Tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: e-neste pursuu korvista ulos

  1. #1

    e-neste pursuu korvista ulos

    Osaako joku neuvoo mite pistetää toho "filtterii" tota e-nestettä. Mul on Joye 510 t. Ensinäki ku pistän sitä nii irrotan eka semmose pikku muovijutun siit päält sit ain kaivan jollai ruuvilla tai nuppineulal siel semmose toisin muovipalasen pois, no sit pistän sitä nestettä sinne nii melkeepä joka kerta sitä valuu sielt välist mis se akku on kiinni ja pienen työn jälkee ku saan pyyhittyy niit pois siitä nii sit imasen sauhut nii tietenki puolet nesteistä on mun suussa. Tosi ärsyttävää, onko kokemusta? Oon yrittäny youtubest kattoo mallii mut en näköjää vielkää handlaa tätä juttuu..

     
     
  2. #2
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: e-neste pursuu korvista ulos

    Osaako joku neuvoo mite pistetää toho "filtterii" tota e-nestettä. Mul on Joye 510 t. Ensinäki ku pistän sitä nii irrotan eka semmose pikku muovijutun siit päält sit ain kaivan jollai ruuvilla tai nuppineulal siel semmose toisin muovipalasen pois, no sit pistän sitä nestettä sinne nii melkeepä joka kerta sitä valuu sielt välist mis se akku on kiinni ja pienen työn jälkee ku saan pyyhittyy niit pois siitä nii sit imasen sauhut nii tietenki puolet nesteistä on mun suussa. Tosi ärsyttävää, onko kokemusta? Oon yrittäny youtubest kattoo mallii mut en näköjää vielkää handlaa tätä juttuu..


    Hei! Kiitos viestistäsi. Me emme auta alaikäisiä käyttämään sähkösavukkeita. Koska olet ala-astetasolla suomenkielessä voit poistaa aloittamasi viestiketjun. Sähkötupakat on tarkoitettu täysi-ikäisille, joilla on/oli tupakointitausta.

     
     
  3. #3

    Vs: e-neste pursuu korvista ulos

    Mist sä tiiät minkä ikänen kukin on? Määritteleekö joku tietty puhetapa tai vaikkapa joku murre, että minkä ikänen on? Ärsyttää rasistit ja ennakkoluuloset ihmiset! Mut ei kai sille voi mitää muuta ku hyväksyy. Ja lokeroidaanko täällä johonki "tasoihin" ihmiset? Voihan esim. kehitysvammainen kirjottaa samal taval ku joku vaikka eskarilainen. Ei se merkitse et se on eskari tasol, mun mielest ollaa tääl kaikki tasaarvosii.

     
     
  4. #4

    Vs: e-neste pursuu korvista ulos

    Ja ennemmin mä tukisin alaikästen röökin lopettamista ku alkasin valittaa.

     
     
  5. #5

     
     
  6. #6
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: e-neste pursuu korvista ulos

    Jos ei osaa suomea kirjoittaa niin opettele! Pilkku ja piste on sellainen juttu mistä kannattaa aloittaa. Terveisin mulkku.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •