Sivu 1 / 6 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 103

Aihe: eGo Tank Starter Kit

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    eGo Tank Starter Kit

    eGo tank starter kit

    Valmistaja: ???
    Kotisivu: www.ecigwizard.com
    Ostopaikka: ECigWizard.com
    Hinta ostohetkellä: ~45e
    Malli: eGo Tank
    Kytkimen tyyppi: manuaalinen
    Akkujen kapasiteetti: 1100mAh
    Pakkauksen sisältö: 2x akkua, 2x atomisoijaa, 5x esitäytettyjä tankkeja, säilytyspussi ja käyttöohjeet.
    Takuu: ???

    Tälläinen tuli siis tilattua ja ensivaikutelma päivän höyryttelyllä on erittäin positiivinen! Akku kestää näköjään erittäin pitkään ja tankkiin mahtuu mulle ihan riittävä määrä nestettä. Höyry on myös ihan hyvän makuista ja määräkin on kohdallaan. Pari kertaa on jo vähän kussut nesteitä käyttäjän suuhun, mutta johtuu ilmeisesti vaan liian raivokkaasta imusta. Palaan vielä parin viikon päästä päivittämään tätä topiccia, kun tiedän miten tämä oikeasti käytännössä palvelee. Ensivaikutelma on kuitenkin siis erittäin jees! Onko muita tämän paketin omistajia? Ois kiva kuulla muidenkin kokemuksia laitteesta.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Mistä tähän malliin muuten kannattaisi alkaa low resistance atomisoijaa etsimään??
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  3. #3
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andy Näytä viesti
    Mistä tähän malliin muuten kannattaisi alkaa low resistance atomisoijaa etsimään??
    siehä sälli oot. no ECigWizulta tietty. tms. ei oo vaikeeta ettii. LR on se mitä etsit...

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andy Näytä viesti
    Mistä tähän malliin muuten kannattaisi alkaa low resistance atomisoijaa etsimään??
    siehä sälli oot. no ECigWizulta tietty. tms. ei oo vaikeeta ettii. LR on se mitä etsit...
    Hahaa

    Katoin ECigWizardin mut loppu varastosta ja Liberty Flightsilta löytyis vaan jotain B-tyyppiä, joka ei ilmeisesti tähän natsaa.

    Vai toimiiko tuo "Type-B" tässä jos ostaa siihen omat tankit??
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  5. #5
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Joo. A tai B atomisaattori, molemmat tarvii omat tankkinsa. B:hen mahtuu enemmän juissia.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Joo. A tai B atomisaattori, molemmat tarvii omat tankkinsa. B:hen mahtuu enemmän juissia.
    Eli oisko toi B muutenkin periaatteessa parempi vaihtoehto? Vai onko siinä sit joku ominaisuus huonompi kuin tossa A-typessä?
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  7. #7
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Ehkä falskaa nestettä enemmän. Toisaalta voi olla että ei ole huomattu laittaa tankkia samaan suuntaan kuin atomisaattorin silta. Kun sinulla on ihan uudet atomisaattorit niin käyttäisin hyväksi kiinalaista lohikäärmesjuhlaa ja tilaisin healtcabinista 8% alennuskoodilla hcdragon Kyllä se sieltä tulee sitten joskus.

    Ja paikallinen aika onkin jo 7. päivän puolella. No jaa.

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Jeesh. Onko muuten teillä tietoa minkä firman valmistama tämä ecigwizardin myymä eGo-T oikein on??
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  9. #9
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Kattelin tossa hieman interwebbiä, mut en löydä valmistajaa sitten millään. Joku kiinalainen, vahva veikkaus.

    Omaa Ego-T -pakettia nyt käytellyt päivittäin tuon ajan joka sigussakin näkyy. On kyllä hieno peli.
    Tänään pitäs olla postilaatikossa LR-atomisoija, 1x normiatomisoija, 1x XLakku ja sekalaisia pikkuvermeitä,
    esim. ne värilliset kuminauhat etten sotke tankkeja keskenään.

    Höyryä on riittänyt kyllä entiseksi vahvaksi tupakkimieheksi tarpeeksi. Samoin sitä kurkkutuntumaa.
    Ei oo vuotanu koskaan yhtään mihinkään nesteet tuosta vehkeestä. Yleensä kun vaihdan tyhjentyneen tankin;

    -Huuhdon tyhjän kuumalla vedellä ja jätän kuivumaan talouspaperin päälle.
    -Tässä välissä ego-t on ollut imupää alaspäin talouspaperin päällä, johon ylimääräset nesteet valuvat
    suht nopeasti atomisoijasta.
    -Uusi täytetty tankki kiinni, ja laitan sen aina niin ego-t:hen että siellä sisällä atomisoijassa näkyvät "sillan" raot,
    täsmäävät tankin rakojen kanssa. Menee napin kanssa yleensä vinoon, enkä tiedä onko tästä edes mitään käytännön
    hyötyä. Jostain vain näin luin. Ja eikös SiBbikin tossa puhunut jotain sillasta?

    Akkuja lataan aina öisin ja aamulla lähtiessä uusi täysi akku atomisoijaan kiinni. Ihan USB-laturilla vetelen. Lataa 4-5h aina
    tuota akkua.

    Starter kitistä muuten pimeni yksi atomisoija tuossa jo, siis pimeni ihan toimimattomaksi. En ole vielä purkanut sitä ja katsonut
    tarkemmin mitä se on syönyt. Tuskinpa jaksankaan, on meinaan aika halpaa tavaraa nuo atomisaattorit.

    Ja koska muusta en tiedä, eli kokemuksia vain tästä setistä suosittelen tätä vilpittömästi kaikille aloittelijoille.

    vapoilemisiin...

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  10. #10

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andy Näytä viesti
    Jeesh. Onko muuten teillä tietoa minkä firman valmistama tämä ecigwizardin myymä eGo-T oikein on??
    Kyllä se näyttää ihan aidolta JoyeTech eGo:lta. Tuo firmahan sen alkuperäisen mallin on valmistanut. Janty oli kai mukana suunnittelemassa. Siitä en ole varma kuka ensimmäisen tankki-atomisoijan on kehittänyt. Tai no, mistään edellä mainituista en ole 100% varma Niin villiä on e-savukebisnes Kiinassa. Kaikki kopioi kaikkia ja pelkästään Shenzhenin kaupungissa on useita kymmeniä sähkötupakkavalmistajia.

    Olen kokoamassa (englanninkielistä) sivustoa josta pitäisi aikanaan selvitä kaikkien mallien valmistajat, niiden alkuperäiset kehittäjät ja myyntipaikat. Täällä voi tutustua e Cigarette Reviews. Tietokanta on siis vielä pahasti keskeneräinen.

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andy Näytä viesti
    Jeesh. Onko muuten teillä tietoa minkä firman valmistama tämä ecigwizardin myymä eGo-T oikein on??
    Kyllä se näyttää ihan aidolta JoyeTech eGo:lta. Tuo firmahan sen alkuperäisen mallin on valmistanut. Janty oli kai mukana suunnittelemassa. Siitä en ole varma kuka ensimmäisen tankki-atomisoijan on kehittänyt. Tai no, mistään edellä mainituista en ole 100% varma Niin villiä on e-savukebisnes Kiinassa. Kaikki kopioi kaikkia ja pelkästään Shenzhenin kaupungissa on useita kymmeniä sähkötupakkavalmistajia.

    Olen kokoamassa (englanninkielistä) sivustoa josta pitäisi aikanaan selvitä kaikkien mallien valmistajat, niiden alkuperäiset kehittäjät ja myyntipaikat. Täällä voi tutustua e Cigarette Reviews. Tietokanta on siis vielä pahasti keskeneräinen.
    Mun paketti näyttää kyllä samalta mikä ton linkin takaa löytyy. Ihme homma vaan kun missään ei näytä lukevan "JOYE" tai "JOYETECH" tai mitää vastaavaa.

    EDIT: Ps. On muuten mahtava idea toi tietokanta!
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  12. #12
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Palaneen makua eGo-T :ssä?

    Se muuten maistuu aivan ihanalle. tulee mieleen skidinä kun laitettiin kuivuneen korren sisälle kuivaa heinää ja poltettiin. YUCK!

    Tässä vapoillessa sattui käymään omalle atomisoijalleni näin. Normaalisti vaihdoin tankin uuteen, huomasin että edellinen oli jo
    hieman kuivahkon oloinen. (Tässä loppuvaiheessa e-lientä alkaa olemaan jo aika reilusti myös tankin ulkopuolella.)

    Muutama imaisu, ihan ok. Lisää vapoilua ja käsittämättömän hirveä palaneen sukkahien näivettämän juurikarvaan maku suussa ja nielussa.

    Eikun guugle apuun. "burnt taste on ego-t". Tuli niin paljon hittejä että en ollut asian kanssa yksin. Kaikkea apua löytyi
    puhdistamisesta cocacolalla, vodkalla, vedellä, kuivapolttamalla jnejnejne. ihan liian paljon. Yksi vastaus oli tosin mielenkiintoinen ja siinä
    puhuttiin ilmankierrosta.

    Otin oman ego-t:ni ja painoin sormella toisen ilmareiän (siis siinä akun yläosassa) kiinni. Parit puffit ja maku parani...
    Lisää puffeja ja maku normalisoitui.

    Ego-T rokkaa taas normaalisti. Siis ilman puhdistamisia tms. kikkailuja. Tämä saattaa jotakin auttaa kun paska maistuu suussa, muulloinkin
    kun kanuunassa.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  13. #13
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    2

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Oma eGo Tank aloituspaketti avattu ja kokeiltu.
    Alku toimi, mutta siirsin varmuuden vuoksi analogiset käden ulottuville, mikä olikin hyvä, sillä aikani höyryteltyäni nestettä alkoi valua sormille, ja maku muuttui palaneeksi.
    Latasin akun uudelleen. Miksi se oli melkein tyhjä, vaikka olin ladannut alussa? Varmuuden vuoksi vaihdoin myös atomisoijan ja täysinäisen patruunan.
    Kaikki piti olla kunnossa, mutta kummallisesti neste korisi imaistaessa, eikä höyryä helposti lähtenyt.
    Analoginen paloi, ja vitsit vähissä e-tupakan tiimoilta. Kurja alku.

    Pitäisikö hankkia 650mAh:n tilalle tehokkaampi akku, vai elävä aloituksen ohjaaja vierelle? Jälkimmäinen lienee mahdoton, joten neuvoja voin aina pyytää!

    Miltä tämä nyt kuullostaa? Keksikö kukaan rivien välistä, missä fiiraa?
    Monenko ml patruuna eGo T:ssä on?
    Ensimmäistä atomisoijaa puhdistaessani käytin kuumaa vettä, kuivaksi puhaltamista ja seisottamista talouspaperin päällä. Aamulla lähti vielä pisaroita. Voih. Eihän tämän näin vaikeaa pitänyt olla.

     
     
  14. #14
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    2

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Taidanpa itse vastata pähkäilyihini. Jospa siitä olisi jollekulle aloittelijalle apua.

    Nesteiden valuminen oli seurausta liian pitkästä led-napin painalluksesta sisään hönkäillessä.
    Toinen varma konsti epäonnistua on vetää henkosia ilman led-napin painallusta.

    Patruunan kokokin löytyi, eli 1,2 ml.




     
     
  15. #15

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vapori Näytä viesti
    Patruunan kokokin löytyi, eli 1,2 ml.
    Muistaakseni Joyen nettisivulla oli speksit eli A-malli 1.1ml ja B-malli 2ml

     
     
  16. #16
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Hei vapori!

    Ota taskulamppu ja kurkkaa sinne tankkiatomisaattoriin. Siellä on teräspiikki ja sen keskellä mustia säikeitä, jotka kuljettaa nesteen vastukseen. Jos se musta juttu on liian ylhäällä niin höyryt maistuu palaneelle herkästi. Sen mustan jutun pitäisi olla samalla tasolla teräspiikin matalimman kohdan kanssa tai 1mm sen alapuolella. Painoin äsken omasta atomisaattorista tylpällä neulalla sitä 0.5mm alaspäin ja nyt ei enää tule pahaa höyryä. Kannattaa kokeilla, mutta tosi tosi varovasti painat sitä. Nyt minun ei tarvi ravistella tai imaista paria kertaa lujaa ilman nappia että vastus pysyy kosteana.

     
     
  17. #17
    Höyryttelijä 525's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    94

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Tuosta edellä mainitusta imulangan asemoinnista lisää infoa tuolla: http://www.e-savuke.com/forum/e-savu...3.html#msg2473

     
     
  18. #18
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    176

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Nyt tulisin postin mukana noita low resistance atomisoijia (mikä on muuten oikea suomenkielinen termi tuolle?). Tilasin nyt sitten kumpaakin mallia, sekä isompaa että pienempää ja niihin tankkeja. Ensivaikutelma on erittäin positiivinen tuolle mitä olen nyt testaillut tässä. Höyryä tulee reippaasti ja se "potkaisee" kurkussa savukkeen tavoin, mutta jotenkin mielyttävämmin. Nämä tankit mitä mukana tuli on jotenkin erillaisia kuin ne mitä mulla aiemmin oli käytössä. Näissä se tankin "korkki" / hattu / kansi on paljon jämäkämpiä kuin edellisissä, joissa se oli sellasta pehmeää kumia.
    "Kun kyse on rahast, niin moni vaikeni. Yhteiskunta pakottaa tekee sen eteen kaikkeni. Se sama raha saattaa viedä minun naiseni, voisko joku kertoo mis voin myydä munuaiseni?"

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    125

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andy Näytä viesti
    low resistance atomisoijia (mikä on muuten oikea suomenkielinen termi tuolle
    Matalaohminen höyrystin
    Hanus Steamer ~4.0v ja kyllä höyryää!


     
     
  20. #20

    Vs: eGo Tank Starter Kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja e-Mika Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Andy Näytä viesti
    low resistance atomisoijia (mikä on muuten oikea suomenkielinen termi tuolle
    Matalaohminen höyrystin
    Matalavastuksinen? ...tai tuota olen itse ainakin käyttänyt

     
     
Sivu 1 / 6 12345 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •