Sivu 5 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567891555105 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 3452

Aihe: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

  1. #81
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    183

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Kiitokset näistä. Eiköhän näillä alkuun päästä. Täytyy tutustua paremmin, kun kaikki tavarat saapuu. Toivottavasti samoihin aikoihin, kun tehty jo 3 erillistä tilausta tässä vkl aikana...

     
     
  2. #82

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Moro.

    Tupakkaa on tullu vedeltyä kohta 15 vuotta ja ajattelin josko nämä e-savukkeet olis parempi vaihtoehto. Ainakin eri foorumeiden lukemisen pohjalta näyttäisi siltä, että porukat on näillä vehkeillä onnistuneet jättämään normiröökit kokonaan pois.

    Ajattelin hommata jonkin sellaisen "tankki mallisen" setin. Kysymykseni kuuluukin: Onko 510-T:n ja eGo-T:n välillä mitään ratkaisevaa käytännön eroa (muuta kuin hinta)? Kumpaa te suosittelisitte?

     
     
  3. #83
    Höyrähtänyt Piedro's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    19

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zaruman Näytä viesti
    Ajattelin hommata jonkin sellaisen "tankki mallisen" setin. Kysymykseni kuuluukin: Onko 510-T:n ja eGo-T:n välillä mitään ratkaisevaa käytännön eroa (muuta kuin hinta)? Kumpaa te suosittelisitte?
    Tankin koko ja akun kesto, noista jos valitsisin niin itse ottaisin eGo-T:n, itse asiassa semmonen onkin
    ja olen ollut erittäin tyytyväinen siihen samoten vaimo on semmosella pössytellyt ja tykkää myös käyttää sitä.

     
     
  4. #84
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Noniin, tilasin viime viikolla juuri ton Standard 510 Starter Kitin, ja tykästyttyäni hommaan mietin jo seuraavaa askelta.
    Tän topicin luettuani on aika varmaa että tilaan kuun lopussa ton"Ego tank starter kit"in.

     
     
  5. #85

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Tilatkaa ihmeessä myös low resistance atomisaattoreita, tulee huippuhyvää makuelämystä ja höyryä

     
     
  6. #86

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Kun tilaa Libertyltä tuon ego-t:n B-mallin starter kitin niin tulee sekä normi että low resistance ato, niin saa kokeilla kumpi ittelle sopivampi.

     
     
  7. #87
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    9

    Jos joku viitsii opastaa.

    Eli olen päättänyt tälläisen teidän palvoman E-tupakan hommata. Itse tietysti heti ihastuin Genesiksen 510 complete kittiin. Mutta vaikka monet ovat sillä selkeästi aloittaneet niin ovat kokeneet sen virheeksi. Niimpä nyt pyydän teiltä apua siinä mitä tilaan. Koska ilmeisesti aloitus kitit eivät kestä kuin pariviikkoa ja en halua olla tilailemassa jokatoinen viikko lisää (erikoista sinänsä kun jaksan kuitenkin päivittäin kävellä ärrälle aamusta hakemaan röökiä). Haluan tilauksen joka riittää vähintään kuukaudeksi.

    Itsestäni: Harvinaisesti aloitin polttamaan vasta 21-vuotiaana vahingossa yhden sikaritäytteisen viikonlopun seurauksena. Nyt olen 24 aivan juuri 25. En silloin tajunnut erkaantua viekkareista heti vaan ostin sunnuntai kaljalle mennessä askin kamelia. Siitä se sitten lähti. Nyt on noin kolmessa vuodessa ollut viisi lopetusyritystä mukaan lukien inhalaattori jota vihaan tänäkin päivänä koko sieluni kyllyydestä. Olihan se ensin kivaa mutta viikonjälkeen kurkkuni oli menthol kapseleista siinä kuosissa että yskin ne unissani rikki ja söin antibioottikuurin tämän seurauksena.

    Normaalisti sanoisin että poltan noin askin Chesterfieldin sinistä päivässä mutta jostain syystä kun olen työttömänä tällä hetkellä menee maxi-aski päivässä. Jos juon ja olen ulkona, niitä menee pahimmillaan kaksi maxia. Eli sanoisin että ehkä minun kannattaa aloittaa vahvimmista nesteistä ihan vain että sitä ei tarvitse imeä vartin välein. Etenkin kun tiedän että E-röökin myötä tulen polttamaan missä haluan.

    Toisaalta myös epäilen E-tupakkaa hieman. Siis olen kolunnut kaikki reseptittömät(reseptilliset vähän saatanan kalliita) lävitse mutta en ole löytänyt mitään mikä selviäsi myös juomareissun ylitse. Aina olen löytänyt itseni baarissa tilaamassa röökiaskia tiskiltä jossain kohtaa. Tai sitten pummimassa muilta jos olen metsänsiimeksessä. Oikeasti, tekeekö teidän mieli oikeaa tupakkaa kun joku ystävä polttaa terassilla vastapäätä ja teillä on E huulessa?

    Toisekseen lukemistani teksteistä kertatiputus kuulostaa minun touhultani jos siitä saa parhaat höyryt. Oli se sitten aloittelijalle hankalaa tai ei. Olen kuitenkin pahimmassa rahapulassa polttanut sätkävehkeillä. Eli, minua ei pieni touhuaminen haittaa. Tärkeintä on saada myös mahdollisimman tupakkaa vastaava kokemus. Tästä siis ehdotuksia makua varten, kuten mainitsin merkkini oli sininen niin eiköhän se ole se tupakka. Pidän tosin myös vanilja sikareista mutta jos niissä ei ole tupakan makua mukana niin lähinnä olisin varmasti nopeasti taas kioskilla. Näistä ehdotuksia.

    Eli. Kertokaa mitä tilaan. Sääntöinä lähinnä: Pitää pärjätä kuukausi+, ajatellaan sitä että sen on oltava mahdollisimman lähellä tupakan tuntuista ja makuista ja minä olen työtön eli budjetti on mitä on. Tämä lähinnä tarkoittaa sitä että ei mitään super accessoriesseja jotka soittava Johnny Cashia joka imaisulla(vaikka se nerokkaalta kuulostaakin). Myöskin en halua tilata useasta firmasta näin aluksi. Ihan vain sen takia että tämä ei ehkä olekkaan juttuni. Jos on saatte minusta pysyvän vieraan, jos ei annan ostamani vehkeeni kaverille eteenpäin ja ohjaan tälle foorumille.

    Kiitos ja kumarrus jo etukäteen.

    Ps: Ottakaa nyt höyryt minun ensimmäisen postaukseni kunniaksi. Minä edelleen oikealle tupakalle.(Ikävä kyllä...)
    Pps: Kiitos modeille siirrosta mutta siirtäkää nyt ihmeessä nuo säännöt myös Hankkimis osastoonkin. Se oli automaattisesti se mikä minua kiinnosti...

     
     
  8. #88
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Sanoisin että peleon.pl:stä 650mAh akku, usb-akkulaturi, 10 kpl dual-coil cartomizereitä ja 4 - 8 x 10ml nestepulloa. Keräilisin tähän linkit itse, mutta pitää polkaista työmaalle. Laitain iltapäivällä ellei joku nouki settiä kasaan siihen mennessä.

     
     
  9. #89
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    9

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Sanoisin että peleon.pl:stä 650mAh akku, usb-akkulaturi, 10 kpl dual-coil cartomizereitä ja 4 - 8 x 10ml nestepulloa. Keräilisin tähän linkit itse, mutta pitää polkaista työmaalle. Laitain iltapäivällä ellei joku nouki settiä kasaan siihen mennessä.
    Mä venailen. Tää yö on muutenkin mennyt taas unettomin silmin kuten kelloista näkyy. Vitun unettomuus...

     
     
  10. #90
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Perus 510 aloituskitillä pärjää kyllä hyvin pidempäänkin kunhan ottaa kitin jossa on 2 manuaaliakkua ja 2 atomisaattoria.

    Itse imeskellyt 510 setillä yli kuukauden, toki nesteitä tarvitsee lisää.

    Ainoa mikä itseäni on alkanut häiritä, on akkujen lyhyt kesto, mutta kyllä yleensä 2 akulla päivä menee.

    Itse en tykkää suositella ihmisiä ostamaan mitään tiettyjä kun noita mieltymyksiä on niin erilaisia, mutta
    kyllä varmaan pian tulee linkkejä erilaisista variaatioista, enkä ole huomannut että niitä kuuntelevat olisivat jälkeenpäin
    valitelleet hankintoja.
    may the vape be with you!


     
     
  11. #91

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Vaikka ajattelet, että pitäisi aloittaa vahvimmasta nikotiinipitoisuudesta niin ehkä se ei välttämättä järkevää ole, sillä voi saada nupin sekaisin ja huonon olon, jos se on liian vahvaa ja sitten sitä ei höyrytä vanha erkkikään.
    vähän yksilöllistä, että mikä on sopiva, mutta itselle otti kurkkuun 24mg tosi paljon, karvasteli ja kuivasi.

    Se että poltti paljon, ei tarkoita sitä, että nikotiinipitoisuuden pitäisi olla korkea, se tarkoittaa sitä, että pitää höyrytellä useammin, tässä tapauksessa laatu ei korvaa määrää.
    Jos poltit hyvin kuivatettua karvapersenorttia, niin silloin varmaan ei väkevämpi nikotiinipitoisuus haittaa, mutta sininen tupakka on kutienkin sen verran mietoa, että ehkä se 16-18mg/ml neste voisi olla jees myös sulle.

    Ei siis ole tarkoitus höyryttämällä saada nikkistä pitkäksi aikaa kerralla pois, eikä se oikeastaan varmaan onnistukkaan yhtään sitä pidemmäksi aikaa, kuin mitä tupakallakaan.



    Alusta asti olen höyrytellyt yhtäaikaa terassilla, kun emäntä ollut siellä tupakalla, eikä mitään ongelmaa ollut, että olisi tupakkaa tehnyt mieli.. viikko aloituksesta maistoin emännältä savut, mutta se oli niin pahaa, että en oo nähnyt tarvetta enää edes mielenkiinnosta sitä maistella.
    Huomenna tulee 7 viikkoa siitä, kun postimies pate toi ensimmäisen paketin
    Laskelmieni mukaan nyt olisi rahaa mennyt höyryihin jotain 110-120€, kun saman ajan tupakat olisi maksaneet n. 150€ (~15kpl/pv punanen lm)

     
     
  12. #92
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Jos joku viitsii opastaa.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kazya Näytä viesti
    Pitää pärjätä kuukausi+, ajatellaan sitä että sen on oltava mahdollisimman lähellä tupakan tuntuista ja makuista ja minä olen työtön eli budjetti on mitä on.
    Edullisesti kun pitää saada niin tilataan puolasta. Tuossa läjä linkkejä niin sieltä napsit ostoskoriin (lisää ostoskoriin = Dodaj do koszyka):

    Rauta:
    Akku 650mAh
    Dual Coil kartoja (5kpl per paketti)
    USB-laturi akulle
    Litkut:
    1981 30ml pullo 18mg
    Camal 30ml pullo 18mg

    161,50 puolan slötia eli euroissa: 37,06 euroa + postit

    Apuja peleonilta tilaamiseen löytyy: täältä.

    Ei pakollinen mutta kiva lisä tuohon karton päähän drip-tip:

    http://peleon.pl/product.php?id_product=1153

     
     
  13. #93
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Jos joku viitsii opastaa.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kazya Näytä viesti
    Toisaalta myös epäilen E-tupakkaa hieman. Siis olen kolunnut kaikki reseptittömät(reseptilliset vähän saatanan kalliita) lävitse mutta en ole löytänyt mitään mikä selviäsi myös juomareissun ylitse. Aina olen löytänyt itseni baarissa tilaamassa röökiaskia tiskiltä jossain kohtaa. Tai sitten pummimassa muilta jos olen metsänsiimeksessä. Oikeasti, tekeekö teidän mieli oikeaa tupakkaa kun joku ystävä polttaa terassilla vastapäätä ja teillä on E huulessa?
    Itse oon 24 ja polttanut riparista asti röökiä, nyt oon ollut esavukkeen kans pari viikkoo kuivilla eikä tee yhtään mieli analogista, varsinkaan jos joku polttaa sitä vieressä. (sen sijaan tekee mieli laatata)

    Alottelijan kokemuksista sanoisin että jos on hyvä throat hit ja vapot kohillaan (repesin kun koitin ekaa kertaa) niin aina on ollut ecigin kans omasta henkilökohtasesta mielestä parempi meininki kuin analogisen kanssa.

    Tosin enpä tiedä millanen meininki on sitten kun on kaato kännissä, tokkopa sillä on niin merkitystä siinä vaiheessa kun ei pysy kontrolli.


    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kazya Näytä viesti
    Pidän tosin myös vanilja sikareista mutta jos niissä ei ole tupakan makua mukana niin lähinnä olisin varmasti nopeasti taas kioskilla. Näistä ehdotuksia.
    Pink Spotin French Vanilla oli ainakin omasta mielestä suhteellisen lähellä vanilijasikaria.

     
     
  14. #94
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?


    Terve!

    Eksyin juuri sähkötupakka-asiaan, kun Facebookissa oli mainos jollekin suomalaiselle kaupalle. Mutta en onneksi mennyt sieltä tilaamaan, vaan googlasin lisää.

    Olen tupakoinut 30v ja nykyään hyvin paljon menee punaista mallua tjsp. Käry häiritsee.

    Nyt luin tämän ketjun ja päädyin haluamaan eGo T (Tank?) B:n (isolla akulla) ja siihen vahvimmat nikotiinit.

    http://www.e-savuke.com/kaupat.htm katsoin läpi, mutta kellään ei ollut tommosia varastossa. Voihan nenä, onko nuo kamat kovinkin tiukassa löytää?

    (ja olenko oikeilla jäljillä ensinkään...)
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  15. #95

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    pelonilta löytyy aikas toimiva satsi tuosta Ego-T :stä ,lueppa tuolta forumilta hankkiminen osiosta niin sielä on neuvot kuin saat ne sieltä tilattua ,tuo kauppa on nope ja luotettava http://www.peleon.pl/product.php?id_product=816

     
     
  16. #96
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?


    Ei näy "Add to cart"-nappulaa tolle kitille. Jollekin pussukalle siinä alla semmonen löytyy... Mahtaako noillakaan olla tavaraa?
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  17. #97
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Dodaj do koszyka

    Siitä meni carttiin ja ihan checkouttiin asti, eli pitäisi olla.

     
     
  18. #98
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?


    Tilasin sitte EWizWizardista Ego T Startterin ja ainutta tupakkia mitä heillä oli 24mg vahvuisena 5 pulloa. Helppoa oli ku heinän teko.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  19. #99
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TimppaH
    Ei kai täällä kukaan enää läträä nesteiden kanssa???? Nehän on jo historiaa! Kattokaan
    nyt vaicca V2cigs - paras merkki tällä hetkellä. Nuori firma, mutta kovassa nousuboomissa.
    Esitäytettyjä 808/901 mallin cartomizereita? ??? _Ne_ ovat, ellei historiaa, niin ainakin heikompia kuin 510 (DC) mallit, jotka ovat nykyaikaa, nesteiden kanssa läträämisen kera. :P

     
     
  20. #100

    Vs: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TimppaH
    Ei kai täällä kukaan enää läträä nesteiden kanssa???? Nehän on jo historiaa! Kattokaan
    nyt vaicca V2cigs - paras merkki tällä hetkellä. Nuori firma, mutta kovassa nousuboomissa.
    õ_Õ Miksi EI "läträisi" nesteiden kanssa.? 20x noita V2 Cartteja maksaa sen 25.72 € ja askin päivätahdilla jos kuvaukseen on luottamista menee 20pvä noitten tuhoamiseen.

    Polskista tilattaessa nestettä 100ml on postikuluineen 16€ ja siihen Cartit päälle 5-9€. Nesteet riittää melkein kolmeksi kuukaudeksi ja jos Cartit eivät ole sunnuntai laatua niin kyllä nekin tuon ajan pelittävät heittämällä..

    Nesteiden kanssa läträämällä säästyy luonto ja rahat :P

    Kukin on kuitenkin oikeutettu tuhlaamaan rahansa haluamallaan tavalla. En tuomitse edes analogisten käyttäjia, eli jos haluat noitten V2 Prefilled vempuloiden kanssa pelata niin siitä vaan. Valikoima on e-savuke maailmassa kokoajan kasvava ja varmasti löytyy koulukuntia joka lähtöön.

    "Mielipiteet ovat kuin perseenreikä, jokaisella on sellainen."
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •