Sivu 5 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 103

Aihe: eGo Tank Starter Kit

  1. #81
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Pitäiskö Gameson unohtaa sun koko juttu ja hankkia vaikka joku suht yksinkertanen laite esim ny vaikka käpy tai kivi Oot päivässä välttämättä halunnu lavatuben sen jälkeen 510-t:n ja nyt eGon pelkäks leluksi.. Ja jos vältäättä tahtoo jotain imeä nii chupachup tikkari prismasta alle euro...

     
     
  2. #82
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Joo, toiset yrittää aidosta nikotiinisyöpäkääryleestä eroon ja harva heistä leuhkana sitä polttamista kavereille esittää. Ja sä yrität esittää kavereille koulun pihalla kovista maailmanmiestä matkimalla tupakoitsijoita. Vaikka nää höyrykkeet ei niin vaarallisia ole kuin analogiset, ei nämäkään mitään terveysvaikutteisia ole.

    Harkitse nyt vielä.

     
     
  3. #83

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Pitäiskö Gameson unohtaa sun koko juttu ja hankkia vaikka joku suht yksinkertanen laite esim ny vaikka käpy tai kivi Oot päivässä välttämättä halunnu lavatuben sen jälkeen 510-t:n ja nyt eGon pelkäks leluksi.. Ja jos vältäättä tahtoo jotain imeä nii chupachup tikkari prismasta alle euro...
    Samaa mieltä JaaGerin kanssa...

    Miksi ruveta leikkimään, jos ei ole todellista tarvetta tähän touhuun niin parempi ettei aloita....

     
     
  4. #84
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vaporik Näytä viesti
    Samaa mieltä JaaGerin kanssa...

    Miksi ruveta leikkimään, jos ei ole todellista tarvetta tähän touhuun niin parempi ettei aloita....
    Tuo oma kommentti o vähän takinkääntöä mutta alkaa vaikuttamaan ettei gamesonilla ole mitään tarkotusta eikä tarvetta hankkia ja käyttää elektroa.. Vasta tosiaan oli ehoton että laite on vv että saa höyry määrää isommaks yms.. Toivottavasti ei vaa aiheuta kellekkään nyrpeyttä eikä muutenkaa mitää

     
     
  5. #85
    Höyrykonkari eeHman's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    132

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Pitäiskö Gameson unohtaa sun koko juttu ja hankkia vaikka joku suht yksinkertanen laite esim ny vaikka käpy tai kivi Oot päivässä välttämättä halunnu lavatuben sen jälkeen 510-t:n ja nyt eGon pelkäks leluksi.. Ja jos vältäättä tahtoo jotain imeä nii chupachup tikkari prismasta alle euro...
    Ihan sika hyvä.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gameson Näytä viesti
    Voi olla et tilaan http://www.nikotiiniton.fi/product/2...spaketti-ego-t mut oon lukenut et joiltakin on valunut nesteet suuhun ja semmosta mä en halua. Millä olette korjanneet sen ongelman?

    Oho anteeks nyt tais mennä väärää paikkaan tää. Pistin oikeaase ny.
    Kuten siellä "toisellakin" foorumilla sanottiin, niin vastaus löytyy samasta topicista, kuin ongelma.
    että semmoista...

     
     
  6. #86
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    2

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Itselläni on Ego-T ja voin sanoa että on keskiverto sähkötupakka.

    Vuoto ongelmia tulee päivittäin, (Tankki vuotaa ja ulkopinta tulee klähmäiseksi)
    Palaneen maku (Johtuu varmaan siitä että unohdin tiputtaa vähän nestettä atomisaattoriin, kai. Tai emt)
    Cartomizerin korkki on hankala ja saattaa hukkua mikäli on kömpelö sormistaan.
    Nestettä tulee suuhun. ( Älä ime niin lujaa ) hyvä muistutus myös minulle.

    Ok, mutta kaikki nuo on vain asioita joita sattuu vain aloittelijalle? Kenties.
    Nytten Ego-t:ni on toiminut lähes moitteettomasti, ei vuoda muutakuin cartomizerista, maku kohallaan, näyttää hyvältä, parempaa kuin tupakka, ei valittamista. Kiitos.

     
     
  7. #87
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Callo Näytä viesti
    Vuoto ongelmia tulee päivittäin, (Tankki vuotaa ja ulkopinta tulee klähmäiseksi)
    Palaneen maku (Johtuu varmaan siitä että unohdin tiputtaa vähän nestettä atomisaattoriin, kai. Tai emt)
    Cartomizerin korkki on hankala ja saattaa hukkua mikäli on kömpelö sormistaan.
    Nestettä tulee suuhun. ( Älä ime niin lujaa ) hyvä muistutus myös minulle.
    eGoissa on isoja eroja riippuen valmistajasta! Omat aidot joyen vehkeet eivät ole ikinä tuottaneet vuotoja tai palaneen makua. Toki näissäkin voi saada maanantaikappaleen.

     
     
  8. #88
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Minulla on welholta saatu Starter kit, ja se on epäilemättä joku paska klooni, akku ainakin suli käteen karton oikosulusta. Mutta mitään vuotoja ei ole ollut. Vehkeessä on silikonikorkit tankeissa, kun taasen JoyeTech-vehkeissä muoviset.

    On tällä pärjäilty, mutta molemmat akut on olleet jo jonkun aikaa ongelmajätekierrätyksessä, samoin kuin toinen ato. Sitä toista en jaksa imeä, kun on tullut hankittua LR-vehkeitä sittemmin siihen.

    Niin no. Alkuperäistä on enää tankit ja kuljetuslaukku, jota en käytä.

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  9. #89
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Vehkeessä on silikonikorkit tankeissa
    Silikonikorkit on aika must. Jos niitä ei tule mukana, niin suosittelen erikseen tilaamaan. Pätee sekä 510-t että eGo-t malleihin.

     
     
  10. #90
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    13

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Minulla on welholta saatu Starter kit, ja se on epäilemättä joku paska klooni, akku ainakin suli käteen karton oikosulusta. Mutta mitään vuotoja ei ole ollut. Vehkeessä on silikonikorkit tankeissa, kun taasen JoyeTech-vehkeissä muoviset.

    On tällä pärjäilty, mutta molemmat akut on olleet jo jonkun aikaa ongelmajätekierrätyksessä, samoin kuin toinen ato. Sitä toista en jaksa imeä, kun on tullut hankittua LR-vehkeitä sittemmin siihen.

    Niin no. Alkuperäistä on enää tankit ja kuljetuslaukku, jota en käytä.
    Itselle kävi samallalailla.Nyt mietin että pitäskö ostaa kokonaan uuden höyrystimet ku nämä kopiot vuotaa akut sekoilee ja makua ei irtoa.
    Niinjoo ja lähetin toisen akun vaihtoon nii lähettivät aidon akun tilalle jossa jopa lukee eGo-t ja on eripituinen ja kokoinen kun toinen...

     
     
  11. #91
    Höyrykonkari eeHman's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    132

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    eGoissa on isoja eroja riippuen valmistajasta! Omat aidot joyen vehkeet eivät ole ikinä tuottaneet vuotoja tai palaneen makua. Toki näissäkin voi saada maanantaikappaleen.
    Täysin samaa mieltä tässä asiassa.
    Meinasin aloittaa oman kaupan, mutta Valviran vuoden vaihteessa astuva määräys sai perääntymään. Hyvän ystäväni kanssa suunniteltiin asiaa, jolla kokemusta nettikaupoista, kun eläisi jo pelkästään niillä (on siis useampia).

    Asia tuli esiin, että Joyetech maksaa aivan hulluna ja monesti hyvä kopio on parempi, kuin aito. Mutta nimen omaan T-malleissa toimiva ja susi on niin pienestä kiinni, että en ole törmännyt vieläkään yhteenkään hyvään kopioon. Sama koskee akkuja. Ei voi kyllä ymmärtää miten ainoastaan Joyetech osaa tehdä näitä vehkeitä, koska Kiinasta tulee myös kopiot, mutta siltä näyttää.

    Yli 6kk, eikä yhtään aitoa palikkaa rikki. Lupaan ilmoittaa, kun hajoaa viimeinkin ensimmäinen osa. Kopiot kasvaa jo sammalta takapihalla.
    että semmoista...

     
     
  12. #92
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eeHman Näytä viesti
    Kopiot kasvaa jo sammalta takapihalla.
    Jos siellä sammalen alla olis jotain toimivia liittimiä, kytkimiä tms. voisin jokusen ottaa vastaan Ei näistä nykyisistä pääse rakentelemaan, kun ovat laatukamaa.

     
     
  13. #93
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    eGoissa on isoja eroja riippuen valmistajasta! Omat aidot joyen vehkeet eivät ole ikinä tuottaneet vuotoja tai palaneen makua. Toki näissäkin voi saada maanantaikappaleen.
    Sama itsellä ei mitään ongelmaa vuotojen kanssa, oli korkki kova tai silikoninen. Akut toimii ja kestää ja maku kohillaan.
    Se muutaman hikisen ecun säästö ei tuo tässäkään onnea. (Oma siis ehta Joye)

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  14. #94

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Sama paketti velholta.....ei mainostettua 5 click ominaisuutta.....tankki ei "napsahda" paikalleen vaan jää muutaman millin vajaaksi aton päästä.....no savua tulee ja valo vilkkuu 20 min sauhuttelun jälkeen......5 tunnin lataamisen jälkeen....

    Taitaa olla tinuriröökaajien harrastus.......ois kiva saada semmonen takuutoimiva setti......ei oo kolvia

    KP

     
     
  15. #95
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Keuhkopöhö Näytä viesti
    Sama paketti velholta.....ei mainostettua 5 click ominaisuutta.....tankki ei "napsahda" paikalleen vaan jää muutaman millin vajaaksi aton päästä.....no savua tulee ja valo vilkkuu 20 min sauhuttelun jälkeen......5 tunnin lataamisen jälkeen....

    Taitaa olla tinuriröökaajien harrastus.......ois kiva saada semmonen takuutoimiva setti......ei oo kolvia

    KP
    Näissä on selvästi vaihtelua.Itsellä napsahti tankki (mitä ei tee Joye.muovnen!) ja toimi hyvin uutena. Yskitytti. Hyvin napsahti.

    Mulla nää on menneet vanhaksi vasta vanhana, yli takuuajan ylittäneenä

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  16. #96

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Keuhkopöhö Näytä viesti
    Sama paketti velholta.....ei mainostettua 5 click ominaisuutta.....tankki ei "napsahda" paikalleen vaan jää muutaman millin vajaaksi aton päästä.....no savua tulee ja valo vilkkuu 20 min sauhuttelun jälkeen......5 tunnin lataamisen jälkeen....

    Taitaa olla tinuriröökaajien harrastus.......ois kiva saada semmonen takuutoimiva setti......ei oo kolvia

    KP
    Joo syykin siihen, miksei tankki mennyt pohjaan kaiketi löytyi. Ajattelin putsata aton joidenkin youtube-ohjeiden mukaan ja kivasti se neula sieltä napsahti irti...ei tosin mennyt takaisin paikalleen (ohjeen mukaisesti) tankilla painamalla....puoli sataa kertaa yritin ja klooni lähti roskiin. Kaiketi se neulasysteemi atossa ei koskaan ollutkaan paikallaan.

    Tilasin pari uutta

    KP

     
     
  17. #97

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Tommonen liitteessä näkyvä eGo-T KIT tuli tänään ostettua Thaimaan Pattayalta. Hinta kovan tinkimisen jälkeen 1800 baht = 43,6 €. Mukaan tuli kaupan päälle pikku pullo nikotiininestettä, josta jo sähehelsin osan ohi säiliöstä. Mukavan tuntuiset savut lähtee! Raportoin lisää, kunhan saan vähän kokemusta. Johan tuota tuli kissojen ja koirien kanssa etsittyäkin, mutta nyt lopulta löytyi. Täysiä säiliöitä oli 5 kpl mukana tankattuna 16 mg nikotiininesteellä. Lisäksi tuli 2 kpl tyhjiä säiliöitä, joilla tässä aloittelin (jäivät pois kuvasta) ----EDIT, ovathan ne tuossa kuvassa, kiinni savukkeissa-----. Täällä ei kuulemma saa lain mukaan nikotiininestettä myydä, mutta ei täällä kukaan mistään laeista mitään välitä ;-) . Myyjä lupasi tiistaiksi hommata lisää nikotiininestettä. Nyt kun huomasin kuinka hyvin tuo savuke toimii, niin aion huomenna käydä muistuttamassa, että hommaa sitä nestettä vähän enemmänkin. Valinnanvaraa noissa nesteissä ei täällä ole, mutta tää vakioneste (M-merkinnällä = medium?) tuntuu ihan siedettävältä.

    Aikaisemmin täällä ostanut sellaisen lähes tavallisen tupakan kokoisen e-tupakan, johon myydään monessa paikassa täytettyjä "filttereitä". Kokemukset ko tupakoista olleet todella huonoja! Akut kestäneet vain muutaman imaisun ja tuntuu, ettei niissä ole nikotiinia juuri ollenkaan, vaikka oon vahvimpia ostanut.

    Tää ostos vaikuttaa hyvältä! Jatkuu...
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  18. #98
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    137

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hande69 Näytä viesti
    Tommonen liitteessä näkyvä eGo-T KIT tuli tänään ostettua Thaimaan Pattayalta. Hinta kovan tinkimisen jälkeen 1800 baht = 43,6 €. Mukaan tuli kaupan päälle pikku pullo nikotiininestettä, josta jo sähehelsin osan ohi säiliöstä. Mukavan tuntuiset savut lähtee! Raportoin lisää, kunhan saan vähän kokemusta. Johan tuota tuli kissojen ja koirien kanssa etsittyäkin, mutta nyt lopulta löytyi. Täysiä säiliöitä oli 5 kpl mukana tankattuna 16 mg nikotiininesteellä. Lisäksi tuli 2 kpl tyhjiä säiliöitä, joilla tässä aloittelin (jäivät pois kuvasta) ----EDIT, ovathan ne tuossa kuvassa, kiinni savukkeissa-----. Täällä ei kuulemma saa lain mukaan nikotiininestettä myydä, mutta ei täällä kukaan mistään laeista mitään välitä ;-) . Myyjä lupasi tiistaiksi hommata lisää nikotiininestettä. Nyt kun huomasin kuinka hyvin tuo savuke toimii, niin aion huomenna käydä muistuttamassa, että hommaa sitä nestettä vähän enemmänkin. Valinnanvaraa noissa nesteissä ei täällä ole, mutta tää vakioneste (M-merkinnällä = medium?) tuntuu ihan siedettävältä.

    Aikaisemmin täällä ostanut sellaisen lähes tavallisen tupakan kokoisen e-tupakan, johon myydään monessa paikassa täytettyjä "filttereitä". Kokemukset ko tupakoista olleet todella huonoja! Akut kestäneet vain muutaman imaisun ja tuntuu, ettei niissä ole nikotiinia juuri ollenkaan, vaikka oon vahvimpia ostanut.

    Tää ostos vaikuttaa hyvältä! Jatkuu...
    Loistava uutinen Thaimaan matkailijoille! Minun käsityksen mukaan sähkötupakan myyminen ja käyttö on kokonaan kielletty Thaimaassa ??? Mitenkähän viranomaiset suhtautuvat tähän siellä paikan päällä ts. jos näkevät, että höyrytellään? Tiedän, että siellä myydään ihan mitä vain mielikuvitus keksii, mutta mitä sitten jos... Itse olen saanut jokunen vuosi sitten sakot, kun tumppasin tupakin maahan

     
     
  19. #99

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    eGoissa on isoja eroja riippuen valmistajasta! Omat aidot joyen vehkeet eivät ole ikinä tuottaneet vuotoja tai palaneen makua. Toki näissäkin voi saada maanantaikappaleen.
    [/quote]

    Mulla ei ainakaan ole ollut mitään eroja aidolla eikä muillakaan egon vehkeillä, yhtä palanutta kaikki ja roskiin joutaisivat. Itsekin niitä aikani virittelin ja lankoja asemoin ennen kuin tuli markkinoille tuo kunnon DCT510 alias" Puff Daddy" 1,5 ohmisilla kartoilla. Oikeastaan viimeiset kolmeviikkoa olen pössytellyt tuolla ilman minkäänlaistä säätämistä (vain karton vaihto reilun viikon välein) Litkut aamulla tankkiin ja reippaana baanalle.. Seuraavalle joka mun vinkistä höyrystintä halajaa, niin jelppaan kyllä ostamaan kunnoliset laitteet "irtotavarana" :
    "Say hello my little Vamo"

     
     
  20. #100

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tappo Näytä viesti
    Minun käsityksen mukaan sähkötupakan myyminen ja käyttö on kokonaan kielletty Thaimaassa ??? Mitenkähän viranomaiset suhtautuvat tähän siellä paikan päällä ts. jos näkevät, että höyrytellään? Tiedän, että siellä myydään ihan mitä vain mielikuvitus keksii, mutta mitä sitten jos... Itse olen saanut jokunen vuosi sitten sakot, kun tumppasin tupakin maahan
    Enpä osaa tuohon vastata. Samaa olen kuullut, että nikotiininesteet olisivat kiellettyjä. Tosin onhan täällä esim prostituutiokin lailla kielletty, mutta sitäkin kuulemma tapahtuu... No, itse en kuitenkaan viitsisi riskeerata tuon sähkötupakan kanssa silleen, että menisin ihan poliisin nenän eteen pössyttelemään. Aika huomaamatonhan tuo on asiallisesti käytettynä. En tiedä miten sit lentokentällä noiden nesteiden kanssa...
    Tosin onhan täällä kaikenlaista shisha-vesipiipun yms. pössyttelijää baareissakin, eikä niitä kukaan näytä valvovan, että mitä tavaraa siellä piipussa palaa . Selkeisiin laittomuuksiin ei toki kannata kenenkään ryhtyä. Tääl on tuomiot vähän toista luokkaa kuin suomessa...

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •