Sivu 4 / 30 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 590

Aihe: aga-t(+)

  1. #61
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Kyllä. Meikä vaan onnistu hävittämään kaikki mukana tulleet kilkkeet, varatankki mukaanlukien, ennenko tuota saatanan sormimutteria joka on tippunu sen 15 kertaa. "Leevi, LEEVI, ET OTA SITÄ, Leevi, tuu isin tyä, mitä sulla on suussa? LEEVI ET TUU TÄNNE." Leevi as in mun 1v3kk poika..
    Meillä taas kissa syö mun kanthalit.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  2. #62
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Meillä taas kissa syö mun kanthalit.
    Laitanko tulemaan? EA:n peräs roikku ~20 senttiä ilmeisesti 0,25 kanthalia..
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  3. #63
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726


    Vielä eilen tuo oli suora pätkä kanthalia, mutta nyt hieman mutkalla. Liekkö se yrittää viestiä mulle jotain.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  4. #64
    Höyrykonkari Amigo's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    117
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    http://i7.aijaa.com/b/00579/11973325.jpg

    Vielä eilen tuo oli suora pätkä kanthalia, mutta nyt hieman mutkalla. Liekkö se yrittää viestiä mulle jotain.
    Tolkkienii diggas, mut ei niinkään marttinia... ps. onks toi Lohikäärmetanssi hyvä ?

     
     
  5. #65
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Martin on loistava kirjailija, mielestäni kyllä fantasian ehdotonta kärkikastia tällä hetkellä. Ei nyt ihan voida niputtaa Tolkienin kanssa samaan koska se on kuitenkin raskaampaa fantasiaa. Dance with the Dragons oli mainio, vaikkei paras. Kronologisesti selkeämpi ehkä, vaikka alkuun vaikutti sekavalta.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  6. #66
    Höyrykonkari Amigo's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    117
    Thaks. Pitääkin tutustua kyseiseen "laitokseen". Viimeaikoina lueskellut juuri mitään (laiskuutta) ja ehkä myös sitä, ettei mitää mielenkiintoist oo löytyn. Mut jos vaikka nyt [huonot smileit]

     
     
  7. #67
    Höyrykonkari HumppaSusi's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    270
    Kysynpä kuvan kanssa. Mulla toi setuppi tehty noin ja kuten tavallista, ylimääräisiä osia jäi jälleen käyttämättä. Tässä tapauksessa ylimääräinen miinusposti ruuvilla ja rei'ällä sekä ylimääräinen mesh-reikä. Olen katsellut läjän YouTube-videoita, mutta missään niistä ei ole selitetty näistä mitään.


     
     
  8. #68
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Tuo toinen miinus posti on silica setuppeja varten ja tuo "ylimääräinen mesh-reikä" on täyttöreikä.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  9. #69
    Höyrykonkari HumppaSusi's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    270
    Kiitoksia selvennyksestä. Kannattaako tuo täyttöreikä tukkia jollakin tulvimisen estämiseksi? Meinaan kun huomenna on tulossa P+, eikä se ole kaikkein tukevin putki pysymään pystyasennossa pöydällä.

     
     
  10. #70
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Siinähän pitäisi olla vakiona se täyttöreikä suljettuna ruuvilla. Ainakin minulla oli. Mutta joo, jos siinä ei ole ruuvia niin tulvimisen mahdollisuus on olemassa jos ato makaa pöydällä.
    Itse vain olen sen huomannu että vaikka meshiin mulle jäi keskelle jonkinmoinen reikä ja täyttöruuvin ollessa paikallaan ilma kyllä kulkee sitä kautta tankkiin mutta ei silti jaksa wickata, eli nytkin mulla on se täyttöreikä ilman ruuvia.
    P.S. Varaosa pussukassa pitäisi olla vararuuvi, se sopii tuohon tai sitten meshi miinuspostiin.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  11. #71
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HumppaSusi Näytä viesti
    Kiitoksia selvennyksestä. Kannattaako tuo täyttöreikä tukkia jollakin tulvimisen estämiseksi? Meinaan kun huomenna on tulossa P+, eikä se ole kaikkein tukevin putki pysymään pystyasennossa pöydällä.
    Itse en ainakaan ole tuota reikää tukkinut..
    Gus22 (18650) nokassa.. Ajoittain kaatuu, no sitten nostetaan pystyyn.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  12. #72
    Höyrykonkari HumppaSusi's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    270
    Toi oli pakko kokeilla itsekin. Totta se vaan on -ei vuoda mullakaan.

     
     
  13. #73
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Meillä taas kissa syö mun kanthalit.
    Laita sille ruohoa kasvamaan kohtahan onkin pääsiäinen, pääsiäisruohoa kissalle

     
     
  14. #74
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Jos jollakin olisi myydä parin setupin verran ylimääräistä yhteensopivaa lankaa T2+:an ja 12-15W antavan modin kanssa tai antaa esimerkkiä korvikkeesta niin pääsisin itsekkin joskus kokeilemaan

    Ei ole hajuakaan meinaanko saada omaani toimivaan, meshin sain kuitenkin luultavasti oikein tehtyä koska kaikki meni niinkuin videoissa kunnes lanka paloi poikki ennenkuin ehdin edes imasemaan..(laittamaan hattua kiinni)

     
     
  15. #75
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lagittaja Näytä viesti
    Siinähän pitäisi olla vakiona se täyttöreikä suljettuna ruuvilla. Ainakin minulla oli. Mutta joo, jos siinä ei ole ruuvia niin tulvimisen mahdollisuus on olemassa jos ato makaa pöydällä.
    Itse vain olen sen huomannu että vaikka meshiin mulle jäi keskelle jonkinmoinen reikä ja täyttöruuvin ollessa paikallaan ilma kyllä kulkee sitä kautta tankkiin mutta ei silti jaksa wickata, eli nytkin mulla on se täyttöreikä ilman ruuvia.
    P.S. Varaosa pussukassa pitäisi olla vararuuvi, se sopii tuohon tai sitten meshi miinuspostiin.
    Jep, mullakin tuli vararuuvi sekä valmiiksi kiinnitetty.Toisaalta jos paljon höyryttelee niin voishan tohon nesteentäytön kannalta jonkun helpommankin virityksen laittaa. Kas kun mukana ei tullut sormilla avattaa ruuvia mutta emolevyn ruuvi saattaisi sopia tuohon..

     
     
  16. #76
    Höyrykonkari kkinn's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    133
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 4.0v Näytä viesti
    Jep, mullakin tuli vararuuvi sekä valmiiksi kiinnitetty.Toisaalta jos paljon höyryttelee niin voishan tohon nesteentäytön kannalta jonkun helpommankin virityksen laittaa. Kas kun mukana ei tullut sormilla avattaa ruuvia mutta emolevyn ruuvi saattaisi sopia tuohon..

    Jätä vaan suosiolla se ruuvi laittamatta...saa ilmaa paremmin ja ei ne nesteen siitä reiästä tule ulos niinkuin yakousei jo mainitsikin.... jos on vuotaakseen niiin ennemminkin se meshin välistä tiputtelee jos oot ison reiän meshiin jättäny.

     
     
  17. #77
    Höyrykonkari kkinn's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    133
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 4.0v Näytä viesti
    Jos jollakin olisi myydä parin setupin verran ylimääräistä yhteensopivaa lankaa T2+:an ja 12-15W antavan modin kanssa tai antaa esimerkkiä korvikkeesta niin pääsisin itsekkin joskus kokeilemaan

    Ei ole hajuakaan meinaanko saada omaani toimivaan, meshin sain kuitenkin luultavasti oikein tehtyä koska kaikki meni niinkuin videoissa kunnes lanka paloi poikki ennenkuin ehdin edes imasemaan..(laittamaan hattua kiinni)
    Silicaako halajat ?? Etkös sä asunut jossain Espoonlahti/ kivenlahti sektorilla ? Laita YV:tä niin voin vaikka nakata sulle niin pääset testailemaan.

     
     
  18. #78
    Jos jyrsis isomman mesh-reiän tuohon...Oisko 3mm hyvä ja kannattaskohan samalla tehä eristetty? Mitä matskua noisa eristetyissä ruukaa olla?
    PK-Mods

    Modien korjausta ja virittelyä... Yv:llä tavoittaa.

     
     
  19. #79
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Jes, kkinn tuli tuolta naapurista vääntämään vähän sitä kuuluisaa rautalankaa (taino kanthalia tuplakierteellä) ja kyllähän nyt pörisee

    Ilmeisesti kannattaa jättää se toinen ruuviaukko auki täytön jälkeen jotta ilma kiertää paremmin, eikä tarvetta suurentaa ilmaaukkoa genesiksen kanssa ainakaan. Ja mitä puhuttiin, niin varsinkin kun käyttää enimmäkseen VG:tä niin eipä pitäisi vuotaakaan
    Viimeksi muokannut 4.0v; 25.03.13 kello 15:50.

     
     
  20. #80
    Höyrykonkari kkinn's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    133
    voithan sä hatun ilmaukkoa suurentaa jos tuntuu imu liiantiukalta...?! Oli hauska tavata ja apu löyty näinkin läheltä ...

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •