Tulokset 1 - 4 / 4

Aihe: Pähkinä makua?

  1. #1
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418

    Pähkinä makua?

    Onkos muita pähkinän ystäviä? Olen tykästynyt tuohon Wingnutsin nut juiceen, mutta muitakin olisi kiva kokeilla. Suosituksia? myös aromivinkit kiinnostaa.

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    346

    Vs: Pähkinä makua?

    DK-TAB dekangilta. Aika pähkinämäistä ja jakaa kyllä mielipiteet. Ite sijotun siihe keskikohalle omieni kanssa. Mutta ei maksa paljoo peleonilta testata 10ml.

     
     
  3. #3
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612

    Vs: Pähkinä makua?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mPetri Näytä viesti
    Onkos muita pähkinän ystäviä? Olen tykästynyt tuohon Wingnutsin nut juiceen, mutta muitakin olisi kiva kokeilla. Suosituksia? myös aromivinkit kiinnostaa.
    Nut Juice on kyllä hyvää mutta minä en siitä juuri pähkinää löydä, toffeeta ennemminkin. Pistin pullot vähäksi aikaa
    tuulettumaan josko se maku sieltä muuttuisi.

    El Toro Puros on minusta kaikkein pähkinämäisin laatuneste mitä olen löytänyt. Varsinkin jos sattuu tulemaan
    vastapullotettua erää niin siinä ei juuri muu kuin vahva pähkinä maistukaan. Se Cuban-sikarimaisuus alkaa puskea
    tautalta vasta kunnon kypsyttelyn jälkeen. AllDayVapena mulla toimiva Cigarillos Naturales on myös
    minun mielestä enemmän pähkinämäinen kuin tuo Nut Juice.

     
     
  4. #4
    Höyrypää mPetri's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    418

    Vs: Pähkinä makua?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    Nut Juice on kyllä hyvää mutta minä en siitä juuri pähkinää löydä, toffeeta ennemminkin.
    Jep, maku on jännä, makea ja toffeen löydän minäkin, mutta siellä on kyllä se pähkinän vivahde. Hienostunut neste.
    Seuraavaksi yritän vähän sekoitella kun saan nougat, walnut ym. tiivisteet. Laitan reseptiä jos tulee jotain toimivaa.

    Höyryn vanki 16.8.2012 alkaen
    |Pm Balsamod|Sigelei mini 30W|Subox mini|IGO-W4|Tugboat klooni|


     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •