Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 31 / 31

Aihe: E-tupakka äidille..

  1. #21
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    146

    Vs: E-tupakka äidille..

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pulla Näytä viesti
    JaaGeRMaisTeR, minusta tuo on erittäin hienosti tehty. Höyryt sille. Eihän sitä kuule tiedä kuinka äitee saattaa innostua vallan. Minullakin on pari kaveria ekan kerran jälkeen hurahtanut täysin.

    Innostus yleensä auttaa omaksumaan vähän hankalampiakin asioita. Itsellä on kanssa mielessä tilata isäukolle lahjaksi höyrystin. Aika näyttää innostuuko hän siitä.
    Sama täällä. Mä oon pudonnu jo laskuista kuinka moni kaveri/tuttava/sukulainen on ensimmäistä kertaa laitteen nähtyään innostunut ja pistänyt startterikitin tilaukseen. Meitä alkaa olla jo aika monta


    Nyt: Smok Vape Pen Plus
    Menneet: 510, eGo-T, eGo-VV, Megalodon, Oval V6, Bolt, eGo Twist, Lavatube Mini V1, SD Keyring, Buzz Pro, Sentinel, Vamo V5, eGo AIO, Vaporesso Swag, Eleaf iStick

     
     
  2. #22
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: E-tupakka äidille..

    Ilma eri kokeiluita tuli äiteelle tilattua.. Ja on alkanu mainostamaan jo enorttia naapureille lukemisten perusteella... Kuulemma naapuri o alkanu jo miettimään tilausta

     
     
  3. #23

    Vs: E-tupakka äidille..

    Lainaus Alkuperäinen postaaja finnhits Näytä viesti
    31 vuotta polttanut vaimoni on nyt höyrytellyt 11 päivää tyytyväisenä. On aikaisemmin kokeillut laastarit, purkat, inhalaattorit ja Champixit, eikä ole päässyt irti röökistä. Nyt höyryttelee tyytyväisenä ja innoissaan uudesta laitteesta, ei tietoakaan kireistä hermoista tai muista vieroitusoireista. Hänelle tupakointi on ollut nimenomaan tapa: käsi menee tupakkiaskille, kun astuu ulos ovesta, ruuan jälkeen jne. Sähkötupakka onkin lähimpänä "aitoa" tupakointia kaikkinen toimenpiteineen kuin mikään muu edellämainituista "vieroituksista".

    Monet työkaveritkin on innostuneet, kun vaimo käy (tavan vuoksi) röökihuoneessa höyryttelemässä, myös se kaveri, joka on syönyt 6 vuotta nikotiinipurkkaa...

    Ja alkuinvestointien jälkeen sähkötupakointi on NIIN paljon halvempaa, kuin röökinpoltto!
    Niin jäi vielä mainitsematta, että koska itse en ole koskaan polttanut, niin tupakanhajun häviäminen on ollut terveysvaikutusten ohella MULLE se isoin juttu: enää ei tarvitse nukkua "tuhkakupin" vieressä

     
     
  4. #24
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: E-tupakka äidille..

    Ite en oo ny ku sain ekat höyrytykset nii tupakkaan koskenu ja on muute aika raikas olo ku ei käryä kokoajan nokassa tuhkakuppi... ja ei tuo vaimokaan varmaan pahana siitä ole ollu..

     
     
  5. #25
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2011
    Viestit
    31

    Vs: E-tupakka äidille..

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    ... Ainut mitä todella kannattaa välttää on cartomizer ja clearomizer patruunat joiden uudelleentäyttöön tarvitaan lääkeruiskua...
    Clearomizer nyt tarviikin ruiskun. Mutta cartomizerit on mielestäni paras mahdollinen patruuna uudelle käyttäjälle. Kortsutyylin täyttämisen oppii kuka vain.

    Ostettiin tuossa taannoin 60+ isällekin KR608a mini e-pipe. Se oli sellaisenaan ihan liian lelu, ja menikin melkein samantien analogiselle.

    Tilasin siihen myöhemmin 801 to 501 adapterin, cartoja ja pitkän DripTipin. Oli samantien ihan eri ääni kellossa kun täyttäminen oli niin helppoa ja höyryn määrä sekä kurkkutuntuma ohitti tupakan.

     
     
  6. #26

    Vs: E-tupakka äidille..

    Ihan uteliaisuudesta kyselen miten sen äitisi höyryttely edistyy ,itse olen poltellut tupakkia yli 40v ja tällä e-nesteellä 16mg /pg olen saanut jo muutamassa päivässä keuhkoni toimimaan todella paremmin kuin piiiitkäään aikaan . minulla on ego-t höyrystimenä . aamu yskintä on hävinnyt tramaattisesti jopa kaverini on sanonut että ero on ihan selvä entiseen nähden ,olen nikotiini vahvuutta pudottamassa tuosta 16 johonkin 8-12 mg välille kun tykkään höyrystellä nyt useammin ihan sen takiakkin että nuo eri nesteet on niin makoisia höyrystellä :P . pg-
    nesteet tiettävästi auttaa keuhkoputkien hunoon tilaan ,ainakin minulla se on tehnyt niin .

     
     
  7. #27
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: E-tupakka äidille..

    Tupakan poltto loppu ku seinään. Ja vannoo ettei tule enään polttamaan. Nii ja kyllä koko naapurusto on saanu osansa essavukkeista ja on siellä ny vissiin 5 tilaustakin menossa. Samaa muoriki sano että keuhkot toimii paremmin.. Ainoa mikä oli vaan ny ettei eneste ollut mieluisin mutta saahan tuota tilattua muitaki makuja.. On ainoana tuo dekangin cigar joka maituu jotakuin palaneelle paperille mutta silti mielummin sitä ku tupakkaa..

     
     
  8. #28

    Vs: E-tupakka äidille..

    Tosi hienoa kuulla että noin on teillä asiat ,Sen nesteen maun kohdalleen osuminen kannattaa mielestäni laajentaa muuhunki kuin tupakanmakuun ,sillä noi banaani-suklaa, juustokakkukin osoittautuvat ainakin minulle todella hyvän makuisiksi yllättävää kyllä etten sanoisi .Eihän se röökikään kauhean hyvälle aina maistunut mutta mistäs ne nikkikset muuten ois saanut eli rohkeesti vain testaamaan .Nyt esim: minttupastillin maku suussa on aikas makee maku höyryttelyn jälkeen (green usa mix). Mut sinulle isot ++++ sait aikaan luultavasti ison muutoksen aikas monen sauhutteluun posetiivisuus on lisääntyvä luonnonvara pakko se on jo uskoa

     
     
  9. #29
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457

    Vs: E-tupakka äidille..

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Tutulle hommasin pinkin eGo-T akun (1000mAh), pinkin eGo-T LR -atomisaattorin ja USB-laturin. Siihen vielä 5 tyhjää tankkia (yhteensopivia eGo-T:n kanssa) ja ETA-alueelta nestettä. Sanomattakin selvää että tykkää laitteista, varsinkin noin hienon värisistä.

    Tupakoitsijalle hyviä puhtaita tupakanmakuja on: Dunhill, Gold&Silver, Desert Ship.
    Vaikka ei mentholista tykkää niin höyrytellessä ne on oikein virkistäviä, eli sellainen nesteputeli mukaan.

    Noissa nesteissä pitää myös valita nikotiinipitoisuus ja aluksi voi aloittaa 24mg ja myöhemmin vähentää 18mg. 36mg on erittäin vahvaa ja sitä ottaisin melkein vain mentholin kanssa, jotenkin sopii siihen paremmin.

    Kysy lisää jos tulee jotain mieleen.

    mistä muuten saa noita eGo-t tä erivärisinä?

     
     
  10. #30
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: E-tupakka äidille..

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jsi811 Näytä viesti
    eGo-t tä erivärisinä?
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7743

    esimerkiksi tuolta. (se on kiinakauppa joten nesteitä en suosittele sieltä tilaamaan)
    valkoisen ego-t:n tilasin liberty-flights:ilta. Onhan nuita, lue tätä foorumia ja kato kauppalinkit.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  11. #31
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: E-tupakka äidille..

    Kovasti on oma äitini kiinnostunut sähkösavukkeesta. Äsken kävi kylässä ja ensimmäinen kysymys oli, että voiko höyrytella Täytyy varmaan ostaa sille oma setti, kun on nyt päässyt jyvälle koko hommassa.

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •