Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 45

Aihe: Rautajätti.Fi - Ultraäänipesukoneet

  1. #21

    Vs: Re: Ultraäänipesukoneet Www.Rautajätti.Fi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Mä voisin sulle vaikka Finnsonicin myydä Oon kyl ite harkinnu kans u-ä pesurin hommaamista ku sattuu firman kautta olemaan ostettavissa. Suurimmalle osalle noi halvemmat tietysti ajaa melko hyvin asiansa. Mut kalliimpaa hankintaa perustelee just toi monikäyttöisyys jos on muutakin hommaa tolle Tää on hyvä ja aiheellinen ketju
    Juu tä ketju ampui ainakin myyntitarkoituksen yli aika reippaasti. Eipä siinä, höpötellään sitten.
    Kyllä meidänkin kautta pystytään toimittamaan asiakkaalle mitä erikoisempia laitteita tilauksesta. Finnsonicitkaan tuskin olisi ongelma jos asiakas olisi varteenotettava firma.

    Itse en siis ole yrityksen omistaja, lähinnä töissä oleva sukulainen ja hoidan enemmän tuota verkkopuolta. Kunhan pikku harrastuksena ajattelin tarjota näitä tänne, mutta mönkään meni.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  2. #22
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Ultraäänipesukoneet Www.Rautajätti.Fi

    Tää kiinnostaisi, mut pahus kun tuli hommattua toi munamalli joskus täpinöissä.

    Jos jotain Vantaalla kiinnostaisi tommonen motonetin mallia vastaava, niin voisin luopua omastani halvalla ja pistän tämän järeämmän tilaukseen.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  3. #23
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    re: Rautajätti.Fi - Ultraäänipesukoneet

    Älä luovuta! Eihän tuo hinta hyvästä vehkeestä yli mene mut pelkästään tuubien putsaukseen ehkä arvokas:- Tai onhan meitä hurahtaneita
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  4. #24
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Ultraäänipesukoneet Www.Rautajätti.Fi

    Täytyy kyllä myöntää että alkoi kiinnostamaan tuo 2,5l malli. Muuten se on varmaan ihan jees mutta itse en tarvitse tässä hommassa altaaseen syvyyttä vaan leveyttä koska on paljon pieniä osia.

    Oisko tommosta 2,5-3l laitetta mahdollista saada niin että siinä ois samantyylinen säiliö kuin tuossa 0.7l versiossa?
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  5. #25

    Vs: Ultraäänipesukoneet Www.Rautajätti.Fi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähköpössymies Näytä viesti
    Tämä on aivan totta mutta...

    Kiinalaiset ehtivät jo kopioimaan tämänkin ja tää piraatti on jo ihan samannäköinen. Kliks


    Missäs aito laitos on valmistettu ja kuinka voin varmistaa tämän aitouden?
    Tietenkin ostolaatikossa tulevan aitoustodistuksen avulla, jossa on tehtaan leimat, paperit ja tehtaan toimitusjohtajan "allekirjoitus".
    Kaikkihan nykyään Kiinasta tulee ja Kiinassa kopioidaan. Eri asia, että millä vaatimuksilla sieltä jotain tilataan. Meidän tuotteet tulevat Hollannista.
    Pitääkö tätä vielä jatkaa?
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  6. #26

    Vs: Ultraäänipesukoneet Www.Rautajätti.Fi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    Täytyy kyllä myöntää että alkoi kiinnostamaan tuo 2,5l malli. Muuten se on varmaan ihan jees mutta itse en tarvitse tässä hommassa altaaseen syvyyttä vaan leveyttä koska on paljon pieniä osia.

    Oisko tommosta 2,5-3l laitetta mahdollista saada niin että siinä ois samantyylinen säiliö kuin tuossa 0.7l versiossa?
    Sun täytyy soitella huomenna joskus ihmistenaikoihin ja kysellä Tilattuakin saadaan jos ei miellyttävää ole varastossa. Toimitusaika jotain 2-3vk pahimmassa tapauksessa.
    Itse tuskin vastailen sieltä, myyntipuolen hoitaa tämä yrityksen omistaja ja oikeasti kokenut alan mies.
    Ja tuskin täyttä hintaa tulee pyytämään jos puhelimitse neuvottelet, kerro mihin tarvitset yms ja kyllä sieltä joku passeli varmasti löytyy.

    Yleensäkin asiakkaat pääasiassa soittavat ja kertovat, että mihin tarkoitukseen tarvitsevat tuotetta niin siitä sitten räätälöidään joku sopiva hinta ja tuotepaketti.
    Ei kukaan tilaa noita kalleempia koneita suoraan verkkokaupasta
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  7. #27
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Ultraäänipesukoneet Www.Rautajätti.Fi

    Ok. Pitää soitella jossain kohtaa ja katsoa löytyisikö sieltä sopivaa vaihtoehtoa.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  8. #28
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238

    Vs: Ultraäänipesukoneet Www.Rautajätti.Fi

    Pitäis kyllä hommata kun näitä kiukaita pitää pestä tästä helvetin rasvasta ja loppuu kohta hammasharjat

     
     
  9. #29
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ultraäänipesukoneet Www.Rautajätti.Fi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Käytkö muuten morkkaamassa ja lollailemassa muidenkin kauppiaiden ketjuissa?
    Pesutaajuuden valinta riippuu aina pesukohteesta, ei niinkään silleen että pienempi/isompi parempi.
    Laskin muuten hintaa "järkevämmälle tasolle" suhteessa höyryttelyharrastuksiin.
    Aika monesti. ja samalla harvemmin. En mä mitään morkannut, kerroin vaan ton oikean hinnan ja sen että
    tuo on ehdottomasti parempi kuin halpahallien muovikuorimallit.
    Ja oikeasti tuo pidike on teesihti. Ni tottahan mie vaan puhuin.

    Sairaalakäytössä ja useammalla tattoo/piercing-studioillakin on väh. 3krt kalliimmat vehkeet kun tuo.
    Että laatu maksaa, mutta ei ylihintaa. imho.


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  10. #30
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Ultraäänipesukoneet Www.Rautajätti.Fi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Yleensäkin asiakkaat pääasiassa soittavat ja kertovat, että mihin tarkoitukseen tarvitsevat tuotetta niin siitä sitten räätälöidään joku sopiva hinta ja tuotepaketti.
    Ei kukaan tilaa noita kalleempia koneita suoraan verkkokaupasta
    Olispa melko hienoa, jos tosiaan löytyisi matalampi malli, mutta kuitenkin tehokas.. vähän niinku höyryttelyyn suunnattu..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  11. #31
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Ultraäänipesukoneet Www.Rautajätti.Fi

    Pesurit niinkään kiinnosta, mutta 80mm nelileukapakka erilliskiristettävillä leuoilla olis tarpeeseen...

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  12. #32

    Vs: Ultraäänipesukoneet Www.Rautajätti.Fi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Aika monesti. ja samalla harvemmin. En mä mitään morkannut, kerroin vaan ton oikean hinnan ja sen että
    tuo on ehdottomasti parempi kuin halpahallien muovikuorimallit.
    Ja oikeasti tuo pidike on teesihti. Ni tottahan mie vaan puhuin.

    Sairaalakäytössä ja useammalla tattoo/piercing-studioillakin on väh. 3krt kalliimmat vehkeet kun tuo.
    Että laatu maksaa, mutta ei ylihintaa. imho.

    No tulkitsin kirjoitusasusta ja lollittelusta tekstin kovin dissaavaksi, mutta minähän nyt näen punaista vaikka siitä jos lusikka tippuu vahingossa näin rasittuneissa iltafiiliksissä.
    Nimesit sen hintahaarukan niin tarkkaan, niin pakko kysyä et teetkö töitä ultrapesureiden parissa tai jotain vastaavaa?

    Kyl tällainen parille hammaslaboratoriolle ja hammaskirurgille on käynyt Voin tosin muistaa väärin ja kyseessä olikin joku vähän isompi malli.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  13. #33

    Vs: Ultraäänipesukoneet Www.Rautajätti.Fi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    Pesurit niinkään kiinnosta, mutta 80mm nelileukapakka erilliskiristettävillä leuoilla olis tarpeeseen...
    http://www.rautajatti.fi/product_det...8#.UQgyBqC0dsg
    Varmaan tällainen mielessä
    Kannattaa huomenissa soittaa 045-6554545 ja sitä kautta hoituu pakka kätevästi käsiisi
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  14. #34

    Vs: Ultraäänipesukoneet Www.Rautajätti.Fi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nisca Näytä viesti
    Pitäis kyllä hommata kun näitä kiukaita pitää pestä tästä helvetin rasvasta ja loppuu kohta hammasharjat
    Jep ja tota Ticopurin pesuainetta niin varmasti puhdistuu.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  15. #35
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Ultraäänipesukoneet Www.Rautajätti.Fi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    http://www.rautajatti.fi/product_det...8#.UQgyBqC0dsg
    Varmaan tällainen mielessä
    Kannattaa huomenissa soittaa 045-6554545 ja sitä kautta hoituu pakka kätevästi käsiisi
    Laitetaan muistiin. Täytyy tehdä investointianomus ja se voi tässä likviditeettikriisissä kestää. Palaan asiaan.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  16. #36
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Re: Ultraäänipesukoneet Www.Rautajätti.Fi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Itse en siis ole yrityksen omistaja, lähinnä töissä oleva sukulainen ja hoidan enemmän tuota verkkopuolta. Kunhan pikku harrastuksena ajattelin tarjota näitä tänne, mutta mönkään meni.
    Ei tässä nyt vielä mitään ole mönkään mennyt, älä lannistu.
    Mutta kun teit itse kaupalle ketjun, löytyykö muitakin, kenties edullisimpia pesureita valikoimista?
    Itse en noin isokokoista tarvitse, pienempää voisin tarvita.

    edit:
    Kiva että hinta laski, mutta kyseessä edelleen minun tarpeisiini vähän liian isokoinen laite...
    joitakin tummuneita kolikkoja puhdistelen ja satunnaisesti ehkä joitakin atomizer osia, mitkä olen tähän
    mennessä kyllä ihan käsin hoitanut.

    Puhdistaako tämä teidän laite hopeiden tummentumat?


    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  17. #37

    Vs: Re: Ultraäänipesukoneet Www.Rautajätti.Fi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Ei tässä nyt vielä mitään ole mönkään mennyt, älä lannistu.
    Mutta kun teit itse kaupalle ketjun, löytyykö muitakin, kenties edullisimpia pesureita valikoimista?
    Itse en noin isokokoista tarvitse, pienempää voisin tarvita.

    edit:
    Kiva että hinta laski, mutta kyseessä edelleen minun tarpeisiini vähän liian isokoinen laite...
    joitakin tummuneita kolikkoja puhdistelen ja satunnaisesti ehkä joitakin atomizer osia, mitkä olen tähän
    mennessä kyllä ihan käsin hoitanut.

    Puhdistaako tämä teidän laite hopeiden tummentumat?
    Taitaa olla tämä 0.7l pienin laite jota päämiehellä on tarjota.

    Lainaus pk-numismaatikot.fi foorumeilta:
    "Olemme pk:n kerhossa testanneet u.ä.pesuria ja se toimii hienosti kaikilla muilla paitsi juuri mainituilla kuparirahoilla! ennenkaikkea kannattaa aloittaa massarahoilla testaaminen pesuaineyhditelmän löytämiseksi ja aloittaa miedoilla koostumuksilla; kerron lisää myöhemmin testiemme edistyessä
    ps. jokatapauksessa jos laittaa vain puhdasta vettä, eikä muita rahoja kuin kupari, niin saa helposti pois pintalian!"

    Lainaus forumancientcoins.com foorumeilta:
    "It's right at the moment cleaning one of my silver coins with heavy hard encrustations, after 20 min. there is discoloration of the distilled water and the crust is pitting and falling off Smiley GOT TO LOVE THIS. anyhow when the coin is clean I will post a shot.
    All I can say is If, you can get yourself one of these Hold onto it and take care of it, it's worth it's weight in gold"

    "Well I can say with confidence that Ultrasonics are the way to go, you only have to be ontop of the situation watching out how long youy leave it in there, For silver coins It's the cats meow, For bronze coins It's also great, but you have to watch out, it will take off patination."

    Kannattaa näiden keräilyrahojen kanssa olla kuitenkin aina tarkkana, pestä lyhyissä sykleissä ja seurata miten homma etenee, ettei arvokkaat patinat häviä, ellet juuri hae täysin kiiltävää kolikkoa. Totesivat tuolla ainakin, että on se hammasharjan kanssa sutimista turvallisempi vaihtoehto Pääasiassa vettä ja ihan käsisaippuaa käyttäneet puhdistuksessa. Kuparille sitten vähän hennommat otteet.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  18. #38
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Ultraäänipesukoneet Www.Rautajätti.Fi

    "No tulkitsin kirjoitusasusta ja lollittelusta tekstin kovin dissaavaksi, mutta minähän nyt näen punaista vaikka siitä jos lusikka tippuu vahingossa näin rasittuneissa iltafiiliksissä."

    Tuon kyllä ymmärtää jos on sukulaisuhteellä töissä! Nimimerkillä Kokemusta on,,,,!!

     
     
  19. #39
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ultraäänipesukoneet Www.Rautajätti.Fi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Nimesit sen hintahaarukan niin tarkkaan, niin pakko kysyä et teetkö töitä ultrapesureiden parissa tai jotain vastaavaa?
    Juu siis mulla on ollut näitä vehkeitä 90-luvulta. Käytän kaikkeen ja kaikenlaiseen putsaamiseen.
    Ticopurin pesuaine? Jos en nyt jaksa guuglettaa, kerrotko lisää tai linkitätkö. Danke.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  20. #40

    Vs: Ultraäänipesukoneet Www.Rautajätti.Fi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    "No tulkitsin kirjoitusasusta ja lollittelusta tekstin kovin dissaavaksi, mutta minähän nyt näen punaista vaikka siitä jos lusikka tippuu vahingossa näin rasittuneissa iltafiiliksissä."

    Tuon kyllä ymmärtää jos on sukulaisuhteellä töissä! Nimimerkillä Kokemusta on,,,,!!
    Kyllä. Täsmälleen.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •