Tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: säädettävä eGov akku

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    2

    säädettävä eGov akku

    moro!

    voiko mulla olla näin paska säkä vai onko noissa egov akuissa jotain tyyppivikoja koska tossa joku aika sitten ostin arizonasta semmosen ja siinä ei toiminu mikään laturi eli käytin sitä sen aikaa kun siinä oli virtaa ostovaiheessa.. lähetin sinne arizonaan mailia ja ne halus laitteen sinne tutkittavaksi. sitten eilen sain postissa vihdoin uuden sellasen eikä sekään lataa yhtään.. oon varmaa 10 muuta ego akkua niihin latureihin kokeillu ja kaikki lataa.. onko noissa säädettävissä sitte joku oma kikka vai mitä helvettiä?

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari Tsaipe's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    242

    Vs: säädettävä eGov akku

    Itsellä oli sama juttu ettei ladannu eGo-laturilla, mutta pt-laturilla latasi.


    Sähkötupakkaan liittyviin tarvikkeisiin mennyt 1105€ // Kokonaissäästö 6022€

     
     
  3. #3

    Vs: säädettävä eGov akku

    Monissa tosiaan lataus VAIN sillä mukana tulevalla PT kaapelilla.
    Jos letkuperse versio on.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  4. #4
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: säädettävä eGov akku

    jeps, mulla kans latasi ainostaan omalla pakkauksen mukana tulleella usb-passthroughlla (mini), mutta jos joppej olit uutena ostanut niin kai siinä tuli se oma usbi mukana??? Ei siihen mitään eloa saanut jos akkunavan päätystä yritti antaa virtaa.

     
     
  5. #5
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    2

    Vs: säädettävä eGov akku

    Okei noniin kiitoksia kaikille vastauksista! Täytyypi ottaa arizonaan yhteyttä koska tuota laturia en mukaan saanut..

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •