Tulokset 1 - 10 / 10

Aihe: eGo-T Starter kit, et kadu!!!=) No more terva, häkä tai muuta paskaa. Hanki tää!

  1. #1

    eGo-T Starter kit, et kadu!!!=) No more terva, häkä tai muuta paskaa. Hanki tää!

    eGo-T
    Valmistaja:Joye (kai, tai klooni)
    Ostopaikka:sauhuton.fi
    Hinta ostohetkellä:65€
    Malli:eGo-T
    Kokonaispituus: sopiva
    Paino: mie(hen käsi )jaksaa nostaa
    Kytkimen tyyppi:man(uaali)
    Max. imaisu: niin paljon kuin aloittelijan TH(kurkkutuntuma) tarvii / Jäähtymisaika: riippuu ulkolämpötilasta =) / imun pituudesta
    Akkujen kapasiteetti: 2x650mAh
    Pakkauksen sisältö:2xHöyrystin, 2x650mAh akku, 7xsäiliö, USB-laturi/verkkosovitin, suojapussi
    Takuu: on (ja toimii). Laturi oli paskana, mut sauhuton.fi lähetti uuden postitse
    Yhteensopivia malleja:akkujen/latureitten puolesta ainakin eGo

    Arvostelu Ego-T
    Höyryn määrä: 8 / 10
    Kurkkutuntuma: 9 / 10
    Imu: 9 / 10
    Kytkin: 9 / 10
    Akkukesto: 8 / 10
    Ulkonäkö: 10 / 10
    Patruuna: 10/ 10
    Hinta/laatu: 10/ 10
    Kokonaisarvosana: 9 / 10

    No niin. Arvostelen ensikontaktini e-savukkeiden maailmaan, eli siis eGo-T:n. Haluan painottaa, että minulla ei ole kokemusta muista saman alan tuotteista, tämä on ensimmäinen masiina jonka omistan. Arvosanani perustuvat siis ensikokemukseeni.
    Perinteisiä röökejä en tule enää polttamaan. Kuulin e-savukkeista n.3 viikkoa sitten terassilla. Viereisessä pöydässä olleiden tyyppien viereisessä pöydässä oli ollut joku tyyppi joka "poltti" ko laitetta. Minä tietysti kyselemään, että mistä helvetin elokuvasavukoneesta te oikein puhutte... no he valottivat minua, ja minä sen jälkeen netistä tutkimaan. Eksyin e-savuke.com-sivustolle. Hyvät sivut, kiitos perustajille.

    Aikani asiaan perehdyttyäni / todettuani, että tämän on pakko olla kova juttu / hintoja vertailtuani totesin, että sauhuton.fi on yllättävän edullinen suomalainen verkkokauppa... ja vieläpä samalla paikkakunnalla (TRE). Hintaeroa brittiläiseen kauppaan tuli starter kitin hinnassa vain 5€. Siispä tilaus sieltä sauhuton.fi:stä. Alkoi aluksi ottaan pattiin, et miksei toimitus noutona onnistu samalta paikkakunnalta... mut näin jälkeenpäin pitää todeta, et palvelu on ollut loistavaa. Suosittelen. Loistava kauppa. Suosi suomalaista. Palvelu on kaikinpuolin ollut kiitettävää.

    Tässä vaiheessa pitää sanoa, että mua oikeesti ahdisti jo tosi paljon normaalin röökin vetäminen. On tullut ko lajia harrastettua n.18vuotta askin päivässä ja yrittänyt eroon jos jonkinmoisella keinolla, tuloksetta... e-savuke on mullistanut mun olon 2 viikossa. Hajuaistin, makuaistin ja hengitysteiden fiiliksen osalta, puhumattakaan röökinhimosta. Ei enää tupakkayskää, eikä muitakaan vaivoja. This is it. Nyt 2 viikon käytön / kehumisen jälkeen (varsinkin Juhannuksen tiimellyksessä) on 4 kaveria laittanut samanlaisen setin tilaukseen (sauhuton.fi:stä) ja todennut, et analogisten vetäminen riittää. Motivointina riitti se, et edes JUHANNUKSEN tiimellyksessä ei meitsin tehnyt kertaakaan mieli pummata röökiä. E-savuke maistuu niin paljon paremmalta!!! Kerroin sen myös muille!

    Noin, päätit hankkia eGo-T:n (tai muun e-savukkeen), hyvä!!!

    Kun otat eGo-T:n käyttöön, niin kannattaa toimia seuraavien vinkkien mukaan (vinkit on enkuks http://zombiespvs.wordpress.com/2011...go-t-what-now/

    Täyttäminen: kannattaa pestä säiliö n 1xpvä. Muuten kertyy liikaa kodensionestettä holkin sisään. Sit nestettä sisään n. 8/10 osaa.
    Liittäessä tankkia, kierrä sitä jonkin verran. Istuu paremmin piikkiin.

    Rahan kulutus: Jos poltat askin päivässä, kuluu röökiin noin 135€/kk. E-savukkeisiin kuluu itsellä esim inawera.com:in kautta n.
    17,50€ litkuihin / kk.arviolta max 10€/kk varaosiin. Halpaa vs rööki. Go for it!

    Oman setin mukana tulleet tankkien korkit on kumisia (tosi hyviä). Kovemmat muoviset korkit (ilmeisesti vanhemmat) on lukemieni juttujen perusteella huonompia (ei niin tiiviitä).Omalle kohdalle on starterpackin myötä osunut vain kumisia.

    Ko setin "imusydämen asemoinnista" löytyy juttua niin e-savuke.com-sivustolta, kuin netistä googlettamalla e-go-t amotimizer wick.
    Jos e-savuke tulvii, tai savut on kuivia karun makusia, niin ed.main aiheesta voi löytyä apu.

    Putsaamistapoja / sydänlangan säätöohjeita ja ko masiinalle löytyy useita. Vedessä keittäminen, alkoholissa liottaminen, kuivapoltto jne jne. Jos haluat tarkempia vinkkejä mun kokemuksista, laita yksityisviestiä. Jos et, youtubesta / internetistä löytyy melko hyviä vinkkejä hakusanoilla eGo-T atomizer clean, dry burn, wick adjustment jne.

    Vuodot: omalla kohdalla ei ole ollut

    Jos päätät hankkia e-savukkeen, ja tämä eGo-T ei mielestäsi ole se sun juttu, panosta kuitekin kunnolliseen. Ystäväni jotka ovat kokeilleet omaa eGo-T:tä ovat vakuuttuneet todella. Halpa scheisse ei välttämättä anna sinulle kunnollista kuvaa / tuomitset koko laitteen/jutun väärin perustein ja haaskaat rahasi. Jos lähdet tähän mukaan, säästät kuitenkin esim. askin päivässä tahdilla n 100€/kk, joten raha ei voi olla ongelma jos sinulla on rahaa röökiin. PANOSTA SIIS KUNNOLLISEEN!!!

    Antti

     
     
  2. #2
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: eGo-T Starter kit, et kadu!!!=) No more terva, häkä tai muuta paskaa. Hanki tää!

    Propsit tästä, hieno arvostelu.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: eGo-T Starter kit, et kadu!!!=) No more terva, häkä tai muuta paskaa. Hanki tää!

    Itsellä on kyllä kanssa pelkästään positiivisia fiiliksiä tästä setistä. Varsinkin nyt kun hankin tähän vielä pari noita low resistance atomisoijia, niin on kyllä ollut mahtava paketti. Mulla on tosiaan sekä pienemmille että isommille tankeille atomisoijat, otin kokeilun vuoksi kumpiakin. Muuta eroa en ole huomannut, kun sen että isompaan luonnollisesti mahtuu enemmän nestettä. Jatkossa ostan luultavasti pelkästään näitä isompia vedoksia. Ei sillä että pienemmissäkään mitään vikaa olisi.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  4. #4
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    25

    Vs: eGo-T Starter kit, et kadu!!!=) No more terva, häkä tai muuta paskaa. Hanki tää!

    Itelläni sama härveli ja olen yllättynyt kuinka laadukas tämä ego on. kohta ollut viikon käytössä eikä ole vuotanut missään välissä.eikä mitään vikojakaan ole ilmennyt (:
    hieno arvostelu!

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: eGo-T Starter kit, et kadu!!!=) No more terva, häkä tai muuta paskaa. Hanki tää!

    Viel ku ottas 1100mah ( isommat lähtötehot) akulla ja 5ml mega dual cartoilla,niin.............aloittelijan ihannesetti...alkuun siis.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    309

    Vs: eGo-T Starter kit, et kadu!!!=) No more terva, häkä tai muuta paskaa. Hanki tää!

    Mullakin ollut nyt viikon päivät tälläinen 1000mAh akuilla, todella tyytyväinen! Oottelen että cartot tulis postissa ni pääsis testaamaan.. Tuntuu et yks tankin täyttö ei riitä päivässä millään.

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: eGo-T Starter kit, et kadu!!!=) No more terva, häkä tai muuta paskaa. Hanki tää!

    Kartot helpottaa elämää paljon.

     
     
  8. #8

    Vs: eGo-T Starter kit, et kadu!!!=) No more terva, häkä tai muuta paskaa. Hanki tää!

    eGo-T on oiva peli mutta siihen ostamani 900mAh akku kestää huonosti, en ole ainoa joka valitellut asiasta. Kuulemma muutaman latauskerran jälkeen paranee,,, sitä odotellessa
    e-cig: best electronics

     
     
  9. #9
    Tervehdys!

    eGo-T tuli postissa eilen, ostopäätöksessä tein Sulo Vilenit "kun halvalla sain".

    24.2.2014 olen mennyt pelkällä höyryllä 2kk 29-vuotisen tervausurakan jälkeen. Ja nyt on kyllä pakko olla eri mieltä tästä muiden kirjoittajien kanssa, ei ole eGo-T tuonut mitään lisäarvoa touhuun. Mulla ollut käytössä ainoastaan eRoll (johon sitten on osa jos toinen kertynytkin) ja käyttöhuomiot ovat seuraavanlaiset:

    1. Käyttönappi: Tuohon on vaikea tottua automaatin jälkeen, ei automaattivaihteisella ajavatkaan vaihda takaisin manuaalilaatikkoon.

    2. Koko: Vaikka omani onkin pikkuakulla niin ero on aikamoinen..

    3. Lataaminen: Pitää olla koko ajan 2 akkua kierrossa, toista käytät ja toista lataat. eRoll PCC mahdollistaa käytön ja lataamisen "samanaikaisesti".

    4. Tankin koko ja wickin kuivahtaminen: Kyseenalainen puute, mutta jos tykkää vaihdella lennosta 2-3 nesteen välillä niin 0,2ml eRoll tankki on kivempi kuin 1,1ml eGo-T. Eihän sitä tankkia tarvitse tietysti täyteen laittaa mutta huomasin heti kun tankki alkoi enemmän tyhjentyä tuon ihanan kuivahtaneen aton maun josta kaikki pitävät. T ei vain tunnu oikein toimivan vajaalla..

    "In the eGo-T there is a spike directly in the center of the atomizer that protrudes into the cartridge. If the cartridge is less than half full and the e-cig is placed in a horizontal position for an extended period, then the liquid level falls below the wick. This could allow the wick to dry and air to replace the fluid that was once there"

    Jos höyryttää samaa lientä koko ajan niin vahvuudeksihan tuo isompi tankki on laskettava.

    5. Kuljettaminen: Okei, eRollin kanssa pitää aina olla täyttöpullo mukana, mutta itse savuke kulkee turvallisesti kotelossa. eGo-T on ilman koteloa altis lialla, taipumiselle jne. jos meinaa taskussa kuljettaa. On se sitten kiva kun on nesteet taskunpohjalla..

    6. Höyryntuotto, kulutus ja kurkkutuntuma: Ensi alkuun oli todella vaikea saada eRollista tarvittavat höyryt tuskan poistamiseksi, mutta kuten kevytsavukkeisiin vaihtava tupakoitsijakin, niin siihen tottuu. eGo löi kurkkuun ja päähän kuin pajavasara, ja ensimmäinen tankki oli tyhjä tunnissa. Sama määrä lientä (6 eRoll tankkia) kuluu multa ehkä kolmen tunnin aikana. Tn Kulutus on hirveä ja laite kelpaa "tuskanpoistoon" erinomaisesti, mutta ei sovellu tuollaiseen piipunpolttajamaiseen höyryttelyyn kotisohvalla oluttölkin kanssa.

    Tuossa yhden päivän kokemukset, ei oikein toimi odotetusti ja tulee jäämään mulla suurempaa käyttöä vaille. "Tiputus" veti hyvät arviot tuohon keulille niin piti minukin olla täsmällinen.

    Hyviä höyryjä ja parempaa terveyttä!

    Skankman
    Viimeksi muokannut Skankman; 10.03.14 kello 13:32.

     
     
  10. #10
    Tervehdys!

    Ja sanoja takaisin. En luovuttanut hankintani suhteen, tilasin kokeeksi Aspire Black Metal Clearon jos vaikka toimisi. Eihän tämä enää ole eGo-T, vain akut ja laturi on samoja. Mutta, nyt ei tarvitse maistella kuivahtanutta wickiä, tämä toimii kuin hienosti paksuine ja lämpimine höyryineen. Sama kuivumisongelma lienee kaikissa isokokoisissa ato+tankki yhdistelmissä? Käyttöön tulee laite nyt, mutta esim. nesteen aromit häviää johonkin toisin kuin eRollissa. Edelleen pidän puutteina osaa noista aiemmista arvioista, mutta nyt on käsissä ainakin toimiva laite.

    Aloituspakettina en tätä voi suositella, hankittavaksi eGo-yhteensopivat akut, laturit, clearot ja sen sellaiset osina. Tulee halvemmaksi ja oikeasti toimii.

    Hyviä höyryjä ja parempaa terveyttä!

    Skankman
    Viimeksi muokannut Skankman; 10.03.14 kello 13:34.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •