Tulokset 1 - 17 / 17

Aihe: Mihin kaikki loppuu,ja kauanko siinä kestää?

  1. #1
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747

    Mihin kaikki loppuu,ja kauanko siinä kestää?

    Moi!
    Itse jokunen kuukausi sitten höyryttelyn aloittaneena,tilanteeni eteni seuraavasti..
    Ensiksi työkaverini osti itselleen ja minulle eGo c:een aloittelukitin,oli "kuulemma" paras,ja molemmilla vankka tarkoitus lopettaa tupakointi.
    Työkaverini ei siinä onnistunut,mutta itse aloin aiheeseen perehtymään enemmänkin.
    Perehdyttyäni tulin siihen tulokseen että haluan aidon aloitussetin,Joyen eGon,koska ostamani oli ilmeisesti klooni/kopio.
    Hetken tyytyväisenä,mutta koska nälkä alkoi kasvamaan aiheeseen heti,niin luonnolisesti ostin isomman,ja tehokkaamman akun.
    Jonka jälkeen halusin varalle toisen samanlaisen,USB-latauksella!
    Sen jälkeen tulin tulokseen että tankki/atokombo,johon olin kyllä hyvin tyytyväinen,ei riittänyt enää,vaan ostin 5ml nestettä vetävän suht huonon Mega-clearon,josta en tiennyt juurikaan mitää.. mm.tätä sivustoa tutkittuani,päätin VIELÄ ostaa 10kpl MDCC kartoja,koska tutkin niiden olevan parempia,ehkä parhaita,sekä Joyen VV-akun isoilla tehoilla myös,ja ajattelin että näillä sekä hankkimallani nesteillä pärjään pitkään ja en tarvitse mitään muuta aikoihin..
    Kuinka ollakkaan en ollut kuitenkaan täysin tyytyväinen kartoihin,enkä em.clearoon,joten palasin hetkeksi takaisin perus tankki/ato ratkaisuun ja totesin sen olevan ehkä kuitenkin minulle paras. Kunnes taas tuli "nälkä",ja ajatus paremmasta joten tilaukseen lähti Kanger mt3 clearoja 2kpl,sekä tietysti varalle molempiin vaihdettavat atot.. Pääsin kotiin höyryttelemään,hetken hyvinki tyytyväisenä,mutta totesin eGon vv,ja usb-akun olevan hitusen ohuempia kuinka ko. Kanger. Pienehkö esteettinen haitta,jonka takia aloin tutkimaan "asiaa",minkä jälkeen samana päivänä päädyin ostamaa SLB:n 1200 mAh usb/vv-akun.. Tällä hetkellä löytyy sitten jos jonkunlaista varaosaa ja akkua usbilla.vv:llä ja ilman,sekä muuta härpäkettä,kaulanauhat mukaanlukien..
    Taas tyytyväisenä,mutta jostain selittämättömästä syystä tällä hetkellä mielessä kummittelee Vamon modi,vivi novan pytyllä,varaosat,ja akut mukaanlukien,koska mielestäni juuri SE on minulle taas paras!

    Joten kysymykseni kuuluu,että kuinka kauan olette höyrytelleet tietyllä setillä? Tarkoitan että voinko luottaa tälläisten,hieman hinnakkaampien härveleiden (provaria ei oma perse kestä ostaa,ainakaan toistaiseksi) kestävän vuosia,tietty varaosat vaihtoon,ja huoltoa. Josko saisin vihdoin pidemmäksi aikaa tyydytettyä tämän "nälkäni",ja olisin tyytyväisenä röyhyttelemässä mökillä,vaikka tällä vamolla vielä 2 vuoden päästä!? ..Sekä mihkä tungette kaikki nämä ylimääräisiksi jääneet röyhyvälineet,vai käytättekö niitä tasapuolisesti,ja matkalla,töissä jne? Kiitos,ja amen! P.S voisin tietysti itse antaa/myydä vaikka kavereille,noita akkuja ja cartoja,mutta pelko että kaikki hajoaa samanaikasesti,ja jään itse ilman höyryjä,on ehkä moiseen liian suuri..no,huono vitsi,mutta pidän ne varalla,ja mielummin kerron heille hyödyistä ja mistä hankkia itse kyseistä tavaraa omin avuin. Monet ystävät ovat mukaan jo lähteneetkin,avullani tai ilman. Myös vinkit otan mielellään konkareilta vastaan,mikä on tämän Vamo-modin kanssa se mielestänne paras systeemi?

    Sekä omista kokemuksistanne,ja poluista,miten olette päätyneet juuri siihen röyhyhärveliin,mikä huulilla nyt käy,olisi myös hauska lueskella?
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    112

    Vs: Mihin kaikki loppuu,ja kauanko siinä kestää?

    Itellä oli kans ensin tuo perus ego c...kokoajan sai hinkata vuotavia nesteitä sun muuta, sitte oli taukoa ku nesteetkin loppu enkä vaan saanu aikaseksi tilattua lisää sitte tilasin pari clearoa, olikohan innokin dc ja normi ce5...olin tyytyväinen....ekat pari päivää...kummatkin vuosivat ihan prkeleesti eikä meinanneet pysyä kasassa joten kasa bogeja ja minitankkeja tilaukseen...ja myös 650mah twist. Niillä mennään nyttekkin mutta bogetkin menee vaihtoon kohtapuoliin kun kohta on phoenix pico tulossa...ja twisti jää kanssa varalle kun tilalle tulee finnvapen fv14 vv modi. Saapi nähä onko kiinnostusta mesh aton värkkäilyssä

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Nivala
    Viestit
    209

    Vs: Mihin kaikki loppuu,ja kauanko siinä kestää?

    Mulla alko höyryäminen aika lailla tasan vuosi sitten.

    Otin ensin maistiaiset kaverin jostain Ego-greensmokekopiosta, ihastuin makuun, tutkin tätä foorumia pari viikkoa tätä foorumia ja hommasin Lavatuben, kartopaketin ja pari tankkia.
    Vähän myöhemmin ostin Minilavan.

    Noilla mentiin vuosi kunnes pari viikkoa sitten ostin muutaman Vivinovan ja vaihdoin Lavatuubit Joyetechin Evicciin ja vara/arkivehkeeksi hommasin 18650 Modiin.
    Molempiin olen ollu tyytyväinen.
    Muttei nuo Lavatkaan huonoja ollu, aloin vain kaivata hiukan lisää tehoa

    Jos sen Provarin joskus kunhan siitä vielä joku uudempi malli tulee...
    Tai sitten jonkun vielä Hitecimmän kun tuo Evic. 8)

     
     
  4. #4
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: Mihin kaikki loppuu,ja kauanko siinä kestää?

    Alkuun meni 3kk eGolla jonka jälkeen ostin Provarin. Provarilla menty reipas vuosi, vaikka monia eri laitteita on tullut kokeiltua. GGTS, eVic, ea mod yms. Omia modeja rupesin rakentelemaan pari kk sitten ja niillä tulee höyryttyä kotona. Pääsääntöisesti kuitenkin mukana kulkee Provari, Boge tankki yhdistelmällä. Muitakin höyrystimiä on ollut, muttei löytynyt mitään, jolla pärjäisi työpäivän ilman lisävarusteita mukana.

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    56

    Vs: Mihin kaikki loppuu,ja kauanko siinä kestää?

    n.1kk oon nyt höyrytelly Lambo 4.0. Ja tilaukseen Provari mini 2.5 ja z-atty pro tällä viikolla, toivottavast riittää toi provari ja z-atty pro hetkeks ettei ens kuussa taas lisää jotain. :

     
     
  6. #6

    Vs: Mihin kaikki loppuu,ja kauanko siinä kestää?

    ego alotussetin ostin vuos sitten, kuukauden jälkeen ostin lavatuben ja samalla tuli kokeiltua kaikenlaisia cartoja. Kesällä sitten ostin ego twistin ja smokin telescoopin ja kickin. Minimodiakin oli pakko kokeilla joten hommasin joyteckin ecabin, sitten syksyllä tuli ostettua GUS G22 ja tutustuttua rebuildableihin, kolmee erilaista meshivehjettä kokeilin ja neljää silicavehjestä. Yhtäkkiä mieli teki ostaa iso akkumodi joten ostin bombshell stingerin. Siihen kyllästyin aika nopeesti kuten kaikkiin muihinkin joten vaihoin sen GLV:hen.

    Rahaa palaa perkeleesti vaikka itse päässyt paljon halvemmalla kuin moni muu täälä 8)

    Olen tullut siihen tulokseen että ei ole olemassa mitään the modia vaan kaikkea haluttaisi kokeilla, ei ole lähikaupassakaan yhtään olutta tai lonkkua jota ei olisi joskus kokeillut

    Omiakin modeja tullut tehtyä vuoden aikana muutamia ja niitähän onkin mukava rakennella, saa joka kerta uniikin laitteen ja hintaa murto-osa valmismodeihin verrattuna

     
     
  7. #7
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Mihin kaikki loppuu,ja kauanko siinä kestää?

    Itse aloitin Rivan pikkuakulla ja sillä ato/tankki yhdistelmällä, niitä käytin ehkä 2 viikkoa jonka jälkeen tilasin isomman Ego akun ja LR atoja. Tästä siirryttiin sitten hankkimaan HH.357 atoja sekä GLV-5v ja ProVari V2.

    Noiden jälkeen on tullut ja mennyt vaikka mitä laitteita. Tuo ProVari on ainut mikä on pysynyt jatkuvassa käytössä alusta asti ja en usko että sitä koskaan tulen hävittämään minnekkään.

    Ehkä itselläni se suurin askel oli kun mikään laite markkinoilla ei tuntunut täyttävän omaa näkemystä täydellisestä laitteesta joten piti rakentaa oma ja siitä lähti sitten Diablo Mods eteenpäin.

    Tällä hetkellä päivittäisessä käytössä on:
    - 3x Diablo Hybrid
    - ProVari V2 + Vision Eternity
    - ProVari Mini + ERA

    Lisäksi laatikosta löytyy Kayfun mini v2 ja mini v2.1 sekä Odysseus v2 mutta niitä tulee harvemmin käytettyä. Ehkä sitten otan noi minit päivittäiseen käyttöön kun saan Onn1:lta piipun.

    Toki lisää laitteita on koko ajan tulossa:
    - Nimbus
    - Immortalizer
    - N-Zoninc Telescope Mod

    Ja sitten on vielä tuo Diablo One:n proton rakentaminen ym ym.

    Itse olen tullut päätökseen että kirkkaimpana tähtenä vapottelumaailmassa on tällä hetkellä meshivehkeet ja hyvänä kakkosena silicat. En usko että tulen itse enää koskaan ostamaan mitään muuta kuin rebuildableja koska ne vain ovat valovuoden edellä perus cartoista.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  8. #8

    Mihin kaikki loppuu,ja kauanko siinä kestää?

    Valovuosi on aika voimakas sana tässä yhteydessä ihan samaa vanhaa peruskauraa kaikki!

     
     
  9. #9
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Sauvo
    Viestit
    6

    Vs: Mihin kaikki loppuu,ja kauanko siinä kestää?

    Itse aloitin eGo-C startterilla. Clearo oli kyllä ihan syvältä, koko ajan sai maistella nestettä. Nyt mulla on kaks noita Joyen pikkuakkuja, clearona toimii MAXI-Clearomizer @ 2ohm, joka on kyllä aika kunkku. Kahella pikkuakulla vetämisessä ottaa päähän virran loppuminen. Tarttis joku hyvä akku hommata, mielessä on käynyt innokinin iTaste MVP. Siinä olis ainakin kapasiteettia. Mutta katotaan nyt jos täältä sais vaikka innoituksen johonkin modiin : )

     
     
  10. #10
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Mihin kaikki loppuu,ja kauanko siinä kestää?

    En nyt väitä että kaikki loppuisi tähän, mutta olen kiintynyt tähän kuin hullu puuroon:



    Perus Rivakingi, sisällä Spheroid, tippi itse modattu. En tykkää jos piippureplicassa on ato/whatewer näkyvissä tai muuten luonnottoman näköinen. Tämä on sopivan neutraali mutta mielestäni kuitenkin simppelillä tapaa hieno. Jostain kumman syystä tämä lähtee nykyään kaikkialle mukaan ja on parasta sohvalla nautittuna

     
     
  11. #11
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    no_smoking.jpg Pieni päivitys,mihin tilanne on osaltani mennyt tällä hetkellä.. Kaikki silti hyvin hallussa ja pientä paussia,ja paljon höyryä nyt!
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  12. #12
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079
    Alkupostauksessa sanoit, ettet mitään Provaria ole hankkimassa Näin se homma vaan etenee..

     
     
  13. #13
    Mulla takana noin 8kk, enää mieli ei tee ostaa mitään, ostetut laitteet laitettu kiertoon, hyvä jos edes nestettä saa aikaiseksi tilata...
    Käytössä laitteina on vain kaksi omaa tekelettä joissa kayfuunit atoina.

     
     
  14. #14
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Juu,meinasin ettei perse kestäis,mut hyvinhän toi kestiki x2! Eikä tarvinnu ees paljoo huonommin syödä.
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  15. #15
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kainuu
    Viestit
    41
    Tupakointi oli paha tapa.

    Tämä on HARRASTUS......
    Out of order...


     
     
  16. #16
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747


    Taas pitää antaa tänne laittaa tilannepäivitys,kuvan kera. Tyytyväisyysaste hmm 8/10,parit hyvät atot ois viel hoitamatta,paris listass nimet. Pientä pelkoa jo takaraivossa et mitähän sit keksii,ku kaiken pitäs TÄLLÄ hetkellä katsottuna olla sit siinä! Tavallaan se on jo nyt,ja tähän se vois loppua,mut kun "tarvis" viel.. Noin alun postaukset huvitti kyl itteä,ja kaikki sälät,ja romppeet löytyy vieläkin. Mistään en ole luopunut,mut ne on pakattu tiukkaan pussiin kaapin perälle,ja näillä mennään.. Odottelen sitä höyrykeskuksen kierrätypistettä keksittäväksi,et voin alkaa käymään niit pussukoita läpi!
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  17. #17
    Höyryttelijä Skyetail's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    49
    Tässä melkein 2 vuoden aikana aloitettu säätään 510 tupakanmallisella starttipaketilla ja siitä siirrytty sit 650mAh eGo-C:hen, siitä sit 2x 1000mAh eGo-C Twistiin ja Olympia tankkiin sun muihin cartoihin, siitä sit Lavatubeen ja 18650 akkuihin ja "äskettäin" (1-2kk sitten) ostettiin lavatube 18500:n runko kun oli halvalla ja uudet akut siihen. Viime torstaina laitettiin tilaukseen Vamo V3 ja pienii härpäkkeitä ja tulevaisuudessa AGA-T+/ T2
    Sitä on yritetty pitää höyryttely semikohtuullisena ja yritetty kuluttaa laitteisto kaatopaikalle asti mutta nyt on khyl pakko uudistaa höyryttely säästeleväiseksi ja laittaa osa laitteista kiertoon :P

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •