Tulokset 1 - 3 / 3

Aihe: Tarvitsen akkuapua :D

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Tarvitsen akkuapua :D

    Eli tuli tosiaan tilattua tuolta Mojusta nyt sitten näitä 4.8v pattereita, ja olenkin nyt tässä tuskaillut, mistä ihmeestä tietää kumpi pää on + ja kumpi -? Siinä ei siis lue ollenkaan mitään tähän viittaavaa, pelkästään teksti "NIMH 4'1/3AA 4.8V 400mah". Toinen epäselvä juttu on, miten päin tuohon Makoon tämä patteri pitää laittaa, siitäkään ei tullut mukana mitään infoa. Saattaa vaikuttaa tyhmiltä kysymyksiltä, mutta mua pelottaa vaan että rikon taas jotakin.

    Kiitos jo etukäteen!
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  2. #2
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Tarvitsen akkuapua :D

    Plussapäässä on pikkuisia reikiä, miinuspää on ihan sileä. Plussapäässä on noin 1mm ura reunassa. Yleensä laitetaan plussapää ensin atomisaattoria kohti. Ei ne laitteet rikki mene jos nakkaa väärinpäin koneeseen.

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Tarvitsen akkuapua :D

    Kiitos sulle taas avusta!
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •