rakentaa sama systeemi sinne. Josko siinä olis viikon ulkomaan matkalle passeli päähöyräin.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  5. #5
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Ja sama systeemihän toimii myös Vaponly BCC:ssä, on vieläpä helpompi tehdä. Video "Vapeonloid"-modista:

    "Vapeonloid"! Spheroid-setupin teko Vapeonly BCC:hen - YouTube
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •