Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 30

Aihe: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2010
    Viestit
    41

    Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    Valmistaja: Freedom Smoke Usa
    Kotisivu: http://www.freedomsmokeusa.com/
    Hinta ostohetkellä: £5.99 (10ml)
    Ostopaikka: http://www.ecigwizard.com/
    PG / VG: 50/50
    Pakkaus: 10/30 ml lapsiturvallisessa muovipullossa


    Mitä saadaan kun otetaan Juutalainen rabbi, puhtaat raakaineet, korkea työmoraali ja seitemän lasta? No ainakin jenkkityylistä hehkutusta, mutta myös laadukasta e-nestettä. RY4 on ehkä yksi eniten varioiduista nesteistä höyryttely maailmassa. FSUSA:n versio tästä linnunmaidosta ei ole ollenkaan huono. Nikotiini on 99.999% puhdasta ja makua nesteessä on vähintäänkin riittävästi. Maku on sellainen karkkitupakka, jota on oikeastaan aika vaikea kuvailla, toffeeta, paahdettua karamellia, hitunen tupakkamaisuutta. Makuun ei kyllästy niin helposti kuin voisi kuvitella, eli menee melkeimpä alldayvape -osastolle.

    Väri molemmissa nesteissä on todella tumman ruskean punainen. Eli makuaineita ei ole säästelty, mikä taas käytännössä tarkoitaa sitä, että atomisoijaa saa huudella puhtaaksi huomattavan usein. Itse suosin mahdollisimman kirkkaita (läpinäkyviä) nesteitä, mutta sallittakoon tummuus tämän tyyppiselle makealle nesteelle. RY5:ssa on makua hieman lisää, mutta ero on pieni. Itse kallistuisin RY4 puoleen, jopa niin että olen laimentanut tätä hieman VG:llä. Mainospuheiden mukaan FSUSA ei leikkaa nesteitään vedellä tai alkoholilla.

    Kaiken kaikkiaan tutustumisen arvoinen neste. Muistutetaan vielä, että tilaamaan ei pidä mennä suoraan tuolta FSUSA:sta, koska sijaitsee, ylläri ylläri, jenkeissä, josta nikotiinillisten nesteiden tuonti on kiellettyä, you know.

    Plussat
    Hyvää, nam.
    Nopea toimitus Ecigwizardilta, edulliset postikulut.
    Kohtuullisesti höyryä
    Miinukset
    Hieman hintava (niin no eu/usa nesteet tuppaa olemaan...)
    Väri
    Arvosana: 9 / 10
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    (Haittaohjelman sisältävä linkki poistettu)

     
     
  2. #2

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    Itsellä oli suoraan Freedomsmokelta tuota RY4 nestettä. Todella oudon makuista ja pistinkin putelin lähes suoraan kiertoon.

    Maistui kahville enkä tykkää kahvista.

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    Itse ostin tuota RY5:sta ECigWizardilta. En ole varsinaisesti pettynyt tähän, mutta itselleni kyllä hieman liian makea täysipäiväseen höyryttelyyn. Mutta ei kyllä todellakaan jää kokonaan käyttämättä, siitä ei ole pelkoa.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  4. #4

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    Olen samaa mieltä Andyn kanssa. Tuo RY5 maistuu hieman makeammalta ja tästä johtuen pitäydyn mielummin RY4:ssä.

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2011
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    119

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    niin makuja on monia eikä tuo RY4 ei ole samaa mihin tottunut.ja RY5 oli myös itselle liika makeaa kokopäivä pössyttelyyn muttei huonoksi voi silti sanoa.sokerinen kahvimaku itselle siitä jää.
    Life's one choice after another,
    then you live them, choose wisely.
    life's a bitch, then you die.

     
     
  6. #6
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    84

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    Juuri sain ko. RY4:sta 30 ml:n pullon, 12 mg vahvuus. No voihan nenä, on aika kaksijakoinen eväs. En pysty tunnistamaan, mitä maku muistuttaa, mutta tosiaan joku kahvin ja makeuden yhdistelmä. Ei synny tunnetta, että muistuttaisi jotain aikaisemmin tuttua makua. Imelää on, mutta ei mielestäni liikaa. Ensimmäisten höyryjen jälkeen alkoi alitajuntaan tunkea, että nyt taisi mennä pieleen ostos, mutta eikä mitä, kun tätä on nyt tässä muutaman tunnin ajan aina silloin tällöin höyryttänyt, niin kyllä tää menee. Hurautin tuliterän SMOK'in Dual Carton täyteen tuota, niin tällä menään nyt muutama työpäivä. Ei ehkä parasta antia, mutta ihan ok.
    "If you can't buy it, you can make it!"

     
     
  7. #7

    Re: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    Tuli ry4:ää postissa tänään ja pakko sanoo et ehkä paskoin maku mitä oon ikinä maistanu

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    310

    Vs: Re: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Tuli ry4:ää postissa tänään ja pakko sanoo et ehkä paskoin maku mitä oon ikinä maistanu
    Tuo oli munkin eka reaktio, seuraavana päivänä kun kokeilin uudestaan, maistui paljon paremmalta.
    Ja nyt se on jo lemppari.

     
     
  9. #9
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    42

    Vs: Re: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    Lainaus Alkuperäinen postaaja L18 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Tuli ry4:ää postissa tänään ja pakko sanoo et ehkä paskoin maku mitä oon ikinä maistanu
    Tuo oli munkin eka reaktio, seuraavana päivänä kun kokeilin uudestaan, maistui paljon paremmalta.
    Ja nyt se on jo lemppari.
    RY4

    Tämä on niin kummallinen maku että sitä on pakko saada silloin tällöin maistaa, vähän kuin Dr.Pepper aikoinaan, nythän sitä saa jo joka kadunkulmasta.

    Mulle tämä ei ole kovinkaan makea, ehkä hieman liian kermaisen pyöreä ja se tuottaa jotenkin henkisesti etovan fiiliksen, joka häviää nopeasti. Sitten kun alkaa maistua hieman paahdettu karamalli, on päässyt makuun hyvin sisään (tai vaihtoehtoisesti kärventänyt nesteensä - lopputulos ratkaisee

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari eeHman's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    132

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    Tämän RY4 maun voi helposti kuvailla näin:
    "Suussa on iso pala kovaa toffeeta ja otat huikan vahvapaahtoisesta kahvista, sokerilla".

    Sen verran raju aromi, että pakko oli laimentaa 0% VG:llä. Nyt menee maistellen ja ihmetellen.

    Jos yllä kuvattu tapahtuma on lähellä sydäntä, niin silloin tämä on kova sana.


    PS. Kurkkutuntuma ja höyryn määrä aika runsasta 24mg mehulla.
    että semmoista...

     
     
  11. #11

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    Itsekin tuota RY5 viimeiksi tilasin 10ml 18mg versiona... Ja pakko ihmetellä että wattahell ..? Ihan älyttömän makea, n.50x makeampaa kuin (ainekin wizmix) RY4 eikä kurkkutuntumaa ole ollenkaan (eGo + boge DC) Ei tuo yltiömakeuskaan haittaisi, jos olisi edes hitusen THta, mutta kun ei tunnu kurkussa yhtään. Onko muillakin näin, vai onko itselle sattunut kehno erä..?

     
     
  12. #12

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Existance Näytä viesti
    Itsekin tuota RY5 viimeiksi tilasin 10ml 18mg versiona... Ja pakko ihmetellä että wattahell ..? Ihan älyttömän makea, n.50x makeampaa kuin (ainekin wizmix) RY4 eikä kurkkutuntumaa ole ollenkaan (eGo + boge DC) Ei tuo yltiömakeuskaan haittaisi, jos olisi edes hitusen THta, mutta kun ei tunnu kurkussa yhtään. Onko muillakin näin, vai onko itselle sattunut kehno erä..?
    kyllä mä komppaan, jaksoin juuri ja juuri yhden tankin imeä tuota. nyt se odottelee tuolla laatikossa niitä päiviä että ei ole muuta höyrytettävää. aivan liian makeaa, ja kurkkutuntuma 0. on koitettu sekoittaa/pitää pimeässä/jääkaapissa, mutta ei se maku vaan parannu millään.
    Laitteet millä mennään : Ego-t | Bombshell | E-power 18650 + suuri kasa bogen lr kartoja.
    Mehut mitkä höyryää : fsusa: jagerbomb | ps: pink spot | DV: absinthe

     
     
  13. #13
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    RY5 ei makeutta. Tummaa siirappimakua. Kurkkutuntuma mieto vaikka 30mg juissia onkin. Löytyy osastolta roskalitkut.

     
     
  14. #14
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    Kurkkutuntumaa ei löydy. Ei juuri minkään makuista. Höyryä tulee hyvin.
    Sekoittelen WizMixin USA Mixiin niin maistuu paremmin. Tulee melko mauton arkikäyttöön hyvä neste.
    Ry4 18mg ja USA Mix 16mg.

     
     
  15. #15
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    63

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    FSUSA RY5



    Valmistaja: Freedom Smoke USA (USA)
    Kotisivu: http://freedomsmokeusa.com/
    Ostopaikka: http://www.ecigwizard.com
    Nikotiinipitoisuus: 24mg

    Ok folks we took the usual RY4 and turned it into a whole new ball game. All those yummy flavours you know in RY4 but a whole new bunch of yummy added and a touch more sweetness. If you love RY4 we guarantee you a vape you will never forget...

    RY(x) makuja on tullut maisteltua moneltakin eri valmistajalta ja jälleen tuli ecigw:n paketin mukana 30ml pullo FSUSA:n RY5:sta.

    Nimestä päättelin nesteen olevan tuttu ja turvallinen FSUSA RY4 +1 makeutta ja ajattelinkin tätä RY4:n seuraksi lähinnä jälkiruokamakuna, joten nesteet kartoon ja kokeilemaan.

    Neste on todella tummaa ja myös tuoksuu tummalta neloselta. Ensimmäisten höyryjen aikana etsiskelen mausta sitä odotettua makeutta, mutta sitä ei ole! En sitten tiedä onko makeus mennyt jo niin överiksi, että maku on mennyt näin siirappiseksi. eeHman kiteytti tämän maun melko osuvasti: Ota iso pala kunnon toffeeta suuhun ja kaada päälle vahvapaahtoista kahvia. Maku on todella tumma, mutta itse toivoin uloshengittäessä makuun hieman enemmän syvyyttä, sillä uloshengittäessä maku on jopa hieman vesimäinen. Maku on vahva, mutta hiipuu todella nopeasti. Neste itseasiassa toi minulle mielenkiintoisen ristiriidan: haluaisin laimentaa nestettä, mutta toisaalta uloshengitykseen haluaisin lisää makua. Höyryä tulee riittävästi, ehkä jopa hieman överisti verrattuna makuun. Kurkkutuntuma on 24mg nesteeksi melko vaisu ja todella pehmeä.

    Maku:7
    Kurkkutuntuma: 5/10
    Höyry: 9/10
    Kokonaisuus: 7/10


    En nyt suoranaisesti lyttäisi tätä nestettä. Pienillä omatoimisilla tuunauksilla tästä nesteestä voisi tulla jopa alldayvape tai sitten iltojen herkuttelumaku, mutta tälläisenään en oikein keksinyt tälle mitään täydellistä käyttöajankohtaa. Tuskin tämäkään neste kaappiin jää, mutta taidan lisätä tähän hieman RY4:sta tai sitten Pink Spot Vaporsin RY8:a, riippuen ihan haluanko tähän lisää makeutta vai enemmän syvyyttä makuun.

    Testilaitteisto: eGo 650mAh, Smoktech eGo Dual Coil Cartomizer(1.5ohm)


     
     
  16. #16
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    10

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    Aika omituista että ihmiset moittivat RY5:n kurkkutuntumaa miedoksi. Oma 18mg -vahvuinen satsini kuluu todella hitaasti koska kurkkutuntuma on aivan liian vahva. Laitteistosta ei ole kiinni koska samoilla vermeillä ja vahvuuksilla tulee miellyttävät höyryt muilla nesteillä.

     
     
  17. #17
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    Mun mielestä tuo RY5 on ihan pirskatin hyvää.Nytkin on 5 putelia tulossa velholta O0

     
     
  18. #18
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5


    Maistelen ekaa kertaa FSUSAn RY4-versiota. Uusi SR Boge XL uuteen DCT-tankkiin, ja Lavatubelle hommia.

    Ei maistu miltään. Neste on todella tummaa kyllä. Höyryä tulee kiitettävästi.

    Mutta maku puuttuu. Ei mitään makua.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  19. #19
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    Freedom Smoke USA RY-4 70/30 PG/VG sekoitus tilauksesta 30mg, maku tupakka+extraflavour on minun suosikki.
    Voimakas tupakkamaku ja täyteläiset höyryt ja minun suosikki tupakkamaku tällä hetkellä.

     
     
  20. #20
    Banned

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    47

    Vs: Freedom Smoke USA RY4 / RY5

    Itse lopulta uskaltauduin tilaamaan ecigwizardilta 10ml putelin 24mg vahvuudella (ei sieltä näköjään saa melkein mitään kevyempänä).

    Ensimmäisen vartin höyryttelyn jälkeen suuni tuomitsi maun mädäntyneeksi karamelliksi tupakan vivahteella. Siinä ilta satunnaisesti pössyttelemällä maku alkoi olemaan jo melko mukava.

    Sitten aamulla jolloin makuaistit olivat täysin neutralisoituneet maku olikin jo aivan uusi ja nyt pidän tätä omassa top-5 nesteissäni.
    Onhan tämä aikamoista tököttiä ja jos makua vaihtaa täytyy kyllä carto ja ato huuhtoa kunnolla. Laimensin omaani hieman vg:llä niin on hieman pehmeämpi fiilis

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •