Sivu 3 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345671353103 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 3452

Aihe: Mikä sähkötupakka aloittelijalle?

  1. #41
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trolol Näytä viesti
    Paljonkas tuolta nyt sitten tuolle tulisi hintaa, alennuksineen ja postikuluineen onko jollain tarkkaa tietoa?
    Tarkka hinta posteineen: 46,10 EUR

     
     
  2. #42
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    78

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Onko kukaan ostanut tuolta samasta paikasta mentholin makuista nestettä, joka olisi todettu hyväksi? Ja nytkun tuota 18vuoden ikää hoetaan joka paikassa, niin ovatko nämä sivut niissä niin tarkkoja kun tässä kahdenkuukauden sisään on tämä ikätulossa täyteen, niin estääkö tämä tilausta?

     
     
  3. #43

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trolol Näytä viesti
    Ja nytkun tuota 18vuoden ikää hoetaan joka paikassa, niin ovatko nämä sivut niissä niin tarkkoja kun tässä kahdenkuukauden sisään on tämä ikätulossa täyteen, niin estääkö tämä tilausta?
    Ikäraja noissa on 18 vuotta ja jos sitä ei vielä ole täyttänyt, on tilaaminen kiellettyä, kuten sivulla lukee.
    En tiedä millaisia keinoja käyttävät tämän asian valvomiseen, mutta koske se on kiellettyä, on myös kokeilemaan kehoittaminen foorumilla kiellettyä.

     
     
  4. #44
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Usloisin mutta en ole varma että tuolta paypalin kautta se käy sitten ilmi onko 18 vaiko ei...

     
     
  5. #45
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Jeps ja sama koskee luottokortilla maksua..

     
     
  6. #46

    Re: Vs: Aloittelijalle apua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trolol Näytä viesti
    Terve! Olen hankkimassa ensimmäistä sähkötupakkaani, ja olen niistä nyt jonkun verran lukenut, mutta mitä te suosittelisitte aloituspakkaukseksi? Mieluiten semmoista joka kestää enemmän kuin 2viikkoa, ja olisi suhteellisen halpa. Sekä mikä olisi semmoinen kauppa, joka olisi nopea ja luotettava. Kiitos jo vastauksista
    Ego-t tai 510-t on varmaan aluks aika jees. Sit samat akut toimii myöhemmin muiden 510-jengaisten kanssa jos haluaa kokeilla jotain muuta kuin tankkimallista. Suomalaisista kaupoista suosittelen sauhuton.fi:tä. Takuuhommat toimii, ja hinnat on mielestäni kilpailukykyisemmät kuin muissa suomalaisissa verkkokaupoissa (toki hetkeen en ole vertaillut). Tavannut kaverin jonka kauppa tuo on henk.koht 2 vai 3 kertaa, oikein asiallinen kaveri.

     
     
  7. #47
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    78

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    No pitää sitten vissiin pyytää äitiä se maksamaan, koska tarkoitus olisi saada tuosta isälle syntymäpäivä lahja. Riittääköhän vain että maksaa äidin kortilla, vai pitääköhän sitten täyttää hänen tiedoillakkiin koko juttu ? Ja pääsisiköhän näillä sit alkuun, että jos innostuu niin ei tarvitse heti uusia tilailla:

    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=118
    Menthol Mist - VG - 30ML - 8MG
    Peach Melba - VG - 5ML - 14MG
    Tropical Fruit Burst - VG - 5ML - 14MG

    Unohdinko jotain?

     
     
  8. #48
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    78

    Vs: Aloittelijalle apua

    Tuolla sauhuton.fi on vaa aika hintaisia nuo ego-t, johon olen nyt kallistumassa. Pitänee vissiin yrittää saada tilattua vaan ulkomailta.

     
     
  9. #49

    Taas yksi aloittelija kyselee...

    ...että onko tästä vehkeestä kokemuksia ja mahtaisiko olla joku parempi tai samanlaatuinen (jos tuo hyvä on ) jota suosittelisitte enemmän? Automaattinen oli tosiaan toiveissa mutta jos te fiksummat sanotte että manuaali kannattaa hankkia niin kyllähän sellaiseen sitten päädyn

    Edit: Linkki unohtui http://www.totallywicked-eliquid.co....2-product.html

     
     
  10. #50
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Taas yksi aloittelija kyselee...

    Mistä vehkeestä?

    Ja juu, manuaali automaattinen. O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  11. #51

    Vs: Taas yksi aloittelija kyselee...

    Osaatko kertoa manuaalisen hyviä puolia verrattuna automaattiseen? Ajattelin itse että automaattisen kanssa ois helpompi siirtyä analogiröökeistä nykyaikaan

     
     
  12. #52
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Taas yksi aloittelija kyselee...

    Itse siirryin suoraan manuaalilla ja voin kertoa, että ei tuon napin painaminen kovin hankalaa ole
    Automaattia en ole ite testannut, mutta järjestään ihmisten kokemukset niistä on ollut huonoja (tai ainakin huonompia) kuin manuaaleista.

    Itse siis tuon takia en tolla paketilla lähtis liikenteeseen.

    Samanlaisen setin mutta manuaaleilla saat vaikka täältä: http://www.ecigwizard.com/shop/fi/al...uspakkaus.html
    Tossa tulee 5 tyhjää tankkia mukana joten nesteitä sitten mukaan O0

    Edit: oho, eihän nuo manuaaleja ole...
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  13. #53
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Taas yksi aloittelija kyselee...

    No täältä: http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=117 löytyy manuaaleilla

    Libertyä on myös kehuttu nesteiden puolesta, joten se on ihan hyvä paikka aloittaa.

    edit: itse jos Libertyltä tilaisin starttipaketin niin ottasn varmaan ton Rivan ennemmin.
    RIVA 510 - LITE BUNDLE ja litkuja päälle.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  14. #54

    Vs: Taas yksi aloittelija kyselee...

    Itse ostin heti manuaalisen, en edes ajetellut, että ostaisin automaattisen.. ja lukemalla jälkeenpäin kokemuksia automaattisista, vahvistivat ne kokemukset omat ajatukseni, että kuinka epävarma se automaattinen on.
    Eli manuaali ehdottomasti, lähes heti alusta asti oli tosi luontevaa painaa nappia kun vetää höyryt, ei sitä muutaman imun jälkeen enää edes ajattele.

     
     
  15. #55

    Vs: Taas yksi aloittelija kyselee...

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    No täältä: http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=117 löytyy manuaaleilla

    Libertyä on myös kehuttu nesteiden puolesta, joten se on ihan hyvä paikka aloittaa.

    edit: itse jos Libertyltä tilaisin starttipaketin niin ottasn varmaan ton Rivan ennemmin.
    RIVA 510 - LITE BUNDLE ja litkuja päälle.
    Mitäs eroa tolla Rivalla on? Mikä sais sut ostamaan sen mielummin? Sori kun utelen kaikesta mut vain näin oppii kokeilematta

     
     
  16. #56

    Vs: Taas yksi aloittelija kyselee...

    Mitäs litkua muuten tuolta kannattaisi sitten tilata? Itse polttelen punaista mallua noin askin päivässä...

     
     
  17. #57
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Taas yksi aloittelija kyselee...

    Rivassa on parempi akku (750mAh vs 180mAh). Isompi akku = kestää päivän + paremmat höyryt = win.

    Tos Bundlessa tulee mukavasti vielä 10 cartridgee ni ei tarvi niitäkään ottaa lisää.
    Ite heittäsin ton paketin kylkeen vielä cartoja (Boge 510 Cartomizer 2.0 Ohm (Black) - 5 Pack) ja Drip Tipin (510/901 Anodized Type 01 - (B) Charcoal)

    Maut sitten ihan oman maun mukaan. Mä ottasin kasan hedelmiä ja marjoja ja jonkun kahvin.
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  18. #58

    Vs: Taas yksi aloittelija kyselee...

    Tänks! Eiköhän kohta lähde tilaus vetämään Vielä yks kyssäri ihan mielenkiinnosta, mitä eroa on eGo ja 510 vehkeillä?

     
     
  19. #59
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    3

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Hei,
    näin ensimmäisenä viestinä itseltä tälle foorumille ja sähötupakan aloittelijana laitan linkin youtubeen. Tein tuollaisen erittäin lyhyen oppimäärän sähkötupakasta, joitain peruskäsitteitä siitä kuitenkin löytää:
    http://www.youtube.com/watch?v=lGCUb2RiES0
    Jos tuosta olisi jollekin aloittelijalle apua.

     
     
  20. #60
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Aloittelija kaipaa neuvoja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trolol Näytä viesti
    Riittääköhän vain että maksaa äidin kortilla, vai pitääköhän sitten täyttää hänen tiedoillakkiin koko juttu ? Ja pääsisiköhän näillä sit alkuun, että jos innostuu niin ei tarvitse heti uusia tilailla:
    Aina luottokortilla maksettaessa se vertaa niitä sun antamia tietoja luottokortilla oleviin tietoihin, joten kyllä, pitää tehdä koko tilaus äitisi nimissä.

    Ja kyllähän noilla alottamaan pystyy! Itsellä ei tosin ole kokemusta VG nesteistä, ja ottasin ennemmin pari kourallista 5ml puteleita kuin tommosta isoa, koska ei sitä tiedä yhtään, että pitääkö sit kuitenkaan siitä mausta. Saattasin ottaa myös jonkun perus tupakkamaun mukaan (esim 18mg GOLD & SILVER)
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •