Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 35 / 35

Aihe: Rawr Vapor

  1. #21
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Suurin osa. Nämä ei hajota tankkia mitenkään yht'äkkiä, vaan syövät pikkuhiljaa tankkia. Itsellä oli 2 viikkoa h-attyn muovitankissa käytössä useita rawr-vaporsin nestettä ja sen jälkeen ei tankista paljoa läpi nähnyt

     
     
  2. #22
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Mulla hajotti Misterin tankin n. minuutissa Meni useampaan palaseen. Käytin Hawaii Sunrise nestettä.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  3. #23
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    20
    Itse olen kokeillut vain sitä Peach ice teata ja Hawaii Sunrisea. Persikkatee räjäytti tajunnan, siis siinä vasta on neste, mikä maistuu siltä miltä lupaa. Paras neste mitä olen ikinä maistanut, kolmas pullo jo menossa vaikka ei sitä hirveästi viitti höyrytellä kun on kallista kuin mikä Peach ice teata suosittelen kyllä kaikille, ja mulla kun höyryää mentholit muuten aika paljon, niin toi neste ei myöskään kärsi siitä jos siihen joukkoon lorauttaa vähän mentholia, päin vastoin. Sitä suosittelen ehdottomasti kaikille, 5/5.

    Hawaii Sunrise taas oli hirveää kusta, T3+lavatube kombolla maku oli yhtä luonnollinen kuin niissä Kotipizzan kirkkaissa muovikääreissä olevissa kovissa hedelmäkarkeissa. Aivan kauheaa, juuri ja juuri yhden tankillisen pystyi höyrytellä. Se maku jäikin sitten siihen kokeilukertaan...
    Blood & Ink pitäisi saapua tällä viikolla postiluukusta, toivottavasti on hyvää ettei mennyt rahat hukkaan.

    EDIT// Niin joo, eikä ole mulla ainakaan yksi egon clearo tai T3 hajonnut noihin Rawrin nesteisiin. Tai ainakaan en ole huomannut

     
     
  4. #24
    Libertylta tilatut Dawn Of Truth sekä Hawaii Sunrise tulivat sitten mentholin kanssa perille, hyi helvetti, ja miksi ihmeessä näihin yhtäkkiä on menthol ilmestynyt mukaan?!

    Ymmärtääkseni vain RAWR/ROARin kotisivuilta tilattaessa tuo menthol on optiona.

    Ei näitä voi irvistelemättä höyrytellä.

     
     
  5. #25
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    :O No onpa jännä. Pistä ihmeessä sähköpostia ja kysy mikä on homman nimi. Jos et saa höyryteltyä niin minä voin ne sulta poistaa

     
     
  6. #26
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    :O No onpa jännä. Pistä ihmeessä sähköpostia ja kysy mikä on homman nimi. Jos et saa höyryteltyä niin minä voin ne sulta poistaa
    Samassa läjässä Banana Cream Pie ja tämä on aivan normaali.

    Pakkohan se on kysyä homman nimi.

    e. 1.7 ohmin kartolla tuota "ilmavuutta" ei edes huomaa, tosin ei huomaa kyllä hedelmienkään makua.
    Laitoin molemmat pieneen steep-sessioon jos jeesaisi.

    ee. Dualcoil rba normaalisti käytössä.

    eee. Asia hoidettu libertyflightsin kautta kuntoon, erinomainen palvelu ja toivotaan että seuraava satsi Roarin nesteitä olisi taas vanhaa hyvää laatua!
    Viimeksi muokannut Skägä; 29.08.13 kello 18:10.

     
     
  7. #27
    Uusi satsi, tällä kertaa lafkan Vanilla.

    Vähän liiankin mieto maku, höyryntuotto valtavaa (täytyy myös ottaa huomioon 50/50 pg-vg -suhde)

    Ei tästä ehkä vanilja erotu tarpeeksi edukseen, tunkkainen vanukas ehkäpä?

     
     
  8. #28
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079
    Outoa! Down of truth ja Truth serum on ihan ehdottomia lempinesteitä tällä hetkellä. Niihin sekaan kun lirauttaa vielä saman firman Butterscotshia niin avot
    Alkuviikosta pitäs tupsahtaa pari desiä näitä herkkuja. Attona Steam turbine ja 0.8 ohmia.

     
     
  9. #29
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wapari Näytä viesti
    Outoa! Down of truth ja Truth serum on ihan ehdottomia lempinesteitä tällä hetkellä. Niihin sekaan kun lirauttaa vielä saman firman Butterscotshia niin avot
    Alkuviikosta pitäs tupsahtaa pari desiä näitä herkkuja. Attona Steam turbine ja 0.8 ohmia.
    Mitäs batchia (pullon kyljessä) sulla oli noi nesteet?

    Omalle kohdalle sattui 28613 ja nesteissä oli joko mentholia tai jotain asiaan täysin kuulumatonta

    e. kyseessä siis dawn of truth ja hawaii sunrise

     
     
  10. #30
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Skägä Näytä viesti
    Mitäs batchia (pullon kyljessä) sulla oli noi nesteet?

    Omalle kohdalle sattui 28613 ja nesteissä oli joko mentholia tai jotain asiaan täysin kuulumatonta

    e. kyseessä siis dawn of truth ja hawaii sunrise
    No perhana eipä tullut katottua. Just tiristin viimeset tipat viimesestä pullosta ja heitin pois. 11.8 tilattu paketti Libertyltä.

     
     
  11. #31
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    14
    Mistä sais halvimmalla jonkun lasisen/metallisen tankin, mikä sopis ego twist akkuun, kun kuulemma Dawn Of Truth sekä Hawaii Sunrise vahingoittaa perus EVOD clearomizeria

     
     
  12. #32
    Protank mini vaikka puffilta

     
     
  13. #33
    Höyrypää Divi's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    484
    Tilattu ja maisteltu tuoreeltaan:

    - Hawaii Sunrise, Toimii! Ei maistunu mentholi ainakaan omaan makuun, batch 28613.
    - Blood & Ink, Ihan ok, rahat ei menny hukkaan kuitenkaan.
    - Antidote, sitruunaa.. aika paljo sitruunaa. Mustikkaa en löytäny, jännä nähdä auttaako kypsyttely. Jos maku ei muutu niin kiertoon.
    - Love Potion, vahvasti tulee mieleen päärynäsiideri. Näistä ehdoton suosikki kyllä.

     
     
  14. #34
    Tuli varmistus itse herra roarilta ja kuulemma satsiin ei eksynyt mentholia.

    Noh pullot steeppautuu edelleen korkit auki ja maku on muuttunut normaalimmaksi.

    Satuin löytämään vertailuun vanhaa erää joissa sattui muutama tippa olemaan ja ihan erilainen hedelmien kirpsakkuus niistä löytyy.

    Höyryntuotossa toi Roarin vanilla on kyllä aivan sairasta tavaraa, maku paranee kun jättää rauhakseen pullon hengittelemään (ei tämä silti THE VANILLA-neste ole).

    Vielä sellainen huomio että vanillasta puuttuu kokonaan kurkkutuntuma, firman muissa nesteissä (sama nikotiinimäärä) pistelyä ja raapimista taasen on?

     
     
  15. #35
    Ei jumalauta, laadunvaihtelu on järkyttävää nykyisellään.

    Vaniljaa on nyt 12mg sekä 6mg pulloja ja aikaisemmin täysin vaalea 6mg neste on siirapinruskeaa ja 12mg vaaleanruskeaa, tuo 6mg versio myös pärähtää perkeleesti päähän ja kurkkutuntuma on aivan sairas, mitä helvettiä nyt taas?

    Eiköhän tämän firman nesteet ole nyt nähty.

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •