Tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: Ostetaan/myydään alue?

  1. #1

    Ostetaan/myydään alue?

    Eli olisiko kiinnostusta e-Savukkeiden osto-, myynti- ja vaihtoalueelle? Nikotiinituotteita ei tietenkään voi ilmoitella mutta itse laitteita ja varaosia varten.

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Ostetaan/myydään alue?

    Tuota kautta voisi ehkä pidempään pössytelleet laittaa kaappiin makaamaan jäävää tavaraa kätevästi kiertoon? Samoin muutkin, jos kokeilumielessä hankittu vekotin ei olekaan itselle passeli.

    Kokeilemalla näkisi onko muilla tavaraa kiertoon menossa (mulla itselläni ei tällä hetkellä ole hävitystä kaipaavaa roinaa).

    Ostopuolella taas mulle kelpaisi muutama pieni tippapullo (5-10ml) sekä propyleeniglykoli, mikäli joku on ostanut sen apteekin 1l minimipullon, joka on yleensä liian reilu kokonaan kulutettavaksi yhdelle ihmiselle.

     
     
  3. #3

    Vs: Ostetaan/myydään alue?

    Joo, olisi kyllä mukava homma tämä, kunhan tuo laite saapuu. Olen ymmärtänyt että akkuja ja höyrystimiä tulee pitkässä juoksussa tarvitsemaan jonniinverran, niin olisi hienoa ettei tarvitsisi aina ulkomailta tilailla ja odotella.

     
     
  4. #4

    Vs: Ostetaan/myydään alue?

    No pistetään siis alue pystyyn. Itselläkin olisi tavaraa minkä mielellään laittaisin kiertoon.

     
     
  5. #5

    Vs: Ostetaan/myydään alue?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    No pistetään siis alue pystyyn. Itselläkin olisi tavaraa minkä mielellään laittaisin kiertoon.
    Missä se alue on? . Kellää ois "käyttämätöntä" Joey 510 tai muuta 510 pakettia menthol pullon kera?

     
     
  6. #6
    Höyryttelijä 525's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    94

    Vs: Ostetaan/myydään alue?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Renteröinti Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    No pistetään siis alue pystyyn. Itselläkin olisi tavaraa minkä mielellään laittaisin kiertoon.
    Missä se alue on? .
    - http://www.e-savuke.com/forum/myydaa...an-vaihdetaan/

    Pitäs kai tuo alue näkyä kaikilla kirjautuneilla?

     
     
Keskustelu e-Savuke.com tiedotukset ja ohjeet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •