Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 30 / 30

Aihe: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

  1. #21
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    149

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    FSUSAn RY4:sta tuli tänään ja on todella herkullista. Juuri sellaista vähän tunkkaista ja tummaa kuin pitääkin olla - ei mitään kuulaan pillimehun juomista muistuttavaa toimintaa.

     
     
  2. #22
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5


    Ainut neste, mitä olen laittanut roskiin. Oli sitten todella pahaa, sitten kun alkoi makua tulla.

    Samaa odottelee vanhat putelit entistä lemppariani, WizMiz RY4. Hyh. Ilmeisesti en enää kaipaa yhtään tupakkamakuja.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  3. #23

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    nopealla testauksella, joka vielä ei ole päässyt hyvin imeytymään uuteen cartoon on tämä, haisee ja maistuu vahvasti rommilta ja höyryntuotto pientä. testikokoonpano lavatube v1 ja 2.5ohm dc

     
     
  4. #24
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    2

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    mun maku hermoille hieman ällö makea! maku: siirappia ja sulaa sokeria. ja maut potkasee heti henkeen vetäessä! ja sen jälkeen en maista mitään. mielestäni ei sovi all day höyryttelyyn. mut ehkä darrassa makean himoon!

    arvosana: 8

     
     
  5. #25
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    61

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    Mä tilasin tota RY5 12 mg ja en tiedä onko makuaisti mennyt, mutta pettymys on ollut aika suuri.. Ei minkäänlaista kurkkutuntumaa, eikä makeuttakaan ole, kuin pieni aavistus.. Eipä tuota makua oikein osaa kuvailla mitenkään, ehkäpä joku todella tumma olut lämmitettynä vois olla lähellä.. Kyllähän tota höyryttelee, mutta... Odotukset oli korkeammalla..

     
     
  6. #26
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    Mä jo kerkisin heittämään 30ml putelin tota jonkkaan, mutta eilen löysin yllättäen vielä toisen samanlaisen, avaamattoman. Perkels ei noista eroon pääse.

    Täysin sanoinkuvaamattoman kamala maku.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  7. #27
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    Tää FSUSAn RY4 on ehkä kamalinta sontaa mitä olen koskaan höyrytellyt. Tosin Halon Tribeca, jota pidetään jonkinlaisena RY4-variaationa on puolestaan ehkä parasta ikinä enkä meinaa kyllästyä siihen ollenkaan. Dekangin ja Jantyn RY4:set on vielä kokeilematta. Välillä käy joidenkin nesteiden kohdalla kyllä mielessä, että onko tullut saatua joku paskaerää oleva pullo.

     
     
  8. #28
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    Tuli juuri peleonilta jantyn ry4, ihan ok, ei mitään ahaa elämystä, mutta ei pahaakaan. Fsusan ry4, ja ry5 kerran tilattu, en tilaa enään, en tykännyt.

     
     
  9. #29

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    ehkä vähä offopic mut mitä muita ry5:sia viel eta alueelta löytyy kuin freedomsmoken ry5?

     
     
  10. #30
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Nostanpa taas ilkeyttäni vanhaa kun tuli tänään postista RY5.

    Loistava maku! Drippiatolla testailin ja kyllähän tuota mielellään höyryttelee. Pitää täytellä karto ja kattoa että mihin suuntaan maku muuttuu.

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •