Sivu 4 / 49 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 968

Aihe: inawera.com

  1. #61

    Vs: inawera.com

    JUMALAUTA! Mulla on kanssa jatkanu paketti matkaansa tänään. Ihmeiden aika ei oo ohi. Pitää lähettää mailia tonne inaweraan ettei paniikkia enää. Varmaan kaikki puolasta tulleet tavarat ollu samassa häkissä ja se on ollu jossain hukassa

     
     
  2. #62

    Vs: inawera.com

    Nyt on paketti tullu jo Tampereelle. Ei voi hukkua enää Jo olikin markkinat. Tilaus 18.10, Helsingissä 21.10 ja Tampereella 3.11.

     
     
  3. #63

    Vs: inawera.com

    Joo mulla tuli tänään paikalliseen postiin toi. Pitää varmaan lähettää oikeen kiitoskirje postin väelle oikeen nopeasta toiminnasta. Oon pikkasen jutellu sähköposteilla ton inaweran tyypin kanssa, niin sano et on suomeen toimitettaessa ollu aika paljon ongelmia. Suunnittelevat dhl:ää tai mahdollisesti jotain muuta tapaa. Maksaa pikkasen enempi, mut saapahan nopeemmin tavaran kotiin ja kun tuolla on viel sen verta edulliset hinnat.

     
     
  4. #64

    Vs: inawera.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Joo mulla tuli tänään paikalliseen postiin toi. Pitää varmaan lähettää oikeen kiitoskirje postin väelle oikeen nopeasta toiminnasta. Oon pikkasen jutellu sähköposteilla ton inaweran tyypin kanssa, niin sano et on suomeen toimitettaessa ollu aika paljon ongelmia. Suunnittelevat dhl:ää tai mahdollisesti jotain muuta tapaa. Maksaa pikkasen enempi, mut saapahan nopeemmin tavaran kotiin ja kun tuolla on viel sen verta edulliset hinnat.
    Jupsista. Eiköhän mullakin ole lappu postiloorassa odottamassa, kun nyt tää työpäivä saadaan pulkkaan ensin.

    Jotain tuolle asialle pitäisi tehdä. En minä viitsi tilata Inawerasta, jos se aina kestää satavuotta. En tajua, kuinka juuri tuolta tulevat paketit voivat jumittaa. Jos se kerran saadaan Suomeen kolmessa päivässä, niin kuinka se juuttuu Hesaan moneks viikoks.. Miksei muualta Euroopasta tuleva posti jumiudu Helsinkiin.. Melko kummallista.

     
     
  5. #65

    Vs: inawera.com

    Oma paketti tuli perille lähitoimistoon kirjattuna, ei ollu avattu tai mitään.
    Ilmeisesti kokonainen rullakko kadonnut itellan keskusvarastossa tai jotain, sillä tuo oli kyllä mennyt samantien ulkomaanterminaalista läpi mutta hukkunut itella varastoon.

    Ja totta, inan makuaineet on oikeesti näemmä hajuaineita. En saanut edes wunderbaumia.
    Nesteet oli kyllä muuten tosi hyvin pakattu jne.

     
     
  6. #66

    Vs: inawera.com

    Onkos tämä Inawera sama kuin Inawera Flavours ? Hinnat ja kulut ihan ok, mutta... Tilasin pariin eri kertaan pohjia ja mausteita, ensimmäisen 14.11. Rahat menivät PayPalin mukaan hra Boris Nikolajevitshille ja " tilille " ilmestyi " payment accepted "ja sitten" preparation in proggress". 17.11. ilmestyi teksti" shipped". Tuo laiva on ilmeisesti vieläkin Itämerellä, noin kuvainnollisesti. Seuraavaa, parin päivän päästä tilattua korjaussarjaa valmistellaan vieläkin. Mistään koodeista ei tietysti ole hajuakaan, enkä viitsi kysyä Borikselta. Putelit olivat kohtuullisen kokoisia, mutta yhteisarvo rahteineen vain viitisenkymppiä joten tuon nyt tilapäisesti kestää ja onhan aikaa peruutella, jos kamaa ei kuulu. Mikä tässä on lisäksi mielenkiintoista, on kirjautumisvahvistuksessa ollut salasana. Ei kai noita nyt ihan nettiin pitäisi laitella. No ei tuolla tileille päästä, mutta taitaa olla ensimmäinen kerta kun pyytämättä ja yllättäen Anneli Jäätteenmäkeä lainaten, joku sellaisen julkaisee. Saattaa tietysti olla, että tuonlainen käytäntö on jäänyt vanhalta huomaamatta ?

     
     
  7. #67
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: inawera.com

    Pari kertaa olen nesteitä tilannut, hiukan makuja ja pääostoksina VPG Bazaa 12 ja 6 vahvuudella. Jälkimmäisellä kerralla jäi pikkuinen kirsikkaputeli tulematta, tilalla oli kolme muuta makua, tupakkaa ja jotain "jännää". Toimitusaika on kuten muillakin, useita päiviä (n. viikko+).

     
     
  8. #68
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    11

    Vs: inawera.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja askoj Näytä viesti
    Onkos tämä Inawera sama kuin Inawera Flavours ? Hinnat ja kulut ihan ok, mutta... Tilasin pariin eri kertaan pohjia ja mausteita, ensimmäisen 14.11. Rahat menivät PayPalin mukaan hra Boris Nikolajevitshille ja " tilille " ilmestyi " payment accepted "ja sitten" preparation in proggress". 17.11. ilmestyi teksti" shipped". Tuo laiva on ilmeisesti vieläkin Itämerellä, noin kuvainnollisesti. Seuraavaa, parin päivän päästä tilattua korjaussarjaa valmistellaan vieläkin. Mistään koodeista ei tietysti ole hajuakaan, enkä viitsi kysyä Borikselta. Putelit olivat kohtuullisen kokoisia, mutta yhteisarvo rahteineen vain viitisenkymppiä joten tuon nyt tilapäisesti kestää ja onhan aikaa peruutella, jos kamaa ei kuulu. Mikä tässä on lisäksi mielenkiintoista, on kirjautumisvahvistuksessa ollut salasana. Ei kai noita nyt ihan nettiin pitäisi laitella. No ei tuolla tileille päästä, mutta taitaa olla ensimmäinen kerta kun pyytämättä ja yllättäen Anneli Jäätteenmäkeä lainaten, joku sellaisen julkaisee. Saattaa tietysti olla, että tuonlainen käytäntö on jäänyt vanhalta huomaamatta ?
    Minulta tais toi Boris viedä tilauksen, Kun minulla tuli ilmoitus että he eivät ole saanet rahoja. Tarkistin pankista että maksu varaus on menossa tuonne, mutta ei maksettu. Ihmettelen tätä syvästi. Missä mättää? Olen kirjoitellut heille ja sieltä vain tulee vastaus että ei rahoja ole saaneet.
    Onko kellään muulla samoja pulmia tämän kanssa?

     
     
  9. #69

    Vs: inawera.com

    Kyllä Boris sittemmin toimitti tavaran. Liekö omin kätösin pakannut ja pullot täytellyt, kun samat millilitramäärät olivat kovin erikokoisia. Eivät nuo mitenkään hinnan kiroissa ole ja sen seurantakoodinkin saisi pyytämällä. Nyt kun perusnestevalikoima on yhtä lähetystä vaille valmiina, ilmoitteli senkin olevan laivattu lentokoneeseen joskus viime viikon puolivälissä, taidan kuitenkin perusasioissa pysyä Peleonin kaverina. Siellä tosin on pikku takuukeskustelu. Pamahti neljä atoa suurinpiirtein kerralla ja minähän puhdisteluyritysten jälkeen nakkasin ne roskiin, enkä Andylle Puolaan. Saapa nähdä.

     
     
  10. #70
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: inawera.com

    Jos ei omista paypall tiliä niin eikö noilta puolalaisilta kauppiailta voi tilata visalla siten niinkuin normaalisti tilataan, vaan sieltä tulee lasku jossa kehoitetaan siirtämään rahat heidän tilille ja kun rahat näkyy tilillä ne laittavat paketin postiin, vai kuinka toi homma menee, paypall tiliä en saa kun säästöpankin kautta ei sinne voi rahaa siirtää. Auttakee

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  11. #71

    Vs: inawera.com

    Mikset voisi avata tiliä. Eikös sinne käy minkä tahansa pankin Visa Debitit tai MasterCardit ? Ei kai PayPalia varten tarvitse esim. luotto-ominaisuutta tilillä olla? Verkkomaksuominaisuus voidaan ymmärtääkseni kaikkiin kortteihin pankissa lisätä, jos sitä ei kortilla jostain syystä valmiiksi ole. Tämä näin mutuna.

     
     
  12. #72
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: inawera.com

    jasseri, paina paypal maksupainiketta, syötä visan tunnukset ja paina maksunappia. Valmis.

     
     
  13. #73
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: inawera.com

    Inaweraan pystyy maksamaan suoraan kortillakin jonkun Polski-välityksen kautta, itse sitä olen käyttänyt.

    Edelleenkään joidenkin Sää(s)töpankkien electron/debitkortit eivät toimi Paypalin kanssa yhteen, luottopuoli niissäkin toimii ja toki manuaalisesti saa tilille siirrettyä omalta tililtä rahaa.

     
     
  14. #74

    Vs: inawera.com

    Pyysin äsken lähetystunnusta ja se tuli viidessä minsassa. Ilmeisesti paketti oli tänään jo saapunut postiin ja voin sen hakea sieltä neljän jälkeen.

     
     
  15. #75

    Vs: inawera.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Inaweraan pystyy maksamaan suoraan kortillakin jonkun Polski-välityksen kautta, itse sitä olen käyttänyt.

    Edelleenkään joidenkin Sää(s)töpankkien electron/debitkortit eivät toimi Paypalin kanssa yhteen, luottopuoli niissäkin toimii ja toki manuaalisesti saa tilille siirrettyä omalta tililtä rahaa.
    Paitsi että nykyään ei voi enää siirtää paypalille verkkopankista rahaa vaan pitää tehdä se tiskiltä. En tiedä koska tämä käytäntö on muuttunut koska vielä puol vuotta sitten siirsin ihan hyvin rahaa verkkopankin kautta mutta nyt paypalin sivulla lukee että on PAKKO tehdä se konttorilla tiskillä muuten ne ei hyväksy "top up"ia. En tiedä miten ne sitten tarkistaa miten mä oon sinne siirtänyt rahaa.

     
     
  16. #76
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    240

    Vs: inawera.com

    Poika koitti säästöpankin maestrokortilla, hyvin onnistui paypal-napin kautta. Eipä ihan heti lopu neste meiltä. Perjantaina tuli minun valmiit makut ja nyt poika tilasi lisää makua ja nikotiinia.
    G-Spot DC-hub! Höyryjen paratiisi.
    Vuodesta 2001.

     
     
  17. #77
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    240

    Vs: inawera.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Paitsi että nykyään ei voi enää siirtää paypalille verkkopankista rahaa vaan pitää tehdä se tiskiltä. En tiedä koska tämä käytäntö on muuttunut koska vielä puol vuotta sitten siirsin ihan hyvin rahaa verkkopankin kautta mutta nyt paypalin sivulla lukee että on PAKKO tehdä se konttorilla tiskillä muuten ne ei hyväksy "top up"ia. En tiedä miten ne sitten tarkistaa miten mä oon sinne siirtänyt rahaa.
    Paypal ei vaadi moista, jos ei onnistu .fi, niin käytä .de tai .com. Toki kaikkia sääntöjä noudatetaan, mitä on sivuilla. Iso Hymy.
    G-Spot DC-hub! Höyryjen paratiisi.
    Vuodesta 2001.

     
     
  18. #78
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: inawera.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    jasseri, paina paypal maksupainiketta, syötä visan tunnukset ja paina maksunappia. Valmis.
    Juma.. Näin se vanha oppii kun nuoremmilta kysyy, kiitti sib77, eli lyhyesti ja ytimekkäästi homma siis onnistuu ja ei kun joululiemet tilaukseen, kuinkasmuuten kun meinasin tilata sen 5 litraa,onko liikaa? siis omaankäyttöön kun palautuksetkin tulossa. Meneekö pikkasen överiks?

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  19. #79
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    240

    Vs: inawera.com

    Jotain huhua on kuulunut, että jollain forumilaisella olisi jäänyt nesteet tulliin. Kertokoon kuka paremmin tietää.

    Menee yli järkevyyden, ehtii pilaantua ennen käyttöä, eikä tulliakaan kauheasti kannata koitella, kun selkeitä sääntöjä ei vielä ole.

    Sitäpaitsi saat mehusi litran pulloikka, kuten juopot shelliltä.
    G-Spot DC-hub! Höyryjen paratiisi.
    Vuodesta 2001.

     
     
  20. #80
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: inawera.com

    Onks näissäkin parasta ennen päiväys, no litran tilaan, katotaan tuleeko kotio vai pitääkö mennä tulliin selvittään.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •