Tulokset 1 - 3 / 3

Aihe: DSE-097 vs. RN4081? ja paljon muutakin asiaa

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2009
    Viestit
    23

    DSE-097 vs. RN4081? ja paljon muutakin asiaa

    Huhuu, aika hiljaista näyttäisi olevan tällä foorumilla...
    Kirjoitan useamman asian tähän topicciin kun näyttäisi siltä ettei tämä ihan heti huku muiden topiccien sekaan.


    Joo, elikäs tuo minun super-cheapo e-savuke otti tänään loparit, kokonaista kaksi viikkoa pelasi enemmän tai vähemmän hyvin.
    Tuollainen RN4081 olisi tuloillaan, mut vähän hirvittää jos se on samanlainen tekele kun toi 097 kun melko saman näköisiä ovat.

    Olisko kukaan sattunut kokeilemaan molempia malleja?

    Vähän detaileja:
    Avasin 097:n akkupötkylän, alipainekytkimen hiluja oli lähtenyt kävelemään ja suurin osa juotoksista oli valmiiksi hapettuneet ja irrallaan.
    Mitään eristystä akkukennon napojen ja muiden metalliosien välillä ei ollut, joten on suoranainen ihme ettei kenno ollut pamahtanut oikkariin.
    Pyhällä hengellä oli mokoma pyydys kasattu, olen purkanut jos jonkinlaista vekotinta mutta tämä oli kyllä huippu.
    Atomisoijasta sen verran että ainakin tässä yksilössä se oli helposti purettavissa ja kelan olisi voinut tarvittaessa jopa vaihtaa.


    Muuta:
    Tuli myös mieleeni että tälle foorumille voisi ehkä saada lisänäkyvyyttä Facebookin kautta (oksettavan trendikästä, mutta kaikki sitä tuntuu käyttävän). Oletko ViZi miettinyt jos e-savuke.comista loisi oman yhteisön Naamakirjaan?

     
     
  2. #2

    Vs: DSE-097 vs. RN4081? ja paljon muutakin asiaa

    Noista kahdesta mallista ei ole kokemusta joten en osaa niistä sanoa mitään.

    Facebookissa mulla ei ole edes omaa tiliä. Mites tuo käytännössä toimisi? Annatko esimerkkilinkin vaikka jonkin nettisivun FB-tiliin?

     
     
  3. #3

    Vs: DSE-097 vs. RN4081? ja paljon muutakin asiaa

    Sehän pitää feisbuukkiin tosiaan yksityishenkilönä luoda, eli pitäisi olla se oma tili... Tosin oon nähny mitä kummallisempia tilejä myös siellä nykysellään, joilta on tullu jotain kaveriehdotuksiakin, eli kai sinne voi reggailla ihan millä tiedoilla haluaa tilin, sähköposti on tod. näk. ainoa, minkä pitää olla oikein. Sitten kun on tili, niin pääsee vapaasti luomaan niitä yhteisöjä jne. ja voi linkitellä täältä vaikka arvosteluita sinne tai jakaa muutakin kamaa ja mainostella facebookissa vaikka jossain "lopeta tupakointi"-ryhmissä tai keksiä muuta hauskaa. Mutta siis regata pitää, nimellä tai toisella

     
     
Keskustelu Muut peruslaitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •